collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987728 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

audjuh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1925 Gepost op: 19 juli 2012, 15:47:16 »
Wij gaan ook trouwen in 2013
Om precies te zijn 7-6-2013

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1926 Gepost op: 19 juli 2012, 15:49:22 »
@ audjuh welkom!

@veer jeetje wat heftig zeg!!! Wat krijgen jullie veel ellende over jullie heen! Hoop echt dat de zon weer snel voor jullie gaat schijnen meid, want al die ellende is ook niks!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1927 Gepost op: 19 juli 2012, 15:56:00 »
@ audjuh welkom!

@veer jeetje wat heftig zeg!!! Wat krijgen jullie veel ellende over jullie heen! Hoop echt dat de zon weer snel voor jullie gaat schijnen meid, want al die ellende is ook niks!

Bedankt! Mijn verloofde zegt wel eens wat voor jaar hebben we gekozen om te trouwen. Maar tussen de regenbuien schijnt gelukkig wel de zon. We gaan er echt een prachtige dag van maken. We gaan er alle vijf prachtig uit zien. We hebben hele lieve mensen gevonden die voor ons gaan koken. En morgen ontmoeten we de mensen die onze dag gaan vastleggen en die lijken me ook hele vriendelijke te zijn. We gaan er gewoon een super dag van maken. En als we dan kans krijgen gaan we die gewoon over doen. Op kleiner schaal dan. :wink:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1928 Gepost op: 19 juli 2012, 16:04:54 »
Je hebt groot gelijk meid! Goed dat je zo positief blijft! Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben en dat je de kans krijgt om het nog eens over te doen met alle mensen die je op de grote dag zal moeten missen. Dikke knuffel!!!!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1929 Gepost op: 19 juli 2012, 16:22:09 »
Je hebt groot gelijk meid! Goed dat je zo positief blijft! Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben en dat je de kans krijgt om het nog eens over te doen met alle mensen die je op de grote dag zal moeten missen. Dikke knuffel!!!!

Bedankt! Vind ik heel lief van jou! Ik hoop voor jou dat je ouders er toch bij gaan zijn. Dat er een oplossing komt voor de vliegreis. Dikke knuffel terug! Ik blijf positief want het is toch een droom die uit komt trouwen met de man van wie ik houd samen met onze drie kinderen. :wub: Voor een dag een Princes zijn. :wub:
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2012, 16:24:30 door Veer »

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1930 Gepost op: 19 juli 2012, 18:11:09 »
@iedereen, eventjes niet hier geweest en weer hoop erbij! ga niet op alles reageren, pik er paar dingen uit..

@joda volgens mij had je me verkeerd gequoted? Want had ik een koopje? Heb volgens mij niets gekocht hihi..

@LB, wat rot zeg.. je weet het net en dan gaan ze ook al zo snel emigreren! Zelf wisten ze het natuurlijk al langer? Maar je hebt gelijk, moet er het beste van maken he!

Ik wil ook best op marktplaats kijken voor vanalles maar ben daar zo slecht in!
Voor accesoires kan ik nog niet kijken maar ik wil bijv voor mn bruidsmeisjes nepboeketjes.
Probleem is alleen dat ik nog niet weet wat voor een boeket ik zelf pak en het moet wel enigzins matchen!

Verder had mn vader vandaag het 'nieuwe' idee om misschien ook onze vriendengroep er bij te laten zijn als mijn AS me op komt halen. Dit betekent dan wel dat zij met ons meegaan vanuit Someren-Heide naar Eindhoven en zij dus niet bij het stadion staan te wachten. Scheelt toch weer 7 man die ons dan niet opwacht daar.. En dan zullen er misschien nog maar stuk of 15 staan... Weet niet of ik dat leuk vind.. en wat me leuker lijkt..
Straks maar eens met AS over hebben..

Wat vinden jullie?
Leuker als zij erbij zijn bij het ophalen van de bruid of bij de aankomst bij het stadion?

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1931 Gepost op: 19 juli 2012, 18:18:52 »
Ik weet niet of het kan hoor, maar misschien kun je de vrienden vanaf het ophaalmoment wel wat eerder naar het stadion laten vertrekken, zodat zij jullie met die andere 15 mensen daar ook weer opwachten?

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1932 Gepost op: 19 juli 2012, 18:27:46 »
Nou na het ophalen gaan we lunchen sowieso en het is nog best een trip om naar Someren-heide te rijden. Wat ik ze dan ook weer niet wil vragen.
Het idee was meer dat ze dan met mijn AS meerijden (er passen nogal wat mensen in ons trouwvervoer).. dat is dan ook het leukste voor hem!

Maar fijn dat je meedenkt!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1933 Gepost op: 19 juli 2012, 18:31:47 »
Ow zo! Dan weet ik het even niet;-) Het is natuurlijk wel zo leuk als er een clubje mensen jullie opwacht.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1934 Gepost op: 19 juli 2012, 18:54:41 »
Twijfel gewoon enorm.
Wat mn vader zegt is ook wel weer waar.. maar vind 15 man die je opwacht ook wel erg mager..
En weet uiteraard ook niet hoeveel extra mensen er zullen zijn die ondanks dat ze geen daggast zijn wel naar de ceremonie komen!

Alleen het moment van ophalen is uiteraard ook wel weer zonde als daar alleen de ouders bij zijn en getuigen.

Pffff moeilijk hoor al die beslissingen!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #1935 Gepost op: 19 juli 2012, 21:05:40 »
Audjuh welkom en gefeliciteerd! :)

Misseagle, lastige beslissing! Wat was het oorspronkelijke plan? Wij laten alle gasten naar het huis van mijn ouders komen, En vanuit daar gaan we naar het stadhuis.

Vandaag mijn pap gesproken, wij hebben hem gevraagd of hij wil rijden voor ons, En dat wil hij heel graag doen, Nu hoorde ik vandaag dat hij druk bezig is een mooie auto te regelen, want hij wil niet dat zijn kleintje in de auto van de zaak trouwt! Zo lief!!

Mijn lief, heeft mijn mama vandaag als getuige gevraagd, Die 2 hebben een hele hechte band, en nadat hij mij had gevraagd of ik het niet erg vond, heeft hij haar vandaag gevraagd, Ze ging bijna huilen, Heel mooi!

Verder ben ik echt in een versnelling geraakt wat betreft dingen kopen!

Op de site lightinthebox hebben ze onwijze uitverkoop dus ik heb vandaag voor 15 euro mijn sluier gekocht en voor 25 euro (ipv126) de onderrok die ik helemaal geweldig vind!

Mijn schoenen zijn binnen en passen goed! De tiara is onderweg, en het bloemstuk voor op de auto is gemaakt, Wel spannend want deze dingen maken het ineens heel echt!

even wat foto's!!

 bloemen


 Mijn tiara <3


Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1936 Gepost op: 19 juli 2012, 21:30:34 »
Ha ha klopt miss eagle ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Was voor Dees bedoeld. Lekker Dees al die meevallers.

Welkom Audjuh wat een prachtige datum ja weer! Gefeliciteerd..

Miss eagle: dat is moeilijk inderdaad een gevoelskwestie denk ik. Maar opgewacht worden door een grote groep lijkt mezelf erg leuk. Wij hebben ongeveer 20 daggasten dus ik denk dat ze ons allemaal al zo een beetje gezien hebben voor de ceremonie eigenlijk vind ik dat best jammer. Als je zo binnen komt lopen is het wel leuk oohhh en aaahh te horen. ALs dat al gebeurd, misschien ook wel een fantasietje van me. :biggrin:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1937 Gepost op: 19 juli 2012, 21:49:33 »
@misseagle, dat is idd een lastige! Wij hebben sowieso al 60 daggasten, dus we laten de meeste bij het stadhuis wachten. Past allemaal niet in huis haha. Denk dat je voor jezelf de voor en tegens moet bekijken en dan een keuze maken. En vooral doen waar je je goed bij voelt!!! En voor de nepboeketjes voor je bruidsmeisjes moet je eens kijken op: www.pompoenzaden-decoshop.nl. Daar hebben ze hele leuke boeketjes van foamrozen voor nog geen 10 euro en in allerlei kleuren!

@veer weet zeker dat je gaat stralen op de grote dag. Want trouwen met de liefde van je leven, in een mooie jurk, das toch geweldig!!!

@dees jij bent goed bezig!!! I love lightinthebox!!!!!!!!!!!!!

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1938 Gepost op: 19 juli 2012, 22:15:41 »
Even snel een update: Ik heb de offerte binnen van degene waar ik vrijdag zo sip van werd en het blijkt REUZE mee te vallen, hij is 2000 euro goedkoper dan ik dacht!!!!!! Dus wij zijn weer helemaal blij en de begroting is weer bijgesteld naar 15000 euro!  JEUJ! :biggrin::D

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1939 Gepost op: 19 juli 2012, 22:32:43 »
Jeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Wat een super fijn nieuws Mappel! Zie je nou wel dat alles goed komt???!!! Ben blij voor je meid :biggrin:

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1940 Gepost op: 19 juli 2012, 22:38:42 »
Meisjes,

Even een vraag over light in the box. Klopt het dat je niet zomaar kunt retouneren?

Ik heb daar supergave schoenen gezien, maar kan zo niet beoordelen of dat ook overeenkomt met mijn jurk en daarbij heb ik de ene keer maat 41, dan weer 42. Maar als je niet zomaar kunt retouneren dan durf ik echt niet te bestellen hoor.

Graag ervaringen :)

Bedankt voor je lieve reactie Latinbride  :)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1941 Gepost op: 19 juli 2012, 22:49:19 »
Hier ervaring met schoenen daar haha. Ik had schoenen besteld, automatisch in maat 39, maar die waren dus te groot. Kon ze niet terug sturen, omdat de schoenen met de hand gemaakt worden en daar dus niet op vooraad liggen. Wel staat bij de schoen een maattabel die je moet hanteren en dan passen ze wel. Ik heb namelijk daarna wel mijn voeten opgemeten en de bijpassende maat besteld en die zaten goed. Maar terugsturen kan dus echt niet.

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1942 Gepost op: 20 juli 2012, 08:14:16 »
Wow Mappel dat is nog eens lekker!! Het komt allemaal wel weer goed!

Hier nog geen ervaring met schoenen.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #1943 Gepost op: 20 juli 2012, 10:12:50 »
je kunt inderdaad niet zomaar retourneren bij hun, daarom hebik mijn schoenen ook niet daar gehaald! ik heb mijn sluier en onderrok wel daar besteld! maar daar kan weinig mis mee gaan

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1944 Gepost op: 20 juli 2012, 10:32:22 »
@Dees, Maar de sluier kan toch ook "niet passen" bij je jurk? Of heb je je jurk al?
Ik zou t liefste ook willen kopen kopen kopen.. Vooral dingen in de aanbieding zijn uiteraard top. Alleen heb ik mn jurk nog lange niet.. Ga pas in oktober kijken dus ja dan durf ik ook nog geen dingen erbij te kopen!

@daggasten, De mensen zien me sowieso al voordat de ceremonie begint. Want wij hebben een hele speciale trouwauto en ik zou het zonde van dat geld ook vinden als mensen die niet te zien krijgen. We hebben ongeveer 34 daggasten (en dan misschien nog mensen die wel naar de ceremonie komen)
We kunnen niet alle daggasten naar mn ouders laten komen, dat is vervoerstechnisch niet handig en de opa's en oma's gaan dan zo'n hele dag ook niet volhouden en we willen ze er toch graag zo lang mogelijk bij hebben! Ook hebben we 2 mensen in een elektrische rolstoel die het trouwvervoer niet in kunnen dus die zouden ook moeite hebben..
Dus allemaal gaat sowieso niet.

Twijfel twijfel, want mn AS vindt alles prima!

Mappel

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1945 Gepost op: 20 juli 2012, 11:16:26 »
Hoi hoi,

Oke, dan ga ik ook mijn schoenen daar niet bestellen. Ik weet namelijk ook niet of de kleur goed is. Jammer!! Want ik heb hele mooie gezien voor 25 euro, erg afgeprijsd.
Dan koop ik daar mijn Tiara en sieraden wel, daar kan inderdaad heel weinig mis mee gaan!

Bedankt voor de tips! :)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #1946 Gepost op: 20 juli 2012, 11:51:36 »
Het is altijd lastig om te zien of het bij je jurk past. Ik heb zilveren besteld en ik heb een witte jurk, dus dat kan altijd haha. Als ik vantevoren gewoon mijn voeten opgemeten had, dan was er ook niks aan de hand geweest. Maar 25 euro is niet duur! Ik zou t dan denk ik wel doen en als het niks is, weer doorverkopen via Marktplaats of iets dergelijks, maar dat ben ik dan weer hahaha.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1947 Gepost op: 20 juli 2012, 11:55:22 »
@veer weet zeker dat je gaat stralen op de grote dag. Want trouwen met de liefde van je leven, in een mooie jurk, das toch geweldig!!!

Bedankt! Ik kijk er naar uit om mijn jurk te gaan passen. Ik weet hoe de meisjes er uit gaan zien. Maar hoe mijn verloofde er uit gaat zien is nog een grote verrassing en ook hoe Jonas er uit gaat zien is een verrassing. Ik weet dat zijn kostuum nog kleiner gemaakt gaat worden in september.

Maar goed door het er over te schrijven had ik er gisteren toch over gedroomd dat ik mijn pa had gevraagd had met de trein naar Eindhoven te komen en dat mijn verloofde en ik hem gingen halen van het station en dat het vrijdag was en dat we op maandag gingen trouwen. En dat ik dacht dan moeten we maar op zondag een kostuum kopen voor mijn pa. We gaan in de toekomst iets leuks doen en kunnen dan hoop ik met zijn allen nog in onze trouwkleding. :biggrin:


@Daggasten wij hebben ook 70 daggasten. We gaan alleen de naaste familie uit nodigen bij zijn ouders thuis. Omdat daar voor de deur foto's worden gemaakt. De andere daggasten verwachten in het gemeentehuis en/of in de kerk.

@Mappel wat fijn dat de offert meeviel. Ik ben blij voor jullie!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #1948 Gepost op: 20 juli 2012, 12:09:07 »
miss eagle, mijn moeder maakt mijn trouwjurk, en zij heeft dan ook samen met mij gekeken voor de sluier, We hebben zelf het patroon uitgekozen, en de stof natuurlijk ook! Dus in die zin heb ik het wel makkelijk, want ik kan dat soort dingen wel al kopen!

Vanmorgen ook een aantal corrigerende body's besteld, Hopelijk zit er 1 goede tussen en kan de rest gewoon terug gestuurd worden :)

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #1949 Gepost op: 20 juli 2012, 15:53:42 »
Ah oke, das wel handig ja!
Mijn moeder is daar niet zo handig in, evenals mn schoonmoeder.
Maar ja aan de andere kant vind ik t net zo leuk om naar zo'n winkel te gaan!
Alleen duurt dat nog zo lang :sad:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards