collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734824 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1925 Gepost op: 2 oktober 2013, 16:17:46 »
Nu druk bezig met de fotograaf. ik heb eindelijk een offerte, maar geen idee of dit netjes is of niet. Dus even jullie mening: Gaat om 5 uur fotografie (waarschijnlijk iets meer en is voor ceremonie, fotoshoot en deels op het feest) inclusief in de prijs zitten de aanlevering van de foto's, waarvan enkele bewerkt worden, materiaal en reiskosten. Kosten 400,-
Het lijkt mij redelijk, maar zoals ik al zeg, geen flauw benul of het ook zo is.

en hoe zit dat met die mail waar jullie het steeds over hebben?

@ Spacekitten
Mooie prijs hoor, zeker, wij zijn iets meer als dubbele kwijt, maar hebben haar ook bijna het dubbele aantal uur. En ik vermoed dat wij ook wat meer kilometers gaan maken ;)

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1926 Gepost op: 2 oktober 2013, 17:14:57 »
Sorry late reactie met betrekking tot het geld geven aan de ceremoniemeesters. Maar vind het ook zo sneu als ze zoveel zelf moeten betalen. Las van de week ook op het forum dat iemand veel geld had uitgegeven bij haar broer/zus en vervolgens geen drol terug kreeg, maar zelf wel veel geld in had gestoken. Wil geen scheven gezichten, maar wel verassingen ;)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1927 Gepost op: 4 oktober 2013, 19:59:30 »
Ik heb even een vraag. Willen jullie ook een vrijgezellenfeest? En hoeveel meiden willen jullie dan mee? Ik heb een lijstje zitten maken en ik kom op 19 meiden. Is dat niet wat veel?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1928 Gepost op: 4 oktober 2013, 20:05:08 »
Hier al 2 mensen die mijn vrijgezellenfeest gaan organiseren. Ik heb een lijst van 12 mensen, zonder moeders hoor.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1929 Gepost op: 4 oktober 2013, 20:09:13 »
Denk dat als wij onze lijstjes haan maken dat we ook al snel naar 15-20 per persoon komen. We hebben beiden een grote vriendenkring,  en inmiddels hebben we natuurlijk ook goed contact met elkaars vrienden. Ik zal dan ook een aantal vriendinnen van zijn vrienden uitnodigen

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1930 Gepost op: 4 oktober 2013, 21:27:45 »
Ik wil wel moeders uitnodigen.
Zijn heel hip en houden meer van stappen enzo dan ik  :biggrin:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1931 Gepost op: 4 oktober 2013, 22:03:10 »
Mijn moeder woont in zuid amerika en met mijn schoonmoeder heb ik niet zo'n goed band. Ik heb nichtjes  vriendinnen zus schoonzus en 2 tantes van as. Zijn ook nog hippe dames waar ik wel een goede band mee heb haha

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1932 Gepost op: 5 oktober 2013, 10:09:42 »
Pff moet het even kwijt hier.
De trouwjurken waren weer niets, alsof ik verkleed kleren aanhad, maar weet nu wel zeker wat ik wil.
de locatie waar we gisteren waren was eigenlijk best wel heel leuk, alleen ook deze was weer bezet. Ben nu echt even gestressed hierdoor, ik hoop echt dat we nog echt iets gaan vinden voor juni.
Onze cermonie meester was overtuigd dat het moest gaan lukken en ze heeft nu een goed idee van wat we willen, dus nu is het even aan haar.

Ik wou dat iemand mij verteld had dat je zo snel met de locaties moest zijn, en wij hebben nog 8 maanden!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1933 Gepost op: 5 oktober 2013, 10:51:02 »
Misschien een raar voorstel, maar kan je de datum niet verzetten van je trouwdag? Of heeft deze een speciale betekenis? Als je graag een locatie wilt, zou ik er persoonlijk nog een keer over nadenken.

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1934 Gepost op: 5 oktober 2013, 11:21:29 »
Kop op Spacekitten, je vindt heus wel wat! Via via hoor je soms ook best leuke locaties en op internet natuurlijk.. in welke regio woon je?
En als je inderdaad de datum kan veranderen, zou ik dat doen.

Pff ik droom de laatste paar nachten alleen maar dat ik lelijke jurken draag op mijn trouwdag, de fotograaf er niet is of na 2 foto's spoorloos verdwijnt, ik de bedankjes ben vergeten en noem maar op....

En dan heb ik nog een jaar te gaan.  :dry:
Ben er veel mee bezig geloof ik haha.

En hoera! Wij hebben gisteren het Twiskerslot bezocht (de 3e locatie die wij hebben gezien) en eigenlijk al meteen beide overtuigd.
Zojuist een bevestiging gestuurd.. ben helemaal blij.  :applaus:

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1935 Gepost op: 5 oktober 2013, 11:57:19 »
Spacekitten wat vervelend dat deze locatie ook al bezet is op jullie trouwdatum.
Wij hebben onze locatie iets van 14 maanden van tevoren al vastgelegd.
Maar is het misschien een optie om eerst te vragen of jullie datum nog beschikbaar is voor jullie gaan kijken?
Dat zal misschien een hoop stress weghalen bij jou/jullie?
Fijn dat je nu weet wat voor soort trouwjurk je wilt! Nu gewoon even verder zoeken tot je DE jurk gevonden hebt!

Heerlijk Franz0r dat jullie de locatie gevonden hebben!
En ach, iedereen heeft wel dat soort dromen. Gaat gewoon allemaal goedkomen hoor!!!

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1936 Gepost op: 5 oktober 2013, 13:13:32 »
Denk dat ik niet zon hele grote groep heb voor het vrijgezellenfeest, en liever zonder moeders doe. Jullie gasten voor vrijgezellenfeest zijn ook allemaal daggasten?
Bij verschillende bruiloften daar al discussies over gehoord...

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1937 Gepost op: 5 oktober 2013, 13:18:03 »
Spacekitten, wat een vervelend gevoel!
Pk88 en Margreet geven beiden wel goede ideeën: is verschuiven evt optie of hebben jullie een voor jullie speciale datum? Of idd vantevoren vragen om teleurstelling te voorkomen...
En elke jurk die je past zorgt er iig voor dat je weet wat je wil!  Nu je dat al weet ben je al een heel eind!

Franzor, hihi, dat belooft nog wat ;-) nu druk met dingen regelen of gewoon genietend ernaar uit aan het kijken? Gefeliciteerd met de locatie!

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1938 Gepost op: 5 oktober 2013, 15:06:55 »
Mijn vriendin gaat dat allemaal regelen, maar niet alle meiden bij het vrijgezellenfeest zijn daggasten. Stuk voor stuk leuke meiden, maar degene die ik het meeste zie en spreek zijn er bij de ceremonie zelf. Hebben maar een select groepje daarvoor. :)
De moeders zou ik er ook wel bij willen hebben. Leuk juist. :D
Denk dat het er in totaal 10 zijn ofzo.

@Ans: We trouwen volgend jaar oktober dus nu even leuk brainstormen en even genieten voordat de rest van het regelen begint.  :clap:
Dankjewel!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1939 Gepost op: 5 oktober 2013, 16:59:31 »
Ik wacht gewoon rustig af of ik een vrijgezellenfeest krijg. Wil niks bijzonders doen gewoon lekker een high tea of taartworkshop ofzo...
Wij nodigen alleen onze familie uit als daggast en dat weet ook iedereen.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1940 Gepost op: 5 oktober 2013, 17:19:22 »
Ik wacht gewoon rustig af of ik een vrijgezellenfeest krijg. Wil niks bijzonders doen gewoon lekker een high tea of taartworkshop ofzo...

Ja ik ook! Al zou ik het wel leuk vinden als ik zoiets zou gaan doen.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1941 Gepost op: 5 oktober 2013, 17:30:30 »
Ik heb even een vraag. Willen jullie ook een vrijgezellenfeest? En hoeveel meiden willen jullie dan mee? Ik heb een lijstje zitten maken en ik kom op 19 meiden. Is dat niet wat veel?
Hier liever geen vrijgezellenfeest hoor, denk ook niet dat het komt ;)

19 is idd wel een hoop... :blush: De vrijgezellenfeesten die ik heb meegemaakt was het max. 10

Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1942 Gepost op: 5 oktober 2013, 17:55:58 »
Vriendin van mij is al druk bezig met dingen te verzinnen en te regelen. En dat terwijl ik pas 5-9-2014 trouw.
Van de week mijn lijstje gegeven met vriendinnen en ook nog wat familie erbij. Samen zit ik op 17 mensen geloof ik. Wat ik begreep was dat mijn vriendin 's middags ging organiseren met alleen vrienden en 's avonds de hele boel bij elkaar. Ze wilde dat eerst niet verklappen, maar ik bleef maar doorvragen waarom ik vrienden en familie moest splitsen, zeker ook omdat er een aantal nichtjes worden uitgenodigd.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1943 Gepost op: 5 oktober 2013, 22:44:08 »
@ Spacekitten: wat vervelend zeg! Het is zeker te gek voor woorden dat een locatie al zo vroeg vastgelegd moet worden. Wij hebben dat afgelopen maart al moeten doen voor juni 2014... Idioot eigenlijk...

Vrijgezellenfeest: ik heb ook 19 namen. Zonder moeders, doe hadden daar zelf ook geen behoefte aan.

En vandaag heb ik eindelijk mijn jurk gevonden! Echt zo blij!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1944 Gepost op: 6 oktober 2013, 09:18:32 »
Wat leuk ItsAnne dat je jouw jurk gevonden hebt!

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1945 Gepost op: 6 oktober 2013, 09:26:39 »
ItsAnne, wat leuk dat je je jurk gevonden hebt!  :applaus:

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1946 Gepost op: 6 oktober 2013, 10:04:25 »
Wat fijn itsAnne dat je je jurk hebt!

Om even op iedereen te reageren, de datum heeft in principe geen speciale achtergrond, maar we willen toch echt graag die dag trouwen.
En van te voren bellen had ik zelf ook al aan zitten denken, scheelt in ieder geval een teleurstelling.

Gelukkig heb ik wel een goede CM, ze zit al in de evenementen business. Dus ze had al ideeen voor een ruimte zonder catering, want een cateraar wist ze nog wel en bediening kon ze ook makkelijk regelen.
We zoeken iets in de hoek van tilburg/den bosch/eindhoven. Ik/we vind(en) het niet erg een half uurtje ofzo te moeten rijden naar de locatie.

Ik krijg denk ik wel een vrijgezellenfeestje, weet nog nite of de moeders daar bij zullen zijn, mijn zus gaat dat regelen :) en na even tellen kom ik denk ik op een vrouw of 10/12 uit die daar bij mag zijn

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1947 Gepost op: 6 oktober 2013, 12:41:20 »
Spacekitten: Wij trouwen bij de Auberge du Bonheur in Tilburg. Hele mooi locatie.
Succes nog met je zoektocht!

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1948 Gepost op: 6 oktober 2013, 13:07:10 »
ik kom niet uit die buurt dus dan kan ik je verder helaas geen tips geven.
Hoop dat je snel wat vindt! Er zal vast wat tussen zitten en anders zit er niks anders op dan toch die datum te veranderen.. ;(

@itsAnne: Super leuk! Heb je veel winkels bezocht hiervoor?


Ik kijk nu een beetje naar fotografen.. wat is dat lastig en wat een geld. :blink:
Heb er wel al 1 op het oog, maar wil graag nog wat meer bekijken.
Iemand nog wat meer tips?
We houden niet van die typische poseer foto's, maar een beetje creatief en spontaan.
Ik hoor 't graag als iemand wat weet!  :applaus:

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1949 Gepost op: 6 oktober 2013, 14:12:01 »
Dank jullie wel allemaal! Ik ben er echt heel blij mee. Dacht van te voren dat het een drama zou worden, aangezien ik echt niet wist wat ik wilde. Maar bij de 1e winkel binnen 2 uur geslaagd!

@ Spacekitten: wij hebben ons feest bij Beachclub Sunrise bij Aquabest, vlakbij Eindhoven. Misschien zou dat wat kunnen zijn?

@ Franz0r: fotografen zijn erg persoonlijk natuurlijk. Ligt eraan wat voor een soort foto's je graag wil hebben. In welke regio zoek je een fotograaf? Of maakt dat je niet zoveel uit?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards