collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734823 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #525 Gepost op: 3 februari 2013, 12:57:07 »
@Fransje, geen idee of het wat is, maar je kunt vaak ook vingerafdrukken in de ringen zetten, misschien ook aan de binnenzijde. Kan in eenvoudige ringen en toch bijzonder.

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #526 Gepost op: 3 februari 2013, 13:04:34 »
@Daphne: Hmm, dat is wel een idee. Ik neem het idee mee iig. :)

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #527 Gepost op: 3 februari 2013, 13:20:26 »

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #528 Gepost op: 3 februari 2013, 13:30:04 »
Jaaaaaaa! Dat is 'm! :D :D :D Super! JEEJ! Grappig, ik heb eerder de schoenen dan de jurk zelf. :') Wel beetje jammer dat je ze moet bestellen... Ik had ze graag eventjes willen zien (en passen) voor ik ze zou kopen. Maar je kunt niet alles willen in het leven. :P Ze zijn inderdaad niet duur.

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #529 Gepost op: 3 februari 2013, 13:33:33 »
nee idd en gelukkig ook in mijn maat (42) haha ook niet onbelangrijk....as vind ze ook niet duur en zegt ook dat ik ze over een tijdje mag bestellen....tenzij ik natuurlijk andere schoenen vind....geloof alleen dat het hakje er iets anders uitziet dan op die eerste foto maar dat is klein detail....wat ik ook wel prettig vind is dat er geen hele hoge hak onder zit. Daar kan ik echt niet op lopen.

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #530 Gepost op: 3 februari 2013, 13:42:53 »
Hm, nu je het zo zegt... Hakje lijkt idd net ietsjes anders... maar heel groot verschil is er niet. En ik heb hetzelfde. Ik wil wel graag een hakje, maar meer ook niet. Op hele hoge kan ik ook niet op lopen... zeker niet een hele dag. :) Perfect dit. AS wilt de schoenen trouwens niet zien. Hij wilt te graag verrast worden. :P En dat vind ik soms best lastig, want soms ben ik over-enthousiast als ik iets leuks zie.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #531 Gepost op: 3 februari 2013, 14:08:56 »
Ik zie dat de laarzen gevonden zijn! Super!

Wij zijn net terug van de open trouwroute. De locatie was prachtig, maar heel klassiek met veel barok elementen en bloemetjestapijt overal. Daarnaast werd er gezegd dat het restaurant open zou blijven voor andere gasten, maar ruimte genoeg hoor. Terug in de auto zei AS dat we even langs de locatie waar we de optie hebben, zouden gaan. Gewoon om even te kijken wat voor gevoel we daar hebben.

Wij er langs, even naar binnen gestapt. De meneer vraagt: 'kan ik jullie helpen' en AS antwoord: 'wij komen onze optie om hier te trouwen bevestigen'. Mijn mond viel open, maar ik ben het er helemaal mee eens. Het is informeel, ligt prachtig en is super laidback. Hier voelen we ons op ons gemak. Foto's gemaakt, thee gedronken. We kwamen onaangekondigd binnen, maar we mochten overal nog even kijken.

We hebben dus onze locatie vast gelegd  :applaus:

Ik kan het bijna niet geloven!!!

@ringen: ik twijfel, omdat witgoud er uitziet als zilver. De ringen zijn voor ons niet het allerbelangrijkste. Dus misschien gaan we voor zilver; ik weet het nog niet.

@pk88: ik zou gewoon gaan passen dan weet je het gauw genoeg. Ik denk dat AS je altijd mooi vind als jij je mooi voelt. En met DE jurk straal je hem tegemoet natuurlijk.

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #532 Gepost op: 3 februari 2013, 14:14:53 »
Wij gaan waarschijnlijk voor titanium ringen.....zulke mooie gezien die zeker goed betaalbaar zijn. Over een hele tijd maar eens passen, hebben folder meegenomen van die man op de beurs.

@Jinny....wow super je locatie vastgelegd. Goed dat jullie er allebei een goed gevoel over hebben. Is alweer iets wat je van je lijstje af kan strepen.

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #533 Gepost op: 3 februari 2013, 17:50:07 »
@jinny: ben wel benieuwd waar jullie dan feest gaan geven. Is dat ook een beetje in de buurt?

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #534 Gepost op: 3 februari 2013, 18:35:59 »
@jinny: ben wel benieuwd waar jullie dan feest gaan geven. Is dat ook een beetje in de buurt?

Een paar kilometer bij ons vandaan :biggrin:. Aan de dijk.

Ik zal een paar fotootjes uploaden.
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2013, 18:40:27 door Jinny »

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #535 Gepost op: 3 februari 2013, 18:49:43 »
Wij zijn vanmiddag naar de L&M geweest in Ahoy. Idd vond ik de grote tegenvallen. Jammer genoeg veel teweinig bloemmisten en kaarten stands gezien. Maar voor ons was het een geslaagde dag! Ik heb m'n droomjurk die ik op internet gespot had gezien op de catwalk (lijkt veel op de jurk die ik gemaild heb). Echt super mooi en binnen het begrote budget. Ook de trouwauto gezien die we ook via internet hadden gevonden (ik zal deze nog naar gmail doorsturen). En een meneer uit Antwerpen (goudsmederij wim meussen) met super gave trouwringen gespot die ook nog betaalbaar waren. Dus daar met de tijd naar toe voor de ringen te halen.

@Jinny, wat heerlijk dat jullie de locatie bevestigd hebben!

Apple

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #536 Gepost op: 3 februari 2013, 19:56:50 »
Zo jullie gaan hard! Eens even kijken of ik zo op iedereen heb gereageerd:


Daphne: Mooie ringen! Wij hebben ook trouwringen gekozen om als verlovingsringen te gebruiken. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan vinden. Die van ons zijn geheel witgoud (en die van mij met diamantjes, die van hem zonder).

Jinny: Wat lekker dat je dat hebt vastliggen! Wij zijn vandaag ook langs de open route geweest maar zijn er nog niet helemaal uit. Ik zal blij zijn als we dat vast hebben gelegd... Ben erg benieuwd naar je foto's!

Fransje: Ha wat tof dat de laarzen gevonden zijn! Je kan ze vast terugsturen als ze in het echt niet bevallen toch?

Over L&M moet ik denk ik mijn verwachtingen bijstellen... Wij gaan 9-10 maart in Utrecht maar zo te horen is het dus minder leuk dan verwacht. Maar toch iets wat je gedaan moet hebben toch ;)



Ik vind de locatie toch best lastig! Wij twijfelen nu tussen twee locaties en komen er niet helemaal uit. We neigen iets meer naar de één, maar de ander rekent geen zaalhuur waardoor het een stuk goedkoper uitvalt. Terwijl de kwaliteit van beiden vergelijkbaar is.. Moeilijk.

Ik kan bijna niet wachten om jurken te passen :D Maar ivm drukte op werk ga ik denk ik tegen voorjaar/zomer pas passen.




margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #537 Gepost op: 3 februari 2013, 20:07:28 »
@apple, kan je niet onderhandelen over de zaalhuur? Meestal valt er wel te onderhandelen hoor! Zeker als je laat merken dat je nog een locatie op het oog hebt waar je dat niet hoeft te betalen!

Apple

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #538 Gepost op: 3 februari 2013, 20:10:42 »
Ja inderdaad! We willen het wel proberen..

Morgen gaan we contact met ze opnemen. Ik ben benieuwd of ze die zaalhuur eraf halen (scheelt 800 euro). Dan zijn ze alsnog duurder maar dan wil ik wel dat bedrag extra betalen om alles daar te houden. Maar nu scheelt het ruim 1300 euro, dat vind ik echt te gek. Zeker als er qua kwaliteit niet een groot verschil te vinden is (recensies nagelezen etc).

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #539 Gepost op: 3 februari 2013, 20:18:08 »
Wow dat is wel heel veel geld zeg! Daar kan je een super mooie jurk voor kopen oid  :biggrin:
Zou super zijn als ze het eraf willen halen. En anders is voor jullie denk ik de knoop snel doorgehakt?
Zeker als er kwalitatief geen grote verschillen zichtbaar zijn :blink:

Apple

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #540 Gepost op: 3 februari 2013, 20:22:15 »
Ja bizar he.. Het komt ook echt voor een groot deel voort uit de zaalhuur.
Als ze er niets meer aan willen of kunnen doen dan is het jammer maar helaas. Inderdaad de keuze snel gemaakt.

Maar stiekem ben ik ergens ook wel weer bang dat ze het er wel afhalen maar de kosten dan weer ergens anders op gaan besparen (bijv. personeel).. Al zou dat niet erg professioneel zijn. Maar dan zal ik zulke verhalen ook wel op internet terug moeten vinden lijkt me en die zijn er niet.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #541 Gepost op: 3 februari 2013, 20:28:22 »
@Apple: Ik zou lekker gaan onderhandelen hoor. Vaak komen ze je echt wel een beetje tegemoet!
Ik had geen verwachting van de L&M beurs dus vandaar geen teleurstelling. Wist sowieso niet wat ik er van moest verwachten.

@Locatie: We hebben eigenlijk nooit getwijfeld. Ik wilde wat meer locaties zien just to be sure.

Als jullie de locatie hebben, vertellen jullie dan meteen aan iedereen waar jullie gaan trouwen?


Apple

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #542 Gepost op: 3 februari 2013, 20:34:16 »
Als we 'm vast hebben staan dan mogen wat mij betreft mensen het wel weten. Ik weet niet wat AS wilt dus dat moeten we tegen die tijd maar eens overleggen.

Als ze ons inderdaad tegemoet komen dan is het zeker weten die locatie!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #543 Gepost op: 3 februari 2013, 21:36:41 »
@jinny, wel even via open trouwlocatie aangeven dat je doe locatie ook hebt geboekt. Maak je kans op prijzen.  :biggrin:

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #544 Gepost op: 4 februari 2013, 09:25:28 »
@Apple, wij hebben bij elke locatie laten vallen dat we meerdere opties hadden en nog erg aan het twijfelen waren. Hierdoor kregen we vanzelf betere prijzen, zonder echt te onderhandelen. Dat voelde wel een stuk fijner.
En wij hebben ervoor gekozen dat alleen onze ouders de locatie weten. We vinden het leuk als de gasten verrast zijn als ze de uitnodiging krijgen.

Vanmiddag om half 3 jurken passen! Helaas ben ik het hele weekend al verkouden, het is nu gelukkig iets minder. Dus hopelijk loop ik niet te veel te snotteren in die mooie jurken ;)


Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #545 Gepost op: 4 februari 2013, 09:45:00 »
Pff moest heel veel teruglezen haha :biggrin:

@Jinny, wat leuk dat jullie dé locatie gevonden hebben! Ik vind je locatie leuk, heerlijk aan het water gelegen. We vermelden de locatie op de save the date. Die komt waarschijnlijk op FB te staan en dan weet iedereen de locatie.
Zijn zilveren trouwringen niet veel zachter dan witgoud? Mijn ervaring met zilveren ringen is dat ze snel verbuigen en slijten (dunner worden).

@apple, wij gaan ook naar Utrecht! Weet nog niet of we de zaterdag of de zondag gaan.

@daphne89, veel plezier!!

We zijn gisteren naar de locatie geweest en hebben een optie vast gelegd. Ik zal foto's mailen. Het ziet er nu een beetje somber uit vind ik en misschien wat "troeperig". De foto's op de site zijn wat vrolijker. De sfeer is intiem, we houden het klein dus dat vinden we wel belangrijk. Ik weet het alleen nog niet helemáál zeker.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #546 Gepost op: 4 februari 2013, 09:46:40 »
Wat een prachtige jurken komen er voorbij in de mail!!!

@Daphne, veel plezier met jurken passen en beterschap met je verkoudheid!!!

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #547 Gepost op: 4 februari 2013, 18:07:08 »
Zo, weer een lekker dagje gewerkt, nu even bijlezen. :)

@Jinny: O, wat goed van die locatie! :D En wat grappig hoe je AS dat gedaan had. :P Humor. Ik ben blij voor je dat je je locatie gevonden hebt.  :biggrin:
Over ringen: Ik snap je beredenering, maar je moet je wel realiseren dat je die ringen elke dag na je bruiloft zult dragen. Als je blij en tevreden bent met zilver, dan gewoon doen, hoor! Maar ik ken een stel die ringen had en die vrij kort daarop zwart uitsloegen. Gelukkig mochten ze wel ruilen voor een heel ander stel ringen, maar toch. Leek me wel belangrijke info voor je. :) Zou zonde zijn als het jullie zou overkomen. TENZIJ... je dat natuurlijk tof vind. ;)

@frenchbull: Titanium lijkt me best bijzonder. Ik dacht trouwens dat dat kei duur materiaal was... maar dat valt dus mee?

@margreet1983: O, wat leuk dat je dag zo leuk was. Lijkt me echt super om 'je' jurk op te zien komen. Dan zou mijn hart een sprongetje maken, denk ik. Ik wordt helemaal blij van je bericht. Ook over de auto en de goudsmit.

Fransje: Ha wat tof dat de laarzen gevonden zijn! Je kan ze vast terugsturen als ze in het echt niet bevallen toch?
AS vind het niet zo´n goed idee om ze te kopen omdat ze niet van leer zijn. Ik was echt zo teleurgesteld en ik had nog niet eens gezien waar het materiaal van gemaakt was. Normaal trek ik me niet zoveel van andere aan, maar hij heeft gelijk. Mijn voeten kunnen niet zo goed tegen synthetisch materiaal. Ik was echt, echt, echt heel diep teleurgesteld. Misschien koop ik ze alsnog, hoor. Want ik vind ze echt te mooi. En iets vergelijkbaars kan ik niet vinden. :(
Over je locatie: Ik kan me voorstellen dat dat lastig is. Ik zou gewoon nog geen beslissing maken. Je hebt nog even de tijd, toch? Heb je wel beide in optie? Dat zou ik wel nog even voor alle zekerheid doen. :)
O, ik lees nu pas over de kosten. Dat is wel enorm zeg! Wow!
Over jurken passen: Ik kan ook bijna niet wachten! :D :D :D (AS snapt er niets van. Hij: "Het duurt nog zo lang!" Hihihi)
@Locatie: We hebben eigenlijk nooit getwijfeld. Ik wilde wat meer locaties zien just to be sure.
Herkenbaar. :P
Als jullie de locatie hebben, vertellen jullie dan meteen aan iedereen waar jullie gaan trouwen?
Dat hebben wij wel gedaan. Iedereen vroeg er regelmatig naar (nu ja, eigenlijk alleen schoonfamilie), dus zijn we er gewoon open over geweest. Het staat ook op onze site (plus een heel stuk over onze zoektocht). :)
@Apple, wij hebben bij elke locatie laten vallen dat we meerdere opties hadden en nog erg aan het twijfelen waren. Hierdoor kregen we vanzelf betere prijzen, zonder echt te onderhandelen. Dat voelde wel een stuk fijner.
En wij hebben ervoor gekozen dat alleen onze ouders de locatie weten. We vinden het leuk als de gasten verrast zijn als ze de uitnodiging krijgen.
O, dat is ook een manier, ja. Leuk zeg! :D Zo'n verrassing voor je gasten!
Vanmiddag om half 3 jurken passen! Helaas ben ik het hele weekend al verkouden, het is nu gelukkig iets minder. Dus hopelijk loop ik niet te veel te snotteren in die mooie jurken ;)
LEUK! Ik hoop ook voor je dat je niet al te veel snottert. :) Beterschap in iedere geval.

Ik ga zo de mail inspecteren. :P *lolt*


frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #548 Gepost op: 4 februari 2013, 18:33:32 »
@fransje
http://www.juwelencentrum.nl/trouwringen/70/titanium-trouwring-met-briljant.html

Hier staan mooie op....op de beurs had hij er nog meer ook hele mooie van nog geen 250 euro pp en dat vind ik op zich niet super duur. We wouden eerst gewoon naar lucardi maar vinden dit toch nu ook allebei een mooie oplossing. En lijkt me echt wel stevig. Ik kan zelf niet zo tegen hele dunne ringetjes das zo stuk bij mij.

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #549 Gepost op: 4 februari 2013, 18:44:02 »
Jinny's locatie: Oh! Wat romantisch zoals jij dat beschrijft. :heart: Het is inderdaad niet iets waarnaar wij zochten, maar zoals jij het beschrijft, klinkt het gewoon perfect. En dat is toch het belangrijkste? :)

Margreets auto: Haha! Geweldig! Nou, opvallen doen jullie zeker hiermee. :) Het is wel flitsend. Is die rode kleur ook echt? Of liet je het model zien? Ik vind dat rood ook wel leuk eigenlijk.

Kikkers locatie: Oh.... verliefd! Ik hou wel van dat "soort" locaties. Mooi zeg. Het ziet er zo gezellig en knus uit. Zo warm. Heerlijk.

@frenchbull: Dat is zeker niet duur, zeg! Dat had ik nou niet verwacht. Zo zie je maar dat je soms de verkeerde "vooroordelen" hebt. (In dit geval: duur)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards