collapse

Auteur Topic: Show Je Jurk! Pictures Please!  (gelezen 719577 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hugsandkisses

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #150 Gepost op: 23 februari 2011, 19:14:49 »
Hoi allemaal,

Dit word mijn jurk in April 2012 ga ik trouwen! :biggrin:

Nu zit ik met het probleem wat voor boeket ik er bij zal doen?!?
Een biedemeir met lange stelen zat ik aan te denken in wit/groene kleuren?!? Wat vinden jullie?

Groetjes Kirsten

Hey mooi!!

Zo te zien was je ook bij La Nova? mooie jurken en goede prijzen he? :wink:

Echt een hele mooie jurk

twijfeltje

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #151 Gepost op: 23 februari 2011, 19:17:29 »
Wauw Kima, je straalt er ook helemaal van!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #152 Gepost op: 23 februari 2011, 23:10:23 »
thanks allemaal, voor jullie positieve reacties!
@marijkje: jij hebt dus veel ervaring met DC, hoe ging het bij jou nadat je de jurk besteld had?
en welke jurk had jij???
gr 15 juli

Nadat mijn jurk besteld was, werd ik gebeld toen hij binnen was en werd er een afspraak gemaakt om hem af te passen. Dit was een paar weken voor onze bruiloft. Bij het afpassen hadden ze alle tijd. Ik moest de jurk aan en ze ging helemaal kijken wat er aangepast moest worden. Daarna vermaakte ze de jurk meteen en moest ik hem weer aantrekken. Dan kan je alles erbij aantrekken, sluier, handschoenen, schoenen enz enz. Zie je meteen het totaalplaatje, erg leuk!

Dit was mijn jurk, hij staat niet meer op de site:


Maewyn

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #153 Gepost op: 24 februari 2011, 10:37:52 »
Mooie jurk Kima! Had je er een hoepel onder? Zo niet, vraag dan de volgende keer of je er een hoepel onder mag passen, want daar vind ik het wel echt het model voor, volgens mij is hij dan nóg mooier, komt het kant ook beter uit! Als je geen hoepel wílt, is dat natuurlijk ook prima :wink:.

Verder denk ik dat een simpel boeket idd heel mooi hierbij is, omdat de jurk al bewerkt is. Een (kleine) biedermeier kan hier idd goed bij, of wellicht slechts een paar bloemen (calla's?) met lange groene stelen.

hugsandkisses

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #154 Gepost op: 24 februari 2011, 11:16:32 »
wauw Marijkje wat was jij een prachtige bruid!!!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #155 Gepost op: 24 februari 2011, 11:56:34 »
wauw Marijkje wat was jij een prachtige bruid!!!

Dankjewel. Vind het zelf ook nog steeds super om naar terug te kijken, ik zou niks anders willen achteraf. :wub:

15 juli

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #156 Gepost op: 24 februari 2011, 12:19:28 »
Nadat mijn jurk besteld was, werd ik gebeld toen hij binnen was en werd er een afspraak gemaakt om hem af te passen. Dit was een paar weken voor onze bruiloft. Bij het afpassen hadden ze alle tijd. Ik moest de jurk aan en ze ging helemaal kijken wat er aangepast moest worden. Daarna vermaakte ze de jurk meteen en moest ik hem weer aantrekken. Dan kan je alles erbij aantrekken, sluier, handschoenen, schoenen enz enz. Zie je meteen het totaalplaatje, erg leuk!

Dit was mijn jurk, hij staat niet meer op de site:



hoi marijkje,
wat een mooie jurk ook!
zo te zien hebben wij een beetje dezelfde stijl want je haar met die sluier vind ik ook geweldig!
ik hoop eigenlijk al in maart iets te horen, zo niet dan ga ik in april ff bellen of ik al een keer mag proefpassen :biggrin:
wil namelijk nog mijn schoenen en torselet erbij zoeken (als ik die niet tweedehands kan vinden).
gr 15 juli

MichelleJ

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #157 Gepost op: 24 februari 2011, 13:29:06 »
Mooi! Eenvoudig, maar toch bijzonder. Vind vooral de top erg mooi.

kima

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #158 Gepost op: 24 februari 2011, 19:39:56 »
Bedankt voor jullie reactie`s :biggrin:

Ik had er wel een hoepel onder hoor op de foto.
En dat ga ik ook doen op me trouwdag!

Ik heb hem indd gepast bij La Nova erg leuke winkel hele aardige dame, en leuke prijzen!

Een bruidsboeket met Calla`s vind ik niets, me oma vind het "grafbloemen" zecht ze :wink:
Waarschijnlijk lekker gebruikelijk/ouwerwets rozen of zo.....

Hoewel ik pas in April 2012 ga trouwen heb in nu al me Hoepel & Torselet 2e hands weten te vinden! :biggrin:

Groetjes Kirsten

petroesca

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #159 Gepost op: 25 februari 2011, 14:19:24 »
Wauw wat een mooie jurken weer. Kima: super gaaf dat kant wat je ziet. Succes met het vinden van de spulletjes!
Hoepels verschillen nogal in lengte grootte etc.. dus vallen niet altijd op maar ik zie dat het kant al iets opzij staat. Ik ga bij mn volgende pas even vragen of ik met een iets grotere hoepel kan passen om het verschil te zien...
15juli: Super mooi met al die lagen! Zou bijna aan mn keuze beginnen te twijfelen als je al deze mooie jurken ziet!

narcisa

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #160 Gepost op: 26 februari 2011, 13:30:41 »
Hier een foto van mijn jurk. Tijdens het passen had ik geen foto's genomen dus nu maar even aan een tv meubel opgehangen. :biggrin:
Het is een jurk met heel veel kant (love it!) en een lange sleep. De jurk is bewerkt met swarovski steentjes en heeft een lint en een strikje onder de buste. De jurk is echt een plaatje en mijn vriendinnen zijn er allemaal weg van. Nu maar wachten op de grote dag!





Wat een mooie jurk Anouk!!! Jammer dat je hem niet aan hebt op de foto maar ik weet zeker dat ie heel mooi valt. Je hebt dezelfde smaak als mij. Klopt het dat je deze jurk van The Bridal Closet uit Amsterdam hebt? Zoiets heb ik namelijk gelezen hier op het forum. En kun je daar misschien iets meer over vertellen? Ik heb hun site namelijk gevonden op Marktplaats en ben zeer enthousiast over de kanten stoffen. En klopt het dat alle jurken tot maximaal 600 euro kosten? Ik hoor het graag van je en anders mag je mij ook een privemail sturen!

kima

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #161 Gepost op: 26 februari 2011, 16:01:48 »
Supper mooi die sleep en dat kant!
Love :biggrin:

Anouk_Bride

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #162 Gepost op: 27 februari 2011, 19:27:53 »
Hey narcisa! Dank je wel voor het compliment!
En ja het klopt wat je zegt. Ik heb die jurk inderdaad gekocht bij The Bridal Closet. Ik heb trouwens een reactie geplaatst daarover in de recensietopic volgens mij ergens op de 3e of 4e pagina. Ze verkopen daar trouwjurken tot maximaal 600 E. Ik ben zeer te spreken over dat zaakje. Ze hebben prachtige jurken. Als jij dezelfde smaak als mij hebt (dus heel veel kant) dan zul je er zeker slagen. Ze verkopen namelijk alleen jurken waar kant in is verwerkt. Ik heb helaas geen foto waar ik de jurk aan heb op het moment anders had ik je die wel laten zien. Succes!

golfje

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #163 Gepost op: 1 maart 2011, 17:10:24 »
Ik zie hele mooie jurken voorbijkomen hier! En vooral stralende koppies  :biggrin: En dat maakt de jurken nog veeeeel mooier.

Zaterdag ga ik waarschijnlijk ook een jurk hebben! Eigenlijk is het heel erg, want ik heb nog 0 andere jurken gepast, maar deze jurk is het gewoon!
De vraag is alleen of hij mooi kan worden ingenomen qua lengte met mijn ongelovelijke 1.57 daar zal ik snel achter gaan komen  :biggrin: en ik ga natuurlijk hoge hakken dragen! Scheelt ook alweer.

Ik liep 1x eerder een bruidswinkel in trouwens toen zei die vrouw op superstrenge toon: nou ik zie het al, maatje 32 en geen lange jurk voor jou. Moet apart worden gemaakt voor je, je kan geen standaard model aan. Kijk hier zijn onze korte modellen.
Excuse me!!!! Ik wil een langggge jurrrrk!

Deze jurk is dus lang! Maat 36 (okee, ingenomen naar een 34, maar goed) en 2e hands. Ik had mezelf van te voren nooit in een 2e hands jurk gezien moet ik zeggen, maar deze jurk is een plaatje! En hij past mij dus (op de lengte na) exact! Wat ook al zeer wonderbaarlijk is, ik pas nooit iets exact.

Hopelijk kan ik snel foto's plaatsen!

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #164 Gepost op: 1 maart 2011, 20:46:49 »


Ik liep 1x eerder een bruidswinkel in trouwens toen zei die vrouw op superstrenge toon: nou ik zie het al, maatje 32 en geen lange jurk voor jou. Moet apart worden gemaakt voor je, je kan geen standaard model aan. Kijk hier zijn onze korte modellen.
Excuse me!!!! Ik wil een langggge jurrrrk!



nou zeg dat is ook niet echt klantvriendelijk! ik vind het gewoon een beetje discriminerend!
ik hoop dat het lukt aanstaande zaterdag met je jurk! veel plezier alvast en ben benieuwd naar je foto's :wink:

lovelylady

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #165 Gepost op: 1 maart 2011, 23:21:31 »
@golfje Ik ben ook maar 1.58 en ik heb ook gewoon een lange jurk!! Hij is nu nog wel veeeeeeelste lang maar dat vermaken ze gewoon!
Ik geloof best dat bij sommige jurken het model wegvalt als er zoveel afmoet maar je kunt echt wel een lange jurk nemen hoor. Veel plezier zaterdag en wij wachten met smart op de foto's :biggrin:

LindaD

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #166 Gepost op: 4 maart 2011, 14:01:41 »
ik ben 1.60 en heb ook een lange jurk. wat een rare opmerking!

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #167 Gepost op: 4 maart 2011, 17:32:59 »
dit wordt mijn jurk....
het wordt de taupe kleurige
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2011, 17:33:40 door Diamond »

Marretje

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #168 Gepost op: 4 maart 2011, 18:25:43 »
MOOIIIIII !!!! echt heel erg mooi Diamond..

Gaaf ook zo`n kraagje, ik heb dat zelf ook...

twijfeltje

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #169 Gepost op: 4 maart 2011, 18:44:46 »
Mooi!

golfje

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #170 Gepost op: 4 maart 2011, 19:29:38 »
Ja ik vond het ook echt een rare opmerking, de verkoopster zat zich ook echt duidelijk aan mijn maat te ergeren, ze zei het met een ontzettend neerbuigende zucht. Maar vooral mijn droom 'de lange jurk' viel even helemaal in duigen!
aaah ik kan niet wachten tot morgen!  :biggrin:


Diamond, supergave jurk! Ik vind de kleur ook heel mooi!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #171 Gepost op: 4 maart 2011, 21:28:22 »
Diamond: wat een geweldige jurk!

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #172 Gepost op: 4 maart 2011, 22:06:09 »
Bedankt voor de lieve, enthousiaste reacties, dat is een enorme opluchting voor me :biggrin:
Ik ben getrouwd toen ik 18 was, ik "moest" toen trouwen omdat ik zwanger was. het was een schande in de familie (met name in mn schoonfamilie). Geld was er natuurlijk niet, internet hadden we ook nog niet, dus ik heb toen via een advertentie in de krant een jurk gekocht. Het was een zomerjurk, ik trouwde in november. Nooit in een bruidszaak geweest.
Ik ben zó blij dat ik deze kans nog krijg!  :applaus:

GreenShoes

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #173 Gepost op: 4 maart 2011, 22:16:58 »
Wat een supermooie jurk Diamond! En wat een mooie kleur ook!

doortje1

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #174 Gepost op: 4 maart 2011, 23:24:46 »
echt een hele mooie jurk. IK vind ook de kraag heel mooi. IK wilde dat zelf ook, maar kwam bij mij niet mooi uit, ik heb dus nu een gewone simpele halter. Maar ben wel heel erg blij met mijn jurk. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik de kraag erg gaaf blijf vinden. Deze jurk is ook echt heel mooi, de kleur ook. Welk merk jurk is het?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards