collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987782 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

buttoxxl

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2075 Gepost op: 2 augustus 2012, 22:36:49 »
Hoi Dees, voor zo'n kort afstandje zou ik denk ik ook geen dure auto huren. Maar die van ons moet echt afstanden afleggen.
En je doet de auto toch leuk versieren met bloemen en zo, dus dat leukt ook op.
Voor mijn dochtertje heb ik wel een jurkje gekocht op vakantie in fuchsia kleur voor 15 euro. Een echt bruidsmeisjesjurkje.
Ik weet alleen niet zeker of ik deze ook bij haar aandoet. Ik ben helemaal weg van die pettiskirts, dus misschien koop ik die wel.
Voor mijn oudste meid ben ik aan het kijken of die Amerikaanse website mijn bruidsjurk kan maken in felroze, maar dan met een kortere onderkant tot boven de knieen.
Hoe mijn stief(bah)zoontje eruit gaat zien weet ik niet, is nog helemaal een verrassing. Die gaat shoppen met zijn vader.
Daar de kids nog volop groeien wachten we tot een paar maanden voor de bruiloft.

Mijn klein tut krijgt wel een heel klein mini tiaraatje in haar haar. Hij is met fuchsia en roze steentjes bezet.
Nu maar hopen dat ze een beetje haar gaat krijgen. De krulletjes zijn net aan het komen bij haar.
Ach we hebben nog ff he :wink:

Wat voor een jurk ga je laten maken Dees of is dat nog geheim?
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2012, 22:39:09 door buttoxxl »

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2076 Gepost op: 3 augustus 2012, 00:03:51 »
Buttoxxl: Mooie ringen! Ik kon vanmiddag geen plaatje vinden, maar nu wel! Dit zijn dus de ringen van €1650, wat ik veel en veel te duur vind. En ik kom voor de bruiloft ook niet meer buiten Nederland dus dat word hem ook niet. Ik vind het echt belachelijk veel geld. Maar we gaan ze nu laten maken bij de plaatselijke goudsmit en ik laat er dan minder steentjes in zetten, ook wil ik de witgouden rand wat smaller want nu is de ring 6 mm, wat best breed is.

Marlie: Ik ga ook voor comfort, je moet er toch de hele dag in lopen + dat je ook een beetje normaal naar het toilet wilt kunnen gaan. Ik heb geen zin om dan van iets van jarretels ofzo los te moeten maken :tongue: En de huwelijksnacht, ach dan ga ik van te voren wel ff snel naar het toilet en trek ik iets moois aan hihi.

Veer: Jou moeder gaat je jurk maken, dat heb ik goed toch? (houd het soms echt niet meer bij! :)) Ik ben ook benieuwd hoe de jurk gaat worden, heb je al een voorbeeld? Nieuwgierig :ph34r:

Edit: het is dus Dees, sorry!
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 00:05:06 door Sjaantje »

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2077 Gepost op: 3 augustus 2012, 08:15:12 »
Buttoxxl: Mooie ringen hoor!

Dees: wat leuk dat je vader er zo mee bezig is. Ook mooie ringen trouwens! pff dat is zeker duur, vind het inderdaad ook wel wat hoor zoveel geld voor ringen maar goed als je iets leuks wil... AS wilde ook wel zilveren ringen, in het begin ik ook wel maar ach ik vind goud (wel wit goud) wel echt iets voor trouwringen. Nou ja we hebben nog een tijdje om te twijfelen.

Vraagje: Houden jullie al rekening met zonnen? Ik wordt snel bruin en dat blijft ook wel zitten, maar om nou de hele zomer binnen te zitten dat lukt me niet ik heb ook de halve week buiten werk.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2078 Gepost op: 3 augustus 2012, 08:50:05 »
Ik zit nu mobiel dus kan geen plaatje posten, zal ik vanavond even doen,.

Jorien26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2079 Gepost op: 3 augustus 2012, 09:21:14 »
Ik hou nu nog geen rekening met zonnen nee.. meestal is dat in de winter er toch weer af, ga pas echt opletten vanaf de eerste zonnestraaltjes volgend voorjaar! Maar ik denk dat ik dan ook wel een zonnebankkuurtje neem :ohmy: weet ik tenminste zeker dat het egaal wordt..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #2080 Gepost op: 3 augustus 2012, 09:24:39 »
Ik probeer er in zoverre rekening mee te houden, dat als ik echt de zon opzoek, ik ff mijn bikinibandjes afdoe.. Gelukkig wordt ik ook snel bruin en trekt het dus ook snel bij..
Marr inderdaad, volgend jaar alleen strapless in de zon, en eventueel zonnebankje..(maar liever niet)

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2081 Gepost op: 3 augustus 2012, 09:28:34 »
Onze bruidsmeisjes zijn wat ouder haha.
Hebben zelf geen kinderen en mn broertje of mn schoonzus ook nog niet dus hebben we de nichtjes van mn AS gevraagd. Zijn oom is 13 jaar jonger dan zijn moeder en heeft dus nog relatief jonge kinderen.

Geloof dat ze 6 - 8 - 12 zijn...

Dus echt wel al hele dametjes, maar verder niemand die jonger is en zij wilden het zooo graag.
Dus wel erg leuk vonden we :)

20 oktober ga ik voor mn jurk kijken.. Het wordt dus toch geen 11 augustus. Wel jammer, maar ach bij de nieuwe collectie zit vast wat moois!Oh en ik kleur wel maar echt heel licht! Wordt nooit echt bruin :sad:
Snik...

Maar ga toch zonnebank kuurtjes nemen volgend jaar, op dit moment hou ik er echter nog geen rekening mee want alles wat ik eventueel kleur (het is er niet echt het weer voor met die regen) gaat in de winter er weer af!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2082 Gepost op: 3 augustus 2012, 12:12:01 »
@Buttoxxl Ja, de kinderen vinden het ook heel leuk omdat die op het busje in Mega Mindy lijkt. Zeker weten onze verloofdes mogen ook mee beslissen. Die van mij heeft de ringen gekozen en de huwelijksreisbestemming Parijs en Disneyland niet dat ik het erg vind maar voor mij was De Efteling ook leuk geweest als we daar in een bungalow zouden overnachten.
Ik ben benieuwd hoe je dochtertje er uit komt te zien. Je kan ze eerst het bruidsmeisjesjurk aan doen en later op de dag een pettoskirst ik heb het even opgezocht en ze zien er mooi uit. Je dochtertje zal er ook prachtig uit zien. Je kan ze beter niet te vroeg kopen het zou jammer zijn als ze te klein of te groot zouden zijn op de dag. Ik heb alleen stief broertjes en sief zussen maar ik laat dat stief altijd weg dat klinkt niet leuk. Ik heb bij de oudste heel lang moeten wachten tot ze een een beetje haar kreeg. Fjn dat ze krulletjes aan het krijgen is. De mini tiara zal vast prachtig staan.
Jullie manier klinkt ook heel speciaal. Ik wil echt graag de foto's van tevoren gemaakt hebben. Hopelijk hebben we mooi weer. Jullie ringen zijn ook prachtig!

 @Dees Ik ben benieuw welke auto hij voor jullie gaat kiezen. Ik hoop dat je er gemakkelijk in en uit gaat kunnen stappen.

 Het is heel fijn dat onze eigen kinderen bruidskindjes kunnen zijn. We hebben echt gewacht tot Jonas wat groter ging zijn. Ik heb onze Jonas in zijn kostuum gezien en hij zag erg prachtig uit. Het is donker glanzend grijs dus veel donkerder dan de papa volgens mijn oudste dochter. En de meisjes hun jurkjes komen ook uit dezelfde stof als mijn jurk. De winkel heeft alles op patroon getekend en geknipt. Mijn schoonzus is druk bezig met mijn jurk en de jurkjes in elkaar te zetten en ze worden prachtig. Ik ben al twee keer gaan passen en de meisjes een keer. Maandag voor het laatste keer misschien. Maandag gaan we een beetje een totaal plaatje krijgen. Ik zal mijn fotocamera meenemen.
Ik open altijd een word document. En zo kan ik meteen reageren als ik een stukje gelezen heb. Ik zou het ook niet meer weten aan het einde van alle stukjes wat ik nu wilde zeggen.

 @Sjaantje dat is inderdaad heel veel geld. Het is leuk dat nu de ring zo gaat worden als jullie willen. Ik denk dat het met de jurk al lastig genoeg gaat zijn om naar de wc te gaan. Mijn schoonzus gaat mijn jurk en die van mijn dochters in elkaar zetten en het kostuum van mijn zoontje verkleinen. Over een paar maandjes laat ik het zeker zien.

 @Joda ik zit te veel binnen en verkleur bijna niet. Maar ik ga echt niet onder de zonnebank en van verloofde mag dat ook niet.

 @misseagle De dametjes gaan er vast prachtig uitzien.

Onze ringen:
[attachment=19698:P5200218 klein.JPG]

De kinderaktes voor onze kids:
[attachment=19699:Kinderdakte_Amber.jpeg] [attachment=19700:Kinderdakte_Zoe.jpeg] [attachment=19701:Kinderdakte_Jonas.jpeg]
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 12:13:16 door Veer »

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2083 Gepost op: 3 augustus 2012, 19:57:46 »
Jeetje weer veel te veel om op te reageren!

@latinbride Wat een vervelend nieuws zeg! Snap dat je er flink de balen van hebt! succes met alles afzeggen en omzetten (zal best ff moeilijk zijn), Maar onthoud net als de andere ook al zeiden jou dag komt er zoiezo! en als die er nog prachtiger uit kan zien als je een jaar langer moet wachten is dat het vast waard toch?

Wederom welkom aan de nieuwe bruidjes! T word steeds drukker! gezellig!

@zonnen Ik houd er in zovere rekening mee dat ik vanaf het voorjaar ieder zonnestraaltje ga pakken wat ik pakken kan! En waarschijnlijk met dit hollandse weer ook een zonnebank kuurtje neem.... Ben bang dat ik anders net zo'n spook ben in mijn jurk!

@goodiebags Ik wil ook goodiebags gaan maken voor de kindjes maar heb nog echt geen idee wat ik er in moet gaan doen! Dus alle tips zijn welkom!

@veer wat tof die kinderaktes! Wat zullen ze trots zijn dat ze die mogen tekenen! Ik heb zelf ook op de bruiloft van mijn zus een speciale akte mogen tekenen omdat ik nog te jong was om te tekenen maar mijn zus mij wel graag als getuige wilde hebben. En ik was echt enorm trots haha!

@ringen Ik word ongeduldig.... juwelier zei dat ze binnen 2 weken binnen zouden zijn en dat ie dan zou bellen. afgelopen woensdag was het 2 weken en hij had vandaag nog niet gebeld haha! Jeetje voel me echt een bridezilla zo.... heb ze toch echt pas in juni nodig haha! maar goed vriendlief is net zo ongeduldig dus die heeft zelf gebeld vandaag ze waren binnen nu gingen ze de ringen graveren en we mogen ze morgen op gaan halen :biggrin: JEEHJ

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2084 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:10:09 »
Wat leuk die kinderaktes!! Dat zullen de kinderen echt heel stoer vinden!!

Oke plaatje van mijn jurk, Het wordt een combinatie van de witte en de groene, in principe is het de groene jurk, maar dan met de mouwen van de witte, En dit allemaal in de kleur champagne. Dan komt er een wijde rok onder en een lange sleep aan, Maar het is de basis :tongue:




En dan deze onderrok!



Ik ben zelf ook heel benieuwd naar het totale plaatje als ie klaar is hoor! :biggrin:

Carien85

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2085 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:19:43 »
Ik probeer er in zoverre rekening mee te houden, dat als ik echt de zon opzoek, ik ff mijn bikinibandjes afdoe.. Gelukkig wordt ik ook snel bruin en trekt het dus ook snel bij..
Marr inderdaad, volgend jaar alleen strapless in de zon, en eventueel zonnebankje..(maar liever niet)

haha, hier precies hetzelfde!

Mn ouders hebben een zonnehemel, maar eens vragen of ik die volgend voorjaar zolang bij ons thuis kan stallen.

buttoxxl

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2086 Gepost op: 4 augustus 2012, 14:38:08 »
@Dees, leuk zo'n eigen ontwerp. Ben erg benieuwd hoe die is als hij klaar is. Hij zal vast prachtig mooi worden! Die onderrok is erg mooi van vorm.
Ik ga die van mij bestellen op dreambridaldress.com. Heb nu de stoffen en kleuren besteld.
Die van mij wordt wel gewoon wit, maar die van mijn dochter fuchsia/felroze. Die kleur moet ik dus wel goed van tevoren zien.
Best spannend om hem online te bestellen, maar ik neem de gok. Mijn nichtjes hebben ook hun jurken op het internet besteld en die waren vol lof.
Ik heb de replica van mijn jurk gezien, die zij al een keer voor een andere bruid hebben gemaakt en die was echt supermooi.

Die kinderaktes zijn zeker leuk. Volgens mij hebben de kids van mijn vriendin dat ook gedaan.

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2087 Gepost op: 5 augustus 2012, 15:16:56 »
Jeeehj mijn ringen zijn binnen :biggrin:

Moest ik toch echt even met jullie delen :biggrin:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2088 Gepost op: 6 augustus 2012, 08:29:10 »
Mooie jurk Dees!!! Net een sprookjesprinses :biggrin:

@ Kim, wat een prachtige ringen!!!!!!

Hier toch een beetje goed nieuws :biggrin: We hebben een nieuwe datum gekozen en het gaat gebeuren op valentijnsdag 2014 :biggrin:
We konden alles kosteloos verschuiven, wat helemaal prettig is.
Maar voorlopig hoef ik dus ff niks te regelen haha. Wel ga ik morgen mijn jurk nog een keer aantrekken, zodat mijn vader en broertje mij ook in mijn jurk hebben gezien. Helemaal leuk!!!
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2012, 08:29:43 door LatinBride »

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2089 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:16:25 »
Wat een leuke datum en wat fijn dat alles kosteloos verschoven kon worden zeg!
Ben blij voor je..
Ondanks dat je nu zelf niet zoveel meer hoeft te regelen (pas over een tijdje weer) kom je toch wel hier gezellig kletsen hé?! Bedoel je mening, ideeen en gezelligheid zijn altijd welkom!

buttoxxl

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2090 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:22:29 »
@kim89 Mooie ringen hoor!

@latin bride. Lijkt mij ook ontzettend leuk om op valentijnsdag te trouwen. Wij trouwen volgend jaar juni 2013, maar wil wel proberen in ondertrouw te gaan met valentijnsdag, maar ik moest dan wachten tot nov/dec met bellen, omdat ze nog niet over de agenda beschikten voor volgend jaar.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2091 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:38:17 »
@Zonnen Ik denk dat ik er eerder als  een spook uit zal zien :wink: Ik heb een hele lichte huid en ben geen zonnebaadster. Vroeger als tiener heel veel verbrand geweest zo erg dat je heel stil in je slaapzak moet blijven liggen want anders doet alles zeer. Verloofde is niet zo’n voorstander van zonnebank en ik ook niet voor de huidrisico’s. En dan misschien een kleurtje erop spuiten? Maar aan de ander kant ik ben niet iemand die met een kleurtje rond loopt omdat ik die niet snel krijg en waarom op mijn trouwdag dan wel? Als het niet staat dan de verkleurde kleur voor mij gekozen?

 @goodiebags die wil ik ook maken. Ik wil er iets in steken waar ze mee kunnen spelen zonder dat ze heel vies worden :wink:

 @Kim ik ben heel blij met de kinderaktes. Ik wil misschien de foto van de kindjes veranderen.  Ik denk dat de kinderen het ook heel leuk gaan vinden.  Hele mooie ringen! Over tien maanden en een week gaan jullie ze dragen.

 Leuk dat jullie de ringen mochten ophalen. Nu nog lang wachten voordat je ze lang mag dragen. Ik kan me bedwingen om ze niet  steeds te gaan bekijken.

 @Dees ik zal laten weten wat onze kinderen van de aktes vonden. Je trouwjurk gaat heel mooi worden. Ik ben ook benieuwd naar het resultaat. Heb je al eens een jurk die er op lijkt gepast? En mooie onderrok. Het gaat vast heel erg mooi worden.

 @buttoxxl kinderaktes word wel meer gedaan. Het is een leuke manier om de kinderen bij het huwelijk te betrekken.

 @LatinBride Wat Super dat jullie een nieuwe datum en wat een mooie datum vrijdag 14-2-14 Over anderhalf jaar mag je op een heel romantische dag gaan trouwen. Heel erg leuk en morgen even in je jurk is natuurlijk ook heel erg leuk. Heel veel plezier!  Hopelijk kunnen je ouders en je broertje door dat de bruiloft uitgesteld word dan ook op de bruiloft komen. Het is fijn dat je alles kosteloos kon verzetten maar ook ergens niet meer dan juist. Want jullie verzetten het ruim op tijd.

 Gisteren hadden we een feest omdat  mijn schoonzus en haar man 25 jaar getrouwd zijn. Het is wel leuk als wij er 25 jaar getrouwd zijn dan zijn zij er al 50 jaar getrouwd. Een andere zus was er vorig jaar 25 jaar getrouwd en ze is 50 geworden een week na onze trouw geeft ze een fuif!


LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2092 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:42:16 »
Dank u allen!! Vind de datum ook super en helemaal omdat de opa en oma van AS destijds ook op Valentijnsdag zijn getrouwd :biggrin: We kunnen het nu helemaal doen zoals we willen en ik heb er weer zin in hihi.
En Misseagle, natuurlijk kom ik nog meekletsen, want ik ben heel benieuwd naar jullie dag!!!

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2093 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:50:30 »
@Zonnen, ik zou spraytan niet aanraden Veer! Heb dat zelf gedaan voor de grap met de 30e verjaardag van mijn vent en het geeft toch af.. Je krijgt het er later wel uit.. Maar het is gewoon niet mooi, stel dat je per ongeluk aan de buitenkant van je jurk wat hebt zitten.. Dat is echt niet fijn!

Zelf zonnebank ik nooit dus denk ik niet dat ik van 1 kuur problemen krijg.. Bedoel de zon kan net zo schadelijk zijn :wink:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2094 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:04:01 »
Hallo meiden,

Dat is alweer even geleden, we zijn weer terug van onze rondreis door Thailand.
Heb heel wat leeswerk gehad, reageer daarom ook niet op de vorige berichtjes dat zijn er gewoon teveel! :tongue:

Welkom voor de nieuwe aanstaande bruidjes.

@ LB: wat leuk dat je weer helemaal zin hebt in je bruiloft en een leuke datum :biggrin:

Wij hebben sinds we terug gekomen zijn alles definitief geregeld bij de gemeente en hebben een DJ geboekt.

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2095 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:07:09 »
Zo'n spraytan heb ik inderdaad vaker gehoord dat het toch altijd wat blijft afgeven! zou zonde zijn als dat op je jurk komt!

Zon en zonnebank zijn allebei niet goed voor je huid.. maar ik denk dat je altijd nog beter een kuur kan volgen in een zonnebank studio met de juiste lotions en tijden die aangepast is op jou huidsoort dan uren lang in de zon te gaan liggen bakken... en denk inderdaad dat 1 keer een kuurtje nou ook weer niet zo veel kwaad kan......

thanks dat jullie de ringen allemaal mooi vinden! ik ben er ook echt zoo blij mee! liefje heeft ze verstopt dus ik zie ze zoiezo pas weer tegen de tijd van onze trouwdag haha! wat wij alleen niet wisten en minder blij mee zijn is dat het merkje van de ring in de buitenkant gedrukt zit....... bij de proefmodellen hebben wij deze niet gezien en nu zagen we ineens een klein merkje erin zitten..... maargoed verder zijn ze prachtig dus hebben ons er maar niet al te druk over gemaakt !

@goodiebags haha ja iets waar ze niet al te smerig van worden zou wel handig zijn! Ik denk dat ik het aangezien we in een kasteel trouwen de goodiebag een beetje in dat thema wil gaan vullen..... een prinsessen en ridder stikkerboek ofzo maar verder weet ik het nog niet zo!

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2096 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:21:40 »
Ja das een leuke idee, goodiebag in het thema.
Ons probleem is daarbij alleen dat we in een voetbalstadion trouwen en de meiden niet echt voetbalfans zijn :wink:
Mijn achterneefje die 's avonds komt wel dus die geef ik wel iets leuks in het thema :wink:

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2097 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:25:50 »
Voor de meiden is dat dan inderdaad wat lastiger maar dan zou je in ieder geval al wel met de kleur rood (dit was jullie kleur die terug komt toch?) aan de slag kunnen voor in hun goodiebags! Of gewoon het thema trouwen....... misschien dat daar ook wel iets voor te vinden is....

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2098 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:32:45 »
Prinsessenthema valt ook vaak in de smaak bij meisjes en trouwen en prinsessen vind ik wel bij elkaar passen hihi

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2099 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:36:57 »
Tsjah maar we hebben er wel 1tje bij zitten die dan bijna 14 is..
Dus of we moeten echt specifiek voor t meisje zelf iets erin doen of we doen iets wat alle leeftijden leuk vinden... Moeilijk moeilijk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards