collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1700 Gepost op: 21 augustus 2013, 15:48:50 »
Ik vind het een hele gave jurk bruid_op_onderzoek! Maar denk dat je het toch aan moet zijn om te kijken of de bloem te heftig is of niet.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1701 Gepost op: 21 augustus 2013, 15:51:35 »
Oeh die is inderdaad erg mooi!

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1702 Gepost op: 21 augustus 2013, 21:09:30 »
Hallo lieve medebruidjes voor 2014!!

Hier ook al weer wat dingen geregeld en heb zelfs nog een beetje ander nieuws. Ik had me aangemeld voor een maagverkleining en ik heb deze week te horen gekregen dat ik positief bevonden ben en in december zal het waarschijnlijk gebeuren. Ik ga dus wat slanker de bruiloft in!  :applaus: :applaus: :applaus:

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1703 Gepost op: 21 augustus 2013, 21:25:42 »
Bruid op onderzoek,
bedankt! Het zal toch niet voor morgen zijn, de printer van de schoonouders werkt niet meer, dus we kunnen de kopie van de pas van m'n schoonvader (getuige as) niet meebrengen morgen.
Het zal dus nog eventjes moeten wachten. Maar er zullen inderdaad wel bubbeltjes aan te pas komen hoor ;)
Ik heb nog geen proefkapsel gehad, moet nog een deftig gesprek hebben met die dame om te kijken wat ik juist wil enz.
Ben wel heel benieuwd naar de proefsessie :)

Ik vind de jurk wel heel erg mooi eigenlijk en die bloem vind ik er zeker niet teveel aan. Maar misschien als je m aanhebt dat dat anders is.
Maar buiten de bloem om vind ik het een hele mooie jurk!

Mvlens; proficiat!!
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2013, 21:29:15 door Steffie_G »

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1704 Gepost op: 21 augustus 2013, 21:42:39 »
Mooie jurk,  bruid op onderzoek! Gewoon aanpassen!

@mvlens: gefeliciteerd! Ik weet nnier hoe het precies werkt,  moet je door deze ingreep nog veranderingen in je programma aanbrengen qua eten? Wel fijn dat je een slankere bruid zult zijn!

@frenchbull: hoe was het passen?  En gaat het interview uiteindelijk door? Wel grappig,  ondanks de narigheid van het zoeken naar een alternatief!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1705 Gepost op: 21 augustus 2013, 22:42:08 »
@mvlens...heeft mn as vorig jaar laten doen. Een gastric bypass. Hij is nu 40 kilo kwijt sinds 6 november de operatie gedaan is. Succes ermee tis een hele verandering maar als je er zelf 100% achter staat moet je het zeker doen! Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

@bruid op onderzoek. Mooie jurk, niet helemaal mijn smaak maar gaaf is die zeker. Tja en passen is het enige wat in zo'n geval werkt.

@All. Voor de meiden die in de mail kunnen....heb foto's gemaild. Voor de andere bruidjes....ik heb de andere jurk gekocht. Voel me nu echt een prinsesje en heb nu voor 100% het gevoel dat dit mijn droomjurk is. Nog wat kleine aanpassingen en ik mag hem over 3 weken ophalen. Dan het advies om 3 weken voor de dag nog een keer te passen en dan evt. langs te komen voor de laatste aanpassingen. En nog beter....het is een maat 44 en ik voel me er echt slank in. Enige nadeel aankomen moet ik niet doen. Schoonzusje trouwens ook blij.....deze jurk heeft ritssluiting en is dus makkelijker hahaha wel met hoepel en een sleep eraan. Nu echt happy!

April2014

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1706 Gepost op: 21 augustus 2013, 22:43:48 »
Even n kort berichtje vanaf mijn telefoon. Heb wel alles al bijgelezen en wat spannend voor de bruiden die deze week of die daarop al trouwen! Dan lijkt 2014 nog wel heel ver weg!

Wat heb ik nou gelezen over een mail? Mag ik dat ook? Wat moet ik daarvoor doen?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1707 Gepost op: 22 augustus 2013, 08:29:24 »
Frenchbull: fijn dat je een jurk hebt gevonden! Hoef je je daar iig geen zorgen meer over te maken.

Mvlens: gefeliciteerd! Vriendin van mij heeft dat ook laten doen. Ondanks dat haar oa voedingspatroon aangepast moest worden is ze nog altijd heel blij dat ze het gedaan heeft!

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1708 Gepost op: 22 augustus 2013, 08:39:24 »
@Frenchbull, Mooie jurk! Fijn dat je je er goed in voelt

@mvlens: Gefeliciteerd!

Hier nog altijd geen veranderingen, maar deze dame zit niet stil zit lekker foto's te kijken van jurken en ga denk ergens in December ofzo kijken voor een jurk :) Na de vakantie bij locaties langsgaan, dus hopelijk gaat dan het balletje rollen.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1709 Gepost op: 22 augustus 2013, 08:57:17 »
Even n kort berichtje vanaf mijn telefoon. Heb wel alles al bijgelezen en wat spannend voor de bruiden die deze week of die daarop al trouwen! Dan lijkt 2014 nog wel heel ver weg!

Wat heb ik nou gelezen over een mail? Mag ik dat ook? Wat moet ik daarvoor doen?

Ik heb je een PB gestuurd met de uitleg! :)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1710 Gepost op: 22 augustus 2013, 09:08:53 »
Thanks meiden voor jullie reacties op de mail!

@SamanthaLorna....altijd leuk om weg te zwijmelen van al die prachtige jurken. Ben benieuwd welke jurk je gaat vinden. Wel leuk iets om naar uit te kijken.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1711 Gepost op: 22 augustus 2013, 09:14:55 »
Bruidoponderzoek, hele gave jurk! Maar passen is toch belangrijk, ik wilde eerst een hele drukke rok, maar dat stond bij mij voor geen meter. Maar je gaat zeker je droomjurk vinden!
En ik heb zeker zin in om te beginnen, ik krijg wel gelijk veel verantwoordelijkheid, maar ja, het is mijn eerste echte baan ooit, dus wel erg spannend.

Frenchbull, wat fijn dat je nu de jurk van je dromen hebt! Hij staat je prachtig.

Steffie, jammer dat jullie niet vandaag in ondertrouw kunnen, maar je kunt bij de supermarkt toch ook een kopietje maken?

Mvlens, wat fijn voor je! Hopelijk gaat het je goed helpen met afvallen!

Onze fotolocatie staat nu vast! Helemaal blij mee, er is een kasteel in de buurt dat ze momenteel aan het opknappen zijn inclusief de tuin. En die is echt prachtig, in mei staat het vol met wit fluitekruid, romantische bruggetjes en helemaal groen! Maar de restauratie zou allang af moeten zijn in mei 2013, dus eerst maar even contact opgenomen en in mei 2014 moet het toegankelijk zijn. Ze vragen alleen een bijdrage voor het onderhoud van het park, maar dat hebben we er graag voor over.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1712 Gepost op: 22 augustus 2013, 09:23:34 »
bruid_op_onderzoek: Op eerste gezicht een mooie jurk, maar ben je niet bang dat je 'verzuipt' in de rok? Gezien je ook klein bent? Verder vind ik de bloem echt afbreuk doen op de rest. Vooral de top vind ik mooi!
Wat fijn ook dat de fotograag nagneoeg vanzelf op jullie af is gekomen. Gewoon gesprek mee aangaan en kijken of het portfolio jullie bevalt. Meestal weet je dan wel genoeg om een goede keuze te maken.

frenchbull85: Wat fijn dat je nu wel de jurk hebt gevonden! Toch ee ngoede keuze om voor die te gaan. Als je weet dat het hem is... dan weet je het ;) Fijn hoor.

mvlens: Wat fijn voor je!

Steffie_G: Kunnen je schoonouders hem neit scannen, naar jullie sturen en dat jullie hem uitprinten? We ljammer dat het hem niet meer wordt vandaag.

daphne89: Wat fijn dat de fotolocatie vast staat. Lijkt me een prachtige locatie en erg romantisch.. Super!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1713 Gepost op: 22 augustus 2013, 11:10:26 »
Hier een mooie trouwkaart gevonden, op hipdesign! Proefkaart ontvangen, helemaal leuk!

Ondanks dat ik de visagiste aan de hoge prijs vond, heb ik er toch voor gekozen. Ik trouw maar een keer en wil gewoon stralen, AS ging akkoord.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1714 Gepost op: 22 augustus 2013, 17:34:16 »
Daphne, mijn schoonouders zijn zo van die halve snobs die zich te goed voelen om naar de krantenwinkel of supermarkt te gaan en daar een kopie te nemen  :biggrin: ik hoop dat we binnen 2 weken toch kunnen gaan.
Want heb nu vernomen dat de tantes, nonkels en oma en opa toch ook heel graag naar de eigenlijke trouw zouden komen.
Dus hoe sneller we in ondertrouw zijn, hoe sneller we weten wanneer we kunnen trouwen, hoe sneller we hiervoor een oplossing kunnen vinden.

Ukkie: hun printer is kapot, dus fax en scan werken ook niet meer. Duur ding, maar als er 1 ding kapot is werkt het hele ding niet meer. Technologie!





Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1715 Gepost op: 22 augustus 2013, 18:59:15 »
Hoi iedereen!  :biggrin:
Wij hebben miss iemand voor de foto's... Kwam helemaal uit zichzelf naar ons toe.. :D Een goede vriendin van een goede vriendin van mij heeft de kunst/film academie gedaan.. En die zoekt projecten om haar portfolio op te bouwen.. Maar miss wel een goed idee om toch even een paar proeffoto's te vragen.. Ga ook nog wel even ergens wat met haar drinken om elkaar wat beter te leren kennen en te kijken of het klikt.. Maar het kan heel goedkoop dus daar ben ik ook wel fan van.. :D
Meestal is het een goed teken. Ik heb inmiddels gemerkt dat dingen die bijna vanzelf naar je toe komen, het fijnst aanvoelen qua gemaakte keuze. :)
Ik zou inderdaad een loveshoot laten schieten. Gewoon ook om te kijken hoe ze is tijdens het fotograferen (en voor haar hoe jullie zijn). Maar super! Het is echt een goed teken. :)
Als ik het goed heb gedaan bij deze een jurk die ik erg mooi vind.. Miss dat ik de bloem iets te heftig vind.. Maar vind de top en de rok erg mooi :D
O, maar dat kunnen ze heel gemakkelijk aanpassen! Mijn jurk wordt ook best wel aangepast (ik krijg mauwtjes, vetersluiting, achterkant wordt anders, en hij wordt asymetrisch gemaakt). Gewoon even kijken en passen. Iets aan is altijd anders dan iets zien. :) Maar zo op het plaatje is hij mooi!
Hallo lieve medebruidjes voor 2014!!

Hier ook al weer wat dingen geregeld en heb zelfs nog een beetje ander nieuws. Ik had me aangemeld voor een maagverkleining en ik heb deze week te horen gekregen dat ik positief bevonden ben en in december zal het waarschijnlijk gebeuren. Ik ga dus wat slanker de bruiloft in!  :applaus: :applaus: :applaus:
O, gefeliciteerd! :D Dat is wel goed nieuws voor je. Mag ik vragen welke techniek ze bij je gaan gebruiken?
@All. Voor de meiden die in de mail kunnen....heb foto's gemaild. Voor de andere bruidjes....ik heb de andere jurk gekocht. Voel me nu echt een prinsesje en heb nu voor 100% het gevoel dat dit mijn droomjurk is. Nog wat kleine aanpassingen en ik mag hem over 3 weken ophalen. Dan het advies om 3 weken voor de dag nog een keer te passen en dan evt. langs te komen voor de laatste aanpassingen. En nog beter....het is een maat 44 en ik voel me er echt slank in. Enige nadeel aankomen moet ik niet doen. Schoonzusje trouwens ook blij.....deze jurk heeft ritssluiting en is dus makkelijker hahaha wel met hoepel en een sleep eraan. Nu echt happy!
*Zoeft even naar de mail*
O, ik snap wel waarom je een prinsesje voelt.  :heart: Je jurk is prachtig. Wat een mooie top ook. Het staat je prachtig.
Onze fotolocatie staat nu vast! Helemaal blij mee, er is een kasteel in de buurt dat ze momenteel aan het opknappen zijn inclusief de tuin. En die is echt prachtig, in mei staat het vol met wit fluitekruid, romantische bruggetjes en helemaal groen! Maar de restauratie zou allang af moeten zijn in mei 2013, dus eerst maar even contact opgenomen en in mei 2014 moet het toegankelijk zijn. Ze vragen alleen een bijdrage voor het onderhoud van het park, maar dat hebben we er graag voor over.
O, wat fantastisch! Vooral de tuinen lijkt me dan erg mooi en dan op de achtergrond een kasteel! Super.
Wij trouwen in een kasteel dat we beiden erg mooi vinden. Helaas is daar geen echte tuin in de buurt (dat konden we in de winter niet zien). Het is wel een minpuntje, maar goed, je kunt niet alles hebben, toch? :D Maar wel super voor jullie! Vooral ook omdat ze het aan het opknappen zijn.
Hier een mooie trouwkaart gevonden, op hipdesign! Proefkaart ontvangen, helemaal leuk!

Ondanks dat ik de visagiste aan de hoge prijs vond, heb ik er toch voor gekozen. Ik trouw maar een keer en wil gewoon stralen, AS ging akkoord.
O, super! Ik zei  vandaag nog tegen AS dat we nog de kaartjes moeten doen, maar dat het nog heel vroeg is om daar nu al een keuze over te maken. Wij vinden deze site heel erg mooi: timelessgifts.nl/trouwkaarten
Ik snap dat je dat vind over visagist. :) Zover ben ik nog niet. Mag ik vragen hoe duur ze (is het een ze?) is? Gewoon voor indicatie.

Hier gaat alles goed. We hebben toch gekozen voor de goedkopere. De duurdere gaf zo'n... raar mailtje terug dat ik zoiets heb van: "met haar wil ik niet in zee". Ze zei iets van: "Het kost dan 400 euro en als het in jullie budget past, dan praten we graag verder." Ik had echt zoiets van WTF! En die goedkopere kan ook supermooi dingen maken en ze is echt heel lekker (mijn broer had haar ook op hun bruiloft). Dat geeft toch wel een gevoel van vertrouwen. En ze was superaardig bij de mailgesprekken.

Drie september gaan we naar de fertiliteitskliniek. Best spannend. Ik moet wel 2 BMI afvallen. Dat valt me reuze mee, want ik had angst voor 20 kg. Ik zit daarom ook bij een dietist en het "dieet" is best goed te doen. Ik moet me aan drie dingen houden: Langzaam eten, aan tafel eten (ik mag ook niet meer snoepen op de bank) en 1X opscheppen (dat was wel een open doel, maar ik was gewoon heel eerlijk tegen haar geweest). Het gaat best goed! Ik ben ook gaan hardlopen. Met Evy. Hierdoor kwam ik eerst aan! Flink ook! 3 kg! Dat kwam door de spieren die ik ineens ging krijgen. Maar dat is nu ook weer aan het afzakken en nu ben ik weer zoals ik begonnen was. :) Ik ben best trots op mezelf dat ik al bij les 12 zit. Ik kan nu 2X 4 minuten (en 3X 3 minuten) hardlopen. De eerste keer kon ik nog niet eens 20 seconden volhouden. Wat een fijn iets is, waar ik niet aan gedacht had (of liever gezegd; ik dacht dat je daarvoor heel slank moest worden) is dat ik nu minder cellulitis heb. Ik voel me sexy'er.  :blush: Niet dat ik me hiervoor niet zo voelde, maar ik voel me nu gewoon meer sexy'er.

Ondertussen is er niet veel gebeurd bij ons. Lekker een rustige vakantie gehad. Ik heb mijn save the dates nog niet af. Dat komt wel (en anders niet). Ik wil ook bordjes maken. Dan wordt onze locatie iets persoonlijker, maar dat wil ik in de herfstvakantie gaan doen (of zelfs winter). Ook heb ik iets anders bedacht. Ons hotelletje heeft maar één slaapkamer. Ik dacht dat bij het omkleden en make-up enzo enzo enzo ik ook in de tuin kon gaan zitten in een tentje (zo'n partytent). Maar zo'n plastic tent vind ik niet echt romantisch, dus ik dacht om de stokken van iemand te lenen en zelf een nieuwe "zeil/doek" te maken van een mooie stof die ik op de markt kan kopen. AS vind dit nogal ambitieus. Iets te ambitieus. Ik ben ook een beetje bang dat het te ambitieus is. Maar het idee vind ik wel mooi. Ik zou het later na de bruiloft kunnen verkopen. Misschien aan het hotelletje, anders misschien op marktplaats. Wat vinden jullie? Heel eerlijk antwoorden. Ik weet namelijk niet of het een goed idee is. Het is wel superleuk, maar ook ambitieus...

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1716 Gepost op: 22 augustus 2013, 19:11:49 »
Nou meiden gelukkig is alleen onze tekst gebruikt voor in de krant en staan we niet op de foto hahaha. Maar vandaag stond het al in de krant dus das wel lekker snel. Mn schoonzusje had ff een foto gemaakt.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1717 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:04:33 »
Grrr ff balen hoor. Vandaag een brief van de gemeente in de bus. Wegens asbest lopen de werkzaamheden in het stadhuis uit waardoor we op zoek moeten naar een andere locatie. Zo ongelooflijk balen aangezien het stadhuis echt zo mooi is met een trap buiten en de oudste drempel van het land. Het gemeentemuseum is al geen optie want dat is voor max 30 gasten dus nu kiezen tussen het deltahotel, stadsgehoorzaal of de wijnboerderij. We balen hier zo ongelovelijk van....we worden voor 20 september hierover nog gebeld en denk dat we bij de locaties maar moeten gaan kijken voordat we kunnen beslissen.
Ik moest even terugzoeken. Wat enorm balen zeg! Ik zou er niet aan moeten denken als onze locatie ineens niet door zou gaan. Je verheugd je er toch op. Wel echt rot voor jullie. :(
Ik zou inderdaad eerst zelf gaan kijken voordat jullie beslissen. Het wordt weer een hele nieuwe beslissing.

Mariska1987

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1718 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:15:22 »
Hallo bruidjes!
Ik heb alles gewoon steeds meegelezen.
Welkom aan alle bruidjes! Super leuk dat het er zoveel zijn, al maakt het lezen wel wat lastiger.
Ik reageer dan ook op de laatste dingen :)

mvlens wat goed dat je goedgekeurd bent! Erg fijn, ik ken niemand in mijn omgeving, maar kan begrijpen dat je dit wel graag zou willen. Spannend ook hoor!
bruid_op_onderzoek mooie jurk hoor! Ik vind die bloem juist wel leuk! Is weer eens anders dan de meeste jurken.
frenchbull De jurk staat je inderdaad prachtig! En je straalt helemaal dus dat zal vast wel goed zijn!!! Balen zeg van de locatie voor het ja-woord! Er komt vast wat anders op jullie pad. Kan je niet trouwen op de locatie waar jullie eten of het feest geven?
daphne89 het klinkt erg mooi! Moet je veel bijdragen om foto's te maken? Wij betalen op onze locatie (een binnentuin met vijver in een kas met vogels , super mooi en leuk!) 60 euro.
Steffie Hmm begrijp ik nou goed dat je niet in ondertrouw kunt omdat zij het paspoort niet willen kopieren? Nou ik had m meegenomen en zef gekopieerd :) hihi.
pk88 ben even gaan kijken daar, dat zijn wel leuke kaarten inderdaad, niet zo oudbollig!

ondertrouwWij gaan 15 oktober in ondertrouw. De datum ligt precies in het midden van onze verjaardagen. Vonden we een mooie gedachten.
ringen Wij zijn voor ringen wezen kijken, maar zagen niet iets wat we echt mooi vonden. Ja, maar die waren echt veels te duur!
beurs 19 oktober is de Love and Marriage beurs in Ahoy. Je hebt m ook in Utrecht en nog ergens dacht ik. gaan jullie erheen?
Wij wilden wel gaan! Je hebt er leuke acties, aanbiedingen en mooie shows ook! Je kunt er best wat ideeen opdoen.


Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1719 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:26:25 »
@mariska. Wij zijn in februari al in de ahoy geweest. Zeker aan te raden als je nog niet veel geregeld hebt. Dan kan je leuke ideeën opdoen. En vooral genieten van de modeshow!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1720 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:29:06 »
Hier een mooie trouwkaart gevonden, op hipdesign! Proefkaart ontvangen, helemaal leuk!

Ondanks dat ik de visagiste aan de hoge prijs vond, heb ik er toch voor gekozen. Ik trouw maar een keer en wil gewoon stralen, AS ging akkoord.
O, super! Ik zei  vandaag nog tegen AS dat we nog de kaartjes moeten doen, maar dat het nog heel vroeg is om daar nu al een keuze over te maken. Wij vinden deze site heel erg mooi: timelessgifts.nl/trouwkaarten
Ik snap dat je dat vind over visagist. :) Zover ben ik nog niet. Mag ik vragen hoe duur ze (is het een ze?) is? Gewoon voor indicatie.

Ohh ook mooie kaarten, het is zo moeilijk. Ze komt uiteindelijk op +/- 275 euro. Ga het tegen die tijd nog wel even over mijn haar hebben. Heb namelijk kort haar en daar hoeft volgens mij echt niet zoveel tijd ingestoken worden dan bij vrouwen met lang haar.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1721 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:39:14 »
O, dat is inderdaad prijzig. Dat had ik niet verwacht.
Gaat ze ook je haar doen? Dan valt de prijs weer mee.

Mariska1987

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1722 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:16:51 »
O, dat is inderdaad prijzig. Dat had ik niet verwacht.
Gaat ze ook je haar doen? Dan valt de prijs weer mee.

Ik vind 275 behoorlijk duur. Heb iemand via internet. 150 euro voor haar en mak-up en bij de kapper 105 euro met medium haar, ik heb vrij lang haar dus daar komt denk nog wat bij. Maar ik vind t prijzig hoor!

Hoe zitten jullie trouwens met een bruidsboeket en corsages?
Wij willen iets anders dan corsages maar kunnen niet iets vinden. Ik wil zo'n lang boeket en mijn partner dan wel een bloem uit het boeket. Maar wil niet iedereen een bloem geven.

April2014

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1723 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:21:33 »
Even n kort berichtje vanaf mijn telefoon. Heb wel alles al bijgelezen en wat spannend voor de bruiden die deze week of die daarop al trouwen! Dan lijkt 2014 nog wel heel ver weg!

Wat heb ik nou gelezen over een mail? Mag ik dat ook? Wat moet ik daarvoor doen?

Ik heb je een PB gestuurd met de uitleg! :)

Bedankt Ukkie! Ik heb een mail gestuurd en ben heel benieuwd. Toch wel spannend, haha..

Ik betaal €345 voor mijn make-up en kapsel. Dit is inclusief proef. Ik heb wel lang haar. Alsnog best prijzig, maar ze maakt eventueel ook haarstukjes van mijn jurk (die ver ingekort moet worden:P). Ze heeft veel ervaring en heb een goeie klik met haar dus heb geen zin om verder te zoeken.

Verder zijn we een beetje aan het kijken wanneer we in ondertrouw willen. Kan hier alleen op doordeweekse dagen om 9.00, 10.00, 11.00 of 12.00 uur. Misschien maar een keer in de pauze ff tussendoor :)

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1724 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:23:51 »
Ik vind 275 behoorlijk duur. Heb iemand via internet. 150 euro voor haar en mak-up en bij de kapper 105 euro met medium haar, ik heb vrij lang haar dus daar komt denk nog wat bij. Maar ik vind t prijzig hoor!
Ja, dat bedoel ik. Als het inclusief kapper is, dan valt het wel mee. Jouw bedrag komt op 255 uur, dat is 20 euro goedkoper. Als het alleen make-up is, dan vind ik het wel weer duur.
Hoe zitten jullie trouwens met een bruidsboeket en corsages?
Wij willen iets anders dan corsages maar kunnen niet iets vinden. Ik wil zo'n lang boeket en mijn partner dan wel een bloem uit het boeket. Maar wil niet iedereen een bloem geven.
Wij weten het ook nog niet helemaal. Ik denk dat we pas definitief beslissen als we weten hoe duur het gaat worden. We willen namelijk ook bloemen voor op de auto en als decoratie op de locatie (maar dan hebben we geen andere decoratie).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards