collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734787 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1900 Gepost op: 29 september 2013, 00:17:27 »
Tja er zullen ook duurdere drankjes tussen zitten he behalve de cola.
Maar goed, ieder z'n idee over het bedrag of het duur of niet duur is.
Dan kan je altijd nog voor de optie van afturven gaan.

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1901 Gepost op: 29 september 2013, 07:38:46 »
Canoy, welkom!

Mamamikado, Kan je binnenkort bij de tweede optie gaan kijken? Of of misschien dat nieuwe verhuurder coulant is als het gaat om reeds gemaakte afspraken als je de situatie uitlegt?

Frenchbull85: opties klinken goed, hopelijk gaat het dit keer makkelijker!!

En prijzen voor drank, tja, wij betalen 5 euro per uur savonds omdat ze er vanuit gaan dat er gemiddeld twee drankjes per uur gedronken wordt.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1902 Gepost op: 29 september 2013, 09:18:59 »
Ik geloof dat wij per persoon 32 euro kwijt zijn voor de avond.... Daarbij zit 4,5 uur onbeperkt drinken (geen buitenlands gedestilleerd), 5x hapjes (bittergarnituur, bladerdeeg hapjes en toastjes), koffie met petit four in het begin en een broodje aan het eind van de avond.

Mamamikado en frenchbull, hopelijk vinden jullie alsnog snel een nieuwe droomlocatie!

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1903 Gepost op: 29 september 2013, 11:30:24 »
We gaan het qua locatie over een andere boeg gooien. We hebben besloten om alles zelf te regelen. Dit wilde ik eigenlijk al vanaf het begin, maar man-lief kreeg ik maar niet overtuigd ;) die was bang voor te veel werk, maar nu had hij ook zoiets van, waarom alles bij anderen doen terwijl ik het zelf ook kan. Alleen ons eigen bedrijf is niet geschikt voor bruiloften ;)

Na het ja-woord gaan we met zo'n 20 man wokken, dit vinden de meeste gasten van ons toch het lekkerste. Hierna gaan we naar het huis van mijn schoonouders,. Hier vieren we ons huwelijk, met zo,n 100 gasten onder het genot van een hapje en een drankje (of meer), snijden we de taart aan enz. Zij hebben nl. Een vrijstaand huis met giga tuin, mooi aangelegd, een woonkamer met schuifdeuren naar de tuin toe, wij zelf hebben sta-tafels, buffettafels, mobiele tap, terrastafels en stoelen, grote koffiemachines, mobiele frituurpannen, grote partytenten enz. Onze kinderen blijven bij opa en oma slapen, wij pikken een hotelletje in de buurt met ontbijt op bed. Dan helpen wij daarna (zaterdag) met opruimen. Wij willen als soort van huwelijksreis naar de Efteling, met de kids, slapen we 2 nachten in het hotel of in de huisjes ;) De grote huwelijksreizen, kunnen we altijd nog maken ;)

Nu nog de schoonouders vragen...
« Laatst bewerkt op: 29 september 2013, 11:42:26 door mamamikado »

Mariska1987

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1904 Gepost op: 29 september 2013, 11:55:17 »
Mamamikado, dat klinkt toch perfect?! Helemaal leuk om het et zelf te doen. Ja het is wel wat meer werk denk maar je kunt het wel helemaal doen zoals jullie willen!

Canoy, welkom en veel plezier met de voorbereidingen!

Margreet, wil het al lukken met de trouwkaart?  Wij vinden dat ook zoooooo moeilijk!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1905 Gepost op: 29 september 2013, 12:35:01 »
@ Mariska, ja we hebben weer een hele mooie kaart op het oog. Maar dan zonder foto. Want dat was een drama om iets moois te vinden wat bij de foto paste. Dus we hebben nu totaal iets anders. Als de kaart klaar is zal ik die naar de mail sturen.

De save the date kaarten komen als het goed is deze week binnen. Dan kunnen we die uitdelen en versturen. Die is wel met een foto van de love shoot en zelf gemaakt.

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1906 Gepost op: 29 september 2013, 20:40:25 »
Wow dat klinkt super Mamamikado!

Ik zou graag alles zélf willen doen, maar helaas geen mooie tuin beschikbaar.
Dan maar op naar een mooie locatie. ;)

Op dit moment toevallig de gastenlijst bespreken met vriendlief.. komen toch weer mensen bij. Blij dat de lijst nog niet definitief is. :blink:

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1907 Gepost op: 29 september 2013, 21:03:51 »
Pfff die gastenlijst, vind ik ook een vervelend ding. Vooral met betrekking tot collega's vind ik het moeilijk. Met de één werk ik meer/langer samen als de ander, maar je wilt ze ook niet buitensluiten

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1908 Gepost op: 29 september 2013, 21:49:58 »
Ja dat vind ik ook lastig!
Wat doe je bijvoorbeeld met je leidinggevende? Wij hebben namelijk geen receptie.... Lastig, lastig!

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1909 Gepost op: 29 september 2013, 21:50:41 »
Dat is het enige waar wij wel zo goed als uit zijn.
Mijn vriend nodigt geen uit en ik alleen mijn 2 naaste collega's.
De rest zijn vooral pottenkijkers, en daar heb ik geen zin in.  :biggrin:
Leidinggevende doe ik ook écht niet. Wil het liefste werk en privé gescheiden houden met belangrijke gebeurtenissen.
Maar ik heb dan ook een typisch vrouwenberoep met alleen vrouwen.. en dan weet je het wel. :dry:

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1910 Gepost op: 29 september 2013, 22:38:10 »
Dat is het enige waar wij wel zo goed als uit zijn.
Mijn vriend nodigt geen uit en ik alleen mijn 2 naaste collega's.
De rest zijn vooral pottenkijkers, en daar heb ik geen zin in.  :biggrin:
Leidinggevende doe ik ook écht niet. Wil het liefste werk en privé gescheiden houden met belangrijke gebeurtenissen.
Maar ik heb dan ook een typisch vrouwenberoep met alleen vrouwen.. en dan weet je het wel. :dry:
Ja dat vind ik ook lastig!
Wat doe je bijvoorbeeld met je leidinggevende? Wij hebben namelijk geen receptie.... Lastig, lastig!
Echt zo herkenbaar, die leidinggevende had ik ook al buitengesloten, maar ik weet zeker, dat ze wel even in het gemeentehuis komen gluren ;) Ook ik werk met alleen vrouwen, maar ja, werk nog maar 3 jaar met mijn directe collega, en sinds februari dit jaar met de andere 3...en die werken weer niet in mijn lokaal, nou ja eentje wel, sinds deze maand ;) Wellicht regelen ze ook nog iets met al "mijn" kindertjes (35 stuks)  bij het gemeentehuis. De collega's van mijn oude locatie heb ik wle uitgenodigd, wij gaan privé ook leuk met elkaar om, avondjes uit enzo.

Inmiddels verschillende offertes de deur uitgedaan wat betreffende het vervoer, want ook dat zat natuurlijk tegen. Van diverse al antwoord terug gehad, sommige vragen zulke hoge prijzen, daar kan ik hem bij anderen de hele week voor huren, maar van twee uit de buurt van onze borrellocatie al een offerte teruggekregen wat goed binnen ons budget past...helemaal blij. :applaus:
« Laatst bewerkt op: 29 september 2013, 23:09:07 door mamamikado »

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1911 Gepost op: 30 september 2013, 08:33:47 »
Gisterochtend teruggekomen uit Sicilië en vandaag weer heeeerlijk aan het werk..

Pfoe zeg wat een belevenis... Woensdag ochtend dus gevlogen. We dachten rustig aan te doen omdat we niet hadden geslapen en het was toch dik 1.5 uur rijden naar het ziekenhuis waar zijn oom lag. Donderdag ochtend dus in de auto gestapt en net na de middag kwamen we daar aan. Ik moet zeggen het was zwaar om hem zo te zien. Een man die altijd grapjes aan het maken was terwijl hij pizza's bakte in de pizzeria bij ons in het dorp van mijn schoonvader (broer van). Er werd ons gezegd niet te mogen huilen waar hij bij was omdat hij daarvan van streek kon raken. Dus na een tijd zei mijn as een momentje nodig te hebben en gingen we naar de gang. Daar stond zijn neefje (zoon van zijn oom) en toen begonnen bij mij de tranen ook te lopen. Moeilijke tijden zeg. AS had een sigaretje nodig dus gingen we na een tijdje naar buiten en we hadden beiden gezegd te denken dat het niet lang meer zou duren.. Toen weer naar boven gegaan om afscheid te nemen omdat we dus ook weer 1,5 uur terug rijden. Toen zag zijn oom er wat beter uit, kon meer uit zijn woorden komen ook en zei ons dat we niet lang meer moesten blijven want hij wilde niet dat we in het donker nog moesten rijden. We zeiden morgen terug te komen, maar 's avonds kregen we een telefoontje dat hij was overleden. Gelukkig de begrafenis mee kunnen maken, die was zaterdag middag en zaterdag avond sjeesden we alweer naar het vliegveld...

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1912 Gepost op: 30 september 2013, 16:08:26 »
Heftig Samantha. Fijn dat jullie hem nog gezien hebben en afscheid hebben kunnen nemen.
Heel erg veel sterkte en gecondoleerd met dit verlies. Ook voor jouw vriend en de rest van de familie.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1913 Gepost op: 30 september 2013, 18:17:03 »
Wat vervelend allemaal Samantha, wel fijn dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen en bij de uitvaart aanwezig hebben kunnen zijn.

Voor de geïnteresseerden: Ik heb 2 mailtjes naar de mail gestuurd, voor eentje heb ik jullie mening nodig ;)

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1914 Gepost op: 30 september 2013, 19:56:23 »
Samantha, gecondoleerd, veel sterkte voor jou, jouw as en jullie familie!
Wat fijn dat jullie hem nog hebben kunnen zien en spreken

liefs

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1915 Gepost op: 30 september 2013, 21:08:00 »
Sterkte SamanthaLorna!

Echt zo herkenbaar, die leidinggevende had ik ook al buitengesloten, maar ik weet zeker, dat ze wel even in het gemeentehuis komen gluren ;) Ook ik werk met alleen vrouwen, maar ja, werk nog maar 3 jaar met mijn directe collega, en sinds februari dit jaar met de andere 3...en die werken weer niet in mijn lokaal, nou ja eentje wel, sinds deze maand ;) Wellicht regelen ze ook nog iets met al "mijn" kindertjes (35 stuks)  bij het gemeentehuis. De collega's van mijn oude locatie heb ik wle uitgenodigd, wij gaan privé ook leuk met elkaar om, avondjes uit enzo
Dan is het inderdaad leuk om oude collega's uit te nodigen. Zijn dan toch ook een beetje vriendinnen als je privé nog met ze omgaat.
Wij trouwen niet in het gemeentehuis, maar willen alles op 1 locatie. Ik leg ook geen kaart neer op het werk, maar geef alleen kaarten aan degene waarvan ik wil dat ze komen. De rest neemt (hopelijk) geen moeite om te gluren haha.

Wel heel erg leuk als je inderdaad je kids ziet bij het gemeentehuis!

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1916 Gepost op: 30 september 2013, 22:33:19 »
Zopjuist ook onze fotograaf "moeten" vastleggen. We kregen een mailtje dat ze nog een koppel heeft die op de 20ste trouwt, maar wij waren de eerste, dus wij mochten kiezen. Tegen de fotoreportage hebben we nu ja gezegd, wij vonden het een leuke prijs, wat ook mee telt, zij is opgegroeid op Walcheren, waar wij de foto's willen maken, dus daar is ze bekend, en woont nu ook in onze regio, dus ook hier weet ze de leukste plekjes ;), de extra opties zoals tweede fotograaf,  album e.d. hebben we gezegd dat ze dat nog te horen krijgt.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1917 Gepost op: 1 oktober 2013, 18:02:27 »
Leuk Mamamikado! Kun je weer iets van het lijstje halen!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1918 Gepost op: 1 oktober 2013, 18:05:26 »
@ Samantha gecondoleerd meid. Maar wel fijn dat jullie hem nog gezien hebben. Sterkte de komende tijd

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1919 Gepost op: 2 oktober 2013, 07:19:16 »
@SamanthaLorna....gecondoleerd en wat moet het fijn zijn om hem nog te hebben gezien. Sterkte met het verlies.

@mamamikado....wat leuk dat jullie een fotograaf hebben gekozen. En toch netjes dat jullie eerst mochten kiezen. Nu nog nadenken over de extra opties.

@Collega's. Ik ben wel van plan collega's uit te nodigen. Ik werk op 3 objecten maar zit te twijfelen of ik maar op 1 object een kaart leg (andere object kom ik weinig en weinig contact met collega's) Dus denk dat ik alleen op dat ene object een kaart leg, 1 stuur naar kantoor zuid holland (supervisor waar ik veel mee samenwerk) en 1 naar hoofdkantoor voor HR ter info (denk niet dat daar veel mensen vandaan komen) Had berekend op max 10 collega's maar misschien zijn het er wel minder.

@feestlocatie.
Partyplace Gast--> valt af, te hoge begroting voor ons budget.
Buitenhotel de vreemde vogel--> zaterdag afgesproken om te gaan kijken en begroting te bespreken.
Kroepoekfabriek-->nog geen reactie
Delta hotel--> gaan we zondag naartoe ivm bruidsbeurs en kijken of we daar het jawoord willen geven
Nog een nieuwe locatie gemaild, Lommerijk in Rotterdam. Geen idee of dit heel erg duur is maar gewoon eens kijken. Wel een onwijs mooie locatie en zou onze dagindeling niet omgooien zou juist beter uitkomen.
To be continue

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1920 Gepost op: 2 oktober 2013, 08:26:28 »
@samantha, gecondoleerd meid. Wel fijn dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen.

@mamamikado, fijn dat jullie een fotograaf hebben! Heel netjes dat jullie de eerste keus hadden.

@Frenchbull, hopelijk zit jullie droomlocatie erbij!

Hier hebben we 2 weken geleden foto's laten maken door een vriendin en ow wat zijn ze leuk geworden! Er zit zeker een kanshebber bij voor de kaart! En volgende week vrijdag ga ik mijn jurk weer passen. Mijn schoonzus gaat voor het eerst mee. Ben benieuwd wat ze van mijn jurk gaat vinden :)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1921 Gepost op: 2 oktober 2013, 14:43:07 »
@ Samantha, heel veel sterkte met jullie verlies, maar wel fijn dat je hem nog even hebt kunnen zien.

Hier gaan ff de zenuwen door mijn lijf, morgen ga ik naar A'dam voor de vintage bruidsjurken en vrijdag eten bij (hopelijk) de locatie!
Afgelopen zaterdag wezen kijken bij 1 van de toptrouwlocaties bij ons in de buurt, maar gelukkig was onze datum al bezet, AS viel namelijk bijna van zijn stoel van de prijzen daar hahaha. Owh en hopelijk deze week ook de offerte voor de ringen.

Nu druk bezig met de fotograaf. ik heb eindelijk een offerte, maar geen idee of dit netjes is of niet. Dus even jullie mening: Gaat om 5 uur fotografie (waarschijnlijk iets meer en is voor ceremonie, fotoshoot en deels op het feest) inclusief in de prijs zitten de aanlevering van de foto's, waarvan enkele bewerkt worden, materiaal en reiskosten. Kosten 400,-
Het lijkt mij redelijk, maar zoals ik al zeg, geen flauw benul of het ook zo is.

en hoe zit dat met die mail waar jullie het steeds over hebben?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1922 Gepost op: 2 oktober 2013, 15:16:27 »
Spannend Spacekitten! Hopelijk vind je jouw droomjurk morgen!
Heerlijk hoor om vrijdag uit eten te gaan! Zou mooi zijn als het jullie locatie zou worden.
Wat betreft de fotografie, dat vind ik niet duur als het een professional is.
Jullie gaan lekker hoor met het regelen van de "grote" dingen  :biggrin:

De mail is heel makkelijk: stuur een voorstelberichtje wie jij en je as zijn met foto van jullie naar bruiden2014@gmail.com
Dan wordt jouw mail doorgestuurd naar de dames die al een wachtwoord hebben. Als zij allemaal goedkeuring gegeven hebben krijg jij ook het wachtwoord.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1923 Gepost op: 2 oktober 2013, 15:53:17 »
Vandaag de save the date kaartjes binnen gekregen.
Komend weekend de enveloppen schrijven en dan kunnen ze op de brievenbus.
Weer iets om van het lijstje af te strepen.

De foto's van het kaartje ga ik mailen  :biggrin:

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1924 Gepost op: 2 oktober 2013, 16:15:11 »
@margreet1983, dank je voor je uitleg, ik zal eens een mooi voorstel praatje gaan opstellen :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards