collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987731 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #750 Gepost op: 12 maart 2012, 20:21:13 »
@ bwtje2013: je kan misschien kijken bij anastasi, zij maakt jurken helemaal naar je wens. Bij echte bruiden kan je een indruk krijgen van al haar creaties, grote kans dat ik ook mijn jurk door haar laat maken, maar eerst ga ik 24 maart passen om een indruk te krijgen wat me wel en niet mooi staat:D

sjer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #751 Gepost op: 13 maart 2012, 09:17:16 »
wauw marlie wat een mooie jurken die eerte had ik idd ook gezien maar vind de 2 de jou het mooiste staan je straald helemaal en je bent word een super mooi bruidje......

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #752 Gepost op: 13 maart 2012, 09:30:31 »
Wat leuk Marlie die jurken. Ben je er al uit wat voor model je wilt, want nu heb je echt 3 verschillende aangepast.

Anneli

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #753 Gepost op: 13 maart 2012, 10:11:11 »
Marlie: gaaf hoor! Zo leuk dat je aan je gezicht af kunt lezen wat je van de jurken vindt! :wink:

Ja, dat vond ik ook! En dat herken ik ook zo van mezelf: sommige jurken waren niks als je ze aanhad, andere wel mooi, maar niet bijzonder en dan was er ineens die ene, die je onmiddellijk dat speciale gevoel geeft. Ik had het al wekenlang bij Say yes to the dress zien gebeuren. En je ziet het op Marlie's derde foto ook zo duidelijk.  :)

Eigenlijk is het met jurken net als met mannen en huizen... Je moet er in één klap verliefd op zijn om te weten dat het hem is.  :tongue:
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2012, 10:11:31 door Anneli »

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #754 Gepost op: 13 maart 2012, 10:24:55 »
haha, anneli helemaal waar..
Al vind ik het nog steeds wel gek om verliefd te worden op een kledingstuk..ik ben normaal gesproken helemaal niet zo'n fashion-victim en zal nooit veel geld uitgeven aan kleding...behalve dan deze ene jurk..(die je maar een dag aan gaat hebben, aaaargh)
Maar het gaat het zo waard worden..

@ frutsel... ik heb maar drie foto's gepost  :) Ik denk dat ik wel 15 jurken aan heb gehad, maar deze drie zijn mij het meest bij gebleven..en ik wil jullie natuurlijk niet vervelen met alle foto's  :wink:

Wat lief trouwens al die complimentjes van jullie..Daar groeit het zelfvertrouwen wel weer door.. :wub:

Svlok en BWtje... allebei in spanning wachten op een aanzoek...we zijn allemaal heel benieuwd..:)

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #755 Gepost op: 13 maart 2012, 10:41:52 »
Marlie: mooie jurken hoor!! Staan je alle drie supergoed! je gezichtsuitdrukking is inderdaad leuk om te zien.

Welkom Svlok

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #756 Gepost op: 13 maart 2012, 11:56:08 »
He frutsel, hoe is het jou? Al weer een beetje opgeknapt?

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #757 Gepost op: 13 maart 2012, 12:37:37 »
@ bwtje2013: je kan misschien kijken bij anastasi, zij maakt jurken helemaal naar je wens. Bij echte bruiden kan je een indruk krijgen van al haar creaties, grote kans dat ik ook mijn jurk door haar laat maken, maar eerst ga ik 24 maart passen om een indruk te krijgen wat me wel en niet mooi staat:D
Ja haar ken ik ook..maar ik denk dat deze jurk zeker aan die 850 euro komt of misschien toch meer..ik ga haar nog wel mailen..maar dat bedrag vind ik voor het namaken van een merk te duur..
Voor dat bedrag kom ik er bij wai ching ook wel uit..maar ik ben nog aan het onderhandelen met haar! Spannend dus!
En zo ook met iemand in ehv..voor mij iets dichterbij dan anastasi
En ik las zojuist dat je je jurk ook op etsy kan zetten dus ik ga me hierin ook nog even verdiepen :wink: spannend allemaal..
Als ik nu wist dat evt iemand financieel wel bij wil leggen maakt het de keus wel makkelijker..maar dat is nu nog niet aan de orde helaas..
haha, anneli helemaal waar..
Al vind ik het nog steeds wel gek om verliefd te worden op een kledingstuk..ik ben normaal gesproken helemaal niet zo'n fashion-victim en zal nooit veel geld uitgeven aan kleding...behalve dan deze ene jurk..(die je maar een dag aan gaat hebben, aaaargh)
Maar het gaat het zo waard worden..

@ frutsel... ik heb maar drie foto's gepost  :) Ik denk dat ik wel 15 jurken aan heb gehad, maar deze drie zijn mij het meest bij gebleven..en ik wil jullie natuurlijk niet vervelen met alle foto's  :wink:

Wat lief trouwens al die complimentjes van jullie..Daar groeit het zelfvertrouwen wel weer door.. :wub:

Svlok en BWtje... allebei in spanning wachten op een aanzoek...we zijn allemaal heel benieuwd..:)
Jaaaa ik ben ook heel benieuwd!! Wat zal hij als verrassing gaan doen..
We gaan in april een weekendje weg misschien dan wel.. Hihi
Maar ik focus mij er niet op ben lekker met de andere dingen bezig hihi
Ennuh ik snap je helemaal met het uitgeven van een groot bedrag voor een jurk van nog amper 1 dag.. Vind dat heel moeilijk!
En probeer me ook aan een budget te houden..

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #758 Gepost op: 13 maart 2012, 14:18:18 »
Marlie ik denk niet dat je ons verveelt met die foto's hoor.

Hier gaat alles alweer redelijk goed. Ik ben van het zuurstof af, en loopt niet meer te hijgen als ik naar de wc loop :laugh:.
De kilo´s blijven wel vliegen, maar ben bang dat dat allemaal spierkracht is.
Afgelopen weekend heb ik heel even buiten in het zonnetje gezeten en dat heeft me echt goed gedaan.
Met een beetje geluk gaat het nu allemaal wat sneller met herstellen, de antibiotica is zijn werk nu ook goed aan het doen dus verwacht dat het allemaal wel weer goed komt.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #759 Gepost op: 13 maart 2012, 14:52:46 »
@Bwtje: Spannend, wie weet gebeurt het dat weekend wel :wink:

Ik heb werkelijk nog geen idee wanneer hij het van plan is. Ik weet wel dat ie bezig is om iets te plannen, maar wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren...

@ Marlie: Ik ben het helemaal eens met Frutsel, je verveelt ons niet met al je foto's het is juist leuk om te zien:D

@Frutsel: Gelukkig dat het al weer ietsje beter gaat. Veel beterschap en hopen dat je weer snel de oude bent!
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2012, 14:54:20 door svlok »

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #760 Gepost op: 13 maart 2012, 16:18:14 »
Beetje laat met reageren....

Fijn om te horen Frutsel, dat alles weer een beetje de goede kant op gaat! Ik hoop dat je er gauw weer helemaal bovenop bent.

En wat een mooie jurken Marlie, vooral die laatste!! Ik snap helemaal dat je hem het einde vindt, super mooi :biggrin:

En welkom svlok:-) Spannnnend dat ie je nog moet vragen, ben benieuwd hoe hij het aanzoek gaat doen.

Misschien wel grappig om van elkaar te weten: Hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagd? Ik geloof dat ik van de meesten alleen heb gelezen wanneer ze gaan trouwen of wanneer jullie zijn gevraagd.

Mijn verhaaltje:
Ik werk zelf bij een slijterij. M'n as en ik hadden het al wel besproken dat we graag wilde trouwen, maar hij had me nog niet officieel gevraagd. Totdat ik op een avond onze kleine meid in bed had gelegd en de woonkamer weer in kwam. Toen stond hij om het hoekje en ging hij op z'n knieën met een fles wijn in z'n handen. Op het etiket stond: Soraya, ik hou van jou. Wil je met mij trouwen?
Ook al wist ik dat het aanzoek er aan zat te komen, schoot direct vol!

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #761 Gepost op: 13 maart 2012, 17:29:35 »
Oh en nog klein updatetje... ik zag in het "track & trace system" van de verzending van m'n jurk, dat ie vandaag in Nederland is aangekomen. Morgen heb ik nog vrij, ik hoop zo dat ie dan binnen komt!!!! :biggrin: :biggrin:

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #762 Gepost op: 13 maart 2012, 17:44:48 »
@ frutsel; Fijn dat het weer beter met e gaat!
@ soraaytje Spannend van je jurk! Foto's als ie der is!

mijn aanzoek: Dat is er niet echt geweest, haha. Ik wilde al heel lang graag trouwen, maar AS nog niet echt. Tot oudjaarsdag, toen begon hij erover en zei: zullen we dan maar een datum prikken dan? Dus niet op de knieën, maar 2 dagen later kreeg ik.alsnog een hele mooie ring!

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #763 Gepost op: 14 maart 2012, 08:35:35 »
@Soraaytje, Spannende dag vandaag, hopen dat ie binnen komt

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #764 Gepost op: 14 maart 2012, 08:53:12 »
@Soraaytje: spannend! Hopen dat je jurk vandaag binnen komt.
En wat een leuk aanzoek:D Snap dat je meteen vol schoot :)

@Geas: wat leuk dat ie alsnog met een mooie ring is aangekomen. Maakt het toch nog iets officiëler. :wink:

Wij hebben het wel al over de datum gehad, alleen wilt m'n vriend me wel nog vragen voor we het aan familie en vrienden gaan vertellen.

We hebben wel eind april al twee locatie bezichtigingen op de planning staan.
We gaan dan langs Hofstede Meerzigt en de al vaker besproken Viersprong.

Wellicht dat ie het voor die tijd vraagt (A)
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2012, 08:54:19 door svlok »

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #765 Gepost op: 14 maart 2012, 08:56:07 »
zul je zien dat we allebei in april gevraagd worden hihi

Ennuh spannend hoor!!! ben benieuwd of je jurk vandaag binnen komt!!
en idd natuuuuurlijk foto :)

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #766 Gepost op: 14 maart 2012, 09:30:41 »
@Svlok, wij houden het waarschijnlijk ook bij de Viersprong!! Echt super goede indruk van gekregen, terwijl we er gewoon op de bonnefooi langs gingen :biggrin: Dus zeker de moeite waard om kijkje te nemen. Hofstede Meerzigt vond ik ook mooi, maar valt buiten ons budget. Ik hoop voor je dat ie je voor die tijd vraagt ;-) Kom je zelf ook uit Zoetermeer?

@Geas Oudjaarsdag heeft toch ook wat bijzonders en leuk dat ie uiteindelijk toch ook nog met een ring kwam! :biggrin:

Ik zit echt helemaal te hyperen hier. Zag vanochtend bij track & trace, dat m'n jurk in een depot, hier een dorp verderop ligt. Dus ga er toch wel vanuit dat ie vandaag dan komt.. Gister lag ie nog in Best (bij Eindhoven).. haha hij komt steeds dichterbij!!

sjer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #767 Gepost op: 14 maart 2012, 09:47:57 »
@ soraaytje wat spannend ben heel erg benieuwd na jou jurk....

hier droom ik iedere nacht nu over mijn droomjurk hihih soms word ik er gewoon wakker van hoop niet dat dit gaat duren tot volgend jaar 21 juni hihih dan krijg ik denk ik slaap tekort....

verder hebben we nu buiten de gemeente en kerk ook de locatie vast laten zetten het word helemaal geweldig is he niet niet 2013 hihih och vind het ook wel heerlijk dat ik zo lang heb om te dromen en er van te genieten want zoals ik van vele hoor gaat de dag zelf heel snel voorbij

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #768 Gepost op: 14 maart 2012, 10:19:47 »
@ bwtje haha dat zal wat zijn:p

@ soraaytje ik kom ook uit Zoetermeer. Ik ben in ieder geval benieuwd, 21 april gaan we bij de Viersprong kijken en 5 mei bij Hofstede.
Oeh spannend de jurk komt steeds dichterbij:D ben echt benieuwd, we willen wel een foto zien.

@ sjer dat zal niet goed voor je zijn als je elke nacht wakker wordt van je jurk:p haha. Waarschijnlijk neemt het even af, maar vlak voor jullie trouwdag zal het wel weer terug komen:p
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2012, 10:20:08 door svlok »

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #769 Gepost op: 14 maart 2012, 13:06:37 »
@Svlok, wij houden het waarschijnlijk ook bij de Viersprong!! Echt super goede indruk van gekregen, terwijl we er gewoon op de bonnefooi langs gingen :biggrin: Dus zeker de moeite waard om kijkje te nemen. Hofstede Meerzigt vond ik ook mooi, maar valt buiten ons budget. Ik hoop voor je dat ie je voor die tijd vraagt ;-) Kom je zelf ook uit Zoetermeer?

@Geas Oudjaarsdag heeft toch ook wat bijzonders en leuk dat ie uiteindelijk toch ook nog met een ring kwam! :biggrin:

Ik zit echt helemaal te hyperen hier. Zag vanochtend bij track & trace, dat m'n jurk in een depot, hier een dorp verderop ligt. Dus ga er toch wel vanuit dat ie vandaag dan komt.. Gister lag ie nog in Best (bij Eindhoven).. haha hij komt steeds dichterbij!!
haha had maar laten weten had ik hem ff opgehaald in Best :tongue:

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #770 Gepost op: 14 maart 2012, 13:13:44 »
Hahaha ohja! Pfff..elk busje die ik aan zie komen, die maar een beetje lijkt op een pakketdienst, hou ik in de gaten. (woon in flat, dus mooi overzicht) Hij is er nog steeds niet :sad:

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #771 Gepost op: 14 maart 2012, 13:41:50 »
Hij komt vast wel, en al helemaal als track en trace zegt dat ie op een depot ligt in de buurt. Maar dan zal je zien dat ze pas rond 5 of 6 uur komen :tongue:

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #772 Gepost op: 14 maart 2012, 13:56:46 »
spannend zeg Soraya... Je durft nu zeker de deur niet uit, voor het geval dat ie dan net komt als jij in de supermarkt staat..
Ik duim voor je dat ie er vandaag is en zo mooi als je hem voorstelt... :rolleyes:

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #773 Gepost op: 14 maart 2012, 16:52:25 »
Wow Soraaytje wat spannend zeg we leven allemaal mee volgens mij ik ben ook erg benieuwd. Duimen voor je dat het DE jurk is.

Mijn AS is niet op zijn knieen gegaan we zijn 8 jaar bij elkaar en ik zit er al wel 2 jaar op te wachten. Ik was er nu zat van en heb gezegd zullen we dan gewoon een datum prikken. Daar kreeg ik niet echt reactie op maar heb het toen maar gedaan. Als hij het echt niet had gewild was hij er wel vel tegen in gegaan. Nadat ik de datum had geprikt en aan het regelen was begonnen werd AS ook enthousiast en doet nou super mee. Blijkt dus dat hij even over de drempel moest van een datum en het nu wel leuk vind. Bij mijn AS moet je een beetje tussen de regels doorlezen. heel onromantische dus maar ik ben nu wel heel blij dat hij enthousiast is dan weet ik zeker dat het goed zit.

Vanavond afspraak bij feestlocatie kijken wat we daar aan kwijt zijn en wat mogelijk is.

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #774 Gepost op: 14 maart 2012, 17:16:34 »
Zuchtttt ik heb zo'n pokke humeur nu! Ruzie geschopt met de pakketdienst die m'n jurk zou komen afleveren.
Zit ik de hele dag thuis, omdat er in het trackingsystem wordt aan gegeven "out for delivery" , komt erom 16u een update,
dat de delivery mislukt zou zijn om 12.00 vanmiddag, omdat ik niet thuis was. Zou een briefje achter gelaten zijn, is ook niet gebeurd.
Heb de héle dag zitten wachten voor niks :sad:

Uiteindelijk via hoofdkantoor van pakketdienst, toch het depot hier in de buurt aan de lijn gekregen. Ja, komt er op neer dat het mijn woord tegen dat van de chauffeur zou zijn, maar meneer vond het erg vervelend.
Ik stelde al voor, dat ik het dan wel zelf wilde op komen halen bij het depot, maar dat kon ook niet omdat alle pakketjes opgeslagen liggen in een container voor de nacht, dat die morgen. pas weer open gaat.

Nouja..al met al tot een oplossing gekomen. Meneer de luie chauffeur, mag morgen ipv Zoetermeer naar Den Haag rijden (toch een eindje verder..) om het op m'n werk af te leveren. Kan ik hem alleen niet direct passen..maarja heb ik wel m'n jurk. Anders zou ik nog tot zaterdag ofzo moeten wachten (en dan zeker weer de hele dag wachten) mooi niet;)

Zo..sorry hoor dames, moest echt ff m'n frustratie kwijt :$

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards