collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987763 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2275 Gepost op: 1 september 2012, 10:31:21 »
Als jullie me missen.. Ben voor 9 dagen naar Londen dus zal hier weinig te zien zijn!
Geniet ervan!!!Mijn jurk is binnen!!!!!!!!!!!!
Hij past en is super.. Zal een xtje kijken of ik een foto kan posten :)
Want mannetje mag hem natuurlijk niet zien hehe

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #2276 Gepost op: 1 september 2012, 12:21:09 »
Wat fijn voor je BWT...
Ik ben natuurlijk heeeeel benieuwd.. Jij had toch een heel kleurijke jurk laten maken? Kan niet wachten op een foto.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2277 Gepost op: 1 september 2012, 12:44:21 »
@ Misseagle: Veel plezier in London!

@ bwtje, ik ben echt benieuwd naar je jurk. Wat Marlie al vraagt, hij is toch heel kleurrijk je jurk?

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2278 Gepost op: 1 september 2012, 13:38:54 »
Ja klopt dames!! Van boven wit en van onder kleurrijk! :)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #2279 Gepost op: 1 september 2012, 18:34:40 »
kan niet wachten op een foto:)

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2280 Gepost op: 1 september 2012, 20:32:53 »
Ja ik probeer volgende week een keer een foto erop te zetten!!
Mijn vriend zit waarschijnlijk vandaf volg ook thuis.. Dus proberen voor de dinsdag haha

wedding2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2281 Gepost op: 1 september 2012, 20:40:45 »
Ik ben ook heel benieuwd!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2282 Gepost op: 2 september 2012, 23:01:51 »
Wooohooo vandaag mijn onderrok aangehad! Hij is zo ongelooflijk fantastisch! Echt sissi en assepoester in 1 gepropt! Oh man ik ben verliefd!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2283 Gepost op: 3 september 2012, 08:39:23 »
@ Dees, wat fijn dat de onderrok helemaal naar wens is :biggrin:
Het was dus een succes om hem te bestellen via light in the box?

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2284 Gepost op: 3 september 2012, 09:26:54 »

even alvast een preview!!!

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2285 Gepost op: 3 september 2012, 12:15:06 »
Zo heerlijk 3 week vakantie, nu eens even de tijd nemen om te reageren. Ik heb wel mee gelezen maar verzaakt te reageren. Giga tijd te kort maar nu niet meer!!
Ik las wat over het afvallen, ik heb mijn streef gewicht gehaald!! Ben nu 20 kg afgevallen en weeg 80kg ben er blij mee. Nu volhouden. Ik was trouwens al ver voor de bruiloft bezig ik denk dat ik er 3 jaar over gedaan heb, maar het laatste jaar heb ik mijn eetgewoontes aangepast en ging het heel hard. Wat er nu nog afgaat is mooi meegenomen maar voor nu is het volhouden belangrijker.
IK wens alle mensen die willen afvallen heel veel succes!!! En daarna volhouden!!

Butoxxl: Wow een jurk voor €310,- dat is heerlijk ik wou dat mijn jurk zo goedkoop was. Ik hoop dat hij helemaal aan je wensen voldoet.

Lin: Mooie bedankjes en lekker bedrag! Ik heb de site ook even bekeken erg leuk ik heb hem bij mijn favorieten.

Miss Eagle: leuk die gastendoekjes in de vorm van puppy, hebben jullie ook iets met honden?? Of is het zo maar omdat het zeker leuk is.
Heel veel plezier in London heerlijk lijkt me even weg.

Bwtje: Het blijft vreemd dat je de ringen niet overal kunt laten graveren, geld is geld toch als ze toch wat kunnen verdienen wat is dan het probleem??
Super dat de jurk er is, ook ik ben heel benieuwd!! Maar zo een preview maakt me alleen maar nieuwsgierig hoe de jurk je staat. Heb je hem al aan gehad? Zit het goed??

Dees87: Je hebt groot gelijk dat je toch gaat passen lekker sfeer proeven en natuurlijk niet verliefd worden op een jurk. Ik wens je heel veel plezier 14 sept komt hard dichterbij.
Ha ja die beverly hills variant is ook leuk maar wel heel erg overdreven.
Super dat de onderrok naar wens is.

Ikkuh: Jee dat is inderdaad lastig als het glad wordt maar hopen van niet. Wel lief idd dat een aantal al een huisje hebben gehuurd. Dan weet je zeker dat ze erbij willen zijn.

Verder hier niet veel vorderingen, ik ben een beetje bezig met de bedankjes hopelijk kom ik een heel eind in de vakantie maar bij goed weer gaan we schuur verven.
We hebben ook afgesproken ringen te zoeken in onze vakantie dus daar heb ik ook wel veel zin in al ben ik wel bang dat het het allemaal net niet is of dat ik juist de duurste kies.
Ook ga ik een afspraak maken met de cm’sters helemaal leuk.
Vraagje: gaan jullie ook iets speciaals laten graveren  in de ringen? Iets persoonlijks. Het lijkt me leuk maar zou nog niet weten wat.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2286 Gepost op: 3 september 2012, 19:16:54 »
@ Dees, wat fijn dat de onderrok helemaal naar wens is :biggrin:
Het was dus een succes om hem te bestellen via light in the box?

Ja wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Zo heerlijk 3 week vakantie, nu eens even de tijd nemen om te reageren. Ik heb wel mee gelezen maar verzaakt te reageren. Giga tijd te kort maar nu niet meer!!
Ik las wat over het afvallen, ik heb mijn streef gewicht gehaald!! Ben nu 20 kg afgevallen en weeg 80kg ben er blij mee. Nu volhouden. Ik was trouwens al ver voor de bruiloft bezig ik denk dat ik er 3 jaar over gedaan heb, maar het laatste jaar heb ik mijn eetgewoontes aangepast en ging het heel hard. Wat er nu nog afgaat is mooi meegenomen maar voor nu is het volhouden belangrijker.
IK wens alle mensen die willen afvallen heel veel succes!!! En daarna volhouden!!

Butoxxl: Wow een jurk voor €310,- dat is heerlijk ik wou dat mijn jurk zo goedkoop was. Ik hoop dat hij helemaal aan je wensen voldoet.

Lin: Mooie bedankjes en lekker bedrag! Ik heb de site ook even bekeken erg leuk ik heb hem bij mijn favorieten.

Miss Eagle: leuk die gastendoekjes in de vorm van puppy, hebben jullie ook iets met honden?? Of is het zo maar omdat het zeker leuk is.
Heel veel plezier in London heerlijk lijkt me even weg.

Bwtje: Het blijft vreemd dat je de ringen niet overal kunt laten graveren, geld is geld toch als ze toch wat kunnen verdienen wat is dan het probleem??
Super dat de jurk er is, ook ik ben heel benieuwd!! Maar zo een preview maakt me alleen maar nieuwsgierig hoe de jurk je staat. Heb je hem al aan gehad? Zit het goed??

Dees87: Je hebt groot gelijk dat je toch gaat passen lekker sfeer proeven en natuurlijk niet verliefd worden op een jurk. Ik wens je heel veel plezier 14 sept komt hard dichterbij.
Ha ja die beverly hills variant is ook leuk maar wel heel erg overdreven.
Super dat de onderrok naar wens is.

Ikkuh: Jee dat is inderdaad lastig als het glad wordt maar hopen van niet. Wel lief idd dat een aantal al een huisje hebben gehuurd. Dan weet je zeker dat ze erbij willen zijn.

Verder hier niet veel vorderingen, ik ben een beetje bezig met de bedankjes hopelijk kom ik een heel eind in de vakantie maar bij goed weer gaan we schuur verven.
We hebben ook afgesproken ringen te zoeken in onze vakantie dus daar heb ik ook wel veel zin in al ben ik wel bang dat het het allemaal net niet is of dat ik juist de duurste kies.
Ook ga ik een afspraak maken met de cm’sters helemaal leuk.
Vraagje: gaan jullie ook iets speciaals laten graveren  in de ringen? Iets persoonlijks. Het lijkt me leuk maar zou nog niet weten wat.

Wat super dat je je streef gewicht hebt behaald! Gefeliciteerd! Ik ga morgen naar een soort afvalclub, echt voor de stok achter de deur, ik wil er graag 15 kg af!

Bij ons in de ringen staat nu de verloofdatum, en in mijn ring de naam van mn as, en andersom, en straks komt de trouwdatum erbij

bwtje2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2287 Gepost op: 3 september 2012, 22:47:33 »
Jaaaaa ik doe hem zeker weer een keertje aan en maak dan ff vlug een foto maar met 3 kids nogal lastig soms :wink:
Maar komt goed!
Hij past dus, maar ik ga hier nog wel tzt bij iemand langs voordat ik hem echt aantrek..

De ringen is een ander verhaal, wij hebben titanium ringen met een bolle binnenkant..
Van binnen dus niet te graveren, en van buiten wel lichtjes en lastig omdat het dus erg hard is dan een gewone ring :wink:
Wat wij erin willen hebben moet gefreesd worden...dus nu zoek ik iemand die ringen freest..
Er zijn bedrijven die wel ringen verkopen waarin dit gedaan is, omdat dit vanuit de fabriek al gedaan wordt.
Maar zo'n apparaat hebben ze vaak niet standaard in een juwelier zaak...dus ook wel zoeken zoeken zoeken...
Wie onze eigen ringen wil bewerken haha
Graveren kan uiteindelijk dus altijd nog maar dat vind ik minder mooi...
Hier komt alleen de datum erin, aangezien nog meer tekst erg vol wordt haha

vanavond naar de locatie geweest waar we na het trouwen naartoe gaan, en dan kan ik weer verder gaan voorbereiden met dingetjes maken en plannen
en zoeken haha leuk leuk!
Nog tijd zat gelukkig!
Vandaag had onze oudste een tekening gemaakt van hoe ze graag wil dat haar jurk eruit komt te zien!! hoe schattig..
En zo willen we het ook echt allemaal doen, niet zoals het hoort maar zoals iedereen het wil :biggrin:!

dames truste!!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Trouwen In 2013
« Reactie #2288 Gepost op: 7 september 2012, 10:11:35 »
Hallo dames!

Ik kom me ook melden, ik ga trouwen op 5 juli 2013.
Ben een paar weken geleden ten huwelijk gevraagd, kwam voor mij heel onverwachts!
We hebben nog niet heel veel geregeld, alleen de trouwlocatie en feestlocatie (zijn we nog mee bezig)

April2013

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2289 Gepost op: 7 september 2012, 10:23:53 »
Welkom hier
en gefeliciteerd!!! leuk.juist dat het onverwachts kwam!!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #2290 Gepost op: 7 september 2012, 10:37:46 »
Welkom meisje 25... Geniet van de voorbereidingen, maar zo te lezen heb je dus al heel veel geregeld.. Lekker bezig..

Hier weinig trouwnieuws. Dinsdag gaan we in ondertrouw, en aansluitend onze pre-weddingshoot doen, dus hopen op mooi weer..
En deze maand eens gaan kijken naar trouwringen..Vooral voor mij AS, want waarschijnlijk laat ik mijn verlovingsring aapassen tot trouwring.

Yvon83

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2291 Gepost op: 7 september 2012, 17:54:33 »
Hier ook rustig qua voorbereidingen, maar na de vakantie (wij zijn nu 2 weekjes vrij) willen we wel dingen op gaan pakken.. Ik ga sowieso weer verder met Cambridge, daar ben ik in juni/juli 15 kilo mee afgevallen en wil nu nog minstens 15 kilo kwijt.. Hoop dan een maatje 40/42 te hebben ipv 46/48 wat het was.. In november heb ik een jurkpas afspraak staan, daarna kan vriendlief of pakkenjacht en willen we ook naar ringen gaan kijken. Ook ondertrouw moeten we nog regelen..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2292 Gepost op: 8 september 2012, 11:21:58 »
Ook hier weinig nieuws, Het meeste is geregeld! Mn moeder is begonnen met mn jurk!! Ben wel begonnen met afvallen, Hoop er nog een kilo of 10 af te kunnen halen, Vrijdag heb ik mn pasafspraak staan,ben wel heel benieuwd!

bi@nc@

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2293 Gepost op: 8 september 2012, 21:32:58 »
wij zijn gisteren voor een auto weze kijken ..... en geslaagd   :biggrin: en zijn er zo blij mee ....

ikkuh

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2294 Gepost op: 9 september 2012, 12:38:27 »
ik heb gister mijn sluier binnengehad maar kan nog niet kijken  :blink: manlief hangt nog rond  :tongue:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2295 Gepost op: 9 september 2012, 22:41:10 »
ik heb gister mijn sluier binnengehad maar kan nog niet kijken  :blink: manlief hangt nog rond  :tongue:

Oh dat is frustrerend!! Gelukkig komt van mij alles bij mn moeder binnen!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2296 Gepost op: 9 september 2012, 22:50:19 »
Dat is idd vervelend!

Bwtje: Je jurk is echt heel mooi! (ik heb toen in het begin op de website van de ontwerper gekeken, gaaf!)

Ik mag 4 oktober voor het eerst jurken gaan passen, heb er zoveel zin in! Ook gewoon omdat ik een plaatje in mn hoofd heb, en ik benieuwd ben of ik daarmee thuis kom of met iets totaal anders. AS en ik hadden afgelopen vrijdagavond een bruiloft. Dan gaat het toch wel ontzettend kriebelen en krijg ik nog meer zin in onze eigen dag. Ook erg handig om even te spieken hoe anderen het doen. Zij had bv. een jurk met sleep die niet omhoog kon. Resultaat was dat ze haar sleep tijdens het dansen over haar arm moest gooien waardoor je telkens alleen haar hoepelrok zag :-S Daar ga ik dus zeker opletten bij het kopen van een jurk. Wel heel slim was dat de cm's aan het begin van de avond zeiden: het bruidspaar heeft nu iedereen een handje gegeven bij binnenkomst. Omdat zij een echte feestavond willen hoeft u vanavond geen afscheid te nemen, maar kunt u gewoon gaan.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2297 Gepost op: 10 september 2012, 08:56:48 »
Nou ik ben terug uit Londen.. Nou ja Henham, plaatsje erbuiten.
Was er voor de paralympics en het was zo hectisch.
Vakantie was het zeker niet, het was continu reizen reizen, lopen op het olympisch park (enorm groot!)
en de teleurstelling verwerken dat ze mn AS alsnog op de bank hebben gezet ipv eerste keeper te zijn wat ze hem beloofd hadden..
Grrrr is lang verhaal, mn AS was wel ongeveer net zo goed als die andere keeper zeiden ze.. maar toch die keuze :S

Maar goed, blij dat het voorbij is want nu kunnen we ons richten op ons huisje en vooral de bruiloft..

We willentoch een band dus nu flink zoeken!!
Iemand tips?

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2298 Gepost op: 10 september 2012, 17:50:47 »
de kleintjes pils band...heeft iemand hier op het forum ook voor gekozen na mn tip :-P Hele leuke band met groot repetoire! Heb al meerdere bruiloften gehad waar deze band was, en het is altijd een feest geweest

Naomiiiii

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2299 Gepost op: 10 september 2012, 18:37:32 »
hallo allemaal!

ook ik ga in 2013 trouwen en wel op vrijdag de 13e september!
als ik er aan denk duurt dat nog zooo lang!

Groetjes

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards