collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734814 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1950 Gepost op: 6 oktober 2013, 21:04:19 »
Noord-Holland zou prettig zijn. En een niet al te serieuze fotograaf. Creatieve foto's (gebruik van attributen oid) vind ik leuk.
Ach google is een wondermiddel.. maar mocht iemand een leuke weten..  :biggrin:

En wat leuk itsAnne bij de 1e winkel!  :applaus:
Zeker omdat je het niet had verwacht. Kun je wat over je jurk vertellen of hou je het goed geheim? Je weet natuurlijk nooit wie er meeleest..   :blink:

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1951 Gepost op: 6 oktober 2013, 21:09:11 »
Wij hebben Debby Elemans als fotograve. Zij reist door heel Nederland op verzoek van bruidsparen.
Maar haar fotografie is niet goedkoop...
En met de kilometerprijs erbij zal het misschien te duur worden voor jullie?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1952 Gepost op: 7 oktober 2013, 06:49:15 »
@ Franz0r: zit je bij de email? Ik heb daar namelijk een foto naartoe gestuurd!

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1953 Gepost op: 7 oktober 2013, 08:01:15 »
Mooi ItsAnne!

franz0r: hebben jullie al een bepaald budget in gedachten voor de fotograaf? Dat kan de zoektocht een stukje beperken. Zoveel aanbod...
« Laatst bewerkt op: 7 oktober 2013, 08:04:06 door Ans »

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1954 Gepost op: 7 oktober 2013, 14:19:28 »
Wij hebben Debby Elemans als fotograve. Zij reist door heel Nederland op verzoek van bruidsparen.
Maar haar fotografie is niet goedkoop...
En met de kilometerprijs erbij zal het misschien te duur worden voor jullie?
Zat even op haar site te kijken, onwijs leuke en mooie foto's. Kan het altijd ff onthouden!

@ Franz0r: zit je bij de email? Ik heb daar namelijk een foto naartoe gestuurd!
Wat waar hoe?  :biggrin:


En Ans, niet echt een budget afgesproken.. De goedkoopste (met redelijk leuke foto's, maar wat het net niet is) die ik tot nu toe heb gezien is rond de 700

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1955 Gepost op: 7 oktober 2013, 17:46:37 »
ItsAnne, Sunrise is hele mooie lokatie!
Beneden of boven?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1956 Gepost op: 7 oktober 2013, 18:17:35 »
Er komt een kledingruil georganiseerd vanuit het Forum in Utrecht, zijn er meerdere vrouwen die zinnen hebben om mee te doen? Lijkt me wel leuk om elkaar al een keer te ontmoeten :)

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1957 Gepost op: 7 oktober 2013, 18:51:17 »
@ Bolien: wij hebben zaal Bruisend, die heeft een aparte ingang, dus ik denk dat je die bedoelt met boven?

@ Fraz0r: als je een paar pagina's terug gaat dan staat daar volgens mij meer info over de mail. Ik wil het straks ook wel even voor je zoeken, maar zit nu even op mijn telefoon, dus dat is even niet zo makkelijk

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1958 Gepost op: 7 oktober 2013, 19:56:34 »
Ik dacht ik zoek het wel ff zelf op, maar ik lees er waarschijnlijk overheen..  :blink:

<edit> Heb het al gevonden! Even een mailtje sturen, want ben van plan hier nog wel een tijd te blijven hangen. ;)
« Laatst bewerkt op: 7 oktober 2013, 19:59:36 door Franz0r »

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1959 Gepost op: 7 oktober 2013, 20:08:31 »
ItsAnne, bruisend heet dat ja! Super gaaf!
Kom je uit de omgeving?

Pk, kledingruil klinkt leuk. Ga eens kijken.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1960 Gepost op: 7 oktober 2013, 21:09:57 »
Ik ben gisteren met m'n moeder naar de trouwbeurs geweest.
Zonde dat bijna alles al gepland is bij ons, want er stonden wel hele leuke dingen.
Ik heb wel veel foldertjes mee voor m'n as, die moet nog naar z'n pak gaan kijken en kopen/laten maken.
Nicky van Kets stond er ook en ik moet zeggen, die kostuums vielen nog heel goed mee in prijs.
En de trouwjurken van Kaat Tilly (gemaakt door de dochters) stonden er ook, daar was een hele mooie rode jurk, maar daar zat zo een parelmoer schijn op dat het echt lelijk maakte.
Voor de rest echt geen mooie jurken gezien eigenlijk, m'n moeder heeft wel een leuk adresje gevonden voor haar suite kleding.

Er was daar ook een make-up stand waar ze een make-over deden en daarna modeshow. Mijn moeder, bemoeizuchtig als ze is, kon het niet laten om in dat busje dat er stond te gaan kijken en te vragen wanneer die bruidjes make-over was. Die dame komt naar buiten en zegt dat ze nog een model zochten en die keek ineens heel vreemd naar mij.
Enfin, ik was uitgekozen om voor model te spelen en in amper 20 minuten hebben ze m'n haar en make-up gedaan en me in een trouwjurk gestoken.
Ik moet zeggen, de trouwjurk was foeilelijk  :biggrin: maar de make-up was schitterend en het haar echt crimineel goed!
Ze hadden m'n haar vanboven gecrepeerd en in een soort van hanekam gezet, de zijkanten strak naar achteren getrokken en dan een grote vlecht erin gelegd.


In elk geval, het was echt een hele, hele, hele leuke dag met m'n moeder!

Dit zijn de foto's




pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1961 Gepost op: 7 oktober 2013, 21:11:46 »
Je haar zit ook echt prachtig!!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1962 Gepost op: 7 oktober 2013, 21:20:06 »
@ Steffie: de jurk is idd mijn smaak ook niet, maar je haar zit leuk!

@ Bolien: wij wonen idd in de buurt van Aquabest, iets noordelijker :) maar we zouden er op de fiets naartoe kunnen! Kom jij ook uit de buurt?
En heb je in za Bruisend ooit een feest gehad? Zo ja: hoe beviel dat? Qua ervaringen daar hebben wij alleen zaal Sunset meegemaakt

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1963 Gepost op: 7 oktober 2013, 23:59:48 »
Wat een mooie make up Steffie! Die jurk staat je inderdaad niet erg, maar ach, het is weer een mooie ervaring!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1964 Gepost op: 8 oktober 2013, 09:07:26 »
Wat leuk Steffie en wat heb jij lang haar!!!! Heel erg mooi!

canoy

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1965 Gepost op: 8 oktober 2013, 09:16:20 »
Wij krijgen wel een vrijgezelle feest. Heb ik nu al zin in!!! We zullen met 7 vrouwen zijn (geen moeders) en de mannen zijn met 5e. Lekker een kleine club met de beste vrienden. S avonds zullen we (als het goed is) samen komen met de mannen.

spacekitten: mischien is de commanderie in tilburg iets voor jullie? Hoor daar veel goeie dingen over.

Morgen gaan wij kijken voor ringen. Heb er nu al zin in. En we hebben al een aantal offertes voor de catering binnen. Alles begint nu vorm te krijgen!

canoy

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1966 Gepost op: 8 oktober 2013, 09:18:18 »
oja Steffie wat een mooi haar!! Jaloers!!!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1967 Gepost op: 8 oktober 2013, 09:28:25 »
Spacekitten: Wij trouwen bij de Auberge du Bonheur in Tilburg. Hele mooi locatie.
Succes nog met je zoektocht!

Die is allang bezet op de datum die we willen! maar die is ook boven ons budget, dus dat geeft niet :)
Wel inderdaad een hele mooie locatie, zijn er een paar weken terug geweest om toch even te kijken.
Rij er zo wat iedere dag langs, dus moest even binnen neuzen met de open dag haha.

@ Canoy, ik zal die eens opzoeken op internet. Heel misschien hebben we een stukje verder van huis iets gevonden. Onze CM heeft al een optie laten plaatsen :)
Wel super bedankt voor alle ideeën!!

@ Steffie, Is dat helemaal je eigen haar??? Wel gaaf hoor zo!

Edit: Ik heb me aangemeld voor de mail! excuses als ie te lang is hihi.
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2013, 10:17:26 door Spacekitten »

canoy

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1968 Gepost op: 8 oktober 2013, 13:24:43 »
ik zou me ook wel voor de mail willen aanmelden. Maar kan alleen het bericht niet terug vinden. Kan iemand mij helpen?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1969 Gepost op: 8 oktober 2013, 13:53:43 »
ik zou me ook wel voor de mail willen aanmelden. Maar kan alleen het bericht niet terug vinden. Kan iemand mij helpen?

Als je een email stuurt waarin je jezelf voorstelt, dan wordt deze rondgestuurd naar de dames die al in de mail zitten om te kijken of ze jou kennen of niet. Als je een bepaald aantal akkoorden hebt, krijg je het wachtwoord en kun je ook de mails van anderen bekijken. Het emailadres is: bruiden2014@gmail.com

canoy

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1970 Gepost op: 8 oktober 2013, 15:06:46 »
de mail is verstuurd en hopenlijk mag/kan ik meedoen .

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1971 Gepost op: 8 oktober 2013, 16:23:06 »
Ohh meiden ff een ego bericht hoor.....sorry daarvoor.
Vandaag dan het langverwachte mailtje ontvangen van de vreemde vogel. Pff wordt er echt verdrietig van ook dit is bijna ons dubbele budget.
Wat moeten we nou nog gaan beginnen alle zaken zitten ruim boven ons budget en zoveel uitgebreide dingen willen we toch echt niet. Geen luxe diner maar een simpele broodtafel. En in de avond iets van een hapje. Hebben wij dan zo'n klein budget of wat....as roept nu zelfs dan maar geen feest. Kan wel ff janken zo ruim 3 maanden voor de hele dag.

Mariska1987

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1972 Gepost op: 8 oktober 2013, 17:21:06 »
Frenchbull, wat is je budget maximaal? Hoeveel personen heb je daarvoor? Wil je alleen een feest of ook eten daarmee?
En in welke omgeving?
Misschien dat wij je wel kunnen hlpen!
Ik snap dat je er even doorheen zit, maar kop op! Dit komt vast goed!!

Ohh meiden ff een ego bericht hoor.....sorry daarvoor.
Vandaag dan het langverwachte mailtje ontvangen van de vreemde vogel. Pff wordt er echt verdrietig van ook dit is bijna ons dubbele budget.
Wat moeten we nou nog gaan beginnen alle zaken zitten ruim boven ons budget en zoveel uitgebreide dingen willen we toch echt niet. Geen luxe diner maar een simpele broodtafel. En in de avond iets van een hapje. Hebben wij dan zo'n klein budget of wat....as roept nu zelfs dan maar geen feest. Kan wel ff janken zo ruim 3 maanden voor de hele dag.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1973 Gepost op: 8 oktober 2013, 17:54:39 »
Budget is max 3000.
Daggasten 36 (vanaf 14:45 ong.) met de daggasten een broodmaaltijd.
Avondgasten (vanaf 20:00 uur) in totaal met daggasten max 80 en dit is heel ruim begroot. Waarschijnlijk niet meer dan 70 ligt aan hoeveelheid collega's.
Omgeving Vlaardingen. Zeker omdat het in januari is wil ik mijn daggasten niet veel laten reizen.

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1974 Gepost op: 8 oktober 2013, 18:24:08 »
Frenchbull, het zit je ook niet mee... Al gedacht aan een scoutinggebouw of clubhuis oid? Klinkt misschien niet als eerste keuze voor jou maar je kan het heel leuk aankleden en je kan met catering doen wat je zelf wilt


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards