collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987804 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #700 Gepost op: 8 maart 2012, 03:30:01 »
Ik vond het al vaag, van pinterest, wachtlijst....Maar ik had vanavond inderdaad een mail, dat ik "mee mag doen"Alleen heeft de webmarshal van het werk bedacht dat ik niet kan inloggen op de site..Dus kan ik nog niks met mijn plan, om in mijn nachtdienst, lekker internet af te struinen en al mijn plannen en afbeeldingen op pinterest te zetten..
Ach ja, shit happens.. :)

BWtje, ik heb ook al eens rondgeneusd op www.tidebuy.com en www.peridress.com, voor de neppers uit china..
Vooral op die laatste site ben ik nu helemaal verliefd op een tea-length jurk van Justin Alexander.
Ik zal nog een plaatje proberen te posten (ook dat lukt op mijn werk niet, hihi)


Mijn vent kwam vanmiddag thuis; "Hier, telefoonnummer van je visagist" heeft ie even voor mij geregeld, haha...
Schijnt een meisje te zijn, die haar en makeup doet, aan huis. En 's middags komt ze naar de locatie voor een touch-up. En, ze maakt ook de andere dames die aanwezig zijn bij het ankleden op. (volgens mijn vriend kosteloos)
Totaalprijs 189 euro (icl. proef kapsel en make-up)
binnenkort maar eens bellen...

Verder zijn we vanavond bij de derde fotograaf geweest. Ik dacht dat ik er uit was, in mijn hoofd, maar nu ben ik aan het twijfelen, want vanavond was ook wel heel leuk. Leuke klik.


Joda, bij welke fotografen ga je kijken?\

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #701 Gepost op: 8 maart 2012, 07:57:45 »
Ik vond het al vaag, van pinterest, wachtlijst....Maar ik had vanavond inderdaad een mail, dat ik "mee mag doen"Alleen heeft de webmarshal van het werk bedacht dat ik niet kan inloggen op de site..Dus kan ik nog niks met mijn plan, om in mijn nachtdienst, lekker internet af te struinen en al mijn plannen en afbeeldingen op pinterest te zetten..
Ach ja, shit happens.. :)

BWtje, ik heb ook al eens rondgeneusd op www.tidebuy.com en www.peridress.com, voor de neppers uit china..
Vooral op die laatste site ben ik nu helemaal verliefd op een tea-length jurk van Justin Alexander.
Ik zal nog een plaatje proberen te posten (ook dat lukt op mijn werk niet, hihi)


Mijn vent kwam vanmiddag thuis; "Hier, telefoonnummer van je visagist" heeft ie even voor mij geregeld, haha...
Schijnt een meisje te zijn, die haar en makeup doet, aan huis. En 's middags komt ze naar de locatie voor een touch-up. En, ze maakt ook de andere dames die aanwezig zijn bij het ankleden op. (volgens mijn vriend kosteloos)
Totaalprijs 189 euro (icl. proef kapsel en make-up)
binnenkort maar eens bellen...

Verder zijn we vanavond bij de derde fotograaf geweest. Ik dacht dat ik er uit was, in mijn hoofd, maar nu ben ik aan het twijfelen, want vanavond was ook wel heel leuk. Leuke klik.


Joda, bij welke fotografen ga je kijken?\

Flinke prijs maar voor hetgeen wat ze doet super! Mijn moeder en oma
Zouden dat wel leuk vinden maar de rest maakt zich denk ik liever zelf op! Maar goede deal hoor! Ben benieuwd of het wat is maar dat zien we dan wel hier he :wink:

Ik zal eens een kijkje nemen op die sites haha

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #702 Gepost op: 8 maart 2012, 12:43:20 »
Wij gaan vrijdag naar Tina Lantink in Winsum (provincie groningen) en zaterdag komt er 1 uit Spijk bij ons (jp fotografie)
Leuk dat ook de anderen opgemaakt kunnen worden!

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #703 Gepost op: 8 maart 2012, 16:34:18 »
pff kreeg net prijsopgave van ringen die ik mooi vind, jeetje wat is dat duur. Eerst maar even verder kijken.

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #704 Gepost op: 8 maart 2012, 16:57:15 »
Ja? Hoe duur dan?
Hier onze eigen ringen scheelt ook weer kosten :wink:
Maar ja zoek iemand die dat wil graveren? :sad: moeilijk!
Ik vind ze niet :s

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #705 Gepost op: 8 maart 2012, 17:05:59 »
Hier ook al iemand die al ringen heeft, en ik ga m nog kleiner laten maken en die vrouw wilde ze ook gelijk graveren
en een steentje erin. Maar als je naar een juwelier gaat wil die ze dan niet tegen een klein prijsje graveren?

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #706 Gepost op: 8 maart 2012, 18:25:29 »
Hier ook al iemand die al ringen heeft, en ik ga m nog kleiner laten maken en die vrouw wilde ze ook gelijk graveren
en een steentje erin. Maar als je naar een juwelier gaat wil die ze dan niet tegen een klein prijsje graveren?
Ik heb er nu een paar gevraagd maar die doen alleen eigen ringen :s
Dus ik zoek nog!!
Bij wie heb jij het laten doen dan?

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #707 Gepost op: 8 maart 2012, 21:25:26 »
Bwtje: vreemd hoor dat ze de ringen niet willen graveren, daar verdienen ze toch mee.

Wij hebben geen ringen, AS wilde er nooit aan hij is automonteur en dat is niet handig. Daar heeft hij gelijk in hoor maar hij heeft ook een horloge (gegraveerd) die doet hij ook alleen buiten zijn werk om. Dus nu wil hij dan ook wel een ring(liever niet) maar ja hallo ik neem zijn achternaam dan kan hij wel een ring nemen hahaha :tongue:

O ja ik draai erom heen, de prijs, de ringen zijn van witgoud en die van mij zou dan 2 kleine hartjes hebben (fijn geslepen diamantjes) verder helemaal glad. En dat kost dan ................€1.522,- Ai ai hartaanval. Nu heb ik bij de trendjuwelier ook hele leuken gezien en die kosten €765,- dat is beter. Maar we gaan eerst hier in de buurt eens bij de juweliers kijken want ik ben er niet zo dol op om het via internet te bestellen. In het begin dacht ik we kunnen ook vriendschapsringen nemen, later dacht ik weer tja dit is wel voor altijd en doe je maar een keer. Conclusie: we gaan nog even rond kijken en ideen opdoen.

Ik heb trouwens ook een bandje gevonden op internet, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en graag geef ik jullie mee dat je eerst even naar de muziek moet gaan luisteren en dan pas de bandleden :rolleyes: www.jukeboxband.nl (ik hoop niet dat dit als reclame word gezien en weggehaald.)Het lijkt me wel wat, maar we hebben geen dansfamilie dus gaan we dan het geld uitgeven aan een band terwijl er niemand op de dansvloer komt. Aan de andere kant zijn er al een aantal die zeggen als je wil dat we dansen dan gaan we dat doen en natuurlijk als het bruidspaar gaat dansen zijn er vast wel mensen die meegaan.

Moeilijk moeilijk allemaal zijn jullie ook zo aan het twijfelen over dingen. :laugh:

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #708 Gepost op: 9 maart 2012, 08:30:37 »
klinkt me heeeeel bekend in de oren...twijfelen over alles, hahaha

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #709 Gepost op: 9 maart 2012, 09:19:47 »
Ik heb er nu een paar gevraagd maar die doen alleen eigen ringen :s
Dus ik zoek nog!!
Bij wie heb jij het laten doen dan?

@bwtje. Kom even binnevallen, volg jullie topic zo af en toe eens om te zien hoe het met jullie gaat! Is het voor jullie ringen een idee om eens een goudsmid of edelsmid op te zoeken? Of anders kleine juweliers, de eenmans zaakjes. Succes!

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #710 Gepost op: 9 maart 2012, 12:02:18 »
@bwtje: wij hebben de ringen 12 jaar geleden al gekocht en nu ben ik eens bij een andere juwelier binnen geweest
heel leuk winkeltje en daar ging ik voor een andere ring naartoe (het op maat maken van de ring die mijn as had voor
'de vraag') en toen vroeg ik er gelijk naar. Ze vind het echt geen probleem.

Maar ik zit ineens te bedenken, hebben jullie niet ergens een markt in de buurt waar een juwelier ofzo iets staat. Bij ons in de buurt staat een markt en daar staat een kraam met oorbellen en kettinkjes ed. Ga dat anders eens vragen.

Maar hou me op de hoogte want ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig :tongue:

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #711 Gepost op: 9 maart 2012, 12:11:20 »
Bwtje, ik dacht dat Lucardi ook graveert bij andermans spullen... Misschien ff checken

o0kirs0o

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #712 Gepost op: 9 maart 2012, 22:18:19 »
Ik heb geen ervaring met het graveren van ringen. Wij zijn nog niet echt op ringenpad.

Ben mijn droomjurk tegen gekomen op het internet! Alleen is het een merk uit de USA en heb heel Google al afgestruind naar winkels die het verkopen. Heb er 2 gevonden, maar als ik op hun website kijk wordt ik qua collectie weinig wijzer. Denk dat ik ze dan maar eens specifiek over de jurk moet mailen.
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2012, 13:51:10 door o0kirs0o »

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #713 Gepost op: 10 maart 2012, 02:24:10 »
SUPERMOOI!!!waar is ie van??

o0kirs0o

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #714 Gepost op: 10 maart 2012, 07:04:03 »
Hij is van Allure Bridals (niet te verwarren met Allure uit Nederland)
Als ik naar hun website ga staan er wel een paar dealers in NL op, maar als ik dan maar de website van die bruidsmodezaken ga staat het merk helemaal niet op de lijst van de merken die ze verkopen. Maar ik ga ze wel even benaderen, want ik ben nu echt VERLIEFD op deze jurk. Moet m zien te passen.. :tongue:

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #715 Gepost op: 10 maart 2012, 09:49:46 »
Ja ik had via mp een aantal benaderd die graveren en hier in eindhoven
Een smid die ook juist die speciale dingen maakt ed maar zelfs die zei nee wel eigen ringen..grr
Maar goed we gaan idd eens bij de originele eigenaar kijken waar we de ringen hebben gekocht..
Want ik wil wel iets aparts erin en niet een tekst zeg maar..
Dus kijken of iemand dat kan en of ze te graveren zijn..

Thanx voor de tips iig ga ik zeker eens langs!

Ps ben nu met chrissy van wai ching aam het mailen en ben benieuwd of we eruit komen! Ze is aardig en denkt graag mee ondanks haar dure jurken!! Super!!
Hij is van Allure Bridals (niet te verwarren met Allure uit Nederland)
Als ik naar hun website ga staan er wel een paar dealers in NL op, maar als ik dan maar de website van die bruidsmodezaken ga staat het merk helemaal niet op de lijst van de merken die ze verkopen. Maar ik ga ze wel even benaderen, want ik ben nu echt VERLIEFD op deze jurk. Moet m zien te passen.. :tongue:
Idd passen slim plan ik hoor zo vaak dat ze uiteindelijk voor een andere jurk gaan..
Dat is dus ook mijn twijfel punt ..
Bestellen uit buitenland dan kun je hem wel zien maar niet passen..
Of bestellen in NL en dan dus wel en kun je hem aanpassen waar nodig haha
Keuzes keuzes!
Iemand leuke tips voor winkeltjes met alternatieve jurken kleur enzo?
Maar geen gala glim spul zeg maar..

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #716 Gepost op: 10 maart 2012, 10:05:33 »
Mooie jurk Kirs, ik hoop dat je hem vind!!

Gister bij een fotograaf geweest zo komt er 1 aan huis, ik zal vanmiddag verslag doen.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #717 Gepost op: 10 maart 2012, 10:48:55 »
Wat een mooie jurk Kirs!! Echt super!

Oke dames, Ik hoop niet dat het als reclame gezien gaat worden, maar ik ga workshops basistaarten maken geven, Ik heb al regelmatig berichten voorbij zien komen van dames die zelf de bruidstaart willen maken, of waar vriendinnen dit gaan doen, En misschien is een workshop dan handig, Voor meer informatie kun je mij altijd pm-en, Voor 35 euro leer ik je in 2.5-3 uur hoe je een taart vult, bekleed en decoreert, En die prijs is inclusief wat te drinken en materiaal.
Ik geef ze in Rotterdam, met groepjes van Max 4 mensen tegelijk, Als je interesse hebt dan hoor ik het graag!

Verder ben ik samen met mijn moeder aan het zoeken naar de beste stof voor mijn jurk!Ik had gedacht dat dat makkelijker zou zijn dan een jurk kiezen, maar damn je hebt nog veel keuze in stoffen! En dan verschillen de prijzen ook nog eens vreselijk! Maar goed gelukkig hebben we nog even!

Hebben jullie geen goudsmid in jullie stad? In gouda zit er 1 en die graveert gewoon alles waar je mee aan komt hoor!

Verder zijn wij aan het dubben over een reisje na het huwelijk, dat was eerst wel de planning,maar toen hadden we nog geen huisdieren, en nu hebben we een kat en over 3 weken een pup, en ik heb nu al moeite met het idee dat we over 2 weken op vakantie gaan, en ik dan de kat bij mijn ouders moet brengen, Ze is zo knuffelig en gericht op mij, dat ik heel benieuwd ben hoe dat gaat! Maarja die vakantie is een soort cadeau van onze vrienden voor de verloving, we gaan met elkaar, dus afzeggen doe je ook niet! Ja ik ben een muts als het om dieren gaat, Ik weet het :tongue:

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #718 Gepost op: 10 maart 2012, 11:12:11 »
Wauw ... wat een prachtige jurk! :) echt super mooi.

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #719 Gepost op: 10 maart 2012, 12:06:05 »
Dees: leuk dat je een workshop gaat geven, voor mij iets te ver en ik laat het ook maar doen lekker makkelijk! :laugh:
Tja als het een cadeau is lijkt het me inderdaad moeilijk om het af te zeggen.

Wij hebben nu twee gesprekken gehad met twee fotograven en de twijfels slaan weer toen.
Fotograaf 1 was een jonge vrouw en had hele mooie fotoboeken mooi dikke bladeren, alleen de manier van foto's verwerken in het boek vond ik een beetje zo zo. Ze is ook wel van het spontane forograveren en wij dus ook kosten €1495,- en we willen ook graag een dvd met alle foto's dan komt er nog €350,- bij.
Fotograaf 2 was een man van in de 50 ik vond hem wel simpathiek, AS vond het een beetje softie. Hij had een fotoboek met dunnere bladeren maar de manier van verwerken was wel weer mijn stijl. Hij is ook van het losse fotograveren dus dat zit wel goed. Kosten €950,- incl dvd met foto's.
Het klikte bij beiden wel goed, maar allebei goede en minder goede dingen maar wel een groot prijs verschil. Ik zie nu €900,- prijs verschil, die dvd mee gerekent.
Dus ik twijfel giga want ik vond dat boek van de eerste erg mooi vooral die dikke pagina's dat gaat ook niet snel stuk maar de manier van foto bewerken vond ik bij die andere mooier. Nog maar even goed over hebben met AS

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #720 Gepost op: 10 maart 2012, 12:38:56 »
Mooooie jurk Kirs, super! Ik hoop dat je hem kan vinden hier in NL!

Bwtje, ik ging vroeger (in mn gothic periode haha) in Eindhoven naar 2 winkels. Ik weet niet of ze er nog zijn, maat destijds hadden ze ook gave kleurrijke jurken. Eentje ligt in de buurt van Pathé, aan die grote weg, tegenover de appie. Underground heet ie dacht ik.

De andere zat helemaal aan het eind van De kleine berg, straat over steken en dan paar m verderop, zag je boven een deur 2 klauwen die een schatkist droegen. Klein winkeltje, met super leuke spullen.

Mocht je de mogelijkheid hebben om even naar Nijmegen te rijden, daar zit een vrij grote alternatieve winkel, met kleurrijke jurken, gothic jurken maar ook galajurken. Die heeft echt van alles. Het heette iets van Blauwe maan ofzo... in ieder geval met maan. Als je interesse hebt, kan ik het weleens voor je opzoeken. Lig alleen momenteel ziek op bed, dus doe nu alles met mn foon haha

Wat leuk Dees dat je workshops gaat houden! Ik ga het onthouden. Klinkt leuk als vriendinnendagje :biggrin:

Oeff dat is wel een verschil in prijs Joda, maar denk dat t onder andere juist aan dat album ligt. Albums kunnen erg in prijs oplopen geloof ik. Kan je niet vragen aan die man of hij ook niet aan een dergelijk album kan komen? Ik denk dat je dan altijd nog goedkoper uit bent dan bij die vrouw en dan heb je toch je mooie album!

Hier verder geen updates. Lig al 4 dagen ziek op bed, ernstig aan de diarree. Dus ik hou me ff lekker rustig

o0kirs0o

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #721 Gepost op: 10 maart 2012, 13:49:26 »
He bah wat heerst die griep/diarree en alles toch! Beterschap Soraaytje!

Heb ondertussen twee zaken een mail gestuurd met de vraag of ze de jurk verkopen. Volgens de website van Allure Bridals verkopen deze winkels het merk dus I've got my fingers crossed!

Joda, ik hoop dat jullie het makkelijk eens kunnen worden over de fotograaf. Ik denk dat ik en mij AS het daarover oo niet zo makkelijk eens gaan worden! Ik heb al gezegd at ik het heel belangrijk vind dat de stijl mij aanspreekt en AS heeft het het liefst zo goedkoop mogelijk, hem boeit het niet echt wat voor fotostijl het is. Waarschijnlijk hebben wij van de week een eerste gesprek met een fotograaf.

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #722 Gepost op: 10 maart 2012, 16:39:04 »
Soraaytje: Beterschap het heerst inderdaad veel.

WIj hebben besloten met de goedkopere fotograaf in zee te gaan en inderdaad gaan we hem vragen of hij ook aan zo een boek kan komen en het daarin wil plakken. Wij denken ook dat het toch nog goedkoper zal zijn als die andere fotograaf.

Kirs: Ja ik vind ook dat het je moet aanspreken het is wel een belangrijke herinnering en je laat het aan verschillende mensen zien en dan wil je niet met iets aankomen waar je niet achter staat.

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #723 Gepost op: 10 maart 2012, 16:51:13 »
Helemaal mee eens, als de sfeer op de foto's niet bevalt, kijk je er je hele leven met een "nare nasmaak" op terug, dat je het toch jammer vind. Goed idee om met die goedkopere in zee te gaan Joda! Ik hoop voor je dat hij ook aan dat mooie album kan komen.

En Kirs, ik heb m'n fingers ook gecrossed voor je ;-)

Hier tóch nog een update van mijn kant uit... Zoals jullie weten had ik m'n jurk besteld bij een site die vanuit China levert. Had dus blijkbaar paar dagen terug een berichtje in m'n "ongewenste map" zitten, dat hij verzonden is!!! Ik kan hem met een track & trace code volgen en kan zien dat ie nu 'gescand is voor binnenkomst"  in Londen. Dus gok dat het niet lang meer duurt voordat ik m'n jurk binnen heb! :biggrin: :biggrin: Nu hopen dat ie in het echt net zo mooi is, als op het plaatje!

Volgende update, voel me ondertussen wat fitter gelukkig! Vanmiddag even een appeltje geraspt met kaneel (zou stoppend werken) en het lijkt te werken :-)

sjer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #724 Gepost op: 10 maart 2012, 18:35:02 »
daaaag dames

even een update

ben vandaag samen met mijn moeder schoonmoeder en nichtje naar de bruidsmode show geweest bij engels bruidsmode in blerick
wat veel mooie jurken zeg.....ben me de gedachte daar heen gegaan dat ik niet wilde passen en al helemaal niet wilde kopen
tot dat er een model naar buiten kwam lopen met een jurk waar het kippenvel me dik op de huid stond
mijn moeder en schoonmoeder vonden toch echt dat ik die moest gaan passen...naar heel even twijfelen wilde ik hun toch blij maken
en ben ik de jurk gaan passen en ja ik begon spontaan te huilen en was heleaal verkocht.....ik heb altijd gezegt ik wil een echte sisi jurk
dat was deze jurk niet dus wilde ik ook een echte sisi jurk passen eenmaal deze aan vond ik hem mooi maar nie wauw de verkoopster zei dat ik toch nog een
andere sisi aan moest doen voor het gevoel dat ik ook zeker wist dat een sisi jurk niet voor mij is weg gelegt dit dus gedaan en ook deze was mooi maar geen wauw dus toch maar de eerste jurk weer aangedaan deze eenmaal aan moesten we alle 4 huilen zo mooi was die...omdat deze jurk uniek is konden ze deze alleen maar bestellen en de jruk die ik aan had ging vanavond ook weer weg die was er alleen voor de show...ik begon dus heel hard te twijfelen want dit is toch echt mijn jurk en wilde toch echt neit dat die dalijk niet meer te krijgen was....na even overleggen heb ik beslote DE jurk te kopen jipppieeeee mijn schoonmoeder heeft hem aanbetaald en wat denken jullie ik hoef het niet terug te betalen is dat niet even heel erg lief.....het is dus geen sisi jurk geworden maar wel een heeeeeeeeeeeeeeeleeeeee mooie jurk hij is licht roze van kleur niet te roze heel subtiel er zit een bloem aan de zijkant er zittn geen steentjes op iets wat ik eigenlijk ook heel graag wilde maar dat even erop gedaan en stond niet bij de jurk zelf want de kleur roze hoe deze jurk is dat is uniek je ziet het altijd net iets rozer of net iets minder roze maar niet in deze kleur dit maakt de jruk zo speciaal....en iets wat ik wel heel graag wilde is een hele lange sleep en ja hoor deze heeft ook nog een een super lange sleep langer als dat ik in gedachten had....helaas zit er een levertijd van 6 maanden op de jurk begin oktober is die binnen en mag ik terug komen om hem nog een keer aan te doen de verkoopster vertelde als ik nou van gedachten verander waarvan ik zeker ben dat het niet zo is dan zou ik alsnog een andere jruk mogen uitkiezen helemaal super dus dat ik hier vrij in ben ze drong me ook niks aan want ik moest de schoenen en de onder jurk maag ergens anders gaan kopen want er waren  genoeg zaken waar het goedkoper was...helemaal super allemaal ik ben helemaal blij en gelukkig dat ik DE jurk heb gevonden voor onze mooiste dag er zullen er vast zijn in mijn omgevind die vinden dat het veel te vroeg is voor een jruk te kopen maar dat maakt mij niks uit ik ben gelukkig en dat is wat telt en als ik deze jruk pas in november zou gaan bestellen dan zou hij 1 maand voor de trouwdag binnen zijn en is het veel te kort dag om de jurk nog zo te vermaken hoe ik dat wil....zo dat was even een update best wel een lang verhaal als ik het zo zie hihih wens iedereen een fijn weekend......

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards