collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987761 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1675 Gepost op: 27 juni 2012, 13:12:46 »
@flower87 ja ze zei tegen mij in september komt de nieuwe collectie dus als je in oktober komt heb ik alles binnen... wat ik begreep uit haar verhaal is dat het dus allemaal wel in september binnen komt maar dus niet meteen de eerste week.... en dat als ik dan de eerste week van oktober zou komen van alle merken de nieuwe collectie binnen is :wink:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1676 Gepost op: 27 juni 2012, 14:15:24 »
@ flower, we gaan inderdaad een rondreis maken. Hadden we al gepland voor ik ten huwelijk was gevraagd.
Anders hadden we het misschien nog even uitgesteld. We hebben er in ieder geval veel zin in!

Leo1986

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1677 Gepost op: 27 juni 2012, 15:24:35 »
Jaaa!! Ook ik ga trouwen in 2013. Vorige week gevraagd door mijn vriend (heel romantisch op het strand van onze vakantiebestemming). 14 juni 2013 wordt onze grote dag. Gemeente en locatie voor eten & feest ligt al vast. Nu nog de kerk regelen en de rest van alle zaken...

Binnenkort maar eens gaan kijken voor jurken samen met mijn moeder, schoonmoeder en schoonzusje.

Iedereen veel plezier met de voorbereidingen!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1678 Gepost op: 27 juni 2012, 15:28:02 »
Welkom Leo1986 en van harte met jullie voorgenomen huwelijk!
Leuk dat je hier mee komt kletsen :biggrin:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1679 Gepost op: 27 juni 2012, 16:04:49 »
Welkom Leo1986, veel plezier met de voorbereidingen.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1680 Gepost op: 27 juni 2012, 16:27:11 »
Welkom Leo1986 en gefeliciteerd natuurlijk!

@Flower, ik ben een aantal maanden geleden naar een show geweest bij de bruidstuin. Het is een mooie grote winkel met ontzettend veel jurken, er zaten echt super mooie bij! Een minpunt vond ik dat ik na afloop van de show aan een verkoopster vroeg van welk merk een bepaalde jurk was. Dit wilde zij mij niet vertellen, ik moest maar een afspraak maken. Ik heb haar toen uitgelegd dat het ver rijden is voor mij en dat ik 1 jurk uit de show echt heel erg mooi vond. Maar ik moest maar een afspraak maken. Dit vond ik jammer, in de etalage en rekken hingen ook mooiere jurken dat die ze in de show lieten zien. :)

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1681 Gepost op: 27 juni 2012, 16:59:20 »
Hallo!

Ben ik ook weer even! Het heeft een tijdje geduurd, maar ben erg druk geweest met twee zieke kindjes (allebei tegelijk ziek) en toen kwam ik zelf in de lappenmand terecht. Nu allemaal weer op de been, al voel ik me nog wel een beetje slapjes.

Zag veel over ringen voorbij komen, dit zijn de onze, we zijn er superblij mee en ze zijn helemaal onze smaak! Mijn vriend en ik houden allebei niet van geelgoud, dus hebben we gekozen voor de witgouden variant.

Wat jurken betreft: ik denk dat ik in het najaar eens rond ga kijken, als ik durf... Ik trouw natuurlijk pas volgend jaar december, dus in principe heb ik nog alle tijd!

De locatie voor onze dag ligt inmiddels vast. Het burgerlijk huwelijk, de kerkelijke bevestiging, de receptie en het diner, allemaal op dezelfde locatie. Het lijkt me heerlijk om niet steeds van locatie te hoeven veranderen!

Ik ga nu gauw iets aan mijn eten doen en dan vanavond met mijn lief weer verder brainstormen over onze grote dag!

Fijne avond!!

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1682 Gepost op: 27 juni 2012, 16:59:29 »
Tjonge 4 dagen weggeweest en niet bij te houden hier, het lukt me niet om overal op te reageren.
Maar welkom aan alle nieuwe bruidjes in spé... Gezellig!!

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1683 Gepost op: 27 juni 2012, 18:14:21 »
@ Kim: de 2013 jurken komen toch in september al binnen? Of verschilt dit per winkel? Ik ben nog in twijfel of ik naar de bruidstuin in elburg ga of Hony in Zwolle.. iemand ervaring met 1 van de 2?

@ Mappel: woww super mooi, en die kleur ook heel gaaf!!

Mijn vriend en ik hebben een trouwauto gevonden die we allebei wel leuk vinden, ik wilde het liefst een koets en mijn vriend een sport auto, nogal een verschil haha. Binnenkort gaan we deze auto in het echt bekijken .. ben benieuwd:
http://www.trouwautos-elburg.nl/  en dan de porsche speedster 356


Wauwiee!! wat een schattige auto! Wat kost zoiets nou?
Welkom Leo1986 en gefeliciteerd natuurlijk!

@Flower, ik ben een aantal maanden geleden naar een show geweest bij de bruidstuin. Het is een mooie grote winkel met ontzettend veel jurken, er zaten echt super mooie bij! Een minpunt vond ik dat ik na afloop van de show aan een verkoopster vroeg van welk merk een bepaalde jurk was. Dit wilde zij mij niet vertellen, ik moest maar een afspraak maken. Ik heb haar toen uitgelegd dat het ver rijden is voor mij en dat ik 1 jurk uit de show echt heel erg mooi vond. Maar ik moest maar een afspraak maken. Dit vond ik jammer, in de etalage en rekken hingen ook mooiere jurken dat die ze in de show lieten zien. :)

Huh? Dat vind ik wel kinderachtig hoor... Gaan ze zover om een afspraak met je te maken? Nouja, misschien hoort het ook wel op die manier, maar kom opzeg, in die branche word geld genoeg verdiend dacht ik zo!!! Ik zou alleen om die reden bij die zaak niks kopen.
Hallo!

Ben ik ook weer even! Het heeft een tijdje geduurd, maar ben erg druk geweest met twee zieke kindjes (allebei tegelijk ziek) en toen kwam ik zelf in de lappenmand terecht. Nu allemaal weer op de been, al voel ik me nog wel een beetje slapjes.

Zag veel over ringen voorbij komen, dit zijn de onze, we zijn er superblij mee en ze zijn helemaal onze smaak! Mijn vriend en ik houden allebei niet van geelgoud, dus hebben we gekozen voor de witgouden variant.

Wat jurken betreft: ik denk dat ik in het najaar eens rond ga kijken, als ik durf... Ik trouw natuurlijk pas volgend jaar december, dus in principe heb ik nog alle tijd!

De locatie voor onze dag ligt inmiddels vast. Het burgerlijk huwelijk, de kerkelijke bevestiging, de receptie en het diner, allemaal op dezelfde locatie. Het lijkt me heerlijk om niet steeds van locatie te hoeven veranderen!

Ik ga nu gauw iets aan mijn eten doen en dan vanavond met mijn lief weer verder brainstormen over onze grote dag!

Fijne avond!!


Aaahh.. wat leuk! Voor je het weet is het zover hoor!!! En erover praten vind ik ook superleuk! :) Mijn vriendinnetje is 2 weken geleden getrouwd en je merkt nu wel dat je een beetje in de niksigheid komt.. eerst gaat het alleen maar over de voorbereidingen.. dan is de dag er... en dan is het voorbij.. niks meer!

Beterschap met je zieke kindjes!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1684 Gepost op: 27 juni 2012, 19:55:08 »
@ Mappel: Prachtige jurk, echt een hele mooie kleur!

@ Flower: hele leuke auto!

@ Svlok: super, rondreizeN! Ik ben nooit in Thailand geweest, maar vind Azië echt geweldig :)

@ Leo1986: Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen!!

Hier verder eigenlijk geen bijzonderheden. Ik heb vandaag de stofstaaltjes van mijn jurk binnen gekregen. Zou 6 weken duren, maar heb ze na 5 dagen al! Hartstikke leuk natuurlijk! Had de kleur toch heel anders onthouden dan die in het echt is hihi

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1685 Gepost op: 27 juni 2012, 21:34:15 »
@ Sannepan wat fijn dat t al zo snel is!!!

Ik heb ook weer nieuws: de fotograaf is gekozen :biggrin:
Na vorige keer zijn afspraak gemist te hebben, is de meneer van Fotografie Bos vandaag geweest en wat ben ik blij dat ik hem nog een kans heb gegeven. Het is echt een hele leuke man, waarmee mijn AS en ik meteen een klik voelden. Ook hebben we er een videograaf bij en dat alles voor een mooi prijsje. Als klap op de vuurpijl, krijgen we ook een foto naar keuze op een canvasdoek van 60 x 80 om goed te maken dat hij de afspraak gemist had. Ben helemaal happy :biggrin:

sanne25

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1686 Gepost op: 27 juni 2012, 21:47:23 »
Jaaaaaaaaaaa ik word ook eindelijk de vrouw van... hihi

heel romantisch ten huwelijk gevraagd en 14-09-2013 is het dan zover!! voor mijn gevoel duurd het nog heel lang, maar de tijd vliegt!

op onze trouwdag zijn we ook precies 10 jaar samen.. dat vind ik wel heel mooi!

nou ik ga meelezen/schrijven hoor  :biggrin:

groetjes sanne

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1687 Gepost op: 27 juni 2012, 22:22:22 »
Welkom Sanne25! Gezellige drukte hier :biggrin:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1688 Gepost op: 27 juni 2012, 22:35:59 »
@ Sanne25: Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen!! Wees maar blij dat je er zoveel tijd voor hebt hihi des te langer ervan genieten :)

Latin Bride: Super joh van de fotograaf! En Canvas cadeau ook erg leuk! Wij willen na de bruiloft ook graag wat foto's op Canvas af laten drukken? Wij zijn trouwens heel lang bezig geweest met het zoeken van een fotograaf  :blink: Mag ik vragen wat het jullie gaat kosten??

mamavansamenliam

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1689 Gepost op: 28 juni 2012, 07:05:30 »
hallo allemaal,

sorry voor het al ff afwezig xijn, maar heb het ontzettend druk met mijn nieuwe baan en onze 2 kleine kindjes dat ik ff weinig tijd heb om overal op te reageren... maar wil vooral de nieuwe bruidjes ff welkom heten!!!

de ene heeft haar jurk gevonden, de andere een fotograaf, dus zo zie je maar :biggrin: haha... echt leuk meiden!

ik vind het een beetje moeilijk wat betreft een fotograaf, ik weet echt niet goed wat we ermee moeten doen... vind ze om eerlijk te zijn zo duur hahahaha

we hebben wel beslist dat we in de kerk een zangeres gaan laten komen. :) zij zal 5 a6 liedjes zingen tijdens de huwelijksmis waaronder ook een heel mooi liedje terwijl dat mijn papa me gaat weggeven :) hebben jullie tips over welk liedje hier mooi voor is?

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1690 Gepost op: 28 juni 2012, 08:11:53 »
Sanne25 welkom, Hoe ben je ten huwelijk gevraagd??

Latinbride: Wat goed dat het toch nog zo is gegaan gelukkig maar. Een canvas dat is wel erg leuk!

Mamavansamenliam: pff dat is moeilijk ik ben ook liedjes aan het bedenken voor bij de ceremonie maar heb er nog geen gevonden. Dus kan je helaas geen advies geven.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1691 Gepost op: 28 juni 2012, 08:27:07 »
@ Latinbride, wat leuk dat jullie nu een fotograaf hebben en nog een canvas cadeau ook? Helemaal super!

@ Sanne25, Gefeliciteerd en welkom :wink:

@ Sannepan, wij zijn 1540 euro kwijt. We krijgen dan twee fotografen, een fotoalbum, drie minialbum's voor onze ouders en onszelf (op de dag zelf) en alle foto's op dvd.

@ mamavansamenliam, helaas geen tips voor mooie liedjes. Vindt het ook erg lastig om muziek voor het weggeef moment te vinden. Ieder geval succes met de zoektocht, misschien staan hier nog wat tips bij. Muziek voor bij  binnenkomst en voor in de kerk

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1692 Gepost op: 28 juni 2012, 09:15:10 »
Latin Bride: Super joh van de fotograaf! En Canvas cadeau ook erg leuk! Wij willen na de bruiloft ook graag wat foto's op Canvas af laten drukken? Wij zijn trouwens heel lang bezig geweest met het zoeken van een fotograaf  :blink: Mag ik vragen wat het jullie gaat kosten??

Wij betalen € 785 voor het volgende:

Fotograaf en videograaf van 10.00 tot 17.00 uur
3 grote posters
dvd met slideshow van de foto's met muziek eronder
dvd met alle foto's
dvd met filmpje van de dag incl de ceremonie
Als we er een album bij willen, komt er € 400 bij en dan heb je een luxe fotoalbum in een koffer met 2 kleine albums erbij.
Vond dit een hele mooie prijs en wij zijn er echt heel blij mee.

@mamavansamenliam, wij hebben bij binnenkomst in de kerk: ik hoor bij jou van Marco Borsato
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2012, 09:17:00 door LatinBride »

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1693 Gepost op: 28 juni 2012, 10:01:20 »
@kim89, ik ga ook begin oktober denk ik! samen met mijn moeder en schoonmoeder!

@svlok, super zeg zo'n rondreis.. wil ik ook ooit nog eens.. maar ja ik wil zoveel :tongue:

@leo1986, welkom en gefeliciteerd! het wordt druk hier :wink:

@judith, wat een mooie ringen zeg!

@sannepan, wat fijn dat het nu al binnen is!

@latinbride, ooh zie je wel! ik zei het nog toen je meldde dat je toch nog een afspraak met diegene had.. en nu is die klik er dus toch gewoon! heel erg fijn en mooi prijsje heb je ervoor...
Zelf willen we 10 uur een fotograaf.. vinden vele erg veel haha is t ook wel.. maar we willen ook bij diner en opening van de bruiloft!

@sanne25, welkom... veel plezier hier!

@mamavansamenliam, niet erg.. iedereen heeft t wel eens druk en leuk weer even wat van je te horen!

Zelf heb ik nu dus 1 afspraak met een fotograaf achter de rug en het enthousiasme dat LB had heb ik dus niet. Ze zag er onverzorgd uit (lees: vettig haar, vlekken in kleding) en wilde mij iets te veel haar mening doordrukken.. Dus denk dat deze het niet gaat worden :wink:
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2012, 13:32:34 door misseagle »

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In 2013
« Reactie #1694 Gepost op: 28 juni 2012, 10:12:45 »
Goedemorgen!

Wat leuk alle positieve reacties op de auto!

@ mappel: deze auto kost 550 euro, inclusief brengen/ophalen van de auto op locatie

@ Kim: ik wilde eigenlijk de eerste zaterdag van september gaan kijken voor een jurk, maar misschien kan ik dan beter even wachten.. het lastige voor mij is dat ik de weekenden ook werk en het eerste weekend van september heb ik nog vakantie, vandaar de keuze!

@ Svlok: gaaf zeg een rondreis maken!

@leo: gefeliciteerd!

@ Judith: gave ringen! Wij willen ook wit goed of een goedkopere variant in die kleur

@ Sanne : gefeliciteerd!

@ latin bride: dat is niet duur!

Wij hebben verder geen nieuwe ontwikkelingen!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1695 Gepost op: 28 juni 2012, 11:10:07 »
@misseagle hahahahahahaha, sorry maar ik moet echt heel erg lachen om jouw omschrijving. Ik zie nu echt een Ma Flodder voor me whahahaha. Het is natuurlijk wel balen dat het zo tegenvalt. Hopelijk vindt je snel iemand met wie je wel de goede klik hebt. En je had idd helemaal gelijk. De man kwam aanlopen en ik gaf hem een hand en t voelde meteen goed. Ben echt heel blij dat we toch nog een nieuwe afspraak hebben gemaakt.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1696 Gepost op: 28 juni 2012, 11:41:13 »
Hahaha nou ma flodder is het niet want ze is 10x zo dun haha maar verder.. :tongue:
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2012, 13:31:57 door misseagle »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1697 Gepost op: 28 juni 2012, 12:22:26 »
@ mamavansamenliam: leuk joh een zangeres in de kerk! Lijkt me echt heel gaaf.. Heb helaas ook geen tips qua liedjes, komen er nog niet zo uit...

@ svlok: mooi bedrag hoor voor wat jullie er allemaal bij krijgen!! Wij betalen voor onze fotograaf 1299 euro... Dan is ze er van 's morgens vroeg tot avondeten bij (ze rekent niet met aantal uren), we krijgen alle foto's op een nabestel site en we krijgen een heel mooi foto album met daarin 80 - 100 foto's en nog miniboekjes voor ouders :) Best wel prijzig, maar ons album is geloof ik nogal duur..

@ Latinbride: Wat een goede prijs zeg!! Goed geregeld  :rolleyes: Videograaf laten wij door mijn oom doen, moeten we alleen nog even aan hem vragen hihi.

@ misseagle: daar zou ik ook niet voor gaan inderdaad  :huh: Wel jammer dat het tegenviel! Binnenkort nog afspraken staan?

Wij hebben niks te melden. Ben wel tijdschriften enz aan het doorlezen maar de grote dingen staan vast.
We trouwen vandaag precies over een jaar!!  :biggrin:

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1698 Gepost op: 28 juni 2012, 13:31:29 »
Ja gelukkig wel, 3 juli (jeroen rebergen) en 10 juli (bart vd linden) en ik hoop vandaag van nog 1 fotograaf (die ons zeer beviel qua foto's op internet) een datum te horen..

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1699 Gepost op: 28 juni 2012, 14:57:23 »
Ow hier een heel gelukkig mens!!! Ze hebben net gebeld van de bruidswinkel dat mijn jurk al binnen is!!!!! :biggrin::D:D:D:D:D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards