collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734819 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #550 Gepost op: 4 februari 2013, 18:53:55 »
@ Daphne hoe was het bruidsjurken passen? Heb je de jurk gevonden?

@ Frenchbull dat is echt niet duur nee! Mooie oplossing

Locatie: Wij hebben tegen iedereen gezegd waar we het huwelijk, diner en feest doen. Waren er zo enthousiast over. Details (zoals bv muziek, gerechten) houden (proberen we) wel geheim te houden.

Ringen: ik probeer al paar dagen onze ringen op internet te vinden, maar zonder succes. Begin mei krijgen we ze al, zal dan plaatje plaatsen.
Voor E iig een geelgouden ring, halfbol en een stuk dikker dan normaal. Voor mij een geelgouden halfbolle ring, met in het midden in een rij 16 (waren er origineel 13, maar vond 16 ivm de datum leuker) diamantjes.
We zijn in België geweest. Super service en het scheelt zoveel geld.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #551 Gepost op: 4 februari 2013, 19:14:43 »
Wat leuk om te horen dat iedereen zo druk bezig is met regelen. Die rode auto vind ik echt super.

Vanmiddag jurken gepast. Was echt super leuk. Super lieve vrouw, helemaal niet aan het pushen, en ze heeft goed naar mijn figuur gekeken en geluisterd naar wat ik wilde.
 Ik had een jurk apart laten hangen en deze als eerste gepast. Deze vond ik super mooi. Daarna heb ik er nog 7 (was de tel kwijt :) ) gepast. En de laatste was super mooi. Alleen boven budget(de eerste jurk was nog duurder). Ik heb het al met mijn vriend besproken en hij vind het geen probleem als het DE jurk is.
Ik heb nog geen foto kunnen vinden op internet. Maar als ik hem heb gevonden dan zal ik hem naar de mail sturen :)
Trouwens geen last gehad van het snotteren.

Nina25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #552 Gepost op: 4 februari 2013, 20:48:51 »
Wat leuk om te horen dat iedereen zo druk bezig is met regelen. Die rode auto vind ik echt super.

Vanmiddag jurken gepast. Was echt super leuk. Super lieve vrouw, helemaal niet aan het pushen, en ze heeft goed naar mijn figuur gekeken en geluisterd naar wat ik wilde.
 Ik had een jurk apart laten hangen en deze als eerste gepast. Deze vond ik super mooi. Daarna heb ik er nog 7 (was de tel kwijt :) ) gepast. En de laatste was super mooi. Alleen boven budget(de eerste jurk was nog duurder). Ik heb het al met mijn vriend besproken en hij vind het geen probleem als het DE jurk is.
Ik heb nog geen foto kunnen vinden op internet. Maar als ik hem heb gevonden dan zal ik hem naar de mail sturen :)
Trouwens geen last gehad van het snotteren.

Wat super dat je 2 mooie jurken hebt gevonden! Heeft één de voorkeur of ben je er nog niet helemaal uit? Wie had je meegenomen? En wat vonden diegenen van de jurken?

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #553 Gepost op: 4 februari 2013, 20:53:28 »
Goedenavond,

@PK88: het was niet via de open trouwroute  ^_^. Dit was de eerste locatie die we hebben bezocht. Maar voor de andere dames: Pk88 heeft gelijk! Als jullie via de open trouwroute een locatie vindt dan even doorgeven daar. Leuke prijzen!

@Kikker: mooie locaties hoor, ziet er gezellig uit!

@Daphne: Leuk he! Denk je dat het DE jurk is? Waar ben je wezen passen?

@Fransje: thanks! had ik nog niet aan gedacht. Vind die titanium ringen ook mooi! Ik ga eens even op zoek  ;)
En jammer van die laarsjes. Ga je dan voor hele leren laarsjes (zonder kant)?

@Locatie: AS is er open over dus ik ook  :biggrin:

We hebben het over save the dates gehad. Vind het nog steeds moeilijk. Misschien maken we er 2:
- save the date
- save the evening (bestaat niet volgens mij, maar lijkt me wel zo handig)


daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #554 Gepost op: 5 februari 2013, 09:04:24 »
De jurk die ik apart had laten hangen is al afgevallen. De andere jurk heb ik vannacht over gedroomd dus ik heb nu wel het idee dat het DE jurk is. Ik ga vrijdag nog naar een outlet om te kijken. En als ik daar alles afkeur, ik denk dat ik ze zal vergelijken met DE jurk, dan ga ik weer even bellen in de hoop dat hij niet verkocht is. Anders gingen ze helaas geen nieuwe bestellen...

@Jinny, ik ben bij Covers geweest in Utrecht. En die save the evening vind ik super leuk. Als je al weet wie je voor de avond uitnodigt kun je dat zeker doen. Super leuk idee!


Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #555 Gepost op: 5 februari 2013, 09:12:55 »
De jurk die ik apart had laten hangen is al afgevallen. De andere jurk heb ik vannacht over gedroomd dus ik heb nu wel het idee dat het DE jurk is. Ik ga vrijdag nog naar een outlet om te kijken. En als ik daar alles afkeur, ik denk dat ik ze zal vergelijken met DE jurk, dan ga ik weer even bellen in de hoop dat hij niet verkocht is. Anders gingen ze helaas geen nieuwe bestellen...

@Jinny, ik ben bij Covers geweest in Utrecht. En die save the evening vind ik super leuk. Als je al weet wie je voor de avond uitnodigt kun je dat zeker doen. Super leuk idee!

Je hebt er over gedroomd? Dan moet het wel DE jurk zijn!!!!! Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat en of je inderdaad alle jurken gaat vergelijken met die ene (net als ik  :biggrin:)

Ik ben ook naar Covers geweest de eerste keer. Ben geholpen door Tonnie, ze was echt goed en had echt de juiste jurken uitgezocht. Ook DE jurk dus. Maar Ik ga'm dus bij een andere winkel bestellen, omdat (ik heb even echt zitten rekenen) het me 400,- scheelt op de jurk en 450 euro vermaakkosten.

Klein tippetje mijnerzijds: als je het merk en type jurk weet dan even rondmailen naar bruidszaken of ze de jurk hebben en of ze een prijs indicatie kunnen geven. Amiga in Breda was ook al een stuk voordeliger.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #556 Gepost op: 5 februari 2013, 09:39:48 »
Ik ben geholpen door Cindy. Ze zei dat hij van Pronovias was, maar ik kan wel een jurk vinden die erop lijkt, maar het is hem niet... Dus ik ga vandaag mijn zoektocht nog even uitbreiden :)

Als het bij jou zoveel scheelt is het het wel waard. Ik vond de jurk al duur zat en ze rekende nog 150 euro vermaakkosten. Hoeveel was dit bij jou? Ik vraag me namelijk af hoe ze dat berekenen.

@bruid2014, ik had een paar vraagjes nog niet beantwoord. Ik had alleen mijn moeder meegenomen en die vond een aantal jurken wel leuk die ik niet leuk vond, maar DE jurk vond ze ook mooi. En ze had al gezegd dat ik de jurk moest nemen die ik zelf wilde hebben en niet degene die zij mooi vind. Maar ik ben wel erg blij dat ik alleen met mijn moeder was. Wie willen jullie meenemen?

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #557 Gepost op: 5 februari 2013, 09:45:07 »
Ik ben geholpen door Cindy. Ze zei dat hij van Pronovias was, maar ik kan wel een jurk vinden die erop lijkt, maar het is hem niet... Dus ik ga vandaag mijn zoektocht nog even uitbreiden :)

Als het bij jou zoveel scheelt is het het wel waard. Ik vond de jurk al duur zat en ze rekende nog 150 euro vermaakkosten. Hoeveel was dit bij jou? Ik vraag me namelijk af hoe ze dat berekenen.

Mijn jurk is ook van Pronovias. heb je 'm gezien in de mail? Ik zou even op de http://www.pronovias.us/ site kijken. daar staan alle jurken op. Wat een prachtig merk is het he!!! Heb hier ook een groot boek van hen liggen...
Ik ben heel benieuwd wat jij hebt gekozen!

vermaakkosten vertelde ze me, was 150,- per aanpassing. Het waren er minimaal 3 dus 450,- moest ik toch echt wel op rekenen.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #558 Gepost op: 5 februari 2013, 09:58:54 »
@Daphne, ik ben benieuwd of dit DE jurk wordt voor je :) Ik had heel veel mensen mee met passen: Mijn moeder, mijn zusje en mijn 3 beste vriendinnen. Ik was een beetje bang voor alle verschillende meningen, maar toen ik mijn jurk aanhad, was iedereen het erover eens dat dit m was :D

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #559 Gepost op: 5 februari 2013, 10:05:26 »
@Jinny, ik heb je jurk gezien. Hij is echt prachtig! Ik heb pronovias.com al afgezocht, helaas alleen een net andere jurk gevonden. Dus ik vind het een beetje vreemd en ik begin te twijfelen of het wel een Pronovias is, het is zeker een Spaans merk. En als ik hem niet kan vinden ben ik bang dat ik sowieso vast zit aan de winkel...
 Ik hoop dat ik de jurk vind op internet en anders mail ik de look-a-like met beschrijving naar onze mail :)

Wel stom dat het per onderdeel 150 kost om te vermaken, dat is echt duur. Bij mij hoeft er dan waarschijnlijk niet veel te gebeuren. Ze heeft het (gelukkig) niet gehad over meerdere aanpassingen.

@latinbride, ik ben ook echt benieuwd of dit hem is :) Wel leuk dat je zoveel mensen mee had genomen en dat ze ook allemaal dezelfde jurk mooi vonden! Ik heb even terug gekeken in onze mail en de jurk past echt bij je, je straalt enorm!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #560 Gepost op: 5 februari 2013, 10:09:06 »
@Daphne: ik herinner me dat St. patrick en La Sposa ook onder Pronovias vallen. Dat werd me verteld bij Amiga. Die jurken lijken ook erg. Misschien zit hij daar tussen?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #561 Gepost op: 5 februari 2013, 10:20:40 »
Thanks Daphne :D Ik zwijmel ook iedere keer weer helemaal weg als ik foto's kijk. Denk dat mijn AS m ook heel mooi gaat vinden. T duurt alleen nog zo lang voor ik m weer aan mag haha

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #562 Gepost op: 5 februari 2013, 10:39:41 »
Helaas ook niet te vinden bij La Sposa of St. Patrick... Ik zal de look-a-like mailen. Jinny, misschien zou jij in je boek willen kijken of je hem dan kunt vinden.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #563 Gepost op: 5 februari 2013, 10:48:29 »
ik zal ook eens ff kijken of ie me bekend voorkomt

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #564 Gepost op: 5 februari 2013, 10:49:01 »
Ik zal even de mail checken en met je op zoek gaan!!!!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #565 Gepost op: 5 februari 2013, 11:25:52 »
@Daphne, check mail graag :)

Nina25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #566 Gepost op: 5 februari 2013, 11:42:18 »
Ik wil graag mijn moeder, schoonmoeder en misschien mijn schoonzus meenemen.
Maar ik wacht nog even voordat ik ga passen, we hebben het namelijk nog niet eens aan iedereen bekend gemaakt. Mijn schoonzus weet het bijvoorbeeld nog niet en mijn schoonmoeder alleen dat we vage plannen hebben.
Mijn AS wilde graag wachten tot maart wanneer hij een vast contract zou krijgen. Nu blijkt dus dat hij dit niet krijgt.
Hij zou werkloos worden en zag al mijn trouwplannen al in elkaar storten.  :cry: Maar gelukkig heeft hij al een nieuwe baan gevonden, nog voordat hij werkloos is geworden.  :biggrin:
Nu kan ik weer eens lekker gaan rondneuzen!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #567 Gepost op: 5 februari 2013, 11:53:22 »
@bruid2014, wat fijn dat hij snel een andere baan heeft kunnen vinden! Kunnen jullie weer lekker verder met het plannen van de bruiloft.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #568 Gepost op: 5 februari 2013, 12:22:35 »
@fransje
http://www.juwelencentrum.nl/trouwringen/70/titanium-trouwring-met-briljant.html

Ik heb deze site opgeslagen bij m'n favorieten. Thnx! Alhoewel we de ringen waarschijnlijk in Antwerpen gaan halen (ook niet duur, maar wel apart) is het nooit verkeerd om diverse sites te hebben om vergelijkingsmateriaal te hebben!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #569 Gepost op: 5 februari 2013, 12:25:03 »
Jinny's locatie: Oh! Wat romantisch zoals jij dat beschrijft. :heart: Het is inderdaad niet iets waarnaar wij zochten, maar zoals jij het beschrijft, klinkt het gewoon perfect. En dat is toch het belangrijkste? :)

Margreets auto: Haha! Geweldig! Nou, opvallen doen jullie zeker hiermee. :) Het is wel flitsend. Is die rode kleur ook echt? Of liet je het model zien? Ik vind dat rood ook wel leuk eigenlijk.

Op de beurs was de auto te zien. Dus ook in het echt was de auto helemaal super, eigenlijk nog mooier omdat je toen pas zag hoe mooi rood glimmend de auto was. De foto van de auto die ik gestuurd heb is niet dezelfde auto als die we gaan huren, maar het model is hetzelfde. Alleen de kleur dus nog mooier!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #570 Gepost op: 5 februari 2013, 12:30:28 »
@bruid2014, wat super fijn dat je aanstaande al een nieuwe baan gevonden heeft! Zal voor jullie alletwee een hele opluchting zijn!

Apple

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #571 Gepost op: 5 februari 2013, 18:32:48 »
Zo weer even alles gelezen..

Daphne: Wat leuk dat je de jurk waarschijnlijk al hebt gevonden! Heb je al gevonden welke jurk het is? Ik heb even in de mail gekeken: ik vind 'm erg mooi!

Jinny: Wat gaaf zo'n locatie aan het water! Wow.

Bruid2014: Zo dat lijkt me ook spannend inderdaad, ineens werkeloos.. Wat goed dat hij zo snel al weer een baan heeft gevonden.

Over het jurken passen: Ik heb het nog niet ingepland maar ik wil graag mijn moeder, schoonmoeder en vriendin meenemen. Ik denk dat het nog wel een paar maanden duurt met passen door de drukte op het werk..

Over de locatie: We hebben een reactie gehad! Ze komen ons tegemoet. Iets minder dan dat we zelf hadden bedacht maar we vonden het zo heel redelijk en zijn dus akkoord gegaan  :biggrin: Ik zal eens kijken of ik ook foto's kan vinden en mailen van de locatie!


daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #572 Gepost op: 5 februari 2013, 19:06:48 »
@apple, super dat jullie toch een betere prijs hebben gekregen voor de locatie.

Ik heb de jurk helaas nog niet kunnen vinden. Nog wel even mijn moeder gesproken en wat ik in mijn hoofd had klopt in ieder geval wel :). Ik ga er nu vanuit dat het geen Pronovias is. Maar waarschijnlijk ga ik een keer terug om de jurk weer te passen, in de hoop dat ze hem nog hebben, want na de hele dag jurken zoeken ben ik nog geen mooiere tegen gekomen.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #573 Gepost op: 5 februari 2013, 19:33:08 »
@apple, fijn dat ze toch nog wat van de prijs gehaald hebben! Heerlijk dat jullie je niet meer druk hoeven te maken over de locatie! Ben benieuwd naar foto's!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #574 Gepost op: 5 februari 2013, 19:42:57 »
@Daphne: waar heb je dat look a like plaatje gevonden en wat voor merk is dat?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards