collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987819 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1050 Gepost op: 16 april 2012, 11:28:23 »
Ha ha Eddy is bij ons welkom hoor gezellig!

Shirley: Dat is wel even schrikken zeg, ik kan me best voorstellen dat je zeer gemengde gevoelens hebt. Hopelijk lukt het allemaal en kun je er straks ook nog van genieten. Je mag best je miserie hier uiten hoor, doen we allemaal wel eens.

Wij hebben ook geen thema, ik heb er niet zoveel mee.

Welkom Robert en Kwarkje

Mappel wat vervelend zo een ervaring dat is dan niet wat je ervan verwacht. Gewoon doorzetten tot je een goed gevoel erbij hebt.

Gewoon heen gaan Sjaantje en inderdaad vind je DE jurk dan is dat toch zo en kun je daarva genieten.

Wij zijn ook bij een band wezen kijken, maar het is inderdaad moeilijk een beslissing te nemen. Het is echt een feestband en ik weet niet of het bij de familie past aan de andere kant willen we er wel echt een feest van maken. Dus dan toch doen?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #1051 Gepost op: 16 april 2012, 12:39:31 »
@ gracielle, Tuurlijk moet je jezelf blijven op je trouwdag, daar is je vent ook op gevallen toch..Wat betreft afvallen hoef, wil ik er ook helemaal niet kilo's af.(ben heel stabiel qua gewicht en heb niks te klagen..) Maar het was eerder een onderwerp hier op het topic....afvallen...dus vandaar de knipoog die kant op..
Een marathon lopen is dan wel een hele goede methode :wink:

@ Lauraatje, volgens mij mag je gewoon zeggen welke driv-inn show hoor.. Het gaat erom dat bedrijven zelf geen reclame mogen maken. Jij deelt gewoon een ervaring en daar is het forum voor bedoeld..

@ joda, je trouwt voor jezelf, en als jullie helemaal zeg zijn van een band...gewoon voor gaan.
(al herken ik het ook wel,dat je het iedereen naar de zin wilt maken :wink:

Cahira

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1052 Gepost op: 16 april 2012, 12:46:22 »
@ Marlie Knap hoor!!!!! Ik zou het niet kunnen haha.
Ik moet ook zeggen dat ik niet af hoef te vallen voor mijn bruiloft.
Ik ben wel wat flinker, maar wil wel mezelf blijven.
Ik heb vrouwen gezien die op hun trouwdag gewoon helemaal niet meer op zichzelf lijken.
En dan een paar maanden na de bruiloft weer op hun oude gewicht zijn.
Ik vind dat dan jammer, maar dat is mijn mening

Dat is inderdaad raar als mensen altijd zwaarder zijn geweest en puur alleen voor hun bruiloft ineens veel willen afvallen.
Ikzelf was echter jaren geleden al afgevallen en nu is het er de afgelopen anderhalf jaar door ziekte en rugproblemen allemaal weer aan. Ik baal hier flink van en wil toch weer wat gewicht kwijt voordat ik ga trouwen. Ik woog maar liefst 25 kilo minder toen ik mijn AS ontmoette. Hij vind me gelukkig nog steeds mooi en lekker, maar ik voel me niet prettig zo. Ik weet hoeveel beter ik me voel als ik een gezonder gewicht heb en zo wil ik me graag weer voelen. 25 kilo zal niet lukken, ik zal al blij zijn als ik weer onder de 100 kilo zit.

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1053 Gepost op: 16 april 2012, 13:38:26 »
Hier toch een die druk met afvallen bezig is hoor. En nee hoor dit is echt niet de eerste keer. Voor mij wel een goede
stimulans. Maar als je er al opmerkingen over krijgt als je gaat vertellen dat je gaat trouwen doet dat je
zelfvertrouwen ook geen goed kan ik je vertellen.

En voor een marathon trainen is idd een goede manier van afvallen. Alleen is hardlopen echt niet mijn ding
maar van jou Marlie erg knap en gefeliciteerd :biggrin: .
Ik zwem op maandag en woensdag en donderdag avond ook nog 1 1/2 uur sporten. Ik vind dat wel genoeg.

N&N decorations is helemaal niet duur, dat valt reuze mee. Had er al even over gebeld een aantal weken
geleden. Maar was nieuwsgierig naar ervaringen  :wink:

lauraatjeh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1054 Gepost op: 16 april 2012, 14:02:09 »
haha oke, dan plaats ik het gewoon! Wij gaan zondag kijken bij dit bedrijf: http://www.bruiloft-driveinshow.nl/bruiloft-dj-driveinshow.php#q1

Ik ben erg benieuwd!

Graciella

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1055 Gepost op: 16 april 2012, 14:06:12 »
Dat is inderdaad raar als mensen altijd zwaarder zijn geweest en puur alleen voor hun bruiloft ineens veel willen afvallen.
Ikzelf was echter jaren geleden al afgevallen en nu is het er de afgelopen anderhalf jaar door ziekte en rugproblemen allemaal weer aan. Ik baal hier flink van en wil toch weer wat gewicht kwijt voordat ik ga trouwen. Ik woog maar liefst 25 kilo minder toen ik mijn AS ontmoette. Hij vind me gelukkig nog steeds mooi en lekker, maar ik voel me niet prettig zo. Ik weet hoeveel beter ik me voel als ik een gezonder gewicht heb en zo wil ik me graag weer voelen. 25 kilo zal niet lukken, ik zal al blij zijn als ik weer onder de 100 kilo zit.

Bij jou is het natuurlijk een heel ander verhaal en ik wil er ook niemand mee kwetsen hoor!
Ik ben 1.64 en weeg 82 kilo, wat eigenlijk veel teveel is voor mijn lengte.
Mijn vader probeerde mij te "stimuleren" om af te vallen, zodat ik er mooier uit zou zien op mijn grote dag.
Nou toen heb ik hem wel duidelijk gemaakt dat ik er met mijn dikke kont ook heel mooi kon uitzien en dat ik zijn opmerking niet kon waarderen.
Maar jammergenoeg zijn er wel vrouwen die het doen, omdat ze op hun "mooiste" willen zijn op de grote dag, maar dat wil niet zeggen dat je perse dun moet zijn, dat ik wat ik eigenlijk bedoelde.

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1056 Gepost op: 16 april 2012, 14:33:41 »
Nog even een andere vraag. Ik ga twijfelen of 5 x rondgaan met hapjes op een feestavond wel genoeg is? Is dat niet wat weinig?
bruiloft begint 20.00 uur, dan krijgen zij koffie met gebak. Daarna dus 5 x rond en dan als afsluiter iets van een
broodje beenham ofzo?
Dat zijn maar 5 hapjes voor de hele avond pp? Of rekenen ze met 1 x rondgaan pp 2 hapjes? Ben ik nog duidelijk :cool: ?

Cahira

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1057 Gepost op: 16 april 2012, 15:40:49 »
Bij jou is het natuurlijk een heel ander verhaal en ik wil er ook niemand mee kwetsen hoor!
Ik ben 1.64 en weeg 82 kilo, wat eigenlijk veel teveel is voor mijn lengte.
Mijn vader probeerde mij te "stimuleren" om af te vallen, zodat ik er mooier uit zou zien op mijn grote dag.
Nou toen heb ik hem wel duidelijk gemaakt dat ik er met mijn dikke kont ook heel mooi kon uitzien en dat ik zijn opmerking niet kon waarderen.
Maar jammergenoeg zijn er wel vrouwen die het doen, omdat ze op hun "mooiste" willen zijn op de grote dag, maar dat wil niet zeggen dat je perse dun moet zijn, dat ik wat ik eigenlijk bedoelde.

Je kwetst me er ook niet mee hoor, ik snapte je wel, maar ik wilde zelf duidelijk maken dat ik bijvoorbeeld om andere redenen willen afvallen dan om persé slank in een bruidsjurk te kunnen. Want een slanke den zal ik toch nooit worden.
Maar pff, dat is ook niet aardig van je pa. Maar ik herken het wel. Toen ik nog thuis woonde probeerde mijn pa mij ook te ´stimuleren´, natuurlijk op allerlei fout manieren
Gelukkig is hij er nu al een tijdje mee gestopt.

Wat ik trouwens nog erger vind dat vollere vrouwen willen afvallen voor hun bruiloft zijn de al hele slanke dames die persé nog die paar pond kwijt willen terwijl ik echt niet zie waar die paar pond dan vanaf zou moeten??
Ik zit ook op een forum voor steun bij het afvallen en er is een topic speciaal voor aanstaande bruidjes....ik heb me daar expres niet gemeld want er zijn dames bij die 62 kilo wegen en persé voor hun bruiloft onder de 60 willen zijn. Sorry, maar daar erger ik me dus aan. Ik heb gewoon zwaar obesitas en ook zonder bruiloft in de toekomst wil ik proberen af te vallen, puur voor mijn gezondheid en om me weer beter te voelen.

Graciella

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1058 Gepost op: 16 april 2012, 15:43:36 »
Jaaaaaaa das helemaal verschrikkelijk inderdaad!
Dat je denkt van: Jurk waar ga je met dat meisje heen????

Ik hoop voor je dat het lukt met afvallen hoor!
Helemaal als het voor je gezondheid is! Heel veel succes!!!!!
Dikke knuffel

Cahira

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1059 Gepost op: 16 april 2012, 16:31:56 »
Jaaaaaaa das helemaal verschrikkelijk inderdaad!
Dat je denkt van: Jurk waar ga je met dat meisje heen????

Ik hoop voor je dat het lukt met afvallen hoor!
Helemaal als het voor je gezondheid is! Heel veel succes!!!!!
Dikke knuffel

Dank je voor je lieve reactie.
Het is overigens niet alleen voor mezelf....als we getrouwd zijn willen we proberen kinderen te krijgen. We zijn al niet de jongsten dus ik wil in ieder geval dat ons kind gezonde ouders hebben.

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1060 Gepost op: 16 april 2012, 22:01:21 »
Marlie, knappe prestatie! Gefeliciteerd!
Onze fotograaf is Jan van de Maat uit Rijssen. Ik heb het nog niet eerder genoemd omdat ik de 3e fotograaf niet kon bereiken om te laten weten dat zij het niet is geworden. Ik zou het vervelend vinden als ze het via dit forum al zou weten (mocht ze meelezen).

Joda, de band vinden wij ook een heel lastig punt. Wij willen ook een feestband die ook een beetje hoempa speelt en oudhollandse meezingers. Maar ik wil wel dat als het niet aanslaat bij de gasten dat de band hierop in kan spelen en het dus voor iedereen leuk maakt. Ik zou het zo jammer vinden als de gasten de hele avond op hun stoel blijven zitten omdat het echt geen muziek is die ze leuk vinden. Lastig hoor.

Gympie, 5 keer rondgaan met hapjes is heel normaal volgens mij. Heb dat in meerdere offertes zien staan. En het is niet zo dat alle gasten 5 keer wat pakken, dus uiteindelijk zullen ze wel vaker rondgaan. Ik was laatst op een feestje waarbij er rekening was gehouden met 10 hapjes pp. Dat bleek echt veel te veel te zijn. Op het laatst was het echt van ' oh, alweeeeer een hapje.' en ik weet niet wat voor feest je geeft, maar als het echt een dansfeest wordt hebben de gasten waarschijnlijk niet eens tijd om hapjes te eten haha.

Graciella

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1061 Gepost op: 17 april 2012, 08:16:38 »
Komt vast goed Cahira! Als je er zelf in gelooft, kun je het!

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1062 Gepost op: 17 april 2012, 11:44:46 »
is wel de bedoeling dat het een dansfeest wordt maar of dat opgepakt gaat worden....
En 10 hapjes pp is inderdaad wel weer erg enthousiast. Mijn zus regelt de taart. Ik zorg wel dat ze een groot stuk taart krijgen :biggrin:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1063 Gepost op: 17 april 2012, 19:17:32 »
Dat is een goed idee Gympie:-D Wij hebben 6 hapjes en een oprotbol aan het einde van de avond. Wel is 1 "hapje" een sneetje witbrood met 2 satéetjes en satésaus. Dat vind ik ook echt wel genoeg voor een feest van 5 uur.

@Carien, wij gaan voor een dj i.p.v. een band. Wel heb ik al een aantal bruiloften gehad met een leuke band die goed inspeelde op de gasten..de band heet kleintje pils..en volgens mij komen ze uit Volendam. Maar dat weet ik niet 100 procent zeker.

Ik heb besloten gezellig met mn zusje naar de bruidsshow te gaan! Kijk er nu al naar uit, misschien ook omdat ik nog nooit op zo'n show ben geweest. Heerlijk, lekker jurken kijken! :biggrin:

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1064 Gepost op: 17 april 2012, 20:14:33 »
Hey sjaantje,

De naam van de band klinkt in ieder geval al gezellig. Ik ga meteen even kijken op you tube!

Alvast veel plezier op de bruidsshow. Ik ben vorig jaar met een vriendin meegeweest en er was genoeg te zien!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1065 Gepost op: 17 april 2012, 21:15:11 »
Ja, mischien is het wat voor jullie. En ik heb echt zin in die show! Haha, ik zie nu pas dat wij op dezelfde dag trouwen, leuk! :laugh:
« Laatst bewerkt op: 17 april 2012, 21:16:05 door Sjaantje »

bwtje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1066 Gepost op: 17 april 2012, 21:19:34 »
Zo dat is weer lang geleden dat ik hier ben geweest :wink:!

Het staat ook een beetje stil eigenlijk...straks vanaf mei komen de afspraken voor fotograven en evt jurken passen voor de lol dan..
en de locaties en catering vastleggen...

Vanavond heb ik mijn jurk voor de helft aanbetaald...zo spannend!!!
Vanaf nu gaat ze hem dus maken..
Ben benieuwd of ik tussendoor wat foto's te zien krijg..
In ieder geval voordat hij opgestuurd wordt haha
En dan pas kan ik hem in het echt passen...blijf het spannend vinden..maar denk dat ik die jurk hier gewoon niet kan vinden..
En ik vind het hier ook te duur en niet mijn smaak dus ja dan is de keuze zo gemaakt!!

Dus voorlopig nog druk met inspiratie op doen...en ik las iets over thema..
Ik heb sowieso kleur in mijn jurk en cupcakes op mijn bruiloft..dus dit komt wel terug in de bruiloft aankleding ja! :)

Fijne avond alle!!

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1067 Gepost op: 17 april 2012, 21:20:42 »
Ik zal ff inloggen wel zo handig :wink:Ow ja en ik heb nog steeds niemand gevonden die bestaande ringen wil graveren zucht...

lnvw

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1068 Gepost op: 18 april 2012, 00:49:26 »
hoi ik heb niet veel verder gelezen aangezien het inmiddels alweer veel te laat is hihi maar als je iemand wil aanwijzen als babs Buitengewoon ambtenaar burgelijke stand gaat dat wel een poepie duurder kosten..
Het is maar wat er in je budget past en het is niet zomaar geregeld..

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1069 Gepost op: 18 april 2012, 08:06:47 »
Hoi dames wat gaan jullie snel!! Kan jullie gewoon niet bijhouden,
ben bijgelezen maar eerlijk gezegd geen puf om op iedereen te reageren (iets met een kind wat al nachten lang niet slaapt en een 4 daagse werkweek erbij)

zag iets over afvallen ben nu ook weer 1,5 week bezig en  kilo kwijt, ook weer 2 x per week aan het sporten dus hopelijk kan ik het volhouden.
Waarom ik af wil vallen ik wil die extra kilo's kwijt die ik overgehouden heb aan mijn zwangerschap.
Mijn lijntje van toen ik 18 was krijg ik toch niet meer terug, maar dik zou wel graag op mijn gewicht van voor de zwangerschap zitten, dan voel ik me beter en mooier wat ik toch wel fijn vind. Mijn trouwdag is dan ook een goede stimulans om te gaan afvallen. :biggrin:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1070 Gepost op: 18 april 2012, 08:14:30 »
Ik ga vandaag bginnen met op mijn eten letten. Misschien leuk om een speciaal topic aan te maken voor 'de afvallers voor 2013'?  :laugh:

shirley

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1071 Gepost op: 18 april 2012, 09:07:18 »
Ik ga vandaag bginnen met op mijn eten letten. Misschien leuk om een speciaal topic aan te maken voor 'de afvallers voor 2013'?  :laugh:


lieve dames,

sorry dat jullie al enkele dagen niks meer van mij hebben gehoord. maar er is dan ook het een en ander gebeurd in de afgelopen dagen. zoals jullie hebben kunnen lezen was ik ondanks mijn spiraaltje ongepland zwanger geraakt van een derde kindje. echter bij controle bij de gynaecoloog voor de echo bleek het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te gaan en hebben ze moeten curriteren. het klinkt mss raar, want van de ene kant zijn dat tochwel emotionele dingen, maar van de andere kant voor mij toch ook wel een beetje opgelucht...

ook al zal het niet gemakkelijk zijn, we willen proberen dit achter ons te laten en ons meer te gaan richten op de toekomst... mijn aanstaande man gaat zich voor alle zekerheid ook nog laten 'behelpen' om ervoor te zorgen dat dit in het vervolg zeker niet nog eens kan gebeuren.

dus ja dit bericht typ ik momenteel met een dubbel gevoel, ik weet nog niet bepaald of ik er blij mee mag zijn of niet... maar wat ik wel weet is dat dit het ideale moment is om verder te gaan met mijn kilootjes te verminderen. want nog niet al mijn zwangerschapskilo`s waren eraf, maar daar gaan we nu dan maar weer snel mee verder!!

kwarkje, ik wil dus graag meedoen!!!

lieve groetjes aan alle meiden!!!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1072 Gepost op: 18 april 2012, 09:22:14 »
Heftig zeg, shirley! Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt. Sterkte met al die dubbele gevoelens.

Ik ga een topic aanmaken  :rolleyes:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1073 Gepost op: 18 april 2012, 09:30:54 »
Shirley, dat zijn zeker moeilijke dingen! Ik snap dat je je opgelucht voelt maar aan de andere kant snap ik ook dat je je rot voelt. Het is toch je kindje. Hopelijk voel je je snel weer beter!  :)

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1074 Gepost op: 18 april 2012, 09:37:53 »
Ik ben trouwens vandaag echt gestresst, ik weet niet waarom.
Ik probeer het dag-programma alvast wat in elkaar te draaien, maar ik weet niet of ik alles wel goed doe.
Heb namelijk een gave auto gezien waarmee we foto's kunnen maken, maar ik wil ook graag even aanwezig zijn als de gasten na onze trouwerij een kopje koffie gaan drinken. Ze komen tenslotte voor ons, dus het is ook wel leuk om een praatje met ze te kunnen maken, toch?

Dus ja, hoe plan je dat dan he?  :huh:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards