collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987758 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #825 Gepost op: 20 maart 2012, 10:10:16 »
Welkom nieuwe bruidjes, het wordt steeds gezelliger hier :biggrin:

Bij ons is het momenteel ook iets rustig, AS zit namelijk voor zijn werk in Londen :sad:
maar komende vrijdag hebben we een afspraak met een fotograaf geplant staan en zaterdag ga ik jurken passen :biggrin:
Heb er echt zin in, ben benieuwd of DE jurk erbij zit!
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2012, 10:10:33 door svlok »

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #826 Gepost op: 20 maart 2012, 10:22:46 »
Welkom alle nieuwe dames! Gezellig zeg!

En wat spannend allemaal afspraken met de fotograaf!!
En leuk Svlok dat je zaterdag gaat passen, wil wel foto's zien hoor! ;-) Waar ga je passen?

Hier is het ook vrij rustig.. Ik moet nog tot april wachten tot ik echt kan besluiten welke locatie het wordt, dus dan kunnen we ook pas de datum vastleggen. Nu hebben we gelukkig geen populaire dag (woensdag) dus zal dat wel meevallen.

Verder heb ik natuurlijk m'n jurk al en ben ik aan het rondkijken voor schoenen.

Ohja ik heb de bruidslingerie besteld! Mooi torselet van Di Lorenzo. Ik vond de maat alleen zo apart :S Ik kom qua cup op een veel kleinere cup uit als ik de maattabels volg, hebben jullie hier al naar gekeken en zit er bij jullie ook zo'n verschil in?
Wel goede service trouwens waar ik het besteld heb! Ik gaf m'n twijfel aan over die cup, kreeg meteen een mail terug, of ik m'n maten nog eens apart door wilde geven, dan zou ze het checken. En ze vroeg welk model jurk ik heb, om te kijken of ik wel het goede model torselet had. Nou..had dus het verkeerde model uitgekozen, nu gelukkig de goede! De modellen die voor in een punt uitlopen, die kunnen beter niet onder model 'baljurk'. Dus goed opletten dames :)

Verder zit ik erg te twijfelen over de fotograaf. We wilden het eigenlijk door een vriendin van me laten doen, die is amateur fotograaf. Wat ik van haar gezien heb "is wel leuk" maar niet super. Het zou wel ontzettend schelen in prijs. We hadden al afgesproken om eens een fotoshoot te doen, om te kijken wat we er van vinden. Misschien moet ik dat maar eens snel in gaan plannen, zodat ik daarna echt een keuze kan maken of ik misschien niet toch voor een prof moet gaan. Dan zijn we toch nog relatief op tijd mochten we alsnog een prof inhuren. We kunnen qua budget toch al niet voor de hele populaire fotografen gaan (helaas ;-))

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #827 Gepost op: 20 maart 2012, 10:54:55 »
@ Soraya Ik ga passen bij de Honeymoonshop, helaas mogen daar geen foto's gemaakt worden vanwege ontwerpersrechten enz. :sad:

lauraatjeh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #828 Gepost op: 20 maart 2012, 11:13:32 »
Ik weet pas een week dat ik ga trouwen, maar heb de fotograaf al geregeld hihi. Was ook niet zo moeilijk aangezen mijn broer fotograaf is. Hij heeft nog nooit een bruidsreportage gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn. Ik weet wat voor foto's hij maakt, dus vertrouw hem voor de volle 100%...  Beetje een win-winsituatie, hij krijgt ervaring, ik een gratis fotograaf hihi

Ook de datum voor de ondertrouw hebben we vast geregeld. Omdat wij in een andere gemeente trouwen en die gemeente dus wil weten wanneer je in ondertrouw gaat voordat ze het huwelijk in plannen hebben we dat maar alvast gedaan!

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #829 Gepost op: 20 maart 2012, 11:20:52 »
Welkom Laura,

Svlok spannend jurken passen, ik mag van mezelf pas in juni maar kan bijna niet wachten. Ben benieuwd naar je verhalen.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #830 Gepost op: 20 maart 2012, 11:46:30 »
Laura: Wat leuk dat je broer komt fotograferen op jullie bruiloft! Dat scheelt weer een hoop geld :wink:

Joda: Ja ik heb er ook echt zin in, ik wil een jurk laten maken, maar om te weten te komen wat me wel en niet staat ga ik maar alvast jurken passen. Naar het Atelier ga ik pas in augustus of september.

Ik kan ook echt niet wachten dan heb ik samen met vriendinnen, maar alvast een pas afspraak gepland :$

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #831 Gepost op: 20 maart 2012, 12:44:50 »
Welkom Laura,

Svlok spannend jurken passen, ik mag van mezelf pas in juni maar kan bijna niet wachten. Ben benieuwd naar je verhalen.

haha, ik ken het :) Ik ga ook pas vanaf juni op zoek. In mei ga ik eerst nog met een vriendin mee met haar laatste pas moment, dus dan kan ik al wel stiekem even rondkijken :wink:

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #832 Gepost op: 20 maart 2012, 15:09:13 »
Het wordt idd gezellig hier!!

Ik ben ook op tijd met mijn jurk..ik weet wat ik wil en wat bij me past
Maar toch vind ik het spannend dat ik hem pas kan passen als hij hier is.. Hij moet vanuit Seattle komen dus ik bestel ook op tijd..
Zodat ik ook laarzen ed en de aankleding op de jurk kan aanpassen :wink:

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #833 Gepost op: 20 maart 2012, 16:32:49 »
Welkom Laura! Wat leuk dat je broer je fotograaf is, dat is wel ontzettend persoonlijk. En het leuke is dat hij je waarschijnlijk ook nog goed zal aanvoelen daarin :)

Svlok, jammer dat je daar geen foto's mag maken, maar snap het ook wel weer opzich.. In ieder geval ontzettend veel pasplezier gewenst :biggrin:

Bwtje, ik weet niet of het aan mijn pc ligt, maar de link of afbeelding die je hebt geplaatst doet het hier niet...blijft spannend inderdaad dat je hem pas thuis kan passen! Weet hoe het voelt als je zo lang moet wachten hahaha

Meiden ik heb zoiets leuks gevonden!!! Misschien een leuke tip: www.fotobox.nl
Dan huur je een ouderwets fotohokje, waarbij je direct de afdrukken krijgt. Leuk om bijv als gastenboek te gebruiken.
Heb net de kosten opgevraagd, is wel wat prijzig (rond de 600 euro voor 4 uur achter elkaar) maar voor wie het binnen het budget past, misschien wel een aanrader.
Moet het hier nog gaan overleggen, vind het zo'n leuk idee om bij welkomst op de feestavond te doen. Maar ben bang dat het te duur is voor ons.

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #834 Gepost op: 21 maart 2012, 07:03:15 »
Ja die ken ik er zijn er meer in NL dus zeker even prijzen opvragen..
Ook had ik een x gelezen dat als je een btje handig bent met een camera opzetten enzo je het ook zelf kan namaken..
Mijn broer en zus hadden een soort videoscherm neergezet als je dan als bezoeker op de rode knop drukt kon je iets opnemen..en hun hadden een feest dus dat was wel leuk! Weet niet hoeveel die kosten?
Wij hebben geen feest dus denk dat het voor ons niet rendabel is..
Ps heb geen foto of link geplaatst toch?

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #835 Gepost op: 21 maart 2012, 07:42:49 »
Ooh dan ga ik eens vergelijken thnx! Ja wij zijn technisch niet erg handig, dus doe t maar niet zelf.

Dacht dat t een link was, maar het is t plaatje dat je bij je handtekening hebt staan, die is bij mij niet zichtbaar

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #836 Gepost op: 21 maart 2012, 08:00:04 »
Bij mij is je plaatje ook niet zichtbaar BWtje

SVLOK veel pasplezier, ik mag van mezelf ook pas op zijn vroegst in Juni voor een jurk gaan kijken.
Maar heb wel een aantal jurken gezien die ik zeker wil gaan proberen

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #837 Gepost op: 21 maart 2012, 09:11:04 »
Ja die ken ik er zijn er meer in NL dus zeker even prijzen opvragen..
Ook had ik een x gelezen dat als je een btje handig bent met een camera opzetten enzo je het ook zelf kan namaken..
Mijn broer en zus hadden een soort videoscherm neergezet als je dan als bezoeker op de rode knop drukt kon je iets opnemen..en hun hadden een feest dus dat was wel leuk! Weet niet hoeveel die kosten?
Wij hebben geen feest dus denk dat het voor ons niet rendabel is..
Ps heb geen foto of link geplaatst toch?

Wij gaan ook zo'n videozuil neerzetten bij ons feest. Kost 249,- maar ik denk dat de beelden heel leuk zijn! (Paar drankjes erin en dan in polonaise langs de videozuil :tongue:)

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #838 Gepost op: 21 maart 2012, 09:29:41 »
ja idd een videozuil is dat! maarruh inderdaad betaalbaar! maar leuk met feest hihi
Ennuh dat plaatje haha dat is van zo'n ticker..dan zal die site wel uit de lucht zijn denk ik ...

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #839 Gepost op: 21 maart 2012, 12:40:30 »
Welkom aan de nieuwe bruidjes!

@laura leuk nog een jonge bruid! Krijg jij daar ook zo veel opmerkingen over? ik ben ook 22 en iedereen roept maar tegen mij dat dat zo verschrikkelijk jong is om te trouwen?!?

@Soraaytje  grappig ik ben ook helemaal weg van die fotobox!


heb al bij verschillende bedrijven offertes opgevraagd om te kijken wat dit gaat kosten voor ons!
Ik wou daarnaast dan een wensboom zetten dat iedereen ook nog een persoonlijke boodschap daarin kan hangen...
kunnen we daarna zelf de foto's bij de boodschappen plakken!
Maar vriendlief is het niet helemaal eens met mijn plan! Die heeft dan liever de videozuil terwijl ik er van overtuigd ben dan als mensen iets opschrijven zij hier over denken en een oprechte boodschap achterlaten en dat het op zo'n video alleen maar gegiechel en gelach is.
Ik vind het een moeilijke keuze!

 Bij ons staat het regelen ook stil! Gewoon omdat er eigenlijk al zo veel vast staat!

Nu ik jullie allemaal zie schrijven over fotograven krijg ik steeds meer de twijfels bij de onze!
Mijn vriend zijn oom is (hobby)fotograaf en heeft meteen na het nieuws dat wij gingen trouwen aangeboden om op de bruiloft te fotograveren en dan krijgen wij het album van hem cadeau.

Opzich maakt hij best mooie foto's en is verder wel heel proffesioneel daarmee bezig. Maakt wel regelamtig repportages maar niet van bruiloften.
Omdat mijn vriend zelf ook bezig is met fotografie en wij ons daar beide in verdiepen hebben we een hele uitgesproken smaak en ben bang dat zijn oom niet aan mijn verwahctingen kan voldoen. Maar er is al ja gezegd en vriendlief wil hem ook perse hebben als fotograaf.

Ik had de milde oplossing bedacht hem de hele bruiloft foto's te laten maken en dan de repportage door een proffesional te laten doen die precies de foto's in onze stijl maakt.
Maar ook hiermee gaat vriendlief niet akkoord! GRRR

Ben zo bang dat ik straks allemaal foto's heb waarvan ik denk dat is het niet niet.....

Gewoon omdat we weten wat er kan...Mijn vriend heeft veel contact met een bekende fotograaf in de uk en zijn helemaal weg van zijn foto's
hier zijn website: http://jeffascough.com/

en vrees eigenlijk dar niemand ze zo mooi krijgt als hem......

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #840 Gepost op: 21 maart 2012, 14:08:41 »
Een videozuil is ook erg leuk om neer te zetten!

@Lonn: € 249,- is echt een mooie prijs voor zo'n videozuil, krijg je dan ook alle video's op dvd?

@ kim: Hier nog een jong bruidje :biggrin:, ik ben zelf ook 22 (AS is bijna 24)en krijg inderdaad regelmatig te horen dat we nog zo jong zijn en of we het wel zeker weten en niet beter kunnen wachten :s

Het is natuurlijk superlief dat je vriend zijn oom het aanbiedt om jullie te fotograferen, maar als je twijfelt kan je misschien toch beter voor een ervaren fotograaf gaan. Je trouwt maar 1 keer en dan wil je natuurlijk mooie en goede foto's hebben. Of je probeert eerst een pre-wedding fotoshoot om te kijken of jullie zijn stijl mooi vinden en hij jullie goed kan vastleggen.
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2012, 14:09:36 door svlok »

lauraatjeh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #841 Gepost op: 21 maart 2012, 14:52:06 »
@kim89 en svlok ik heb nog niks over mijn leeftijd gehoord... Mijn vriend is trouwens ook 24. Tegen die tijd zijn we dus 23 en 25...

Wij zijn 6 jaar bij elkaar dan.. Misschien dat dat iets uitmaakt?

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #842 Gepost op: 21 maart 2012, 23:19:58 »
-
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2012, 09:53:56 door SGV »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #843 Gepost op: 21 maart 2012, 23:55:44 »
Ik heb je gezellig even gerapporteerd. Kunnen de admins even meelachen :)

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #844 Gepost op: 22 maart 2012, 08:10:24 »
Dankje Lyanna!

Goedemorgen dames  :biggrin:

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #845 Gepost op: 22 maart 2012, 08:16:59 »
Hey SGV is terug wat een gezelligheid.Dank je lyanna

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #846 Gepost op: 22 maart 2012, 08:57:43 »
Dankje Lyanna!

Goedemorgen, wij moeten helaas de afspraak voor de fotograaf morgen afzeggen.
Heb onverwacht opeens les in de avond :s altijd leuk...

Het passen gaat natuurlijk wel nog door, hoe dichterbij het komt hoe zenuwachtiger ik wordt :$

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #847 Gepost op: 22 maart 2012, 09:23:58 »
Ik kom hier weer eens meelezen met de goedvoorbrrridende 2013 bruidjes. alyijd grappig om te lezen en om te lachen.

wat is dit voor unne halve garen?!
(om maar even mee te doen met het gebrek aan fatsoenlijk ABN)

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #848 Gepost op: 22 maart 2012, 09:35:59 »
@kim89 en svlok ik heb nog niks over mijn leeftijd gehoord... Mijn vriend is trouwens ook 24. Tegen die tijd zijn we dus 23 en 25...

Wij zijn 6 jaar bij elkaar dan.. Misschien dat dat iets uitmaakt?

Wij zijn nu allebei 24 en krijgen wel af en toe de vraag waarom we zo jong trouwen.
Maar tegen de tijd dat 't EINDELIJk 26 april 2013 is zijn we allebei bijna 26 (ik in aug en AS in sept)dus mensen moeten gewoon niet zo zeuren! :wink:

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #849 Gepost op: 22 maart 2012, 09:38:18 »
BWtje: SGV heeft schijnbaar een erg saai bestaan. Kijk ook maar eens bij de eerste pagina's van dit topic, dan zie wat ik bedoel. En dat ze nu weer terugkomt om zichzelf te vermaken, bevestigd het alleen maar...

Frutsel, jullie hebben Astrid geboekt gisteren zag ik, hihi..
leuk zeg..

wij zijn gisteren bij Eclips wezen kijken (bandje) heeeeele schappelijke prijs, maar vriend-lief liep nog niet helemaal over van enthousiasme..
Ach ja, we hebben nog wat bandjes in de planning staan, dus we kijken rustig nog even rond..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards