collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734831 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #500 Gepost op: 2 februari 2013, 15:26:15 »
Heb mijn jurk in de mail staan.

Hopelijk wordt het dus zoiets.

Ik ga waarschijnlijk de jurk laten maken bij anastasi dus in oktober ga ik die kant een beetje op.

In september trouwen zwager en schoonzus dus moet nog even wachten helaas.  :angry: :angry: :angry: :angry:

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #501 Gepost op: 2 februari 2013, 15:29:02 »
Ik ga waarschijnlijk de jurk laten maken bij anastasi dus in oktober ga ik die kant een beetje op.
Lol! Ik dus ook... in oktober... bij Anastasi... XD
Ik ga zo naar je jurk kijken. :)

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #502 Gepost op: 2 februari 2013, 15:29:28 »
Heb mijn jurk in de mail staan.

Hopelijk wordt het dus zoiets.

Ik ga waarschijnlijk de jurk laten maken bij anastasi dus in oktober ga ik die kant een beetje op.

In september trouwen zwager en schoonzus dus moet nog even wachten helaas.  :angry: :angry: :angry: :angry:

Wat leuk!!! Heb even gekeken in de mail. Ga je ook voor kleur? En dan deze kleur? Ik hoor heel veel goede verhalen over Anastacia!

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #503 Gepost op: 2 februari 2013, 15:31:43 »
@mvlens: Oh! Stuiterstuiter! Die is moooooi! Zo romantisch!   :heart:

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #504 Gepost op: 2 februari 2013, 15:35:54 »
Whaha wordt helemaal blij van jullie reacties op DE jurk. Ik krijg gewoon de kriebels bij die jurk. Ik wil hem ongeveer hetzelfde. Bovenstukje misschien wat anders want heb cup H dus dat is nogal weleens een probleem. Verder ga ik echt voor deze kleur paars. Deze heeft Anastasi ook gemaakt. Staat tussen het kopje "echte bruiden". 

Net de jurk aan mijn moeder laten zien en die zag hem dus ook al helemaal bij me staan. Kleur staat me toch wel beter want ben van mezelf heel erg bleek. Onder de zonnebank kan wel maar ik verbrand al bij een fel ochtendzonnetje en ik wil niet knalrood in een witte jurk.

*zwijmel nog een keer*

Wie heeft er al gekeken voor een bruidsboeket? Heb toevallig net een plaatje gezien en ook daar ben ik helemaal weg van!

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #505 Gepost op: 2 februari 2013, 16:59:18 »
Nee, ik weet nog niet wat voor'n bloemen ik wil. In dat betreft zijn de smaken van AS en mij erg verschillend. Ik twijfel heel erg. Veldbloemen vind ik erg mooi, maar misschien is iets chiquers mooier (zoals een rozen-biedermeier). Sowieso wil ik er één gele roos in voor mijn moeder. Dat staat in iedere geval vast.

Ik wil speciale schoenen en ik kan ze niet vinden op Nederlandse sites. :( Ik zou zoiets willen:

Zoiets mag ook: http://www.blogcdn.com/www.aisledash.com/media/2007/11/wedding-boots-4.gif
Ik wacht natuurlijk wel sowieso totdat ik weet wat voor'n kleur de jurk wordt, maar een beetje rondsnuffelen kan geen kwaad. Weten jullie een goede bruidsschoenenwinkel in NL? (Die zulke laarzen zouden kunnen hebben).

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #506 Gepost op: 2 februari 2013, 17:27:02 »
Dank je wel meiden voor jullie leuke reacties op m'n mail :applaus:
Ik hoop stiekum dat de jurk morgen te zien is op de L&M beurs  :biggrin:

@Kikker, nou heerlijk toch dat jullie nu al ringen gaan uitzoeken? Je kan ze alvast maar hebben! Kan je weer wat van je lijstje schrappen hihihihi

@mwLens, mooie jurk, alleen niet mijn style. Maar kan me zomaar voorstellen dat jij en anderen deze jurk helemaal te gek vinden!

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #507 Gepost op: 2 februari 2013, 19:10:30 »
Wij gaan morgen ook naar de L&M, lekker om de hoek ;)
Heb vandaag wat zitten neuzen op internet en heb zo'n mooie juirk gezien!!! Ze hebben hem in Rotterdam o.a. bij the honeymoonshop, ga hem daar denk ik toch eens ff passen ;) Moet ik alleen wel ff iemand vinden die mij wilt brengen, OV met mijn arm durf ik toch niet aan, zelf rijden gaat nu ook niet lukken. Toch maar mijn moeder eventjes lief aankijken ;)

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #508 Gepost op: 2 februari 2013, 19:14:46 »
Wij hebben vandaag onze trouwringen besteld  :applaus:

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #509 Gepost op: 2 februari 2013, 19:25:08 »

Ik hoop stiekum dat de jurk morgen te zien is op de L&M beurs  :biggrin:

Ik hoop het ook voor je! Zout leuk zijn! :D
Wij gaan morgen ook naar de L&M, lekker om de hoek ;)
Heb vandaag wat zitten neuzen op internet en heb zo'n mooie juirk gezien!!! Ze hebben hem in Rotterdam o.a. bij the honeymoonshop, ga hem daar denk ik toch eens ff passen ;) Moet ik alleen wel ff iemand vinden die mij wilt brengen, OV met mijn arm durf ik toch niet aan, zelf rijden gaat nu ook niet lukken. Toch maar mijn moeder eventjes lief aankijken ;)
Ik wil je niet af laten schrikken, maar ik heb gehoord dat de honymoonshop niet zo'n top mensen in dienst hebben. Je schijnt nogal een nummertje te zijn. Laat je niet daardoor afschrikken hoor! Hou de aandacht bij je jurk! Als ie top is, dan heb je die mensen helemaal niet nodig! Ik hoop dat je moeder mee kan, zou ze vast leuk vinden. :)
Wij hebben vandaag onze trouwringen besteld  :applaus:
SUPER! :D Gefeliciteerd!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #510 Gepost op: 2 februari 2013, 19:58:21 »
Wat een mooie jurken (en dames) komen er voorbij op de mail.
Ben heel benieuwd welke jurken jullie uiteindelijk kiezen.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #511 Gepost op: 2 februari 2013, 20:34:29 »

Ik hoop stiekum dat de jurk morgen te zien is op de L&M beurs  :biggrin:

Ik hoop het ook voor je! Zout leuk zijn! :D
Wij gaan morgen ook naar de L&M, lekker om de hoek ;)
Heb vandaag wat zitten neuzen op internet en heb zo'n mooie juirk gezien!!! Ze hebben hem in Rotterdam o.a. bij the honeymoonshop, ga hem daar denk ik toch eens ff passen ;) Moet ik alleen wel ff iemand vinden die mij wilt brengen, OV met mijn arm durf ik toch niet aan, zelf rijden gaat nu ook niet lukken. Toch maar mijn moeder eventjes lief aankijken ;)
Ik wil je niet af laten schrikken, maar ik heb gehoord dat de honymoonshop niet zo'n top mensen in dienst hebben. Je schijnt nogal een nummertje te zijn. Laat je niet daardoor afschrikken hoor! Hou de aandacht bij je jurk! Als ie top is, dan heb je die mensen helemaal niet nodig! Ik hoop dat je moeder mee kan, zou ze vast leuk vinden. :)
Wij hebben vandaag onze trouwringen besteld  :applaus:
SUPER! :D Gefeliciteerd!
Ze hebben hem ook bij Weddings, zal hier op het forum nog eens  even arvaringen gaan opzoeken ;)

Nina25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #512 Gepost op: 2 februari 2013, 22:35:54 »
Ik ben ook zo benieuwd naar alle gemailde jurken! Heb helaas nog geen wachtwoord ontvangen.
Hoop dat ik ook word toegelaten!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #513 Gepost op: 3 februari 2013, 00:39:13 »
Vond de beurs trouwens wel tegenvallen! Jullie?

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #514 Gepost op: 3 februari 2013, 01:37:10 »
@bruid2014, er moeten nog een paar meiden goedkeuren..

@pk88, waarom vond je het tegenvallen?

Nou we hebben gekeken naar trouwringen.. Dat gaat nog lastig worden. Mijn verlovingsring heeft een aparte vorm, althans, de ring zelf loopt niet recht maar wordt smaller naar het steentje toe. Als je daar ren rechte trouwring bij wil dragen zie je dus een kier tussen beide ringen: niet mooi. Optie 1: toch een gewone trouwring en evt vastzetten zodat ze elkaar niet beschadigen. Optie 2: "kastje" waar de steen in zit ombouwen zodat een trouwring wel aansluit. Optie 3: verlovingsring aan middelvinger ernaast dragen, maar ring moet dan wel weer vergroot worden. Andere ringvinger is al bezet. Optie 4: een trouwring custom made laten maken zodat deze perfect aansluit op de verlovingsring. Wat zouden jullie doen?

Wie gaat er morgen (vandaag :D) ook naar de open trouw locatie route? We gaan iig naar Hoeve Sparrendam, hoop dat het wat is!

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #515 Gepost op: 3 februari 2013, 08:48:44 »
Ik draag mijn verlovingsring aan een andere vinger als mijn trouwring straks. :) Is dat geen optie?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #516 Gepost op: 3 februari 2013, 09:02:50 »
Wij hebben vandaag onze trouwringen besteld  :applaus:
Gefeliciteerd!

@pk88 Jammer dat de beurs tegenviel

@Kikker ik zal de ring aan de andere hand dragen

Wij hebben onze ringen al in juli 2012 gekocht. We dragen ze nu als verlovingsring en laten ze straks oppoetsen voordat we gaan trouwen. En graveren natuurlijk :)
Ze zijn roodgoud met witgoud. Het rode goud is op de foto een beetje vreemd vind ikzelf. In het echt een stuk mooier. Dit zijn ze:

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #517 Gepost op: 3 februari 2013, 09:16:31 »
Op dit moment ben ik even ringloos, i.v.m. mijn elleboog, en nog wat opzwellingen hier en daar, maar normaal heb ik aan de ene hand onze vriendschapsring (na 1 jaar verkering ), aan mijn andere hand de verlovingsring (na 12,5 jaar verkering), mijn vriendschapsring zal plaats moeten maken voor de trouwring ;)

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #518 Gepost op: 3 februari 2013, 09:28:29 »
Ik had veel meer bloemisten, trouwkaarten en bedankjes stands verwacht. Er stonden heeeel veeeel fotografen.
De show vond ik wel mooi, gelijk maar even proberen te peilen wat hij mooi vind. Er waren twee jurken waarvan we beide vonden dat hij mooi was. Maar meneer vond vooral de korte jurken mooi. :mellow:
Stonden we bij een stand met auto's, hebben jullie ook nieuwere auto's. Nee mevrouw hoezo. Nou we zouden graag een fiat 500 willen maar dan de nieuwste uitvoering. Haha nou dan weet u zeker dat u geen wijde grote jurk hoeft te nemen. uhh pardon en wie had om jouw mening gevraagd.
En we werden vooral raar aangekeken toen we zeiden dat we wel gingen trouwen, maar dat de aanzoek nog plaats moest vinden.
Wel het idee van het gastenboek gezien, de wensboom. Stond daar ook prachtig opgesteld.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #519 Gepost op: 3 februari 2013, 09:32:44 »
@pk88 Wel heel jammer. Ik had idd hetzelfde als jou verwacht. Wel goed dat de show leuk was. Het is toch persoonlijk of jullie nog een aanzoek moeten doen of niet. Beetje jammer.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #520 Gepost op: 3 februari 2013, 11:02:32 »
@PK88 en Daphne: jammer dat het tegen viel! Ik vond het gewoon leuk om rond te kijken en inderdaad die modeshow.  Het was voor mij een dagje uit met mijn moeder. Heb even staan kijken bij de DJ's en taart geproefd. Ze hadden een lingeriestand. Het 'vervelende' is dat alles wat daar stond uit de buurt van Rotterdam kwam en ik niet.
Maar vond het wel leuk om te zien.
En inderdaad; wat jullie doen is jullie zaak, niet echt klantvriendelijk om daar commentaar of blikken over te krijgen.

@Pk88: ben jij ook van de korte jurken? Ik heb toen op die show wel van die jaren '50 korte jurken gezien, vond ze erg mooi, maar niet voor mezelf als bruidsjurk.

@Ringen: ik draag nooit sieraden :). We hebben de ringel wel al gezien. Geen geel gouden ringen in ieder geval.

@mamamikado: ik kan me voorstellen dat je nog geen ringen kan dragen. gaat het wel al wat beter?

@Bolien: Wat leuk!!!!! wat voor ringen hebben jullie besteld?

@Fransje: ik ben heel erg van de schoenen, maar heb die laarsjes nog niet gezien. ik zal eens goed opletten!

@Kikker: wij gaan vandaag naar de open trouwroute. AS heeft 1 afspraak gemaakt. Die moet echt heel geweldig zijn wil deze onze optie overtreffen. Maar je weet maar nooit he!
Wat het voor ons moeilijk maat is dat we veel locaties zien waar we een prima feest kunnen houden, maar omdat we alles op 1 locatie willen, ben je op zoek naar dat ene iets extra's.
De optie die we hebben ligt mooi aan de dijk met een klein strandje en een terras buiten. We hebben de gehele locatie voor ons zelf. 2 verdiepingen, niet te groot en niet formeel....
Ik wil wel even gaan kijken, maar ik denk dat AS en ik in ons hart al wel een keuze hebben gemaakt.

laatst vroeg iemand hoe de bruiloft er uit zou komen te zien (in de bruidswinkel) en toen ik het aan het beschrijven was, beschreef ik onbewust deze locatie  :biggrin:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #521 Gepost op: 3 februari 2013, 12:10:14 »
@Jinny Nou eigenlijk helemaal niet. Ik vond 2 of 3 jurken helemaal WOW, maar mijn vriend keek me toen aan van ja :S En eentje van Ladybird en een van Ronald Joyce vond ik mooi. Maar dat kwam ook door de ceintuur om de middel, die maakte de jurk totaal anders. Want ik had ze opzocht op de site van Honeymoonshop en toen had ik zoiets van ow.. was dat die jurk.

@Ringen wij nemen waarschijnlijk witgouden ringen. Aangezien we nu zilveren ringen hebben als vriendschapsring en we niet van goud zijn.

@Locatie we hebben een mooie locatie op het oog. Maar ze zijn ook echt super duur. Maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd.

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #522 Gepost op: 3 februari 2013, 12:26:09 »
Ik wil speciale schoenen en ik kan ze niet vinden op Nederlandse sites. :( Ik zou zoiets willen:

Zoiets mag ook: http://www.blogcdn.com/www.aisledash.com/media/2007/11/wedding-boots-4.gif
Ik wacht natuurlijk wel sowieso totdat ik weet wat voor'n kleur de jurk wordt, maar een beetje rondsnuffelen kan geen kwaad. Weten jullie een goede bruidsschoenenwinkel in NL? (Die zulke laarzen zouden kunnen hebben).
[/quote]


WOW wat een gave laarzen....aangezien wij in januari trouwen vind ik dit wel een hele gave oplossing. AS vind ze ook mooi toen ik ze liet zien....als je erachter bent waar in nl je ze kunt kopen en/of bestellen en wat ze kosten hoor ik het erg graag!

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #523 Gepost op: 3 februari 2013, 12:37:14 »
Ik vond de beurs wel leuk en interessant. Wij komen wel uit de regio en hebben toch leuke dingen gezien. Heb echt gave ringen gezien die echt goedkoop waren....dus daar gaan we waarschijnlijk naartoe als we ringen gaan passen. AS heeft hele mooie pakken gezien en stond dan ook vaak te smoezen met zn zusje. Vind het wel echt leuk dat hij dat geheim wil houden voor mij maar draait het alleen een beetje om....hij vind dat ik de jurk maar op zijn pak moet afstemmen.... :blush: Maar ff duidelijk verteld dat je eerst de jurk past en pas een paar weken voor de dag het pak en dat je die afstemt op de jurk hahaha.
Fotograven stonden er idd wel heel veel en ik vond ze ook best pittig geprijsd maarja dat is niet anders. Wel een gevonden die gunstiger geprijsd is en waarschijnlijk een kennis die voor dr portfolio een bruidrapportage moet maken die er gratis bijkomt. Hopelijk kan ze wachten tot 2014 want dat zou wel fijn zijn.

AS vond ook op de beurs veel van hetzelfde, hij heeft wel mooie dingen gezien en ook dingen waarvan we zeggen dat houden we in ons achterhoofd. Al met al een geslaagde dag!

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #524 Gepost op: 3 februari 2013, 12:54:45 »
@Fransje: ik ben heel erg van de schoenen, maar heb die laarsjes nog niet gezien. ik zal eens goed opletten!
Dat zou ik super vinden! Dank je wel! :D
laatst vroeg iemand hoe de bruiloft er uit zou komen te zien (in de bruidswinkel) en toen ik het aan het beschrijven was, beschreef ik onbewust deze locatie  :biggrin:
Awww! Dat is toch geweldig? Ik vind dat dat dan best veel betekend, eigenlijk.
WOW wat een gave laarzen....aangezien wij in januari trouwen vind ik dit wel een hele gave oplossing. AS vind ze ook mooi toen ik ze liet zien....als je erachter bent waar in nl je ze kunt kopen en/of bestellen en wat ze kosten hoor ik het erg graag!
Tuurlijk! Als ik ze vind, zal ik het meteen vertellen! :D Beloofd!

Over beursen: Wij gaan steeds voor één ding. Dan richten we ons op fotografen, dan op bedankjes en één keer zijn we gewoon voor mijn schoonmoeder geweest voor de fun. :)

Over ringen: Ik vind het zo moeilijk. Ik wil eigenlijk gewone trouwringen, niets bijzonders en AS ook... Maar ik wil tegelijkertijd ook weer iets "persoonlijks". Lastig. We gaan wel de eerstvolgende keer op een beurs dat laten maken (nu ja, niet op de beurs zelf, maar wel iemand die op de beurs staat). Meestal krijg je heel veel korting. Omdat we toch wel weten wat we ongeveeeeeeer willen... denk ik dat het wel kan. :) We willen wel van de goudsmid omdat die ringen "gewalst" zijn en hij (of zij) ons ook kan adviseren. En als we iets bijzonders willen, dan kan dat. :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards