collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987814 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1275 Gepost op: 22 mei 2012, 08:49:03 »
Ja idd mamavansamenliam! Het slaat eigenlijk nergens op dat er zoveel verschil in zit!
En 2200 euro is helemaal veel geld! Daar heb je een hele mooie jurk voor! Of een vakantie met je gezinnetje!
Ik zei ook tegen mijn AS, we zijn gek als we het niet doen, helemaal omdat bij die andere locatie het vooral om de omgeving ging. Aan de locatie zelf moest echt nog veel gebeuren om het mooi te maken zeg maar.
En nu hebben we gewoon een mooie nette locatie, met een veel grotere zaal,meer ruimte voor alle kindjes en er is geen gevaar van water ofzo voor die kleintjes. En nu gaan we toch kijken voor een huwelijksreis, wat we eigenlijk niet zouden doen hihi.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1276 Gepost op: 22 mei 2012, 09:29:02 »
Hier nog een 2013 bruidje!!! 23-05-2013 is onze datum!!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1277 Gepost op: 22 mei 2012, 09:56:31 »
Welkom Mo_23! Je trouwt 8 dagen voor mij! Leuk hoor!
Ik vroeg me af waarom jullie voor een donderdag hebben gekozen. Ben maar een beetje nieuwsgierig hihi

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1278 Gepost op: 22 mei 2012, 18:27:16 »
Hahaha dat mag hoor!! Wij hadden niet speciaal iets met een bepaalde dag. Het enige dat ik zeker wist, was dat ik in mei wilde trouwen! Bij het zoeken naar een datum, kwamen we er al snel achter dat het op vrijdag gewoon 2x zo duur was om te trouwen dan op donderdag. We zijn toen gaan overwegen en het feest dat we geven gaat toch niet door tot in de late uurtjes. Vandaar dat we uiteindelijk hebben besloten dat het een donderdag zou worden!

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1279 Gepost op: 22 mei 2012, 18:37:12 »
Welkom Mo_23! Wat leuk dat jij ook op een donderdag trouwt!! Ik trouw namelijk ook op een donderdag maar dan 13-06-2013.... Wij alleen dus wel vanwege de datum..... het moest en zou voor mij op de dertiende omdat dat een speciale betekenis voor ons heeft en wilde wel graag in die periode dus dan maar op een donderdag!

Hoe zijn de reacties bij jou daarop?
Hier is het wisselend.... ons feest gaat wel duren tot 01:00 en vraag me af hoeveel mensen ook echt tot die tijd gaan blijven aangezien vast niet iedereen voor ons die vrijdag erna vrij gaan vragen...... Maargoed dat is aan hun het feestje word toch wel top :wink:

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #1280 Gepost op: 23 mei 2012, 00:22:07 »
@ Mo,

wij wilden eerst ook op de 23e trouwen, omdat we dachten dat dat goedkoper was. Uiteindelijk kwamen we erachter dat het (tot nu toe) nog nergens in heeft gescheeld qua prijs.. En ik ben blij dat we toch voor de vrijdag hebben gekozen , omdat we er echt een knalfeest van willen maken..Ik trouw dus een dag na jou, grappig..
Voor jou nu dus precies over een jaar:)


Ik zit weer eens in de nachtdienst en ben bezig met een lijstje van wat ik allemaal zelf wil gaan maken voor de bruiloft..Ben wederom blij dat ik nog een jaar de tijd heb, want er staan 34 dingen op dit lijstje... Van uitnodigingen, tot tafelstukken, boeket en taartstandaard.. wordt een leuk, creatief DIY jaartje..
Mag van mezelf vanaf morgen echt beginnen met dingen maken, hihi(een jaar van te voren:)
Heb er nu al zin in..

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1281 Gepost op: 23 mei 2012, 08:18:07 »
Creatief hoor Marlie!!!! Ik vind het knap dat je zoveel zelf gaat maken!
Ik barst ook van de ideetjes om dingen zelf te gaan maken, maar ik weet niet wat er van gaat komen haha.
Wel heerlijk he, dat je nog zoveel tijd hebt. Ik trouw een week na jou dus hihi.
vindt t wel spannend allemaal hoor, maar het duurt nog zo lang!!!!!!!!!!!!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #1282 Gepost op: 23 mei 2012, 09:06:33 »
Te lang bijna.. Mar vanaf morgen gaat dan eindelijk de ticker lopen, hihi ook een soort van mijlpaal... :blink:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1283 Gepost op: 23 mei 2012, 09:13:38 »
Haha ja das zeker zo!!!!!! Ik hou mezelf maar voor, als straks de zomervakantie voorbij is, is het zo het einde van het jaar en dan is de bruiloft ook zo hahahaha

lauraatjeh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1284 Gepost op: 23 mei 2012, 09:39:58 »
Haha ja dat is zo geweldig, een lopende ticker! Ik trouw vandaag over 11 maanden.. Het gaat zo hard! Toen ik het wist was het nog ruim 13 maanden! Vandaag ook 5 jaar samen met m'n mannetje!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1285 Gepost op: 23 mei 2012, 11:39:00 »
Gefeliciteerd Lauraatjeh!!!! Voor mij is het nog een jaar en 2 dagen hahaha. Toen mijn AS mij vroeg was het nog een jaar en 5 maanden, dus het is nog best snel gegaan!!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1286 Gepost op: 23 mei 2012, 22:06:51 »
Herkenbaar, dat aftellen! Ik ben in oktober (2011) ten huwelijk gevraagd en toen we besloten dat we dan in april 2013 zouden gaan trouwen, vond ik dat ook zo enorm lang duren. Maar nu staat mn ticker toch al op 10,5 maand, dus het komt wel steeds iets dichterbij en dan gaat het toch nog wel snel.
Ik ben ook vanaf april dit jaar echt begonnen met dingen te regelen. Inmiddels zijn we bezig met het bespreken van de locatie, we hebben over 3 weken een afspraak staan om alles te bekijken en door te spreken. We hopen dat dan snel vast te kunnen leggen, dan zijn de grootste punten tenminste geregeld. En over 4 weken hebben we de kennismaking met de fotograaf, dus we zijn lekker bezig:-)

destino

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1287 Gepost op: 24 mei 2012, 15:59:48 »
=
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 19:49:19 door destino »

steef1

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1288 Gepost op: 24 mei 2012, 20:05:04 »
tof, nog iemand eind mei, het is exact een jaar nog :)
en morgen ben ik 4 jaar samen met mijn vriend
veel succes ook

steef1

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1289 Gepost op: 24 mei 2012, 20:26:57 »
(was ng niet aangemeld ...) moet het ng wennen

tof, nog iemand eind mei, het is exact een jaar nog :)
en morgen ben ik 4 jaar samen met mijn vriend
veel succes ook

hopelijk word het ook zo goed weer als vandaag

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1290 Gepost op: 24 mei 2012, 21:01:31 »
Ja, de tijd gaat snel! Voor ons nog een jaar en 2 weken..dan hopelijk ook dit weer :biggrin:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1291 Gepost op: 24 mei 2012, 21:08:15 »
Oh dat zou geweldig zijn zo'n weer! Ik ga vanaf nu elke avond een gebedje doen tot volgend jaar mei hahaha.
Maar de tijd gaat idd heel snel! Maar toch niet snel genoeg :tongue:

destino

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1292 Gepost op: 24 mei 2012, 21:49:17 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 19:49:27 door destino »

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1293 Gepost op: 24 mei 2012, 22:02:19 »
Roze, had je al wel eerder de datum vast laten leggen? Of heb je dat ook  pas in april gedaan?

We hadden de datum al wel een tijd geleden bedacht, maar inderdaad in april vast laten leggen op het gemeentehuis. Het kon daar trouwens ook maximaal 1 jaar van te voren, maar eerder had van mij ook niet gehoeven.

Ik ben het met je eens dat rond de 30graden wel erg warm is voor een bruiloft. Maar we hopen natuurlijk wel allemaal op mooi weer!

Wat betreft het vertellen aan familie: Mijn familie hebben we het vertelt toen ze op de verjaardag van mijn vriend kwamen. Verliep eigenlijk spontaan zo. Mn nichtje (toen 4 jaar) ging opeens een soort toespraakje houden op haar manier (heel grappig), maar eigenlijk had ze niet echt iets te melden;-) Dus toen fluisterde ik in haar oor dat ze moest zeggen '... en ... gaan trouwen'. En dat deed ze prompt. Dus dat was leuk!
De ouders van mijn vriend waren erbij toen mijn vriend mij een cadeautje gaf, wat de ring bleek te zijn! (een week nadat hij me gevraagd had). Toen bleek dat hij zijn vader had meegenomen bij het kopen van de ring, dus zijn vader wist het nog eerder dan ik:-P. Dat was ook een leuk moment. Dus eigenlijk hebben we van te voren niet iets speciaals voorbereid om het onze families te vertellen, het liep gewoon zo. En dat past wel bij ons.

Het idee van het babyshirtje is wel grappig ja, dat deden mijn broer en schoonzus ook om aan te kondigen dat mijn nichtje 'grote zus' werd:-)

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1294 Gepost op: 24 mei 2012, 22:31:30 »
Nou ik vind het wel lekker dit weer! Ik bestel een hittegolf in mei & juni volgend jaar :tongue:. Wij hebben het ook gewoon vertelt. Nadat ik gevraagd was (daar waren een stel vrienden bij) heb ik mn zusje een smsje gestuurd, daarna wist de halve familie het gelijk! Ik heb net een kaartje geschreven voor mijn stiefvader. Of hij mij weg wil geven als ik ga trouwen. Toen hij thuis kwam zei mijn moeder: volgends mij is er post voor je, hij las de kaart en stond met tranen in zijn ogen! Zo lief! :biggrin: Aankomend weekend ga ik mijn oma naar wie ik heet vragen of zij mijn getuige wil zijn. Ben benieuwd hoe ze reageert.

Vrienden van ons hebben dat met het shirtje ook gedaan met hun zoontje. Daar stond voorop 'ik ben stoer want.. en dan op de achterkant 'ik word grote broer!' Zo hebben ze het verteld aan de familie. Het shirtje aan en langs gegaan. Een leuke tekst is best lastig ja. Wil je een korte tekst? Je kunt ook zoiets als: Ja het is waar, volgend jaar worden oom&tante een getrouwd paar!...Vol trots kondig ik aan dat oom&tante op 00-09-2013 naar het stadhuis zullen gaan!...oom heeft tante ten huwelijk gevraagd, zij zei JA; Missie geslaagd!... Zomaar ff wat gegoogled, haha. Misschien heb je er wat aan?

Fijn weekend alvast!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1295 Gepost op: 24 mei 2012, 22:41:52 »
Leuke teksten Sjaantje!!!!
AS heeft mij op kerstavond gevraagd en ik heb meteen mijn moeder gebeld om het te vertellen, alleen wisten ze het al hahaha.
Mijn schat was netjes om mijn hand gaan vragen bij mijn ouders.
De rest van mijn familie hebben we het eerste kerstdag verteld en zijn familie tweede kerstdag.
De rest heeft het op Facebook en Hyves kunnen lezen haha.
Alleen mijn bruidsmeiden heb ik eerst netjes zelf verteld. 1 begon zelfs te huilen hihi.

mamavansamenliam

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1296 Gepost op: 25 mei 2012, 06:48:18 »
goedemorgen dames,

baal een beetje want mpeten een andere trouiwdatum kiezen... gisteren te horen gekregen dat het nochtje van mijn aantsaande ook trout op 31 mei en dat grotendeels van onze gasten dus ook hun gasten zullen zijn wat familie betreft... en aangezien hun het stadhuis en kerk al hebben vastgelegd en wij niet gaan ze er dus vanuit dat wij een andere dag kiezen... klinkt mss heel stom maar ben er niet echt blij mee!!!

tips voor een andere leuke datum??? en wat zouden jullie doen??? van te voren trouwen of nog langer wachten... hahahaha

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1297 Gepost op: 25 mei 2012, 08:31:51 »
OW dat is balen zeg!!!! En het klinkt helemaal niet stom! Ik zou het ook echt niet leuk vinden als ik jou was!!!!
Maar eerder of later, ja dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed!
Als je later trouwt, heb je wel meer tijd om te sparen.
Als je eerder trouwt, is het wel sneller die datum hahahaha.
Hebben jullie zelf geen andere datum waar jullie wat mee hebben?
Wil je wel gewoon op een vrijdag trouwen?

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1298 Gepost op: 25 mei 2012, 08:46:48 »
@mamavansamenliam: dat is echt balen ja! Dat zou ik ook echt niet leuk vinden. Ik zou denk ik zelf geneigd zijn om jullie datum dan wat naar voren te halen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze voor jullie, je moet daarin echt je eigen gevoel volgen.

Cahira

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1299 Gepost op: 25 mei 2012, 10:32:58 »
Ai, dat is balen.
Ik weet niet wie eerder deze datum had bedacht, maar als jullie dat waren is dit wel erg ...lullig. Sorry, kan geen ander woord verzinnen.
Ik zou zelf de datum naar voren halen tenzij er een goede reden is om dat niet te doen, zoals bijvoorbeeld: jullie willen nog sparen, jullie willen graag veel kans op goed weer hebben.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards