collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987860 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lauraatjeh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #875 Gepost op: 27 maart 2012, 10:15:31 »
Hoi Simone! Gezellig! :) Hebben jullie al dingetjes geregeld?

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #876 Gepost op: 27 maart 2012, 10:21:08 »
Goeie datum! ik ook :biggrin:
Wat leuk!! :) Inderdaad een goede datum. Nu nog duimen voor mooi weer:)

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #877 Gepost op: 27 maart 2012, 10:23:53 »
Welkom Simone

Wij zijn gister bij een band wezen luisteren. We waren best enthousiast echt een band die wel een feestje kan maken. De mannen zelf waren wel wat apart, 1 had een grote blonde kuif, 1 had vast adhd, 1 leek een beetje op een nerd en 1 was redelijk normaal. Ha ha o ja en allemaal 40+ hahaha. Maar dat doet niks ze speelden leuk en zongen ook leuk. :laugh:
We hebben nu nog wat lopen bij een ander bandje dus kijken of we daar wat van horen. Ik ben wel een beetje zo van als ze niet binnen 1 week reageren dat ik al een beetje afhaak. Voor mijn gevoel wil je het dan ook niet echt.

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #878 Gepost op: 27 maart 2012, 10:25:19 »
Welkom Mappel!! Heb je al iets geregeld? We zijn hier mega nieuwschierig!

Ja wij hebben al best veel geregeld :) Of tenminste, in ons hoofd..

Ik vind trouwen alleen zo dúúr (haha, vind iedereen denk ik).

We geven een tentfeest in de prachtige tuin van mijn schoonouders. Daar geven wij ook ons ja-woord overigens. Wij trouwen in de ochtend, daarna snijden we de taart aan en gaan we foto's maken op locatie.

In de middag volgt er een High-tea (ga ik zelf maken, spannend!) en een receptie. Vervolgens het avondfeest met een band.

Op dit moment hebben wij ons huwelijk begroot op 16.000 EUR. Dit heeft er vooral mee te maken dat een tent ontzettend duur is (5.000 EUR) en het feest op zich (3.000 EUR).

Wij gaan in december dit jaar al op Pre-huwelijksreis. Kwam toevallig zo uit. We vertrekken voor 3 weken naar India en Nepal. Na ons huwelijk doen we maar een weekje Texel denk ik..

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #879 Gepost op: 27 maart 2012, 10:34:01 »
Welkom Simone.

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #880 Gepost op: 27 maart 2012, 12:25:55 »
Welkom Simone.

Wij zijn inmiddels bij twee fotografen geweest. De ene een hele leuke persoonlijkheid en prima foto's. De andere een stille man, beetje verlegen, maar hele mooie foto's. Lastig hoor, de fotograaf is er toch de hele dag bij. Maar aan de andere kant zijn het uiteindelijk de foto's waar je op terugkijkt. Zaterdag hebben we nog een afspraak staan bij weer een andere fotograaf dus ik ben benieuwd.

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #881 Gepost op: 27 maart 2012, 12:26:32 »
Pfff wat heb ik alweer veel bij te lezen zeg... afgelopen dagen vooral genoten van het mooie weer en niet zoveel gecomputerd hahaha..

Mooie jurken Svlok en Samster!!

Gefeliciteerd Shirley met de doop van jullie zoontje :)

Welkom Simone!

Gaaf hoor Mappel, tuinfeest..maar dat een tent zo duur is..pffff.. maarja wel een mooie sfeer!! Ja..huwelijk is duur, maar je kan op veel dingen besparen hoor. Goed oren en ogen open houden en alles goed uitzoeken. Verschillende offertes opvragen, kan vaak al een paar 100 euro schelen.

En wat leuk om alle locaties voorbij te zien komen, hier wat foto's van onze locatie, we houden alles op een locatie. Stoelen en tafels die je op de foto ziet, gaan allemaal weg bij het feest, alleen de loungebanken blijven dan over :)

Trouwen in de tuin van de locatie
Onze feestruimte
Nog x onze feestruimte

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #882 Gepost op: 27 maart 2012, 13:01:57 »
Pfff wat heb ik alweer veel bij te lezen zeg... afgelopen dagen vooral genoten van het mooie weer en niet zoveel gecomputerd hahaha..

Mooie jurken Svlok en Samster!!

Gefeliciteerd Shirley met de doop van jullie zoontje :)

Welkom Simone!

Gaaf hoor Mappel, tuinfeest..maar dat een tent zo duur is..pffff.. maarja wel een mooie sfeer!! Ja..huwelijk is duur, maar je kan op veel dingen besparen hoor. Goed oren en ogen open houden en alles goed uitzoeken. Verschillende offertes opvragen, kan vaak al een paar 100 euro schelen.

En wat leuk om alle locaties voorbij te zien komen, hier wat foto's van onze locatie, we houden alles op een locatie. Stoelen en tafels die je op de foto ziet, gaan allemaal weg bij het feest, alleen de loungebanken blijven dan over :)

Trouwen in de tuin van de locatie
Onze feestruimte




Wauw!! Wat ontzettend gaaf zeg! Waar is dat?
Nog x onze feestruimte
Ging niet helemaal goed geloof ik!

Ik wilde zeggen: Wauw! Wat gaaf zeg, waar is dat?

Echt prachtige foto's!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #883 Gepost op: 27 maart 2012, 13:04:21 »
@ Soraya: mooie locatie, daar gaan wij ook trouwen :tongue: Jullie gingen toch ook nog in april bij een andere locatie kijken of gaan jullie toch voor deze locatie?

@ Mappel: Dat is de Viersprong in 's-Gravenzande
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2012, 13:43:23 door svlok »

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #884 Gepost op: 27 maart 2012, 13:25:46 »
Thnx, Ja Svlok, gaan april nog in Limburg kijken, maar ik verwacht dat t een te duur kostenplaatje wordt.

En ja inderdaad, dat is de Viersprong in 's gravenzande!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #885 Gepost op: 27 maart 2012, 13:45:25 »
Het is inderdaad een mooie prijs bij de Viersprong, maar altijd leuk om nog even ergens anders te kijken.

Wij gaan eerst ook nog bij Hofstede Meerzigt kijken, maar ik heb een voorgevoel dat het de Viersprong gaat worden!

Omdat vorige week helaas de afspraak met de fotograaf niet door kon gaan hebben we het verplaatst naar a.s. zaterdag, dus ben benieuwd of het klikt en wat het totaal plaatje gaat worden...

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #886 Gepost op: 27 maart 2012, 16:07:57 »
Hofstede vond ik ook mooi, maar werd helaas te duur. Viersprong heeft inderdaad mooie prijzen!

Jammer dat je afspraak met fotograaf niet doorging vorige week, nu alsnog spannend voor komende zaterdag!! :biggrin:

shirley

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #887 Gepost op: 28 maart 2012, 08:05:49 »
goedemorgen allemaal,

aangezien dat jullie allemaal al druk in de weer zijn met locaties te zoeken voor het feest en dergelijke heb ik gistern ook naar 2 plaatsen een mailtje gestuurd om een afspraak te willen maken voor meer informatie te verkrijgen. maar ze moesten er precies mee lachen dat het pas voor volgend jaar is... pfff... ben nu wel beetje ontmoedigd moet ik zeggen. begon er vol plezier mee... hoe reageerde ze dan bij jullie? hebben jullie ook rare reacties gehad toen ze de datum hoorde?

groetjes xxx shirley

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #888 Gepost op: 28 maart 2012, 09:01:31 »
Hoi Shirley, hier totaal geen rare reactie's onze locatie staat ook al vast, wij trouwen op 24 mei 2013 en kregen juist te horen dat het fijn was dat we zo vroeg waren, omdat mei een drukke trouwmaand is. En de kans groot was dat het al volgeboekt zou zijn als ik later kwam.

Vind het wel een beetje raar hoor dat ze erom lachten, willen duidelijk geen geld verdienen.

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #889 Gepost op: 28 maart 2012, 09:10:14 »
Goede morgen Shirley,

Hier wisselende reacties bij locaties. Merendeel juist positief en blij dat ik zo vroeg was. Maar heb ook al dat lacherige meegemaakt. Zo erg zelfs, dat een locatie aangaf: "ik stuur tegen die tijd wel een offerte, aangezien het nu erg vroeg is" weet de exacte bewoording niet meer, maar vond het echt niet kunnen. Zoals Kimmt al zegt, willen duidelijk geen geld verdienen..

Niet ontmoedigd raken, er zijn genoeg leuke locaties die er hartstikke leuk op reageren!

lauraatjeh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #890 Gepost op: 28 maart 2012, 14:21:35 »
Bij ons vonden ze het ook helemaal niet gek! Er was er ook al 1 voor 6 april gepland en de dinsdagavonden (ja wij trouwen op dinsdag) waren daar ook altijd erg snel vol! Dus hij complimenteerde ons juist dat we er zo op tijd bij waren

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #891 Gepost op: 28 maart 2012, 14:41:01 »
Bij ons ook geen gelach, ze waren juist blij dat we lekker optijd waren. Wel afgesproken met de locatie dat hij ons een half jaar van te voren belt om de precieze keuze van de menu's door te geven en nog het een en ander door te spreken. Een aantal weken voor de bruilfot gaan we dan langs om echt de puntjes op de i te zetten en ook om het juiste aantal gasten door te geven. Dat leek ons prima, wel hebben we al een offerte gekregen met de aantal gasten hoe het nu is. Heel veel gaat dat dus niet verschillend, wat voor ons fijn is om te weten!

Ik zou idd rond kijken bij andere locaties, waar ze je wel serieus nemen!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #892 Gepost op: 28 maart 2012, 15:59:07 »
Bij ons werd er ook goed gereageerd, we zouden eerst pas 15 juni trouwen, maar daar werd ook goed op gereageerd.
Ze vinden het alleen maar fijn als ze lekker de tijd hebben om alles te kunnen regelen.

Wie van jullie is van plan om een sluier te dragen en wat voor lengte?

Ik twijfel nog heel erg, vond het wel erg mooi, maar ik ben het alleen van plan om bij de ceremonie te dragen en daarna niet meer. Dus is misschien een beetje zonde om er dan een te nemen.

lauraatjeh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #893 Gepost op: 28 maart 2012, 18:38:11 »
Ik weet het nog niet.. sluier of niet..  Hangt ook een beetje van m'n jurk af.. bij de ene jurk past het wel, bij de andere niet of minder...

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #894 Gepost op: 28 maart 2012, 18:56:23 »
Dat vind ik ook, al vind ik het bij veel jurken mooi staan. Vooral van die 'spaanse' sluiers met kant langs de randen vind ik prachtig!
Als ik ervoor kies, zou ik hem tijdens de feestavond afdoen en dan een mooie haarband indoen, met steentjes of een mooie bloem.

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #895 Gepost op: 28 maart 2012, 22:23:03 »
Dat zijn ook de sluiers waar ik voor zou gaan Sjaantje! Maar ik denk niet dat ik een sluier neem, vind mn jurk opzich al erg opvallen, dan leidt de sluier alleen maar af. Ik wil wel iets van bloemen of tiara in mn haar, enigzins passend bij stenen op mn jurk of bloemen in mn boeket

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #896 Gepost op: 29 maart 2012, 09:09:42 »
En ook hier is dat soort sluier favoriet!Maar zou hem inderdaad ook alleen overdag dragen bij het feest wil ik toch iets dragen waarbij ik net wat vrijer kan bewegen.
Vind dat zo mooi  :biggrin:  Heb nu ook een jurk gevonden op internet die ik echt super vind (maar daar past zo'n sluier totaal niet bij)Nou ja ik ga toch nog niet op jacht  :biggrin:

Cahira

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #897 Gepost op: 29 maart 2012, 16:18:08 »
Hallo allemaal, ik dwaal al een paar weken op het forum rond en kwam dit draadje tegen.

Ik ben een vrouw van 34 jaar en op 4 maart ging mijn vriend voor me op zijn knieën. Nooit geweten dat ik hiervoor zo zou smelten. Ik heb jaren geroepen dat ik alleen samenwonen ook prima zou vinden als ik maar gelukkig zou zijn met mijn partner en we een goede relatie zouden hebben (was in die tijd aan het rommelen met een nogal hopeloos geval).
Maar nu woon ik alweer bijna anderhalf jaar samen met deze schat van een man en wil ik niets liever dan zijn vrouw worden.
Intussen hebben we de datum 1-3-13 vastgelegd bij het stadhuis.
De ondertrouw gaat op 24 juli gebeuren, dan zijn we precies 2 jaar samen.
Intussen ben ik volop op internet aan het kijken naar ideeën voor mijn jurk, bruidsboeket, etc. Het forum is hierbij een behoorlijk bron van inspiratie en informatie.

Iedereen hier van harte met jullie voorgenomen huwelijk, gelukkig hebben we met zijn allen nog de tijd om alles te regelen.

Groetjes
Cahira

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #898 Gepost op: 29 maart 2012, 16:34:45 »
Welkom Cahira! (wat een mooie naam!)
Wat mooi om te horen dat je zo gelukkig bent geworden met je huidige partner en straks je man!
Fijn dat je zo'n rotte periode met hopeloos geval op die manier achter je kan laten.
Nu lekker bezig gaan met alle voorbereidingen voor de bruiloft :-)

Cahira

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #899 Gepost op: 29 maart 2012, 16:45:04 »
Welkom Cahira! (wat een mooie naam!)
Wat mooi om te horen dat je zo gelukkig bent geworden met je huidige partner en straks je man!
Fijn dat je zo'n rotte periode met hopeloos geval op die manier achter je kan laten.
Nu lekker bezig gaan met alle voorbereidingen voor de bruiloft :-)


Dank je wel voor het compliment. De naam Cahira kwam ik eens tegen op het internet toen ik de betekenis van mijn echte naam opzocht. Hij betekend hetzelfde als mijn echte naam (namelijk vrouwelijke krijger) en ik was er ook meteen verliefd op. Sindsdien gebruik ik hem vaker als screenname.
En inderdaad heerlijk dat ik nu zo gelukkig ben. Maar die slechte relatie had ik niet willen missen hoor. Juist doordat ik dat soort dingen heb meegemaakt weet ik nu des te beter dat het met deze relatie echt goed zit. :-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards