collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734830 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2425 Gepost op: 13 december 2013, 13:06:32 »
@kirriemirrie, dat is ook echt heel gaaf!

@ Ukkie, ja ik heb best lang haar. Bijna tot op mijn kont en ik heb ook nog eens heel dik haar. De kapster zei dat dit kapsel met mijn haar wel moet lukken :D. Mijn haar groeit wel echt mega snel, maar dat is ook bij iedereen anders. Ik zou het gewoon lekker door laten groeien en anders misschien haarstukken erin?

@bobbiaan, flink sparen dan hoor! ik vind een vlecht ook heel erg mooi. Er zijn zoveel mooie kapsels, voor elk haartype wat.

Beloved

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2426 Gepost op: 13 december 2013, 13:21:39 »
Haha wat zijn jullie allemaal al ver....
Ik ben blij dat we net de locatie hebben! Nu snel verder met fotograaf en videograaf :D

Goede vriendin die ook gast is, zit in haar en make-up. Zij gaat dit voor mij doen. Komen vast nog wel wat proef sessies aan te pas haha, want ik weet het echt nog niet.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2427 Gepost op: 13 december 2013, 13:46:13 »
JAAA.... Locatie geboekt!

Wij trouwen in het weekend van 06-09! We gaan toch naar ''buitenland'' België haha
Een gave villa gehuurd waar we in de tuin de ceremonie etc gaan houden! Intiem, persoonlijk en met veel styling! Iedereen zal er van vrij/ma zijn. Zo blij :D

Onze huwelijksreis weten we nog niet, maar Sri Lanka, Malediven vinden we erg gaaf!

Mag ik vragen waar je ergens gaan trouwen in ons klein apenlandje? :)


trouwschoenen zijn aangekomen vandaag! Ze zijn echt prachtig!!
Maar voor de centjes die ik eraan gegeven heb zijn ze van kwaliteit toch een beetje ondermaats.
Nuja, de mooiheid compenseert wel!
Ze zijn wel een beetje krap, maar ik moet ze dan ook nog inlopen, dus dat zal wel rekken.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2428 Gepost op: 13 december 2013, 13:49:58 »
Haha wat zijn jullie allemaal al ver....
Ik ben blij dat we net de locatie hebben! Nu snel verder met fotograaf en videograaf :D

Ja ik moet wel, onze bruiloft is over precies 9 weken haha. Wij hebben alles al geregeld, op het pak van AS na. Ik moet nog wel veel knutselen, maar dat vind ik leuk en ik krijg hulp dus dat is ook fijn :D

@Steffie, fijn dat je schoenen mooi zijn! Ik moet de mijne ook gaan inlopen en heb bedacht om dat op mijn werk te gaan doen haha. Hopelijk gaat t dan goedkomen, want ik loop niet zo vaak op hakken hihi

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2429 Gepost op: 13 december 2013, 13:54:01 »
Ik loop eigenlijk nooit op hakken en ik moet op het werk vaak 8 uur rechtstaan, is wel de ideale manier om in te lopen, maar ik ga dat niet aankunnen denk ik van zo de hele dag met pijnlijke voeten rond te lopen.
Ik heb ook de tip gekregen van er nat krantenpapier in te steken, dat het zo een beetje rekt.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2430 Gepost op: 13 december 2013, 14:07:40 »
Ik zit op kantoor dus kan zitten en lopen afwisselen. Ik neem dan ook gewone schoenen mee, zodat ik gelijk kan wisselen als ze pijn doen

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2431 Gepost op: 13 december 2013, 14:14:18 »
Erg mooi Kirremirrie het kapsel wat jij graag wil!

Ukkie, als jouw haar niet snel genoeg groeit zou ik er gewoon nephaar toevoegen.
Dat ga ik ook doen, niet voor de lengte, maar wel om het wat voller te laten lijken.
Zou voor jou ook nog een optie zijn Bobbiaan.

Wij gaan woensdag onze ringen ophalen. 'k Ben zo benieuwd hoe het eindresultaat geworden is!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2432 Gepost op: 13 december 2013, 14:53:03 »
Via internet kun je ze ook bestellen, alleen dan wordt het een beetje gokken voor de kleur. Een vriendin van mij had ze bij Lightinthebox, maar mijn nichtje verkoopt ze ook

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2433 Gepost op: 13 december 2013, 14:53:26 »
Een collega van me gaat mijn haar doen en zij heeft zelf van die soort opzetstukken liggen. Dus weet eigenlijk niet waar je die kan kopen. Maar zal vast via internet wel te verkrijgen zijn lijkt me? Haar haarstukken zijn iets donkerder als mijn eigen haar, dus ik gooi er een spoeling doorheen.

Beloved

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2434 Gepost op: 13 december 2013, 15:46:08 »
Bobbiaan: klopt haha... wij werken vaker samen! Een erg goede fotograaf :)

De echte locatie zet ik even op de mail als ik daar later op kan steffie. Wij hebben verassingshuwelijk en wil geen risico lopen dat er eventueel toch iemand mee luistert haha...

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2435 Gepost op: 13 december 2013, 16:42:36 »
Oh Bobiaan, bedankt voor de tip.
Dan denk ik maar niet dat ik dat ga proberen bij deze schoenen.
Dan maar gewoon met natte sokken rondlopen.

Wat die extension betreft, als ik naar de kapper ga dan zie ik dat altijd hangen.
'T is wel ver-schri-kke-lijk duur!!


Beloved, ben benieuwd!  :biggrin:

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2436 Gepost op: 13 december 2013, 18:30:46 »
Steffie, ik heb het niet over extensions, maar over een haarstukje wat je er zo inzet.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2437 Gepost op: 13 december 2013, 19:07:51 »
Ah oke, verkeerd gelezen sorry

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2438 Gepost op: 14 december 2013, 13:30:01 »
Ahhhh...hier weer gedoe om de bruiloft, we houden het heel klein, 43 volw. en 15 kinderen, nou moeten we verplicht de moeder van mijn vriends stiefmoeder uitnodigen omdat dat nou eenmaal zo verwacht wordt door andere mensen...IK HAAAAAT DIT! Zou ondertussen graag met as en kind naar las vegas gaan en er klaar mee zijn! Zeggen dat het onze bruiloft is en dat wij beslissen gaat trouwens niet op...dan zegt namelijk de helft van onze gasten af....en ik hou graag de vrede in stand... maar man man man wat kunnen andere mensen moeilijk doen als het om bruiloften gaat...blegh!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2439 Gepost op: 14 december 2013, 13:38:56 »
Heel herkenbaar. Bij ons ging het net zo. Alleen hebben wij wel gezegd van: het is onze bruiloft en onze centjes dus wij bepalen zelf wie we uitnodigen. Uiteindelijk is het geaccepteerd.
Hadden ze dat niet gedaan dan was het jammer voor hun, maar wij gaan ons dit keer niet aanpassen aan de wensen van anderen. 'k Heb me er wel een tijd shit over gevoeld en op een gegeven moment ook zoiets van: als ik dit van te voren had geweten dan waren we tijdens onze honeymoon gaan trouwen en hadden we een borrel gegeven bij terugkomst.
'k Heb zelfs nog overwogen om alles af te blazen. Maar toen ik het daar met m'n vriend over had had hij zoiets van: jij bent gek!!! Je laat toch niet een meisjesdroom van je varen voor een paar familieleden? En daar heeft hij natuurlijk ook weer helemaal gelijk in.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2440 Gepost op: 14 december 2013, 14:36:01 »
Best herkenbaar....onthoud een ding. Het is toch nooit goed! Hoe je het ook regeld en hoe je ook rekening probeert te houden met mensen je kan het nooit goed doen. Er is altijd wel iemand die commentaar heeft.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2441 Gepost op: 14 december 2013, 23:40:32 »
Yup en sommige mensen kunnen echt harteloos zijn en denken dat ze zelf gaan trouwen en alles zelf willen regelen.
Wij hebben ook de kerk in het midden proberen te houden en daar zijn nog een heleboel discussies om geweest.
Uiteindelijk ben ik tevreden over hoe de dag er zal gaan uitzien, maar we hebben ons budget wel flink mogen uitbreiden om ieder wat wils te geven en nog is het voor sommigen niet goed.
Maar je moet eerst je kooppunt bereikt hebben vooraleer je kunt zeggen 'foert! E nu zoals WIJ het willen!'

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2442 Gepost op: 15 december 2013, 07:31:51 »
En toen kregen we weer een mailtje van de fotograaf.....hij is al naar diergaarde blijdorp geweest en heeft al gave plekken gezien waar hij foto's van ons wil maken. Ook wil hij een laatste afspraak inplannen om alles nog even door te spreken..... :jawdrop: Wat gaat het hard nu.....begin nu toch wel de kriebels al een beetje te krijgen

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2443 Gepost op: 15 december 2013, 11:17:05 »
Tijd vliegt zowieso heel erg hard maar dat komt ook omdat ik erg veel werk de laatste tijd.

Voor jullie dus ook een spannende week Bobbiaan....succes!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2444 Gepost op: 15 december 2013, 11:21:43 »
Wat leuk Frenchbull dat jullie fotograaf al zelf is gaan kijken voor leuke plekjes! De tijd vliegt nu het einde van het jaar nadert.. Geniet er nog maar even van voor je het weet ben je getrouwd  ;)

Heel veel succes Bobbiaan!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2445 Gepost op: 16 december 2013, 13:46:19 »
Ik heb net het gemeentehuis gebeld en de kosten voor een burgerlijk huwelijk zijn gewoon met 50% gestegen voor 2014. Van 323 naar 500!!!! euro. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Maar goed, we betalen het maar netjes he

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2446 Gepost op: 16 december 2013, 13:49:04 »
Maar jullie hebben het toch in 2013 vastgelegd? Lijkt me dan toch niet dat ze "ineens" die prijs kunnen opschroeven terwijl jullie al een afspraak hebben staan?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2447 Gepost op: 16 december 2013, 14:05:56 »
Ja dat mogen ze wel, want we trouwen in 2014. Ze hebben bij het ondertrouw aangegeven dat de prijzen iets zullen stijgen, maar niet met 50%! De acceptgiro's worden dan ook pas in januari verstuurd. Maar het is nog niet goedgekeurd zei die vrouw, maar kan me niet voorstellen dat ze dit gaan afwijzen. Lekker makkelijk hun zakken vullen, terwijl we niet eens daar op locatie trouwen.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2448 Gepost op: 16 december 2013, 14:06:00 »
Wat is er weer een hoop bijgezet hier dames, leuke verhalen over het algemeen gelukkig

We zijn nog steeds in dubio over welke locatie het gaat worden, beide vallen binnen budget en zijn redelijk wat we zochten qua sfeer (en beide met buitenlocatie, wat een eis was) Alleen nu is 1 van de 2 voor de middag al geboekt door een ander bruidspaar en zouden onze gasten eerst in het café gedeelte moeten vertoeven.
Daarbij is de tuin ook erg groot voor 40 man en ik vind het denk ik niet leuk als de halve meute straks alleen maar buiten staat.
De andere locatie is voor ons wel weer verder rijden en iets minder mooi van binnen (maar kunnen we i.t.t. locatie 1 wel versieren).

Hebben jullie nog tips?
 

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2449 Gepost op: 16 december 2013, 14:17:43 »
Ja dat mogen ze wel, want we trouwen in 2014. Ze hebben bij het ondertrouw aangegeven dat de prijzen iets zullen stijgen, maar niet met 50%! De acceptgiro's worden dan ook pas in januari verstuurd. Maar het is nog niet goedgekeurd zei die vrouw, maar kan me niet voorstellen dat ze dit gaan afwijzen. Lekker makkelijk hun zakken vullen, terwijl we niet eens daar op locatie trouwen.

Wij hebben dit jaar al betaald, dus ik hoop niet dat we dan nog een prijs stijgging erbij krijgen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards