collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734771 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2275 Gepost op: 15 november 2013, 17:16:27 »
Leuk Mamamikado! Ben benieuwd naar de foto's!

Hier gaat de zoektocht naar een nieuwe fotograaf verder, iedereen bedankt voor de suggesties! Heb ondertussen al wat mailtjes verstuurd, dus wie weet!

Voor wat betreft kinderen bij de ceremonie enzo; ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik dat niet vind kunnen, aangezien ik zelf 2 dochters heb (op de dag is de jongste net 2 en de oudste 3) maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het een lastige situatie vinden, ook al horen de kinderen er absoluut bij!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2276 Gepost op: 15 november 2013, 17:28:53 »
Mamamikado, ik ben net eens gaan piepen op de mail.
Je staat er prachtig mee!!

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2277 Gepost op: 15 november 2013, 18:05:18 »
Mamamikado, ik ben net eens gaan piepen op de mail.
Je staat er prachtig mee!!
Dank je wel! En dat zonder torselet ;)

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2278 Gepost op: 15 november 2013, 21:10:17 »
Wat fijn mammamikado dat je jouw droomjurk gevonden hebt!
En groot gelijk dat je voor deze jurk gegaan bent. Het klopt inderdaad dat heel veel bruidjes Ladybird hebben. En als jouw jurk dan ook nog zoveel minder kost dan is de keuze snel gemaakt! Ik ga zo gelijk op de mail kijken!

Wij hebben vandaag onze bruidstaart uitgekozen. Echt super mooi en lijkt erg op de foto die ik zo ga sturen naar de mail.


Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2279 Gepost op: 15 november 2013, 21:38:07 »
@Mamamikado: De jurk staat je prachtig!! Mooie smalle taille ook. Je straalt helemaal :D

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2280 Gepost op: 15 november 2013, 21:54:27 »
Oh Margreet, bij het lezen van de lagen taart krijg ik spontaan het water in mijn mond seg!!

Rockergirl

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2281 Gepost op: 17 november 2013, 14:00:31 »
Locatie gevonden, gastenlijst klaar, jurk gevonden en besteld, schoenen besteld, make-up doe ik lekker zelf.
Alleen nog een torselet, sieraden, de kapper, ringen, uitnodigingen, de ambtenaar regelen en bedankjes. 
Op schema :)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2282 Gepost op: 17 november 2013, 14:36:31 »
Hier goed nieuws!!!
Ik heb eindelijk mijn jurk gevonden :applaus:
Totaal iets anders dan ik eerst dacht dat het zou worden, maar het was gewoon mij  :biggrin:

De foto die ik heb zal ik binnenkort op de mail gooien

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2283 Gepost op: 17 november 2013, 14:50:58 »
Net je foto gezien op de mail, amai! Wat straal je!  :biggrin:

'T is een hele frisse jurk, heeft wel iets schattigs!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2284 Gepost op: 17 november 2013, 15:03:04 »
Leuke jurk!

Ik ben vandaag gaan kijken naar een andere bril. Op mn trouwdag wil ik die dan voor het eerst dragen. Wel moeilijk hoor! Ook omdat ik alleen was, as mag hem natuurlijk nog niet zien. Normaal gaat hij mee uitkiezen!  Ik heb een optie gevonden,  maar ik ga nog even vrrder kijken. Heb natuurlijk ook nog een half jaar de tijd! 

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2285 Gepost op: 20 november 2013, 15:13:51 »
Dames, ben ik weer!

Voorbereidingen liggen even stil. We hebben de 'grote' dingen.

Huwelijk kan gelukkig doorgaan op de locatie die we hebben uitgezocht. We gaan volgende maand met de vrouw van de (overleden) eigenaar de boel doorspreken.
Hoe doen jullie dat met decoraties? ik heb een heel specifiek idee in mijn hoofd van hoe ik het wil decoreren. Doet bij jullie de locatie het? Of zelf? Of laten doen?

Begin volgend jaar gaat aanstaande op zoek naar een pak en gaan we de uitnodigingen uitzoeken ne bestellen.

Het komt dichterbij, whoooohooo!!!  :applaus:

Ik ga even op de mail kijken naar de jurk van mamikado. ben zoooo benieuwd!!!

Oh ja, mijn vader geeft me weg en kwam gisteren met een liedje aan wat hij mooi vindt. Mijn moeder vertelde dt hij tegenwoordig wedding programma's kijkt op TLC en Youtube afzoekt hahahaha. Hij wil me graag weggeven op 'I loved her first'. Vind het zo zoet.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2286 Gepost op: 20 november 2013, 17:07:44 »
@jinny, dat nummer vind mijn vader ook mooi. Je hebt ook nog een andere versie van Peach. Minder dat country, vond ik ook mooi.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2287 Gepost op: 21 november 2013, 08:32:35 »
Zo ik heb weer ff de mail gecheckt. Mooie jurken hoor dames!
De bruidstaart vond ik ook heel gaaf, maar weet ff niet meer van wie die was.
Hier ben ik dinsdag mijn jurk weer door wezen passen en ik ben afgevallen joepie haha.
27 december weer terug voor de lengte. Over anderhalve week gaan de uitnodigingen de deur uit.
Ik zal vanavond echt even een foto mailen, want ik vergeet het steeds. De corsages heb ik bijna af en dan komen de bedankjes nog. We hebben echt al heel veel af kunnen strepen.

Wat fijn dat jullie vader jullie weggeeft. Bij mijn gaat mijn broertje dat doen. Mijn ouders wonen niet meer in NL en zullen er ook niet bij zijn. Ik heb 2 broertjes en 1 zusje. mijn ene broer en zus zijn mijn getuige en mijn andere broertje geeft me weg :)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2288 Gepost op: 21 november 2013, 13:06:05 »
Ohw LatinBride, mooie oplossing heb je gevonden zeg!
Vind je het jammer dat je ouders er niet bij kunnen zijn?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2289 Gepost op: 21 november 2013, 14:07:48 »
Best wel ja, eerst deed ik er wel luchtig over, maar nu de dag steeds dichterbij komt, wordt het steeds moeilijker. Ik stond dinsdag in de bruidswinkel met mijn jurk aan en we begonnen er over te praten met de vrouw van de bruidswinkel en toen schoot ik wel even vol. Mijn zusje had het ook even zwaar, maar gelukkig hebben we elkaar :). Het wordt sowieso de mooiste dag van mijn leven, ondanks dat ze er niet zijn.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2290 Gepost op: 24 november 2013, 17:58:18 »
Daar hebben we wel over nagedacht. We moeten het nog vragen bij de locatie.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2291 Gepost op: 24 november 2013, 18:33:09 »
LatinBride, hopelijk kunnen je ouders toch meegenieten, al is het maar via skype.

Ik heb net met m'n ouders gebeld, die waren vorige week met de ouders van m'n vriend gaan eten en ik had er echt heel veel schrik voor.
Omdat de moeder van m'n vriend zei dat er heel veel misverstanden moesten uitgeklaard worden.
Uiteindelijk was dat zo opgeblazen als maar zijn kon, dat was idd gewoon een kennismakingsgesprek.
Ja een paar puntjes zijn aangehaald, maar echt niets om me zorgen over te maken.
Dus ik snap in godsnaam niet waarom zij er precies zo een drama over maakte....

Nuja, m'n ouders hebben dat van die lunch door 3 te delen besproken en ze hebben geen nee en geen ja gezegd.
Dus we zijn nog niet verder.
Maar we moeten dat wel dringend weten, want de uitnodigingen moeten zo de deur uit en we weten begot nog niet eens hoe onze dag eruit zal zien.
Ik wordt langzaamaan knettergek eerlijk gezegd en het is me allemaal veel te veel aan het worden.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2292 Gepost op: 25 november 2013, 12:31:27 »
Oeh lijkt me idd vervelend Steffie.....misschien kan je met beide partijen rond de tafel en uitleggen dat je met dit probleem zit. Dat het niet uitmaakt welke oplossing er komt maar dat je duidelijkheid nodig hebt omdat je uitnodigingen gemaakt moeten worden. Schept toch weer een stukje rust en duidelijkheid voor jezelf ook.

Latinbride....lijkt me idd een mooie oplossing als dat zou kunnen. Ik heb ook nog het probleem dat ik niet zeker weet of mijn papa erbij kan zijn. Het lijkt erop of hij zich lichamelijk helemaal aan het opladen is om erbij te kunnen zijn alleen blijven de TIA's terug komen. Begin december ga ik met iedereen om de tafel zitten om te kijken hoe of wat. Anders wil ik misschien ook nadenken over een skype verbinding. Het blijft altijd lastig.
Wel fijn dat je afgevallen bent en fijn he je jurk weer passen.


LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2293 Gepost op: 26 november 2013, 11:50:24 »
@frenchbull, ik hoop ook echt voor jou dat je vader erbij kan zijn. Dat zou zo fijn zijn!

@bobbiaan, wat goed! Heerlijk om dat af te kunnen strepen :D

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2294 Gepost op: 26 november 2013, 13:14:35 »
We hebben de fotograaf geboekt :applaus:
@ audrey je kreeg de groeten terug  :biggrin:

Wat fijn! Weer een dingetje 'afgecheckt'.
En wat maakt hij prachtige foto's he?  :biggrin:

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2295 Gepost op: 27 november 2013, 08:45:29 »
Dat hebben wij inderdaad ook maar gedaan. De foto's zijn dan ook wel één van de belangrijkste zaken!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2296 Gepost op: 27 november 2013, 17:12:52 »
Ook wij hebben ons budget daarvoor omhoog gegooid. Je wilt toch met trots terug kijken naar je foto's.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2297 Gepost op: 27 november 2013, 19:43:29 »
Hebben wij ook gedaan. was er heel stellig in totdat de fotograaf vanalles liet zien. We zijn toen overstag gegaan. :biggrin:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2298 Gepost op: 27 november 2013, 19:58:58 »
Wij hebben er uiteindelijk niet voor gekozen om voor een nog duurdere fotograaf te gaan. In de veronderstelling dat op een gegeven moment de foto's er liggen. En dan? Hoe vaak ga je in dat boek kijken? Wij hebben ervoor gekozen om meer geld in het feest te stoppen, maar zo heeft ieder zijn ding natuurlijk :)

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2299 Gepost op: 27 november 2013, 20:14:35 »
Die van ons doet beiden. Eerst wilden we alleen foto's, maar vonden de film die hij had gemaakt ook erg mooi.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards