collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987773 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1575 Gepost op: 19 juni 2012, 10:19:36 »
@ Marlie wat een prachtige jurk!!! Staat je ook heel erg goed! Lijkt een beetje op mijn jurk  :biggrin:

@ mamavansamenliam dat is zeker een koopje! Hele goede prijs!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1576 Gepost op: 19 juni 2012, 10:56:40 »
Prachtige jurk Marlie. Jullie zijn goed geslaagd. Ik ben benieuwd hoe ze staat als ze op maat is gemaakt.

hoi meiden, ben ontzettend blij want denk dat wij ons trouwvervoer gevonden hebben. namelijk een oud vw-busje waarin we samen met onze zoontjes in kunnen :)

wat vinden jullie ervan? www.vw-busje.be
we zouden dan kiezen voor het beige busje

ik heb prijs opgevraag en voor 8uur lang iclusief chauffeur, benzine en versiering vragen ze maar 285euro :)

koopje toch, of niet?

Woh! Dat is zeker een koopje! Die laat ik hier ook aan mijn aanstaande zien. Zou toch leuk zijn als we met zijn alleen in de auto kunnen zitten. Bedankt voor de tip ik heb even een berichtje gestuurd om informatie op te vragen.
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2012, 11:03:15 door Veer »

mamavansamenliam

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1577 Gepost op: 19 juni 2012, 11:48:33 »
@ veer

ja kijk met dat probleem zten wij dus ook want als je al kiest voor een auto met chaeffeur blijft er meestal geen plaats over voor zijn allen en ik vond dit dus wel erg gezellig om samen met de kindjes in een auto te kunnen en zeker voor die prijs

ik weet niet waaer jij woont want de prijs kan lichtjes afwijken ivm kilometers... wat is ook alweer jou trouwdatum veer???

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1578 Gepost op: 19 juni 2012, 12:36:55 »
@ Marlie: supermooie jurk!
@ Latinbride: fijn dat het toch nog goed kan komen met de fotograaf, hopelijk loopt het de volgende afspraak allemaal goed!
@ VW-busje: is inderdaad leuk. Vrienden van mij zijn ook in zo'n busje getrouwd, ziet er leuk uit, vooral als ie nbeetje versierd wordt.

Mijn gedachten zijn inmiddels weer een beetje tot rust gekomen... Ik werd gek van mezelf;-) Ik vroeg nog aan mn vriend 'waar zit het uitknopje', want ik bleeeeef maar denken over die jurk enzovoorts. Maar goed, er zijn meer dingen in het leven, dus dan verdwijnt het hele trouwgebeuren 'vanzelf' wel weer wat naar de achtergrond als je weer aan het werk bent.

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In 2013
« Reactie #1579 Gepost op: 19 juni 2012, 12:49:18 »
Wow wat een leuk busje! helaas wil mijn vriend een strakke sportieve auto..

en Marlie wat straal jij in je jurk, prachtig!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1580 Gepost op: 19 juni 2012, 13:12:34 »
@ veer

ja kijk met dat probleem zten wij dus ook want als je al kiest voor een auto met chaeffeur blijft er meestal geen plaats over voor zijn allen en ik vond dit dus wel erg gezellig om samen met de kindjes in een auto te kunnen en zeker voor die prijs

ik weet niet waaer jij woont want de prijs kan lichtjes afwijken ivm kilometers... wat is ook alweer jou trouwdatum veer???

Wij wonen in Zolder en dat is niet zo heel ver van Diepenbeek. Totaal gaat het over ongeveer 62 kilometer dat is dan gerekend van en naar Diepenbeek en alle kilometers die we hier gaan rijden. We hebben drie eigen bruidskinderen vijf, vier en drie jaar.

Wij gaan trouwen over drie maanden en drie dagen op 22 september 2012.
« Laatst bewerkt op: 30 september 2012, 12:24:55 door Veer »

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1581 Gepost op: 19 juni 2012, 13:30:03 »
Wow mooie jurk Marlie :-)

Wij zijn het er nog niet over eens wat we voor auto willen

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1582 Gepost op: 19 juni 2012, 14:05:24 »
@ Latinbride, toch wel fijn dat jullie een reactie hebben en hij het om zo'n reden is vergeten. Kan gebeuren, ben benieuwd of het klikt. Wanneer staat de afspraak nu gepland?

@ Marlie, wow wat staat deze jurk je mooi! Je straalt helemaal, dit is echt je jurk.  

Als ik thuis ben ga ik ook proberen een foto van mijn jurk te uploaden :)

@ mamavansamenliam: Wat een leuke auto/busje en al helemaal voor die prijs. Echt een koopje.

Bij ons is het momenteel wat rustiger, we gaan donderdag in ondertrouw en volgende week zaterdag hebben we een gesprek met een DJ, maar verder zijn we vooral druk met het plannen van onze vakantie.
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2012, 15:41:40 door svlok »

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1583 Gepost op: 19 juni 2012, 15:14:16 »
@yvon85..We hebben inclusief daggasten en mensen die na  de kerk komen, zo ongeveer een feestavond met 180 gasten. Tel daarbij een kaart voor de fotograaf, videograaf...Mhhh hahaha...bedenk me nu opeens dat ik natuurlijk een kaart per stel of gezin stuur! Zo dom! :ph34r:  :ohmy: Haha!

Misseagle..Gelukkig is hij het niet 'zomaar' vergeten. Hopelijk verloopt de afspraak nu wel goed en heb je er een goed gevoel bij.

Marlie..Hij staat je prachtig, je straalt helemaal! Ook niet mijn jurk, maar daar gaat het niet om. Je ziet er fantastisch uit!

Mamavansamenliam..Fijn dat jullie eruit zijn, het is zeker een koopje! Vooral leuk dat de jongens er dan ook bij kunnen,stoer :)

Hier ook een as. die een strakke sportwagen wil. Ik ga me er niet mee bemoeien. De enige eis die ik eraan heb gesteld is dat ik gewoon uit kan stappen en dus niet ergens diep in die auto moet zitten. Probeer dan maar eens overeind te komen met een trouwjurk aan :tongue:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1584 Gepost op: 19 juni 2012, 15:25:03 »
Volgens mij zijn bovenstaande berichten voor Misseagle voor mij bedoeld hihi.
Ik heb de fotograaf vandaag terug gemaild dat ik waardeerde dat hij zo oprecht was en nieuwe datums doorgegeven van wanneer wij kunnen. Mijn AS werkt 5 ploegen en kan er daarom niet altijd bij zijn. ik heb nog geen antwoord ontvangen, dus ik wacht het maar ff af.

Yvon83

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1585 Gepost op: 19 juni 2012, 21:19:58 »
@yvon85..We hebben inclusief daggasten en mensen die na  de kerk komen, zo ongeveer een feestavond met 180 gasten. Tel daarbij een kaart voor de fotograaf, videograaf...Mhhh hahaha...bedenk me nu opeens dat ik natuurlijk een kaart per stel of gezin stuur! Zo dom! :ph34r:  :ohmy: Haha!


Hihi, daarom vroeg ik het ook :biggrin: Hoorde laatst ook iemand dat ze zoveel kaarten nodig was, maar die was ook ff vergeten dat je voor een stel maar 1 kaart nodig bent.. 200 kaarten zou dan 300-400 gasten zijn, leek me al wat veel  :tongue:

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1586 Gepost op: 19 juni 2012, 21:34:03 »
Marlie mooie jurk hoor!! Staat je erg goed.

Latinbride: Wat vervelend zo een ervaring, wel goed dat jullie hem nog een kans geven. Zoals genoemd straks hebben jullie wel een klik.

Mamavansamenliam: Dat vind ik niet duur voor zo een busje, best te doen en ook leuk.

Vandaag wezen passen in Groningen, werden goed ontvangen door een wel beetje hele vrolijke vrouw maar vooruit. Ze was erg aardig en nam echt de tijd voor me.
Ik had wel een beetje idee en vind de lady bird jurken erg mooi. Die heb ik ook het meeste gepast kwam er wel achter dat de kleur die ik in gedachten had niet bij mij paste en dus voor een andere kleur gekozen. En toen kwam het dillemaaaa ze hadden een hele mooie jurk ik denk toch wel DE jurk maarrr niet in de kleur die ik graag wil en hij was te groot. Lijkt dus wel even anders zo te groot. En ook de kleur moet ik een beetje fantasie bij hebben. Nu twijfel ik tussen bestellen en zien of ergens anders kijken of die wel die jurk hebben en daar passen.
Maar als ik ergens anders heen ga ben ik bang dat ik nog meer ga twijfelen.... Waaahhhaa moeilijk moeilijk.
Ik heb trouwens ook een sluier op gehad dat maakte het toch wel meer af en meer bruid

Nog een ander vraagje: Hadden jullie echt emoties bij het vinden van de juiste jurk, ik niet echt ben er misschien te nuchter voor of omdat ik de juiste nog niet gevonden had (maat en kleur dan)

steef1

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1587 Gepost op: 19 juni 2012, 22:56:36 »
ik heb in het 'kiezen' van mijn jurk gewoon het 'wauw' effect gehad,
ik denk dat je mss gewoon de juiste jurk zeg maar nog niet bent tegengekomen,
tenzij want dat vond ik wel beu... de meeste jurken die ik paste waren te groot...
en die jurk die ik nu 'tmooiste' vin stond zat me bij het passen al supergoed qua grootte..

emoties, ik vond me mooi bij het aan hebben van de jurk
maar bleef er ook vrij nuchter onder vond ek

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1588 Gepost op: 19 juni 2012, 23:12:23 »
Nou ik heb wel ff een traantje gelaten. Toen ik voor de spiegel stond en de sluier kwam erbij, schoot ik ff vol. Maar ik moet eerlijk zeggen dat dat ook wel kwam omdat me moeder zo ongegeneerd stond te snotteren hahaha. En ik ben zelf ook wel een emo  :laugh:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1589 Gepost op: 20 juni 2012, 10:35:58 »
We hebben een nieuwe afspraak ingepland met de fotograaf. Op 27 juni gaan we in herhaling. Ik ben benieuwd!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1590 Gepost op: 20 juni 2012, 10:45:43 »
We hebben al een mailtje terug gehad over de busjes. Ze zijn allebei nog beschikbaar op onze dag. 225 per busje kost dat voor ons. Het leuke is dat ze ook witte paraplu's meenemen. Het is te hopen dat we ze niet nodig hebben. Maar het is wel handig. En als we willen voor 40 euro kunnen we ook duiven op laten vliegen. Maar dat lijkt me niet echt iets voor ons. Hartelijk dank voor de gouden tip mamavansamenliam. Zo heb echt je veel aan elkaar op dit forum. Nu alleen mijn aanstaande over halen. :rolleyes:

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1591 Gepost op: 20 juni 2012, 10:52:23 »
Wij hebben nu met 2 fotograven al een afspraak.
degene die wij zien als meest potentiele reageert na ons voorstel voor een datum niet meer.
Oke we hebben maandagavond laat gemaild en het is nu woensdagochtend.. maar toch..

Ongeduldig bruidje ben ik :tongue:

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1592 Gepost op: 20 juni 2012, 11:42:13 »
Hahahahahhah ik heb ook het liefst direct reactie terug :-)

Wij kregen gisteravond het ringkussentje binnen, hij is in het echt nog leuker.
En zat helemaal leuk ingepakt met een strikje erom (niet nodig maar wel leuk om uit te pakken)
Ja ben er helemaal blij mee.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1593 Gepost op: 20 juni 2012, 11:44:01 »
Ah super fijn zeg!

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1594 Gepost op: 20 juni 2012, 16:48:56 »
Die ongeduldigheid ken ik, ha ha zijn dat de eerste kenmerken van een bridezilla?!!

Ik heb besloten om toch nog naar een andere bruidswinkel te gaan die wel de jurk hebben. 30 juni ga ik daar heen en dit keer heb ik er zin in.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1595 Gepost op: 20 juni 2012, 19:22:03 »
Spannend Joda! Hopelijk is het alles wat je er van verwacht!!!!

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1596 Gepost op: 20 juni 2012, 19:52:58 »
Heb nu van 1 van hen antwoord!!!
Nu de ander nog. Bij hem is het de vraag of hij uberhaupt kan.. HELP!
Want wij vinden hem tot nu toe als t gaat om website presentatie en foto's het beste...

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1597 Gepost op: 20 juni 2012, 20:41:54 »
Ik had nog beloofd om een foto van mijn jurk te plaatsen, ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2012, 20:49:04 door svlok »

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1598 Gepost op: 20 juni 2012, 20:44:05 »
Mooi hoor!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1599 Gepost op: 20 juni 2012, 21:45:14 »
@svlok ik vind je jurk echt prachtig! Had t in het andere topic ook gezegd, maar t kan niet vaak genoeg gezegd worden!!!!

@misseagle das balen zeg! Ik hoop voor je dat t allemaal goedkomt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards