collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734814 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1675 Gepost op: 20 augustus 2013, 22:00:50 »
Wij krijgen ook 2 dagen. Maar die gebruik ik liever rond het huwelijk, dus ondertrouw in de vakantie.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1676 Gepost op: 20 augustus 2013, 23:32:22 »
Haar en make-up liggen vast!  :clap:

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1677 Gepost op: 21 augustus 2013, 07:51:18 »
Hier ook nog geen ondertrouw datum.

Steffie Super leuk! Heb je een voorbeeld van hoe het er ongeveer uit gaat zien?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1678 Gepost op: 21 augustus 2013, 07:57:19 »
Ik ga 2 september pas beginnen bij mijn nieuwe baan dus geen idee hoeveel dagen ik kan krijgen. Het liefst woensdag tot en met zaterdag. Begin met 20 uur in de week, dus dan moet het geen probleem zijn lijkt me.

Ik ben ook benieuwd Steffie, kun je iets met ons delen? Of misschien via de mail :)

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1679 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:11:23 »
Ik krijg 3 dagen aaneengesloten voor het trouwen. De dag van de 'activiteit' moet daar in vallen. Dus ik neem de dagen na de bruiloft omdat de dag voor het trouwen hemelvaart is dus dan zou ik een dag verspillen

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1680 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:11:52 »
Dit is het kapsel dat ik in gedachten heb



Maar voor de make up heb ik nog geen idee. Niet te overdreven, maar wel zwart met paars of rood en geen lippenstift, anders krijg ik geen kus van m'n as :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2013, 09:24:15 door Steffie_G »

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1681 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:19:45 »
Heel mooi Steffie, heb je zelf ook hetzelfde kleur haar? Ik wel en wil ook zoiets, los maar gedeeltelijk vast.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1682 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:22:26 »
Wow zoiets is wel erg mooi hoor steffie....Leuk ook dat je dat al weer geregeld hebt.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1683 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:25:08 »
Dat is niet de kleur van m'n haar. Heb de foto veranderd in de versie met mijn haarkleur (beetje geklungel met photoshop, maar je snapt het idee wel :) )

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1684 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:26:55 »
Erg mooi! Ik wou dat ik zulk lang haar had! Mijn haar komt tot mn kaaklijn, ben al bezig mrt laten groeien zodat het hopelijk kan worden opgestoken.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1685 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:29:14 »
Zulk lang haar is niet altijd makkelijk hoor  :biggrin:
Ik heb het nu tot net boven m'n poep en dat is echt een merde als je slaapt en veel draait in je slaap of als het echt warm is.
Maar je kunt er qua kapsel wel een heleboel richtingen mee uit :)

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1686 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:55:12 »
bruid_op_onderzoek: Lekker dubben, snuffelen en inspiratie opdoen! Het is een ticker. Ben benieuwd!

Frenchbull85: Hoe was de jurk? En wat een mooie/lieve gedacht om ook weg gegeven te worden door je schoonvader. Ben benieuwd hoe hij reageert, als je het vraagt... Wat balen van de locatie! Asbest.. grrrr.

Daphne89: Werk is ook belangrijk! En met mijn haar... Ik denk erover om het half opgestoken te hebben en de rest van het haar los over mijn schouder naar voren te dragen. Beetje vaag om dit zo uit te leggen, maar hopelijk snap je het een beetje. Verder heb ik van die 'kurlies' die je in je haar kan draaien.

Steffie_G: Wat een mooi kapsel! En donderdag ondertrouw.. morgen! Spannend en wat leuk! Veel pelzier. Hopelijk kan je om 15 uur trouwen op de dag zelf.

Mamavan3: Fijne vakantie gehad? Nu kan je echt aan de slag. De locatie en datum is toch wel het begin van alle voorbereidingen.

Pitahaya: Jammer dat de locatie tegen viel. Broekerveiling ken ik niet. En het strand.. het is wel romantisch hoor!

miekje1986: De locatie klinkt mooi. Mijn ouders zijn enthousiast en vinden het leuk om van alles te horen wat AS en ik bedenken. Zeker omdat ons huwelijk neit standaard wordt. Mijn broertje vindt het leuk voor ons, maar interesseert zich er weinig voor. (Puber van 17 jaar) Mijn schoonouders zijn heel rustig en mijn schoonzusje ook wel. Ze vinden het wel allemaal leuk.

april2014: Wat gaaf! Foto via de mail? Leuk dat jullie geslaagd zijn zeg! En beter te vroeg dan te laat.

KvD: Veel plezier met de fotograaf ontmoeten! Fijn dat je de dagen ook voor de voorbereiding mag/kunt gebruiken.

MarjoleinST: Gefeliciteerd en welkom! Wat fijn dat je dan in ondertrouw kan. Super!

Bolien: Lekker genieten van je vakantie en daarna weer lekekr zwijmelen met de trouwplannen!








--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1687 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:56:06 »
Zelf weer bezig gegaan met de photobooth props. Uitzagen is grotendeels gebeurd. Nu kan ik zowel verven als zagen. Leuk om te doen, lekekr creatief bezig zijn.

Verder is het rustig op het moment. Even centjes sparen voor de rest ;)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1688 Gepost op: 21 augustus 2013, 10:10:31 »
@Ukkie....ga vanmiddag om 4 uur pas passen hoor....maar thanks

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1689 Gepost op: 21 augustus 2013, 11:10:54 »
@Ukkie....ga vanmiddag om 4 uur pas passen hoor....maar thanks

Oeps.. Veel plezier vanmiddag dan! Hopelijk is het exact wat je wilt.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1690 Gepost op: 21 augustus 2013, 12:18:11 »
Veel plezier Frenchbull! Ik hoop dat je "DE" jurk gaat vinden nu!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1691 Gepost op: 21 augustus 2013, 12:21:44 »
Veel plezier met het passen van jurken! Ben benieuwd of je meteen de perfecte jurk vindt.

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1692 Gepost op: 21 augustus 2013, 12:50:00 »
^Idd veel plezier. Ik ga binnenkort denk ook even een afspraak maken om rond te kijken. Hoe meer winkels hoe leuker toch? Dat vind ik het allerleukste aan het voorbereiden :)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1693 Gepost op: 21 augustus 2013, 13:11:27 »
@Mardai het is niet meteen hoor...heb al een jurk thuishangen maar door allerlei redenen nu toch voor een andere aan het kijken.

@all.....heb ik weer. Belt AS net. Ja hoe laat ben jij vanmiddag thuis dus ik zeg geen idee want ik ga om 4 uur passen he. Oja ja en vandeweek. Ja waar is het voor dan....nou het AD vroeg om bruidsparen die gedupeerd zijn doordat ze niet in het gemeentehuis kunnen trouwen en ik heb ons aangemeld met ons verhaal. Nu willen ze een foto van ons maken voor het stadhuis voor in de krant  :jawdrop: OMG heb hier zo'n hekel aan maar aan de andere kant wel weer geinig en as vind het helemaal geweldig dus denk dat ik maar met mn hand over mn hart moet strijken hahaha

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1694 Gepost op: 21 augustus 2013, 13:13:47 »
Haha! Dus vanmiddag mag je nog op de foto ook?

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1695 Gepost op: 21 augustus 2013, 13:17:14 »
nou heb gezegd dat het of morgen of vrijdag middag mag en anders hoeft het niet hahaha....zit nu al in de stress wat ga ik aantrekken voor die foto hahahaha typisch vrouwengedrag dus

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1696 Gepost op: 21 augustus 2013, 14:14:14 »
Hoe meer winkels hoe leuker toch? Dat vind ik het allerleukste aan het voorbereiden :)

Ik dacht dat ik dat ook het leukste zou vinden, maar ik was blij dat ik klaar was en de jurk had gevonden.
Jurk shoppen is niet zo ontspannen als het lijkt (voor mij dan ;) )

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1697 Gepost op: 21 augustus 2013, 14:43:47 »
nou heb gezegd dat het of morgen of vrijdag middag mag en anders hoeft het niet hahaha....zit nu al in de stress wat ga ik aantrekken voor die foto hahahaha typisch vrouwengedrag dus

Hahaha, misschien de jurk die het dus toch niet wordt? ;)

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1698 Gepost op: 21 augustus 2013, 15:33:21 »
@Steffie: Veel plezier met de ondertrouw morgen.. :D Ik zou wel even lekker een glaasje bubbels doen hoor met zijn tweeetjes.. Je doet het tenslotte niet dagelijks.. :D En een reden voor een romantisch momentje samen is altijd leuk meegenomen.. :D
Heel erg mooi kapsel.. :D Heb je het al helemaal laten aanmeten.. (lees: proefkapsel)

@Daphne: Wat spannend dat je met een nieuwe baan begint.. Zin in???

@Frenchbull: Wat een hoop dingen zeg! En wat knetter balen van het gemeentehuis.. Maar wel heel leuk dat het AD het heeft opgepakt.. En wat je aan moet.. Tsja.. Ook al een hele kast vol met niks om aan te trekken.. ;) Ik heb een tijdje journalstiek gedaan en daar waren ze altijd wel fan van niet al te drukke kleding.. Zoals blousjes met kleine ruitjes of alles kleine streepjes ofzo.. geldt vooral voor tv.. Maar op de foto is dat ook niet altijd heel erg mooi..
En natuurlijk heel erg veel fun met het passen van de jurk straks..!!!!!

@ Au-drey: Ben blij te lezen dat niet iedereen jurkenpassen als iets ontspannends ziet.. Aan de ene kant heb ik er onwijs veel zin.. Aan de andere kant zie ik er nogal tegenop.. Heb wel al hele mooi gezien.. Kijk even of ik voor elkaar krijg er eentje op internet te zetten..

Wij hebben miss iemand voor de foto's... Kwam helemaal uit zichzelf naar ons toe.. :D Een goede vriendin van een goede vriendin van mij heeft de kunst/film academie gedaan.. En die zoekt projecten om haar portfolio op te bouwen.. Maar miss wel een goed idee om toch even een paar proeffoto's te vragen.. Ga ook nog wel even ergens wat met haar drinken om elkaar wat beter te leren kennen en te kijken of het klikt.. Maar het kan heel goedkoop dus daar ben ik ook wel fan van.. :D

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1699 Gepost op: 21 augustus 2013, 15:35:50 »
Als ik het goed heb gedaan bij deze een jurk die ik erg mooi vind.. Miss dat ik de bloem iets te heftig vind.. Maar vind de top en de rok erg mooi :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards