collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987792 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graciella

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1075 Gepost op: 18 april 2012, 09:40:36 »
@ Kwarkje: Dat kan toch na het foto's maken? Zo doen wij het tenminste wel. Wij gaan eerst foto's maken, daarna ff koffie drinken met de gasten en dan eten. En wij hebben geen tafelschikking en doen een BBQ, dus we kunnen met iedereen wat kletsen tijdens  het eten.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1076 Gepost op: 18 april 2012, 09:43:19 »
Maar waar blijft die chauffeur dan die tijd?  :rolleyes:
Misschien denk ik te moeilijk hoor, maar ik vind het zo lastig  :unsure:

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1077 Gepost op: 18 april 2012, 10:39:05 »
lol nou ik ga niet in de groep hoor..ben mijn zwangerschaps kilo's na 3 kids weer kwijt..maar wil tussen de 70-75 zitten met 1.80 lengte...en dat lukt nu aardig..
En na de kerst zal ik toch wel even weer op moeten letten haha anders pas ik straks niet meer in de jurk haha
en Maart is het dan zover!!tot nu toe doen wij het zo trouwen en daarna de mensen alvast naar de locatie van receptie wij gaan onderweg wat foto's maken met de kids niet een 2 uur durende shoot ofzo dat wil ik niet..en dan moet je de gasten weer 2h bezig houden..
En daarna komen wij dus aan op de receptie voor felicitaties en taart aansnijden en cupcakes eten zeg maar..
En vanuit daar weer eten met een aantal gasten als de receptie voorbij is..

Ik zoek nog wel evt leuk entertainment voor vooral kids en btje volwassene ook in de middagreceptie iemand tips???

niet een bandje of zanger of zoiets dufs maar echt iets wat ze bezig houdt de kids en wat humor voor de volwassene...

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1078 Gepost op: 18 april 2012, 10:55:22 »
Misschien een goochelaar die ook ballonbeesten kan maken?  :)

Knap trouwens BWtje, dat je de zwangerschapskilo's kwijt bent geraakt. Echt super!
« Laatst bewerkt op: 18 april 2012, 10:56:02 door kwarkje »

Cahira

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1079 Gepost op: 18 april 2012, 11:00:09 »
Ik kan me voorstellen dat het allemaal dubbel is, Shirley. Heftig hoor. Sterkte met dit alles een plekje geven.

O, en Kwarkje, ik heb me al gemeld in jouw topic.
Wij zijn trouwens ook van plan om na de ceremonie eerst een paar foto´s te gaan maken. Gewoon een korte fotosessie. De gasten worden ontvangen op de locatie met koffie en thee. Als wij komen gaan we de taart aansnijden en proosten met een lekkere prosecco. Daarna hebben we tijd voor felicitaties en kletsen. Om half zes/zes uur gaan we eten.

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1080 Gepost op: 18 april 2012, 11:13:23 »
kent iemand een leuke goede in omg. eindhoven?! :)


ennuh thanks! en shirley lees het nu pas heftig...en ik ken het :sad: helaas! maar goed hopelijk ook nooit meer!
sterkte en een bruiloft is een mooie afleiding!!
mijne is ook nog vers....vorige maand :S

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1081 Gepost op: 18 april 2012, 13:46:30 »
@shirley: wat vervelend zeg. En inderdaad erg dubbel. In ieder geval succes meid.

Nee ik ken niemand in de buurt van eindhoven, ik kom er niet vandaan. En wat vreemd dat je nog niemand hebt
gevonden voor het graveren van je ringen. Succes met zoeken.

En ja hoor kwarkje ik heb mij ook al gemeld :biggrin: . En voor je dagindeling: misschien kun je vooraf
foto's gaan maken. Doen wij ook. As komt mij half 10 halen (wordt misschien wel 9 uur) dan foto's maken
en dan thuis lunchen en daar zitten de gasten dan al en dan naar het stadhuis.
En na de ceremonie bij het stadhuis ook nog foto's maken met iedereen

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1082 Gepost op: 18 april 2012, 16:11:24 »
Dat zou ook nog kunnen, inderdaad!!
Zoveel mogelijkheden, zoveel keuzes....  :huh: En vooral: nog zoveel tijd... Dus AS vind het allemaal veel te vroeg om hier al over na te denken  :sad:

Graciella

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1083 Gepost op: 18 april 2012, 16:12:56 »
@kwarkje welke datum trouw je?

Mijn AS laat mij mooi heen doen haha.
Hij zegt ik hoor t wel hoe laat ik waar moet zijn haha.
Maar ik snap je zorgen wel hoor.
Er is zoveel te regelen!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1084 Gepost op: 18 april 2012, 16:17:07 »
14 juni 'pas'.
Maar ik ben zo bang dat de dingen die we willen straks al door een ander zijn 'ingepikt'. AS is daar wat relaxter in. Op 14 juni 2012 gaat ie zich ermee bemoeien heeft ie beloofd  :laugh:

Wel relaxed dat je AS je zo vrij laat... Ik heb zelf altijd het gevoel dat ik teveel verantwoordelijkheid heb als het fout gaat en ik heb alles alleen geregeld. Ik wil dan wel iemand anders ook de schuld kunnen geven  :tongue:

Graciella

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1085 Gepost op: 18 april 2012, 16:21:51 »
Hahahaha ik snap wel wat je bedoeld hoor haha.

Wij trouwen 31 mei "pas" maar er zijn al verschillende dingen geregeld.

Maar dingen zoals de dagindeling, dat is iets dat kan ook wel wat later.

Ik vond het gemeentehuis, kerk, feestlocatie en trouwauto toch wel zo'n belangrijke dingen dat ik die al heb vastgelegd hahaha.
« Laatst bewerkt op: 18 april 2012, 16:22:07 door Graciella »

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1086 Gepost op: 18 april 2012, 16:27:29 »
Gemeentehuis hebben wij ook vastgelegd. (Waar gaan jullie trouwen, trouwens?)
Trouwauto sinds vandaag een optie genomen (de garage gebeld en die boden het aan.... ach, dan ben ik de rotste niet  :tongue: )
Zaaltje hebben we ook een optie op, sinds we zijn langsgeweest. Hetzelfde geldt voor het restaurant.

Alleen het gedeelte tussen het trouwen (half 2) en het restaurant (rond 5 uur) is nog een grote fuzzy blur waarin we telkens geen knopen doorhakken en maar blijven twijfelen tussen de verschillende mogelijkheden. Maar juist dat gedeelte is belangrijk voor de gasten.
« Laatst bewerkt op: 18 april 2012, 16:27:45 door kwarkje »

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1087 Gepost op: 18 april 2012, 16:57:43 »
Shrirley:Heftig allemaal op ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt. Eerst het allemaal maar een beetje laten bezinken denk ik. Sterkte

Kwarkje: wij doen de foto's 'smorgens, tegen 12 uur half 1 komen de gasten dan hebben we de foto's dus al gehad dan alleen nog met familie. Wij hadden ook zo een gat in de dag zitten (hebben inmiddels beetje opgevuld door receptie voor cliënten van mijn werk.) WIj zouden anders foto's maken met familie, taart en proseco en koffie/thee doen. Dan heb je wel even rustig de tijd om met iedereen te praten.

Wat vervelend zeg dat je de ringen nergens kunt laten graveren ik blijf het raar vinden.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #1088 Gepost op: 19 april 2012, 12:24:09 »
shirley heel veel sterkte..Heftige tijd zo, zeg...

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1089 Gepost op: 19 april 2012, 12:26:26 »
Shirley, kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt. Heftig hoor. Heel veel sterkte gewenst.

Graciella

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1090 Gepost op: 19 april 2012, 13:28:50 »
@ Kwarkje Wij trouwen in Oss en ook voor de kerk in Oss.

Wij zitten gelukkig niet met die tijd ertussen.
En het scheelt ook dat we al vroeger bij de feestlocaatie kunnen komen.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1091 Gepost op: 19 april 2012, 13:40:18 »
Wat raar dat je die ringen nergens kunt laten graveren! Hier zit wel een goudsmid, misschien doen die het wel? Ik weet niet of je in omg. Amersfoort woont? Ik kan het ff vragen natuurlijk.

Kwarkje, wij hebben daar ook geen last van. Ik word rond 9 uur opgehaald door as. Dan de fotoreportage, fam. komt rond half 12 bij mij thuis (dan doen we de foto's met fam.) om vervolgens om half 1 richting gemeentehuis te gaan. Daarna om 2 uur naar de kerk = 1 min. lopen. En dan rond half 4 naar feestlocatie. Even borrelen en om 6 uur eten. En.....om half 9 barst het feest los!! :biggrin:
Kun je niet een activiteit voor je gasten bedenken? Een rondvaart ofzo? Wij hebben hier bijv. een treintje rijden die langs alle oude bezienswaardigheden rijd. :)
« Laatst bewerkt op: 19 april 2012, 13:40:57 door Sjaantje »

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1092 Gepost op: 19 april 2012, 17:52:10 »
Garppig dat je dat zegt van die rondvaart, Sjaantje. Wij hadden dat eerst ook als idee. Alleen begon mijn moeder toen moeilijk te doen, dat de gasten dan te veel moeten lopen (vooral voor mijn opa en oma, die slecht te been zijn).

Af en toe denk ik: was ik maar gewoon stiekem getrouwd  :tongue:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1093 Gepost op: 19 april 2012, 19:16:03 »
Haha, dat was echt het eerste waar ik aan dacht! Is het ver weg dan voor een rondvaart? Ander kun je misschien een busje huren voor de gasten of een taxi voor opa en oma, het is een idee. Of je laat een karikaturist komen, die van al jullie gasten een karikatuur maakt. Erg leuk! Kunnen de rest van de gasten onder tussen even iets drinken, een klein hapje en zich even opfrissen? Een cabaretier? goochelaar? vuurshow? een typetje? ballonkunstenaar?

Zomaar wat ideeën :)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #1094 Gepost op: 19 april 2012, 20:18:06 »
Wij laten onze gasten een workshop doen als wij weg zijn om foto's te maken..
Zij gaan hun eigen desert maken onder leiding van een kok..
Past helemaal bij ons ..

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1095 Gepost op: 19 april 2012, 20:25:53 »
Dat is ook heel erg leuk, zitten er wel shorten bij? Anders worden hun mooie kleren misschien vies :wink:

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #1096 Gepost op: 19 april 2012, 21:12:00 »
Haha..
Onze locatie is tegelijk ook een kookschool, die hebben daar schorten ..
 Maar misschien is het ook wel leuk om persoonlijke schorten te laten maken.. Gelijk een bedankje om mee naar huis te nemen...
Ideetje :) ineens

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1097 Gepost op: 19 april 2012, 23:49:49 »
wwhhaaaa spannend mailtje vandaag : Thanks for your Wai-Ching Order‏!!!

Mijn jurk gaat gemaakt worden vanaf nu door Chrissy ben ZOOOO benieuwd!!!
Maar goed in mijn budget en met kleur dat wilde ik gewoon :)
Dus dan ben ik helemaal happy!!!!

Nu is het afwachten wanneer hij hierheen komt...en dan nog een stukje van mijn moeders jurk erin verwerken als hij hier is...

Kan niet wachten!

Wij gaan een weekendje naar zeeland tot volgende week dames!
Wat raar dat je die ringen nergens kunt laten graveren! Hier zit wel een goudsmid, misschien doen die het wel? Ik weet niet of je in omg. Amersfoort woont? Ik kan het ff vragen natuurlijk.

Kwarkje, wij hebben daar ook geen last van. Ik word rond 9 uur opgehaald door as. Dan de fotoreportage, fam. komt rond half 12 bij mij thuis (dan doen we de foto's met fam.) om vervolgens om half 1 richting gemeentehuis te gaan. Daarna om 2 uur naar de kerk = 1 min. lopen. En dan rond half 4 naar feestlocatie. Even borrelen en om 6 uur eten. En.....om half 9 barst het feest los!! :biggrin:
Kun je niet een activiteit voor je gasten bedenken? Een rondvaart ofzo? Wij hebben hier bijv. een treintje rijden die langs alle oude bezienswaardigheden rijd. :)

ik woon in eindhoven en ga binnenkort maar eens contact opnemen met de juwelier die ze ook gemaakt heeft...hopen dat die het doet...
Maar goudsmid hier was al een nee alleen eigen ringen :S...

Wij gaan vanuit de ceremonie gelijk richting receptie maar vind het wel leuk als daar ook iets is...voor de kids zoals sminken springkussen..denk dat het zoiets gaat worden...
Haha..
Onze locatie is tegelijk ook een kookschool, die hebben daar schorten ..
 Maar misschien is het ook wel leuk om persoonlijke schorten te laten maken.. Gelijk een bedankje om mee naar huis te nemen...
Ideetje :) ineens


gaaf!!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1098 Gepost op: 20 april 2012, 08:33:09 »
Wat een goede ideeën, ik ga me daar eens even over buigen :)

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1099 Gepost op: 20 april 2012, 10:28:43 »
Whoehoe, de band is geboekt! Het is kleintjes pils geworden met dank aan Sjaantje!! De naam van de band klonk al gezellig, de filmpjes waren super leuk en het contact met de band ook. Helemaal blij! Dankje wel sjaantje! Echt handig zo'n forum!

Nu de catering en de jurk nog en dan kunnen we even niet verder.

Wat betreft de dagindeling. Wij gaan foto's maken na de kerk en de gasten gaan dan alvast naar de feestlocatie. Daar is een speeltuin bij, dus de kinderen vermaken zich wel. Voor de volwassenen zijn we er eigenlijk vanuit gegaan dat die zich wel vermaken door met elkaar te kletsen. Daar gaan we dus niet iets speciaals voor regelen.

btwtje2013, inderdaad hopen dat de juwelier die de ringen gemaakt heeft ze wil graveren. Moet toch eigenlijk wel lukken. Succes.

Marlie, dat is inderdaad een heel leuk idee!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards