collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734830 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #925 Gepost op: 6 mei 2013, 07:13:59 »
Wij gaan trouwen op 16-05-2014, de locatie, fotograaf, jurk en schoenen zijn al geregeld hihihih

Zelfde datum! Hier schoenen nog niet geregeld, maar ringen al wel.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #926 Gepost op: 6 mei 2013, 08:05:10 »
Als ik de eerste winkel DE jurk vind, ik weet niet of ik dan nog naar een andere winkel zou gaan eigenlijk.
Brengt je alleen maar meer in verwarring denk ik.

Wij trouwen 15/02/2014 en bij ons zijn de ringen al in orde, vonden wij heel erg belangrijk! Aangezien je die toch voor de rest van je leven aanhebt, als het goed is  :biggrin:
Morgen naar onze eerste locatie zien, volgende week 2de locatie en de dag erna jurken passen!
Dus ik hoop dat ik binnen 2 weken kan zeggen dat de locatie + de jurk in orde zijn.

Oh ja en eind deze week ook een afspraak met de fotograaf :)

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #927 Gepost op: 6 mei 2013, 12:50:10 »
Bedankt iedereen.
Ik heb net een afspraak gemaakt met een andere winkel waar ze ook die jurk verkopen. Ik voel me echt zeer onprettig dat ik zo onder druk werd gezet dat ik moest beslissen. Ik wil niet gedwongen worden meteen te beslissen. Ik wil een rustige en goed overwogen beslissing maken. Die sluier krijg ik nu dus ook niet meer cadeau omdat ik niet voor die datum beslis. Maar dat maakt niet uit. Volgens mijn schoonzusje krijg ik in die andere winkel ook wel korting of een cadeau. Voel gelijk een hele last van mijn schouders vallen.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #928 Gepost op: 6 mei 2013, 12:55:23 »
@Steffie_G: Wij hebben ook de ringen al geregeld. Niet als eerste, maar wel een van de eerste dingen. Ook om die reden die jij noemt.
Veel plezier met de locaties en jurken! Gaan leuke dagen worden.

@margreet1983: Slim. Ik ging met een open mind naar de winkel omdat mijn jurk (en merk) niet in NL te koop was. Ik had zoiets van: ok, kijk maar wat er in de buurt komt.

@Steffie_G; Ik was heel moe toen ik de winkel uit kwam. Hou daar rekening mee, zou ik zeggen (had ik ook niet van mezelf gedacht, eigenlijk).

Zo, nu rijlessen, dus ik kan nu niet meer verder reageren. Straks meer.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #929 Gepost op: 6 mei 2013, 13:14:39 »
Ik geef je groot gelijk hoor Toinette dat je naar een andere winkel gaat! Bijna overal doen ze wel iets, of een korting op de jurk, of iets gratis erbij. Doen ze het niet, dan gewoon zelf onderhandelen!
Wij hebben om 12 uur een afspraak en gaan aansluitend heerlijk lunchen. Kunnen we het er nog even heerlijk over hebben en alle andere voorbereidingen van de bruiloft en even bijkomen  :biggrin:

Succes met rijlessen Toinette!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #930 Gepost op: 6 mei 2013, 18:51:28 »
Volgende week ga ik eens kijken wanneer ik een afspraak ga plannen om jurken te passen. Het strandseizoen komt er weer aan dus mn schoonzusje is weer geregeld in het weekend weg (strandwacht). Maar komt vast goed. Hopelijk kan ik wat leuks vinden voor niet al te duur. Een vriendinnetje heeft aangeboden de bloemstukken te maken als wij de bloemen aanschaffen. Ze wil corsages, bloemstuk en autostuk maken voor ons voor niks (alleen de bloemen betalen we dan zelf) Denk wel dat ik dat ga doen aangezien ze dat echt super goed kan.
Deze week gaan we ff om de tafel en een datum prikken om de locaties te bezoeken. De locatie die ik geweldig vind is mijn vriend niet zo enthousiast over. Hij heeft weer een andere zaak gevonden die pas net geopend is. Ben benieuwd wat het leukste is.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #931 Gepost op: 6 mei 2013, 21:34:49 »
Dames,

Wat een hoop geklets hier!

Hartelijk welkom nieuwe bruiden en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

@Passen: ik ben in meerder winkels geweest. Dit omdat ik in de eerste afspraak mijn jurk al had gevonden. Ik kon het niet geloven dus ben in een andere winkel ook gaan passen, maar ik bleef alle jurken met die ene vergelijken. Toen heb ik een rondje prijsvergelijkingen gedaan (ik wist het merk en type jurk) en dat scheelde een flink aantal honderden euro's.

@Hoepel: ik heb er ook 1, maar meer zodat ik vrij kan lopen en dat inderdaad de jurk tijdens het lopen niet tussen je bewegende benen schiet. Het is niet zo'n wijde, maar eentje die ook onder een fish tail zou kunnen (alleen wijd aan de onderkant).

@Merk: ik had ook een sterke voorkeur voor een merk (Pronovias) en dit is het ook geworden.

@Toinette: je hebt groot gelijk. Bij mij was het zo dat ik heeeel snel moest beslissen volgens de verkoopster, want anders was de jurk weg en deze kon zeker niet meer besteld worden. Een paar dagen daarna belde ze ook nog op.  :o
Gewoon lekker doen wat fijn voelt; het is jullie bruiloft, jij bent de klant en ze mogen blij zijn dat je zo'n bedrag daar uitgeeft!

Ik heb bij de jurk ook schoenen besteld. Ik wilde het niet doen, maar ze haalde ze tevoorschijn, exact dezelfde kleur als de jurk, een mooie pump met een steentje, ik deed ze aan en ging overstag. 150,- en na de bruiloft mag ik ze terug brengen naar de winkel en dan zorgen ze ervoor dat de schoenen in een kleur naar keuze worden geverfd. Ach, ik ga maar 1 x trouwen  :biggrin:.

Verder hebben we even 'niets' gedaan mbt de bruiloft. We hebben de locatie, jurk, schoenen en fotograaf. We hebben nog een jaar en 3 dagen  ;)

Wij kunnen vanaf donderdag gaan aftellen. Om dit te vieren gaan we even een paar dagen er tussenuit. Ik vind het een heel apart idee dat het vanaf donderdag nog maar een jaar duurt (of eigenlijk dat het nog een heel jaar duurt, ongeduldig).

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #932 Gepost op: 7 mei 2013, 09:47:17 »
@ Toinette, je moet je idd niet laten pushen, lekker doen wat je zelf wilt, je hebt nog tijd genoeg.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn eigen kapster gevraagd of ze mijn haar wil doen voor de bruiloft, dit was haar vrije dag dus ik dacht dat ze dit misschien liever niet wilde doen. Maar ze was super enthousiast ging gelijk al wat ideetjes laten zien (ik werd op dat moment geknipt). En het is toch wel grappig, want zij is onze thuiskapster geworden op de dag dat ik bruidsmeisje was bij mijn oom en tante (17 jaar geleden alweer)

Aankomende vrijdag gaan we in de buurt kijken voor een mooie fotolocatie, het duurt nu ongeveer nog een jaar dus dan kunnen we dit hopelijk het beste vergelijken.
Verder ben ik nu bezig met het maken van rozen, deze willen we als versiering gaan gebruiken.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #933 Gepost op: 8 mei 2013, 09:17:35 »
@margreet1983: Groot gelijk (met daarna samen lunchen). Goede planning. Ik heb nu ook een vroege afspraak staan. :)

@Frenchbull85: Jammer dat manlief die locatie minder vond. Ik hoop dat de voorgestelde locatie leuk is. Ik ben benieuwd.
Wel jammer dat je schoonzus zoveel moet werken. Maar gelukkig zijn we allemaal vrij vroeg en dus heb je de tijd.
Wauw! Super dat iemand dat zomaar gratis voor jullie wilt doen! Super! Daar mag je echt blij mee zijn, hoor.

@Jinny: Serieus? Zo opdringerig? Wat heb je toen gezegd?
En ja, je hebt gelijk. Dat dacht ik ook. Ik betaal een flinke mep geld en dus wil ik er goed over na kunnen denken.
Ach, als je schoenen meteen DÈ schoenen zijn, dan zou ik er ook superblij mee zijn, hoor. :D Ik hoop ook de perfecte schoentjes te vinden. :)
Veel plezier! Kei leuk dat jullie een paar daagjes weg gaan om "het te vieren" dat het nog maar een jaar duurt. <3
Ik vind eigenlijk dat wij alles te snel regelen. Het duurt nog zo lang, maar we hebben al zoveel. Nu ja, aan de andere kant is het wel zo dat in het trouwhoogseizoen niet zoveel dingen te doen zijn. Geen beurzen of fairs enzo. :) Daar kunnen we in de herfst weer op storten.

@daphne89: Leuk dat je de kapper, die ooit je deed toen je bruidsmeisje was, nu jouw trouwkapsel gaat doen! Mijn kapper heeft trouwens ook haar vaste vrije dag op onze bruiloft. Alleen heb ik (nog) geen hechte band met haar omdat ik nog maar net verhuisd was naar een andere stad. Ik vond het heel lastig om dat te vragen, maar ze doet het wel. :)
Groot gelijk heb je dat je nu al gaat vergelijken. Wij gaan rond onze trouwdag (- 1 jaar dan) naar onze locatie. We hadden onze locatie gekozen midden in de winter met zeer weinig groen. Vlakbij is een ruïne. We houden beiden van ruïnes, dus willen we daar ook even kijken... het is alleen van de kerk en we zijn bang dat we daarom daar niet zouden mogen fotograferen.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #934 Gepost op: 8 mei 2013, 17:19:45 »
Kijk eens wat ik gevonden heb? Past helemaal in onze thema! :D AS vind het ook heel mooi. Wij willen het op onze uitnodigingen doen (op de enveloppen). In eerste instantie had hij eerst het idee om het alleen naar de daggasten te doen, maar nog geen 30 seconden later hadden we zoiets van: ach, we hebben het dan toch al. We gaan het met onze eigen initialen doen.  :heart: Maar we gaan het pas aanschaffen als we de kaarten gaan kopen. :)

Ik wil geen linken meer posten, dus ik doe het zo (zelf even www. ervoor zetten): beforethebigday.co.uk/2012/12/vintage-style-wedding-stationery-seals.html

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #935 Gepost op: 8 mei 2013, 19:00:02 »
wauw super!!!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #936 Gepost op: 8 mei 2013, 23:07:25 »
als het jullie style is, dan ziet het er super uit!

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #937 Gepost op: 9 mei 2013, 08:55:08 »
Ons thema is trouwens Victoriaans Bal. :biggrin:

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #938 Gepost op: 9 mei 2013, 09:23:06 »
Amai zalig! Bij ons zit er geen thema aan, maar moesten we de centjes hebben om er echt een thema tegen aan te smijten, dan zou het ongetwijfeld ook Victoriaans Bal doen!!
Gaan jullie ook met de kleding naar de "bombatische" kant en van die venetiaanse balmaskers? :wub:

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #939 Gepost op: 9 mei 2013, 12:22:59 »
Thema hoeft niet duur te zijn. :)
Nee, we gaan niet voor de maskers, maar wel voor de jurken. Tenminste, de bruidsdames, de mijne wordt gewoon een "bruidsjurk". :P We doen gewoon het thema doorvoeren waar kan (of reëel is).

Dames, ik heb een vraag. Ik hoorde van iemand (hier op het forum) dat light in the box niet zo'n goede webwinkel is. Nu heb ik er echt hele mooie sieraadsetjes gezien. Maar die zijn echt ontzettend goedkoop! Normaal zou je zeggen: "JEEJ!" maar nu heb ik wel twijfels. Zijn het in het echt net zo mooie sieraden als op het plaatje? Of is het in het echt flut?
Weer even zelf www. ervoor zetten: lightinthebox.com/c/jewelry-sets_3697

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #940 Gepost op: 9 mei 2013, 12:58:03 »
Wij hebben als thema een vleugje rood, de kleur van de liefde, dus dat kost verder ook weinig geld. Want of je je bloemen nu bv in wit neemt of in rood dat maakt ook niet uit! Wat betreft light in the box geen idee, heb er geen ervaring mee.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #941 Gepost op: 9 mei 2013, 15:18:09 »
Rood is ook leuk! Dat was ik vergeten. Mijn broer en schoonzus hadden ook rood en wit. Mooi romantisch thema.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #942 Gepost op: 9 mei 2013, 18:03:43 »
Wij gaan sowieso voor een aparte trouw, maar we hebben er geen thema aan verbonden.
Maar misschien loopt er wel onbewust een rode draad door.
Ons kleur is zwart-rood (dus ook mijn jurk  :biggrin:)  en onze locatie zal een kasteel of een oud fort worden.
Dus het heeft wel iets alterniefs/gothic over zich. En we zitten beiden enorm in de metal wereld, dus die rode draad zal daar ook wel doorkomen.
We hebben rood-zwarte ringen en onze openingsdans wordt een metalliedje  :biggrin:


Wat die light in the box betreft, ik vermoed dat ze eerder doelen op de jurken.
Je kan er ook voor een koek en een ei een trouwjurk kopen en ik dacht dat dat niet te vertrouwen is.
Juwelen, dat zal andere koek zijn. De pagina die je hebt doorgestuurd bied juwelen aan die allemaal nog een zeer deftige prijs hebben.
Dus moest het uiteindelijk niet goed zijn dan ben je niet zo heel erg veel centjes kwijt :)
Ik zou het er wel op wagen, maar dat is puur persoonlijk.
voor je besteld, kijk wel grondig de retour voorwaarden na

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #943 Gepost op: 9 mei 2013, 18:07:04 »
Rood is ook leuk! Dat was ik vergeten. Mijn broer en schoonzus hadden ook rood en wit. Mooi romantisch thema.

Wij hebben een knalrode auto, mijn boeket is rood en waarschijnlijk rode schoenen. Vriendlief wil ook rode accenten in zijn pak. Mijn bruidsjurk wil ik in creme kleur.
Onze honden krijgen alle 3 een andere kleur halsband. Onze wolfsgrauwe hond krijgt een rode, onze zwart/bruine hond een creme kleurige en onze bruine hond de kleur van het pak van mijn vriend. Dus alle kleuren van de kleding/thema komen terug in de halsbanden van de honden.
Verder komt rood ook terug in de bruidstaart, tafelversiering en bij de foto's maken nemen we ook allerlei rode spullen mee.
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2013, 18:08:55 door margreet1983 »

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #944 Gepost op: 9 mei 2013, 23:55:20 »
Hallo meiden, ik heb het de laatste tijd erg druk en ben ook een tijd niet met de bruiloft bezig geweest. Heb wel braaf alles bijgelezen ;) leuk om te lezen hoe de voorbereidingen bij anderen vorderen! En welkom nieuwe meiden :)

Toinette, ik las ergens iets over vlinders kweken? Heb je daar een linkje van?

We hebben de locatie inmiddels vastgelegd. Het is de Nonnerie geworden, de locatie van Apple. Het heeft een supersfeer, mooi ingericht en de ligging is veel praktischer vergeleken bij de locatie die we eerder zagen. Verder hebben we naar trouwringen gekeken. We laten de ringen door een edelsmid maken, hij gaat een ring ontwerpen voor bij mijn verlovingsring omdat die apart gevormd is. Komende week ga ik jurken kijken. Ben helemaal verliefd op een jurk van Pronovias maar dat is een exclusieve met een exclusief prijskaartje heb ik inmiddels ontdekt (ze hadden 'm nergens hangen). Ook wel andere mooie jurken van dat merk gezien, dus ben benieuwd. Ook hebben we binnenkort een afspraak met iemand die de opleiding tot weddingplanner doet om te kijken of zij onze bruiloft gaat doen als stage. Gaat allemaal heel hard ineens :biggrin:

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #945 Gepost op: 10 mei 2013, 09:40:22 »
@Steffie_G: Ik heb ook een zwarte trouwjurk aangehad. Stond me echt mooi en was ook echt een supermooie jurk. En mijn AS vind het (weet ik) ook mooi (een zwarte jurk bedoel ik). Maar ik ga maar 1X in mijn leven trouwen en ik wil LIEVER een witte jurk. Ik ga wel in de toekomst een jurk kopen voor EFF (Elf Fantasy Fair: (www.) elfia.com/events/haarzuilens-2013/), want ik vind het wel mooi. Eerst maakte ik mijn jurken, maar ik ben eigenlijk niet zooooo goed. Ik zou daarom eens een jurk willen kopen... en dan helemaal mezelf in thema maken. AS wilt dat ook zodat we een "stel" zijn. Volgend jaar gaan we wel naar EFF, maar kopen we geen outfit (vlak voor huwelijk en waarschijnlijk blut). We gaan wel een zwaard kopen. Dat wil AS al zo lang en zo graag. Ik zie niet in waarom hij het niet zou kopen. Dat vond hij wel leuk. :) (Dat ik open sta voor dat soort dingen).
En je hebt gelijk betreft Light in the Box. Ik denk dat ik jouw advies maar opvolg... Maar eerst een jurk. HAHAHA! Ik loop te ver op dingen uit.

@margreet1983: Wat leuk dat idee van jullie honden! Geweldig idee! :D
Ik vind dat jullie de kleurthema erg leuk en speels doorvoeren. Rode schoentjes vind ik wel een leuk element! Eigenlijk alles wel. :heart:

@Kikker: Ik heb de link niet bewaard, maar hij is goed op te googlen, hoor. Of jij nu zoekt of ikzelf, dat maakt niet uit. Het is iig eigenlijk bedoeld voor scholen, maar bruiden bestellen kennelijk daar ook. Succes met zoeken.
Wat leuk dat je dé locatie hebt gevonden! :D Weer een stapje dichterbij.
Nja, trouwjurken moeten in budget blijven. Kun je niet vragen om "zoiets"? Dat heb ik ook gedaan met mijn jurk. Dat plaatje wat in de mail staat. Ik zei dat het niet in NL te koop was en wat ik eraan mooi vond en wat mijn budget was. (Mijn budget is best ruim: 3000,- exl sieraden en schoenen maar die trouwjurk kost 7000,-.) Als ze binnen budget een vergelijkbaar iets kunnen krijgen.... misschien is dat wel jouw DROOOOOOMJURK. Wie weet? Ik zou gewoon open staan voor suggesties. Heeft mij ook geholpen. :)
Zowheej! Wat leuk! Een weddingplanner in opleiding! Ben benieuwd naar jouw verhalen! Ik vraag me wel eens af wat zo'n iemand doet. Ik vind onze bruiloft regelen veel te leuk en de "rotklusjes" laat ik de ceremoniemeester doen (zoals betalen van de DJ op de dag zelf. Daar wil ik niet mee geconfronteerd worden op onze grote dag). Maar een weddingplanner.... ik ben benieuwd naar jouw verhalen!

Edit! O, wat ik vergeten was te vertellen: 1 juni ga ik weer trouwjurken passen (wisten jullie al, geloof ik), maar ik ga er vlak ervoor mijn nagels laten doen. Ik heb erg lelijke vingers/nagels/handen. Mijn moeder noemde mijn handen altijd "arbeidershanden". Ik wil daarom iets heel moois laten doen met mijn nagels. Maar ik heb zoooooo geen verstand ervan. Ik kan kiezen tussen:
- Solarnagels
- Acrylnagels
- Gelnagels
- Pink&white acryl gel/dip
Ze zijn allemaal ongeveer even duur (behalve de laatste, die is duurder), maar ik weet dus niet wat ik zou moeten kiezen. Ik moet me dus nog even in verdiepen. Weet je wat ik wel eng vind? Ze gaan de bovenkant van mijn nagels eraf veilen. Brrrr. Maar goed, je krijgt ook wel iets moois.
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2013, 09:47:34 door Toinette »

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #946 Gepost op: 11 mei 2013, 10:51:04 »
@Steffie_G: Ik heb ook een zwarte trouwjurk aangehad. Stond me echt mooi en was ook echt een supermooie jurk. En mijn AS vind het (weet ik) ook mooi (een zwarte jurk bedoel ik). Maar ik ga maar 1X in mijn leven trouwen en ik wil LIEVER een witte jurk. Ik ga wel in de toekomst een jurk kopen voor EFF (Elf Fantasy Fair: (www.) elfia.com/events/haarzuilens-2013/), want ik vind het wel mooi. Eerst maakte ik mijn jurken, maar ik ben eigenlijk niet zooooo goed. Ik zou daarom eens een jurk willen kopen... en dan helemaal mezelf in thema maken. AS wilt dat ook zodat we een "stel" zijn. Volgend jaar gaan we wel naar EFF, maar kopen we geen outfit (vlak voor huwelijk en waarschijnlijk blut). We gaan wel een zwaard kopen. Dat wil AS al zo lang en zo graag. Ik zie niet in waarom hij het niet zou kopen. Dat vond hij wel leuk. :) (Dat ik open sta voor dat soort dingen).
En je hebt gelijk betreft Light in the Box. Ik denk dat ik jouw advies maar opvolg... Maar eerst een jurk. HAHAHA! Ik loop te ver op dingen uit.

Oh leuk!! Ik zou graag ook eens naar EFF gaan, paar vrienden van me gaan elk jaar en ik zie echt dé mooiste outfits voorbij komen  :wub:
je moet natuurlijk aandoen waar je je het best in voelt, of dat nu groen met paarse stippen is of traditioneel wit.
Ik kijk al uit naar jullie foto's van EFF volgend jaar ;)

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #947 Gepost op: 11 mei 2013, 11:19:53 »
Het is daar heel leuk. Al die mensen daar om naar te kijken, maar ook alle kraampjes. Vorige keer heb ik daar een knutselpakket gekocht van (www.) fantasyatelier.nl. En de muziek daar is meestal ook echt tof! Ik vind het heel gezellig daarzo.

Straks gaan wij onze ringen halen. Ik voel me zo warm van binnen. We hebben van alles al geregeld zoals locatie, DJ, fotograaf... maar dit zal onze eerste tastbare iets zijn wat we halen.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #948 Gepost op: 11 mei 2013, 19:31:34 »
Sorry voor al dat dubbelposten. :(

Vandaag hebben we onze ringen opgehaald. :applaus: Ze zijn prachtig. Ze staan ons beiden zo goed. Ik vind stiekem dat we de mooiste ringen van iedereen uitgekozen hebben. Hihi, maar dat vind vast iedereen van hun eigen ringen. Ik ben zo in de wolken.
We hebben al locatie, fotograaf en DJ geregeld, maar dit is het eerste tastbare wat we hebben van de bruiloft.  :heart:

We hebben van de juwelier ook een cadeautje gekregen. Een kaars met 2 lonten en een tekst erop. Toch wel attent.

Daarna zijn we naar mijn broer en schoonzusje op kraamvisite geweest. Nee, geen baby, maar ze hebben een kitten gekregen.  :wub: Wat een lief pluizig dingetje. Om verliefd op te worden. Ze was wel al ondeugend, maar zo horen kittens te zijn.  :biggrin:

AS heeft ook besloten om met ons (mij en de bruidsdames) mee te gaan als ik trouwjurken ga passen. Niet voor mijn jurk! :P Die mag hij niet zien. HAHAHA! Nee, hij gaat mee voor de pakken. Mijn broer gaat mee met hem terwijl ik met de dames mijn jurken ga passen. Best spannend! Tegelijkertijd daar en we mogen niet elkaar zien.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #949 Gepost op: 11 mei 2013, 19:47:58 »
Sorry voor al dat dubbelposten. :(

Vandaag hebben we onze ringen opgehaald. :applaus: Ze zijn prachtig. Ze staan ons beiden zo goed. Ik vind stiekem dat we de mooiste ringen van iedereen uitgekozen hebben. Hihi, maar dat vind vast iedereen van hun eigen ringen. Ik ben zo in de wolken.
We hebben al locatie, fotograaf en DJ geregeld, maar dit is het eerste tastbare wat we hebben van de bruiloft.  :heart:

We hebben van de juwelier ook een cadeautje gekregen. Een kaars met 2 lonten en een tekst erop. Toch wel attent.

Daarna zijn we naar mijn broer en schoonzusje op kraamvisite geweest. Nee, geen baby, maar ze hebben een kitten gekregen.  :wub: Wat een lief pluizig dingetje. Om verliefd op te worden. Ze was wel al ondeugend, maar zo horen kittens te zijn.  :biggrin:

AS heeft ook besloten om met ons (mij en de bruidsdames) mee te gaan als ik trouwjurken ga passen. Niet voor mijn jurk! :P Die mag hij niet zien. HAHAHA! Nee, hij gaat mee voor de pakken. Mijn broer gaat mee met hem terwijl ik met de dames mijn jurken ga passen. Best spannend! Tegelijkertijd daar en we mogen niet elkaar zien.

Proficiat!! Haha, ja ik denk dat iedereen dat wel vind van z'n ringen  :biggrin:
Zien we straks bij het ringen topic? Of staan ze er al op?

Zo leuk verwoord!! Ik ben zelf hevige kattenfan, dus dat is wel leuk om kraambezoek bij een kitten te lezen :wub:

Oh spannend seg!! Samen achter kleding en toch niet samen  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards