collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987741 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2475 Gepost op: 30 september 2012, 13:07:20 »
Mijn as weet wel  dat mijn jurk ivoor is zei altijd dat hij groen zou worden maar in gesprek met zijn tante verprak ik me.. erder kan ik tegen hem aardig mijn mond houden..
tegen anderen vind ik lastiger...
donderdag mag ik weer

Veer

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2476 Gepost op: 30 september 2012, 13:16:02 »
Wat betreft het geheimhouden van de jurk, ik heb me nog niet versproken, de kleuraccenten die ik er nu in wil vanwege mijn jurk paste toch al bij ons 'thema' dus dat valt allemaal reuze mee!

@veer Gefeliciteerd en wat een leuke foto's!

Bedankt! Ik ben heel blij met de foto's!

Mijn man had het passen van de meisjes hun jurkjes gezien maar toen waren ze nog niet helemaal af. Hij had misschien een idee van kleur van de jurk. Maar hoe ze eruit zag heeft hij pas op dag zelf gezien. En voor velen was ze heel anders dan verwacht. Maar gelukkig wel positief! Was heel blij met mijn jurk. Ik heb ze de hele dag als een prinses gedragen.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2477 Gepost op: 30 september 2012, 13:25:03 »

Wat leuk dat jullie een kaartje hebben gevonden, Maakt het toch ook weer echter vind ik!

Wat betreft het geheimhouden van de jurk, ik heb me nog niet versproken, de kleuraccenten die ik er nu inwil vanwege mijn jurk paste toch al bij ons 'thema' dus dat valt allemaal reuze mee!


Nou het kaartje zelf hebben we nog niet gevonden. Zij gaat nu aan de slag met ontwerpen en dan komen daar een paar kaartjes uit waar we dan weer uit gaan kiezen en dan weer aanpassen, etc..
Duurt dus nog wel eventjes.. Maar wel leuk om er mee bezig te zijn!

Verder heb ik zelf nog geen jurk dus kan me ook niet verspreken, maar weet wel dat ik het moeilijk ga krijgen om het geheim te houden.. Nu als ik een mooie jurk zie ben ik ook enorm enthousiast en wil ik t eigenlijk gelijk tegen hem zeggen.. Soms doe ik dat ook, want ja, of het die jurk ook wordt weet ik natuurlijk nog niet.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2478 Gepost op: 30 september 2012, 13:28:26 »
Mijn man en ik delen ook altijd alles maar het is me toch gelukt de jurk geheim te houden... ik had wel een paar dingetjes verklapt (lang, wijd, niet totaal wit/ivoor) maar hij had geen idee dat het groen zou worden :P Hij was dan ook enorm verrast hahaha.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2479 Gepost op: 30 september 2012, 13:57:09 »
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die het moeilijk vind om de jurk geheim te houden.
Het stomme is ook dat mijn AS waarschijnlijk verwacht dat de jurk rood gaat zijn omdat ik vanaf het begin heb geroepen dat ik dat een mooie kleur zou vinden.
De jurken waar ik waarschijnlijk de keuze uit ga maken zijn: ivoor, wit/zilvergrijs en wit/bordeauxrood. Ik neig steeds meer naar het wit/zilvergrijs. Dat is een kleur die hij echter helemaal niet bij me verwacht. Ik had zelf ook niet gedacht dat mooi te vinden, maar het staat zo sjiek.
Dus dat gaat nog een verrassing worden :biggrin:

Ik zie dat jullie ook volop bezig zijn met de voorbereidingen voor kaartjes en taartoppers uit te zoeken e.d.
De kaart gaan wij via vistaprint bestellen, gewoon heel simpel. En de taarttopper en bruidstaart word geregeld door onze feestlocatie. Dit worden onze voorletters bovenop de taart. De taart zelf mogen we aangeven welke smaak onze voorkeur heeft. Verder moeten we een trouwkaart aanleveren en ik mijn kleur jurk doorgeven. De taart word dan voor ons ontworpen met details van onze trouwkaart en de kleur aangepast aan de jurk.

Ik heb intussen alle spulletjes voor onze bedankjes in huis, dus ik kan alvast de bedankkaartjes gaan schrijven enzo.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2480 Gepost op: 30 september 2012, 14:44:04 »
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die het moeilijk vind om de jurk geheim te houden.
Het stomme is ook dat mijn AS waarschijnlijk verwacht dat de jurk rood gaat zijn omdat ik vanaf het begin heb geroepen dat ik dat een mooie kleur zou vinden.
De jurken waar ik waarschijnlijk de keuze uit ga maken zijn: ivoor, wit/zilvergrijs en wit/bordeauxrood. Ik neig steeds meer naar het wit/zilvergrijs. Dat is een kleur die hij echter helemaal niet bij me verwacht. Ik had zelf ook niet gedacht dat mooi te vinden, maar het staat zo sjiek.
Dus dat gaat nog een verrassing worden :biggrin:

Ik zie dat jullie ook volop bezig zijn met de voorbereidingen voor kaartjes en taartoppers uit te zoeken e.d.
De kaart gaan wij via vistaprint bestellen, gewoon heel simpel. En de taarttopper en bruidstaart word geregeld door onze feestlocatie. Dit worden onze voorletters bovenop de taart. De taart zelf mogen we aangeven welke smaak onze voorkeur heeft. Verder moeten we een trouwkaart aanleveren en ik mijn kleur jurk doorgeven. De taart word dan voor ons ontworpen met details van onze trouwkaart en de kleur aangepast aan de jurk.

Ik heb intussen alle spulletjes voor onze bedankjes in huis, dus ik kan alvast de bedankkaartjes gaan schrijven enzo.

Wij hebben ook de kaarten via vistaprint, en ik ben er helemaal blij mee.
De taart maak ik zelf, heb gisteren 4 verschillende zitten tekenen, en daaruit mocht lief een keuze maken, gelukkig koos hij degene die ik zelf ook het mooiste vind :P

Mijn vriend verwacht denk ik dat ik in een ivoorkleurige jurk trouw, egaal in 1 kleur, hij gaat nooit verwachten dat er zwarte accenten op zitten, had zelf ook niet verwacht dat ik daarvoor zou vallen, maar goed hij is gelukkig niet heel nieuwsgierig, en ik heb 3 mensen en jullie waar ik ermee over kan zwijmelen :D

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2481 Gepost op: 30 september 2012, 21:45:27 »
Wij wilden ook eerst de kaartjes via vistaprint! Zijn kei handige en goedkope kaartjes.
Maar we vonden t ook wel leuk om het in dezelfde stijl te doen en zij is niet zo duur qua drukken en maken hoeven we geen extra geld voor te betalen alleen voor t extra drukken.
Dus zal niet zoveel extra zijn denk ik..

Wij hebben overigens vandaag de 2e band bezocht en we vonden vooral de lichtshow en de zangeres enorm goed. Maar de zanger van de band dus helemaal niet.. Dus de keus is gevallen op de band die we vrijdag al zagen.. :)

Nu nog wat dingen bespreken met de "manager" en dan is 't rond!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2482 Gepost op: 1 oktober 2012, 10:06:33 »
Met kaarten zijn wij nog helemaal niet bezig. We weten ongeveer wat we willen, maar dit komt denk ik in het nieuwe jaar pas..

En ja, je jurk geheim houden.. super moeilijk..Het geheim houden van de jurk voor vriendlief vind ik niet het moeilijkste, maar vooral voor vriendinnen enz..
Vriendlief weet wel de kleur al, hij heeft mijn stof staaltje al gezien, maar verwachtte bij mij ook geen aparte kleur. Zijn reactie:"ja, dit is toch gewoon een witte jurk, dat wist ik van tevoren ook al" Dat het tule is dat ie in zijn hand had wist ie niet eens, hij dacht dat het kant was.. (hij verwacht een slanke, kanten jurk bij mij, 1 waar ik makkelijk in kan dansen en bewegen..)
Het is een wijde, prinsessenjurk van tule met kanten applicaties..en wat glimmers..
En de korte jurk verwacht hij helemaal niet..
Ik vind het wel lastig om geheim te houden dat ik twee jurken heb, vooral omdat hij natuurlijk wel bij me moet passen..

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2483 Gepost op: 1 oktober 2012, 10:33:44 »
AS en ik hebben de jurk samen uitgezocht, dus gelukkig hoef ik dat niet geheim te houden voor hem. Aangezien nog niemand weet dat we gaan trouwen en ik dus met niemand erover kan praten zou ik helemaal doordraaien als ik met niemand erover kan praten haha
Wij gaan de kaartjes ook bij vistaprint bestellen, we willen een hele set van hetzelfde. We hebben al een spandoek en stickers met onze website en VP heeft ook bijpassende trouwkaartjes dus we willen alles in dezelfde thema houden.
Wat een goed idee om ook de bruidstaart matchend te hebben met de kaartjes! Dat gaan we zekerbespreken met debakker.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2484 Gepost op: 1 oktober 2012, 10:45:15 »
O ja, voor andere mensen geheim houden vind ik ook moeilijk.
Ik ga volgende keer gaan ook een vriendin en schoonzus mee, dan heb ik gelukkig nog een paar mensen behalve mijn moeder waarmee ik erover kan praten.

En ik ben ook erg blij dat onze taart ook echt helemaal aangepast word aan ons (onze kaart en kleur trouwjurk). Sowieso is de feestlocatie helemaal goed verzorgd. We zijn pas nog een keer geweest en het voelt echt heel goed aan. Zelfs de bloemen op tafel worden aangepast aan mijn trouwjurk of bruidsboeket. We hoeven alleen maar even van te voren alles te laten weten.

@misseagle: fijn dat je je keuze voor band hebt kunnen maken. Wij hebben gewoon een DJ. Een band lijkt me zo duur. Bovendien houden wij van rock en metal en willen we voor de feestavond een goede mix van rock, metal en top40. Dat lijkt ons beter te verwezelijken door een DJ. En we hebben al iemand gevonden die echt van alles doet. We geven ook een lijst met favoriete nummers zodat die in ieder geval gedraaid worden.
We hopen dat op deze manier de avond leuk word voor ons, maar ook voor onze gasten. Het enige wat hij niet mag draaien is Volendammuziek zoals Jantje Smit, Nick en Simon, etc. Daar houden wij echt niet van.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2485 Gepost op: 1 oktober 2012, 11:38:54 »
@marlie, wij zouden dat ook volgend jaar pas doen maar de vrouw die onze kaart maakt is zwanger en nu heeft ze daar nog geen last van maar misschien over 4 maanden wel dus hebben we nu al een afspraak.. Maar de kaart zelf zal pas tegen eind november klaar zijn..

@de band is wel duurder dat klopt, tis maar net waar je prioriteiten liggen denk ik.. wij hebben bijv geen dure ringen en de fotograaf is ook niet zo super duur.
Maar ik snap wel als je van metal enzo houdt dat een dj sowieso makkelijker is.
Wij zijn er blij mee!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2486 Gepost op: 1 oktober 2012, 13:44:51 »
De jurk geheim houden vind ik ook heel moeilijk!! Het liefst zou ik het iedereen vertellen.
Maar hebben jullie dat ook, dat je voor sommige dingen de kleur moet doorgeven? Voor de taart, bloemen, pak enz enz.
Ik heb wel een stofje van mijn jurk maar als ik die laat zien weten ze direct wat erop komt aan borduursel. Best lastig, het enigste is dat mensen denken dat ik een helemaal rode jurk heb dat is dan wel weer grappig.
Ach als sommigen het een beetje weten is ook niet zo erg denk ik dan maar, ze weten niet wat voor model enz.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2487 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:40:20 »
De jurk geheim houden vind ik ook heel moeilijk!! Het liefst zou ik het iedereen vertellen.
Maar hebben jullie dat ook, dat je voor sommige dingen de kleur moet doorgeven? Voor de taart, bloemen, pak enz enz.
Ik heb wel een stofje van mijn jurk maar als ik die laat zien weten ze direct wat erop komt aan borduursel. Best lastig, het enigste is dat mensen denken dat ik een helemaal rode jurk heb dat is dan wel weer grappig.
Ach als sommigen het een beetje weten is ook niet zo erg denk ik dan maar, ze weten niet wat voor model enz.

Dat probleem heb ik dan weer niet :D
Mijn moeder weet hoe mijn jurk eruit ziet, en gaat mee met t pak, en regelt samen met as de bloemen, en de taart maak ik zelf, net als de  versieringen, dus die zorgen heb ik gelukkig niet!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2488 Gepost op: 1 oktober 2012, 18:12:07 »
even tussendoor.. Zitten al op de 100ste pagina  :applaus:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2489 Gepost op: 1 oktober 2012, 19:36:07 »
Ik vind het juist helemaal niet moeilijk om de jurk geheim te houden voor anderen. Komt denk ik ook wel omdat vriendinnen er niet echt naar vragen haha. Ik heb ze natuurlijk wel in geuren en kleuren verteld over het vinden van de jurk en dat ie heeel mooi is, maar ze vragen niet door over kleur, model, enz. Zij weten dat ik het echt geheim wil houden tot aan de trouwdag. Ik vind het leuk als er voor de gasten ook nog wat verrassingen zijn op de dag. En omdat ik dat heel graag echt als verrassing wil houden vind ik het ook niet zo moeilijk om er niet over te praten haha.

Afgelopen vrijdag hebben we de eerste dansles gehad. We wilden al een tijdje op dansles en de bruiloft is er natuurlijk een hele mooie gelegenheid voor. Moet er wel even aan wennen moet ik zeggen. We hebben anderhalf uur lang alleen maar de quick step gedaan en dan alleen maar het stukje voor voor zij sluit achter achter zij sluit. Saai.... Had van mij wel wat meer mogen gebeuren. Maar goed. Was de eerste les. Wordt vast nog wel leuker. Het is trouwens wel een leuke gelegenheid om ideeën op te doen voor liedjes voor de openingsdans.

linlin

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2490 Gepost op: 1 oktober 2012, 20:19:29 »
Vanmiddag was het dan zover: we zijn in ondertrouw gegaan! :D
Gelukkig waren alle gegevens in orde haha. Ik moest ook meteen aangeven welke achternaam ik na ons huwelijk wil gaan gebruiken. Om het te vieren zijn we nu gezellig een midweekje weg samen. Het tarief was nog hetzelfde gebleven by the way, geen 2% erbij! ;)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2491 Gepost op: 1 oktober 2012, 21:45:03 »
*LIN* Gefeliciteerd nu het maar lekker vieren!!

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2492 Gepost op: 1 oktober 2012, 22:14:00 »
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
Dat maakt het toch al een beetje echter, lijkt me.
Wij zouden 24 juli in ondertrouw gaan maar hebben het uitgesteld omdat ik toen net geopereerd was. En nu gaat het volgende week maandag gebeuren  :biggrin:

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2493 Gepost op: 1 oktober 2012, 23:00:27 »
Gefeliciteerd Lin

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2494 Gepost op: 2 oktober 2012, 07:51:54 »
Gefeliciteerd Lin! Super leuk.. Ook al duurt t maar eventjes, toch vind ik het bijzonder!

LeonieKlomberg

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2495 Gepost op: 2 oktober 2012, 09:23:28 »
Gefeliciteerd Lin! Leuk om nu lekker even weg te zijn!

Ik vind het ook moeilijk om mijn jurk geheim te houden. Liefst wil ik hem met iedereen delen. Ook voor as vind ik het lastig, vooral als ik say yes to the dress kijk... Wil steeds roepen van O dat heb ik ook, O dat heb ik ook aangehad maar stond niet... Dat soort dingen.

Taart wil ik ook zelf maken dus dan zit ik niet met de stof daarvoor en bloemen maakt een vriendin en ga zelf mee de bloemen uitzoeken dus zij hoeft het dan ook niet zo te zien. Verder is mijn jurk gewoon ivoor dus dat scheelt ook bij het uitzoeken :)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2496 Gepost op: 2 oktober 2012, 09:52:41 »
Zo ik ben weer helemaal bijgelezen.

@lin, van harte meid!

@jurk, ik kan het heel goed verborgen houden en heb AS al vanalles wijsgemaakt. Op dit moment denkt ie dat ik een groene jurk heb. Ik heb m al wijsgemaakt dat ik een roze had, een rode, een goude, een zilvere hahahaha. Hij weet gewoon niet meer wat ie moet geloven en denken. Het enige wat ie weet is dat het geen korte jurk is en dat ik een sluier heb, maar meer ook niet. En dat heb ik m alleen verteld om m gerust te maken, want hij was als de dood dat ik een korte jurk heb hahahaha

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2497 Gepost op: 2 oktober 2012, 14:14:19 »
Gefeliciteerd Lin  :applaus:

Ik heb mijn vriend ook wel moeten vertellen dat ik geen korte jurk heb, daar had ik bijna nachtmerries over hahaha! Hij weet dat ik graag sissy like wil, En dat is het ook, zij het op een andere manier dan ik van tevoren dacht :P

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2498 Gepost op: 2 oktober 2012, 17:07:43 »
Ik heb vandaag een brief gehad dat mijn jurk binnen is, En dat ik een afspraak kan maken voor het doorpassen, Lees ik verder, kan ik mezelf pas inplannen vanaf 4-3-13! Dat duurt nog supermegaverschrikkelijk lang!!!! Maar goed ik heb wel mn ma en zus gebeld en we heb daarna een afspraak gemaakt voor 08-03-2013!
En in de tussentijd maar niet teveel nadenken over hoelang het nog duurt!!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2499 Gepost op: 2 oktober 2012, 17:39:35 »
Voor je het weet ik het zover!!!
tijd gaat snel zat en heb je wat leuks om naar uit te kijken!!!

lin nog gefeliciteerd en veel.plezier nog!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards