collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1900 Gepost op: 17 juli 2012, 20:16:06 »
@Meppel
Hier kun je ook nog even meelezen, daar heb je reacties van mensen die gaan trouwen of al getrouwd zijn in een tent!
http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/5694269/K6q7/in_een_tent_trouwen/
http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/5237952/R8SW/feest_geven_in_een_tent/

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1901 Gepost op: 17 juli 2012, 20:28:41 »

Euhm, dat zei ik ook tegen mijn AS, op het erf, maar volgens hem kan dat niet, want dan kan de tent nergens in vast gezet worden.

hmm, en je kunt hem als alternatief ook niet vastmaken aan omliggende dingen (schuren, bomen, huis)?

 
toiletwagen huren wij voor 65 euro bij de buurtvereninging, zijn meerdere toiletten aangesloten op riool.

mooie prijs lijkt me! denk inderdaad niet dat een dixie goedkoper is

De fotograaf komt alleen maar voor de cermonie en de fotoshoot, dus maar voor 3 uurtjes ofzo :)

Ok, ook daar valt dus niet meer op te besparen. Tja, dan zoals Latinbride al zei verschillende offertes opvragen en zo de goedkoopste dingen er uit kiezen en/of dan misschien toch snijden in de gastenlijst. Succes met de keuzes in ieder geval.

Kim, mooie prijs voor de ringen!

Ik ben nu vooral bezig met uitkijken naar 6 september. Dan ga ik de hele dag op jurkenjacht en heb er nu al zo'n zin in! De tijd kan mij niet snel genoeg gaan nu haha.

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1902 Gepost op: 17 juli 2012, 22:07:27 »
@Meppel
Hier kun je ook nog even meelezen, daar heb je reacties van mensen die gaan trouwen of al getrouwd zijn in een tent!
http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/5694269/K6q7/in_een_tent_trouwen/
http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/5237952/R8SW/feest_geven_in_een_tent/

Ach wat lief!!!!! Je bent een schat!!!!!!!!!!!  :)
hmm, en je kunt hem als alternatief ook niet vastmaken aan omliggende dingen (schuren, bomen, huis)?

 

mooie prijs lijkt me! denk inderdaad niet dat een dixie goedkoper is



Ok, ook daar valt dus niet meer op te besparen. Tja, dan zoals Latinbride al zei verschillende offertes opvragen en zo de goedkoopste dingen er uit kiezen en/of dan misschien toch snijden in de gastenlijst. Succes met de keuzes in ieder geval.

Kim, mooie prijs voor de ringen!

Ik ben nu vooral bezig met uitkijken naar 6 september. Dan ga ik de hele dag op jurkenjacht en heb er nu al zo'n zin in! De tijd kan mij niet snel genoeg gaan nu haha.

Kan ik me voorstellen!! Genieten van de voorbereidingen is heel belangrijk :) Je dag is zo voorbij, dus geniet dit jaar maar extra goed van al die leuke dingen !!! :)

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1903 Gepost op: 18 juli 2012, 08:12:36 »
Even een snel berichtje voor het werk aan. Was ik gister bij mijn vriendin die ook mijn haar gaat doen. Ik had even de foto's van de jurk laten zien en de tiara die ik er bij wil doen. Wil ze me die cadeau geven!! Vind het zo lief van haar!

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1904 Gepost op: 18 juli 2012, 08:54:36 »

Ik ben nu vooral bezig met uitkijken naar 6 september. Dan ga ik de hele dag op jurkenjacht en heb er nu al zo'n zin in! De tijd kan mij niet snel genoeg gaan nu haha.
Aah super zeg! Waar ga je heen dan?
Even een snel berichtje voor het werk aan. Was ik gister bij mijn vriendin die ook mijn haar gaat doen. Ik had even de foto's van de jurk laten zien en de tiara die ik er bij wil doen. Wil ze me die cadeau geven!! Vind het zo lief van haar!

Dat is echt lief zeg!!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #1905 Gepost op: 18 juli 2012, 09:50:17 »
Ooh dames ik ben zo onwijs blij!!

Ik was gisterenavond even op marktplaats aan het speuren, omdat je daar soms hele leuke dingen kan vinden, Heb ik de tiara gevonden die ik helemaal geweldig vind, Hij kost in de winkel 35 euro, en nu heb ik m voor 15! Blij blij blij!!

Ook ben ik met iemand aan het mailen die zijdebloemen autostukken maakt! Als t lukt heb ik een boeket voor op de auto voor 35 euro! Ik ben aan het budgeteren! En ik heb het helemaal naar mijn zin!

Goed even een tip dus: marktplaats! Je moet soms ff goed zoeken, maar er staan echt leuke dingen op!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1906 Gepost op: 18 juli 2012, 13:48:50 »
Marktplaats is inderdaad ideaal!

Ik heb net een afspraak gemaakt om vrijdagmiddag een jurk te gaan passen die ik (op het plaatje) al maanden mooi vind! Wieha!
Helaas moet ik er wel alleen heen, dat komt even niet anders uit (qua afstand en tijd), maar dat vind ik niet echt een ramp. Voor het echte kopen ga ik toch wel met mn moeder/schoonmoeder/zusjes, maar vooraf orienteren is ook fijn en dat kan wel even in mn uppie.
kBen echt benieuwd hoe de kleur me staat en het model...

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1907 Gepost op: 18 juli 2012, 14:48:22 »
Spannend Roze!!!!!! Krijgen wij m dan ook te zien???

@dees ik hou marktplaats ook altijd in de gaten! Heb er nu leuke knutseldingen gekocht voor de bruiloft.

@joda, wat lief van die vriendin!!!!

Ik had al verteld dat mijn ouders niet op de bruiloft komen en dit komt omdat ze gaan emigreren :sad:
En niet zomaar om de hoek, maar naar zuid-amerika. Ben al sinds vorige week van slag en last van huilbuien, maar gelukkig heb ik een hele lieve AS die me er doorheen sleept.
Nu wilde ik mijn jurk aan mijn vader laten zien voordat ie gaat, is de trouwwinkel dicht :sad: En ze gaan pas 31 juli weer open en dan zijn ze al weg. Best balen dus...

Ik ben nu ook ff helemaal niet met de bruiloft bezig, maar hou de berichtjes wel bij hoor!!!!
Vindt t leuk om te lezen wat jullie verder allemaal regelen hihi.

@mappel, heb je al wat dingetjes gevonden om op te bezuinigen? Buiten het buffet om dan.

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1908 Gepost op: 18 juli 2012, 16:23:00 »
Ooh dames ik ben zo onwijs blij!!

Ik was gisterenavond even op marktplaats aan het speuren, omdat je daar soms hele leuke dingen kan vinden, Heb ik de tiara gevonden die ik helemaal geweldig vind, Hij kost in de winkel 35 euro, en nu heb ik m voor 15! Blij blij blij!!

Ook ben ik met iemand aan het mailen die zijdebloemen autostukken maakt! Als t lukt heb ik een boeket voor op de auto voor 35 euro! Ik ben aan het budgeteren! En ik heb het helemaal naar mijn zin!

Goed even een tip dus: marktplaats! Je moet soms ff goed zoeken, maar er staan echt leuke dingen op!

Mag ik vragen waar je die tiara hebt gekocht?

Ik ben heel blij voor je :biggrin: Budgeteren is niet altijd leuk, maar wel zinvol! Ga er lekker mee door zou ik zeggen :)
Marktplaats is inderdaad ideaal!

Ik heb net een afspraak gemaakt om vrijdagmiddag een jurk te gaan passen die ik (op het plaatje) al maanden mooi vind! Wieha!
Helaas moet ik er wel alleen heen, dat komt even niet anders uit (qua afstand en tijd), maar dat vind ik niet echt een ramp. Voor het echte kopen ga ik toch wel met mn moeder/schoonmoeder/zusjes, maar vooraf orienteren is ook fijn en dat kan wel even in mn uppie.
kBen echt benieuwd hoe de kleur me staat en het model...
Superleuk!

Wil je het plaatje laten zien? :)@ Latinbride: Mwah,een klein beetje. Op het pak van mijn AS misschien. Ik had het op 750 euro geschat, maar hoop dat hij voor 500 euro kan slagen. Verder zoek ik goedkopere sieraden/ schoenen/ tiara.

Verder zijn we nog niet echt gekomen. We laten het allemaal even bezinken!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1909 Gepost op: 18 juli 2012, 17:32:29 »
Ik ga proberen om het plaatje van de jurk hier in te voegen...

edit: plaatje weer verwijderd
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2012, 21:30:30 door Roze »

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1910 Gepost op: 18 juli 2012, 17:43:42 »
Miss eagle, ik ga 's morgens naar Beijer Besselink in Beltrum en 's middags naar Tres Chic in Hengevelde.

Joda, wat ontzettend lief van je vriendin.

Roze, mooie jurk! Toepasselijke kleur haha

Jeetje latinbride, dat is inderdaad niet om de hoek. Kan me voorstellen dat je van slag bent. Heel veel sterkte gewenst.

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1911 Gepost op: 18 juli 2012, 18:45:45 »
Roze: Wat een gave jurk!!!!!!!!!!! Ik heb bijna dezelfde! In elk geval de kleur! Mij stond hij superrrrrr!!!

@ Latinbride: sorry, ik heb straks helemaal over jouw berichtje heengelezen.
Wist jij niet dat ze gingen emigreren? Hebben ze dat onlangs pas verteld? Wat ontzettend jammer! Maar waarom komen ze dan niet terug voor jou? Jij bent toch hun dochter en dan kunnen ze toch even heen en weer vliegen? Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar als ik zou emigreren, bv. naar Australië, dan was ik voor iedereen die dicht bij mij staat terug gevlogen. Kost wel even wat, maar zoiets wil je toch niet missen? En sorry, ik wil je niet NOG verder de put in praten. Maar ik snap het gewoon niet zo goed.. :sad:
Het lijkt me echt heel erg moeilijk om zonder je ouders te zijn tijdens je bruiloft.

HEEL veel sterkte gewenst in elk geval en ik hoop dat je goed afscheid van ze kunt nemen!@ Carien;

Ik ben heel benieuwd hoe Tres Chiq jou bevalt. Ik ben daar zo raar geholpen destijds. Ben heel benieuwd naar jouw ervaring. Wanneer ga je?

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1912 Gepost op: 18 juli 2012, 19:32:33 »
Roze: Ziet er mooi uit! ik ben benieuwd hoe die jouw staat en wat je er van gaat vinden. Straks is dat DE jurk. Wel jammer om alleen heen te gaan.... Maar ook wel weer leuk.

Super koopje miss Eagle heerlijk zo een meevaller.

Latinbride: Lijkt me idd erg moeilijk zonder ouders. Ben ook wel heel benieuwd waarom ze niet terug (kunnen) komen? Wat ook jammer dat de winkel dicht is het zit ook niet mee. Zet em op!! probeer weer de positieve kant op te pakken hoe moeilijk ook!!


Vandaag Tiara, ketting en oorbellen gekocht! Nu wachten op het pakje spannend... Ik dacht als het te druk wordt met ketting doe ik hem gewoon gewoon om oorbellen idem dus kon ik best doen. (hoe zo, voor mezelf goed praten)

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1913 Gepost op: 18 juli 2012, 21:01:03 »
Joda: heb jij hem op die ene website gekocht die je gister of eergister op de site zette?? Ben benieuwd welke het is geworden :)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #1914 Gepost op: 18 juli 2012, 21:14:18 »
Mappel, Ik heb de tiara via marktplaats gekocht! Ergens heb ik toch altijd een kriebel dat het dan niet goed zit, maar goed, Ik duim heel hard! :tongue:

Oh en ik heb mn trouwschoenen besteld! Ik ben best wel lastig wat schoenen betreft, Vind de hak vaak veel te hoog, of de kleur niet oke, maar deze zijn heel leuk! Het grappige is wel dat ze er zowel in mijn maat als in de maat van ons bruidsmeisje zijn! De mijne zijn dus al besteld, en voor het bruidsmeisje wachten we nog ff!

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1915 Gepost op: 18 juli 2012, 21:22:33 »

@ Carien;

Ik ben heel benieuwd hoe Tres Chiq jou bevalt. Ik ben daar zo raar geholpen destijds. Ben heel benieuwd naar jouw ervaring. Wanneer ga je?

Ja, dat kan ik me inderdaad nog wel herinneren ja. Ben benieuwd. Ik laat het wel weten! ik ga 6 september. Nog even aftellen dus :)
Waar ben jij uiteindelijk geslaagd dan?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #1916 Gepost op: 18 juli 2012, 22:14:19 »
Dames, ik heb vandaag ook nog een bloemstuk voor op de auto gevonden!! Wat een dag!!

*LiN*

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1917 Gepost op: 18 juli 2012, 22:35:16 »
Hallo allemaal,

Ook ik ga trouwen in 2013 en dan wel op 7 juni (net als een hoop anderen zag ik al! :) )
Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik ten huwelijk ben gevraagd door m'n lief.
Eigenlijk zouden we al op 15 juni '12 gaan trouwen, maar door omstandigheden hebben we het een jaartje verschoven.

We hebben voor 7 juni gekozen, omdat we twee dagen daarvoor ook 7 jaar samen zijn. En bovendien maakt het een leuk sommetje.
Een aantal dingen hebben we al geregeld, namelijk:
- Trouwlocatie
- Diner/feestlocatie
- Trouwauto (De vrachtwagen van AS, zijn enige eis, hij is nl. vrachtwagenchauffeur!)
- CM
- Getuigen
- Fotograaf
- DJ (één van mijn ooms)
- Bloemiste (tante van AS)

Maar nog steeds veel dingen om uit te zoeken dus. Ik hoop hier nog veel leuke ideeën op te doen!  :biggrin:

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1918 Gepost op: 19 juli 2012, 08:17:40 »
Inderdaad Mappel op die site ik kan het plaatje alleen niet van de site halen. Maar als je bij tiara's dan rood dan nr. Tiara 346.
Maar als het er is zal ik een foto hier neer zetten.

Oei ja lastig schoenen,Dees koop je ze bij een bruidszaak of bij een andere winkel.

Lin welkom, al een boel geregeld leuk!!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1919 Gepost op: 19 juli 2012, 10:37:17 »
@ Latinbride: sorry, ik heb straks helemaal over jouw berichtje heengelezen.
Wist jij niet dat ze gingen emigreren? Hebben ze dat onlangs pas verteld? Wat ontzettend jammer! Maar waarom komen ze dan niet terug voor jou? Jij bent toch hun dochter en dan kunnen ze toch even heen en weer vliegen? Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar als ik zou emigreren, bv. naar Australië, dan was ik voor iedereen die dicht bij mij staat terug gevlogen. Kost wel even wat, maar zoiets wil je toch niet missen? En sorry, ik wil je niet NOG verder de put in praten. Maar ik snap het gewoon niet zo goed.. :sad:
Het lijkt me echt heel erg moeilijk om zonder je ouders te zijn tijdens je bruiloft.

HEEL veel sterkte gewenst in elk geval en ik hoop dat je goed afscheid van ze kunt nemen!

Thanks voor je bericht, maar ze kunnen het financieel niet veroorloven om terug te komen. Een vliegticket kost al gauw 800 euro en ze zijn met z'n 3-tjes, dus dan wordt het wel veel voor hun. Ik weet pas sinds een week dat ze weggaan  :sad:
Maar t komt allemaal wel goed. Ik geniet van de tijd die ik nu nog met ze heb en volgend jaar gaan we daarheen op huwelijksreis.

Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes!

@ Roze, wat een super gave jurk! Ben benieuwd of het DE jurk wordt hihi.

En Lin Welkom hier!!!!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1920 Gepost op: 19 juli 2012, 12:50:27 »
@ latinbride: heftig hoor. Volgens mij pak jij het allemaal erg goed op, knap zeg.

@ de jurk...ja, wel echt mijn kleur he;-) Morgen weten we of ie me staat!

Een aantal van jullie zijn al lekker bezig met de accesoires, leuk! Ik moet eerst maar een jurk en dan de rest;-)
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2012, 14:38:43 door Roze »

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1921 Gepost op: 19 juli 2012, 12:54:56 »
@roze, ik moet wel. Ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten, maar daar verander ik ook niks mee. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet verdrietig om ben, maar om lekker cliche te doen, het leven gaat toch door. Het kan altijd erger. Mijn ouders leven tenminste nog, ik heb ook vriendinnen die hun ouders nooit meer kunnen zien...
Heel veel succes met het passen morgen. Ik ga voor je duimen dat de jurk alles is waar je van gedroomd hebt :)

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1922 Gepost op: 19 juli 2012, 13:04:02 »
@latinbride jeetje lijkt me ook heel heftig als je ouders ineens zo ver weg gaan wonen! IS wel heel fijn dat jullie daarheen gaan op huwelijksreis kan je het in ieder geval uitgebreid aan ze vertellen hoe het is geweest! Misschien een leuke tip wat ik op een andere bruiloft heb gezien die hadden een skype verbinding aangelegd met de familie in het buitenland... en zo konden zij via de skype verbinding toch een beetje bij de ceremonie zijn!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1923 Gepost op: 19 juli 2012, 13:38:23 »
@kim, dat gaan we ook doen :biggrin: We zorgen ervoor dat ze mee kunnen kijken met de ceremonie en alles wordt gefilmd, dus dan kunnen ze het nog rustig terugkijken. T komt allemaal wel goed, weet ik zeker. Ik ga ze zeker missen, maar heb dan wel een mooi vakantieadres hihi

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1924 Gepost op: 19 juli 2012, 14:59:59 »
@Sannepan Wat heerlijk lunchen dichtbij het strand en er foto’s op het strand. Jammer dat as als Limburger niets met het strand heeft. En die gewoond heeft op Terschelling dus wel.

 @Misseagle ik vind een bruidstaart wel iets hebben. Ik ben heel benieuwd wat de vriendin van ons van onze taart gaat maken. Ze heft al acht kinderverjaardagstaarten voor onze kinderen gemaakt en allemaal super lekker!

 Het is handig dat je alles wat geregeld kan worden regelt. Hier gaan we trouwen over twee maanden en drie dagen en dat is heel spannend. Pfff maar het komt vast wel goed!

 Je zelf uitnodigen doe je toch echt niet vind ik. Raar van de tante van As dat ze bijna eist de hele dag erbij te willen zijn. Je hebt groot gelijk dat je niet gereageerd hebt. Ze zal het wel zien als ze de uitnodiging krijgt. Wij hebben wel alle tantes en ooms uitgenodigd. Zo kunnen ze er allemaal bij zijn. En omdat er verschillende op leeftijd zijn verwachten we dat er ook een aantal voor het avondfeest naar huis gaan. Gewoon uitnodigen wie julie willen. En dan is het gemakkelijk gewoon allemaal niet.

 @Joda bedankt! Wat ontzettend naar van je vader. Al heeft hij er een grote invloed in gehad het zal toch niet gemakkelijk voor je vader zijn geweest. Een zwager heeft een apparaatje in zijn lichaam die mag dus bijna geen alcohol drinken.

 Mijn vader is er altijd voor mij geweest vanaf baby af aan. Het is nu best wel moeilijk dat hij er nu niet is en dan vooral voor zijn kleinkinderen. Dat hij niet de opa kan zijn die hij wel wil zijn. We hebben geen idee hoe lang mijn vader zal moten blijven waar hij nu is. Anders zou je zeggen dan stellen we de bruiloft gewoon een beetje uit. En omdat mijn vader er niet bij kan zijn er niet veel contact is met zijn twee broers, twee zussen en hun kinderen heb ik besloten die niet uit te nodigen voor de bruiloft. Mijn vader en zijn familie woont in Friesland en dan willen we daar ergens met mijn vader en de familie een leuke dag gaan maken.  Geen idee wanneer dat gaat zijn. Het lijkt me dan leuk om ergens aan het water wat te gaan eten en misschien een activiteit en desnoods met iemand die ons opnieuw “trouwt”. En het zou leuk zijn als we dan nog in onze kleding passen. :wink:

 Ik hoop dat mijn moeder erbij zal zijn. Ik heb echt geen idee en mijn zusje maar dat gaat moeilijk zijn omdat haar dochtertje die een paar maandjes ouders is als onze oudste dochter leukemie heeft en die heel veel onderzoeken en chemo moet ondergaan. Het is niet te beschrijven wat die allemaal moet meemaken. Mijn broertje en zijn nicht wil ik ook graag op onze bruiloft. Maar ik verwacht dat de afstand een probleem gaat zijn ze wonen op Terschelling.

 Hier was er even misverstand van het in ondertrouw gaan. Schoonouders dachten dat we even met ons tweeën gingen trouwen. Niet dus het was de ondertrouw maar. Ze vonden dat hij zijn zus moest waarschuwen die had dan een vrije dag gekregen. Voor de trouw wel maar niet voor de ondertrouw. Misschien komt de interesse nog als de datum van jullie dag nog dichterbij komt of in 2013. Voor veel mensen is 2013 nog zo ver weg. Hetzelfde was met de komst van onze kindjes. Bij de eerste twee was het dat ze in het volgende jaar geboren gingen worden. En toen dacht mijn schoonvader dat Jonas ook pas in het volgende jaar geboren ging worden. Toen was het nee dit jaar nog het is geen olifantendracht gelukkig.

 @Latin Bride leuk dat jullie om half een trouwen. Wij trouwen om een uur voor de kerk. Maken dan familiefoto’s en dan gaan we naar de feestlocatie.  Denk dat we om half drie gaan toasten en om vier gaan we aan tafel.

 Wat erg dat je ouders gaan emigreren en nog wel zo ver weg. Je ouders gaan deze maand al weg? Vertrekken ze dan al voor goed. Je gaat pas over tien maanden trouwen. Kunnen ze dan als huwelijksgeschenk voor jullie niet voor een korte vakantie naar jullie toe komen? Het lijkt mij dat ze best wel ergens kunnen logeren. Een hele dikke knuffel!! Ik lees dat de reis duur is misschien kunnen ze er voor sparen?


 @Yvon Je hebt groot gelijk ik kan me er ook niets bij voor stellen. Ik vond het al vervelend dat ik naar de kinderen op school kon gaan kijken omdat het alleen voor grootouders was. Ik wil zoveel mogelijk alles meemaken. Ik heb niets met voetbal maar ik denk mocht een van de drie zou gaan voetballen ik toch wel eens ga kijken. Misschien niet iedere week maar toch regelmatig.

 @Junebride bedankt! Ik denk dat ik er het meest mee bezig zal nu in de voorbereiding naar de bruiloft toe. Ik wil proberen dat we nog een keer naar mijn pa kunnen rijden voor de bruiloft. Ik denk dat ik zeker ga stralen. Ik denk dat ik alleen maar moet kijken naar onze drie kinderen en naar mijn verloofde. En er gaan een heleboel uit genodigden wel zijn. Het is ook dat je op zo’n dag niet veel tijd om met iedereen even veel bezig te zijn. Het zou al fjn zij dat ze er in de toekomst er meer voor onze kindjes kunnen zijn. We gaan zeker stralen al gaat het zeker spannend zijn met de videografen maar ze gaan het mooi vastleggen voor ons en de afwezigen.

 @Leo Vrede is het niet echt. Het is heel spijtig. Maar we gaan zeker genieten. We gaan er een prachtige dag van maken. Trouwen met de man met wie ik oud wil worden en die vader is van onze drie kinderen. Mooier kan niet.

 @Dees Leuk dat jullie zoveel kunnen besparen. Heel handig! Leuk dat je je Gerbera’s hebt gevonden.

 Ik weet niet of het gebruikelijk is of niet dat er een muziek is op de gemeente moet ik nog eens informeren.

 @Kim Leuk dat de datum om de jurk te vinden staat. Ik had een hele brede smaak als het op jurken passen aankwm. En ik had de winkel verschillendefoto’s van jurken opgestuurd. En een van de jurken is het nu geworden. Alleen dan helemaal effen zonder bewerking op de jurk en dat had ik echt niet gedacht. Al vast heel veel plezier in oktober. Dan zijn we getrouwd :wink:

 Leuk dat jullie je ringen hebben gekocht onder julie buget. Onze ringen kosten samen net geen 900 euro en die hebben we ook bij een juwelier in België gekocht.

 @Mappel een hele dikke knuffel. Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag een buiten bruiloft wil dat is natuurlijk ook heer erg mooi. Misschien gaan we voor een locatie waar je veel buiten kan vieren maar wel alles heeft omdat mogelijk te maken. Wij hebben ook een gewone bruiloft en gaan ook niet voor het duurste van het duurste maar onze bruiloft gaat naar de 14 000 euro toe. Daar zit ook de huwelijksreis in maar toch alle bedragen bij elkaar tikken toch hard aan.

 Gelukkig dat je er nu meer vertrouwen in hebt. Veel succes!

 Wij hebben ’s middags een warm buffet en voor de avondgasten hebben we ook broodjes, soep en dessertenbuffet. Als je van broodjes houd zou zeker een broodjesbuffet doen. En als de familie er ook van houd hebben ze geluk. Het is jullie dag dus jullie keuze!

 Wij hebben zo’n 70 daggasten en ’s avonds totaal met daggasten zo’n 200.

 Onze videograaf gaat ook zo’n 850 euro kosten en ik denk dat het ook betaalbaar is omdat ze met twee heel lang komen filmen en dan een clip maken enz.

 Ik heb geluk met mijn kapster dat is een nicht van mijn verloofde.

 Je zou het ook samen met de CM kunnen maken. Het handige is van zo’n gastenboek te maken is dat je de dag overloopt en zo beschrijft wat voor jou belangrijk is en zo ook een lijstje kan maken wat je nog moet regelen. En zo ook kan beschrijven wat de taken van de CM zullen zijn. Hier op het forum zijn er wel voorbeelden te vinden die je kan aanpassen naar je eigen trouwdag. Succes!

 Mijn verloofde was 416 euro kwijt hij was naar een outlet winkel geweest en het was oude collectie maar dat maakt toch niet uit volgens zijn zussen en zijn ouders ziet hij er prachtig uit.

 @Destino dat ziet er als een hele mooie locatie uit!

 @Carien Hier in België zal het echt niet langer dan een kwartier duren. Ik ben benieuwd wat er verteld gaat worden. Niet zo veel denk ik. Er is ook geen praatje met de ambtenaar van te voren.

 @Roze mooie jurk!


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards