collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987781 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2500 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:20:12 »
dees.. duurt inderdaad nog lang.. Ik kan hem ook pas 22 maart weer zien, maar dan kan ik hem wel direct meenemen, althans enkele dagen later.. Vind het nu al spannend, zal ik weer net zo verliefd op zijn?
Wel fijn dat je weet dat hij er al is, best snel trouwens..

@ jurk, ik kan me nu al verheugen op het gezicht van mijn lief als ie mij in mijn korte jurk ziet..haha, verwacht ie echt niet. En later nog een keer als ik mijn lange jurk heb aangetrokken, dat verwacht ie dan echt niet meer
Dit weekend heb ik mijn birdcage sluier binnen gekregen die ik ga dragen met mijn korte jurk.. Zo gaaf, wel nog even oefenen..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2501 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:59:23 »
dees.. duurt inderdaad nog lang.. Ik kan hem ook pas 22 maart weer zien, maar dan kan ik hem wel direct meenemen, althans enkele dagen later.. Vind het nu al spannend, zal ik weer net zo verliefd op zijn?
Wel fijn dat je weet dat hij er al is, best snel trouwens..

@ jurk, ik kan me nu al verheugen op het gezicht van mijn lief als ie mij in mijn korte jurk ziet..haha, verwacht ie echt niet. En later nog een keer als ik mijn lange jurk heb aangetrokken, dat verwacht ie dan echt niet meer
Dit weekend heb ik mijn birdcage sluier binnen gekregen die ik ga dragen met mijn korte jurk.. Zo gaaf, wel nog even oefenen..

Ik vond het ook wel snel idd, Maar ik ga 8 maart afpassen, en dan inderdaad binnen zeer korte tijd kan ik m echt gaan ophalen! Dus nu is het een lange tijd, maar als ik m dan eenmaal weer heb gepast dan mag ik hem weer snel meenemen.

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2502 Gepost op: 2 oktober 2012, 20:51:59 »
@Dees, ik kreeg een brief dat ik een afspraak kon maken vanaf 27 oktober en vond dat ook erg ver weg. Nu schiet het al aardig op. en omdat het op een zaterdag was en mijn moeder mee gaat en enkel op vrijdag kan mocht ik een dag eerder. dus 26 oktober.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2503 Gepost op: 2 oktober 2012, 21:24:26 »
Dees87: pfff dat duurt inderdaad nog wel erg lang. Wel iets om na uit te kijken. Heb je er wel foto's ven, dan kun je daar nog bij zwijmelen.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2504 Gepost op: 3 oktober 2012, 06:35:32 »
Oooh dat lijkt me dan ook moeilijk ja! Ik heb zelf nog geen jurk, pas 20 oktober ga ik ervoor kijken en hopelijk vind ik hem dan ook..
Dan veeeeeeel foto's maken zodat ik er nog veel en vaak naar kan gaan kijken!

LeonieKlomberg

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2505 Gepost op: 3 oktober 2012, 09:59:34 »
Ik wordt volgens mij tegen die tijd pas gebeld dat ik hem ongeveer 2 maanden voor de bruiloft kan komen afpassen, dat is nu nog 6 maanden... Maar toen ik hem kocht was dat 8 maanden dus als die 6 maanden net zo snel gaan als de afgelopen 2 maanden... Dan komt het goed.

Had gister bijna een blunder. Omdat ik de taart zelf wil gaan maken zag ik siliconen mallen die je zelf kan maken maar waardoor je ook een afdruk van kant kan maken. AS zat naast me dus ik begon heel enthousiast Ow dat is leuk dan kan ik..... uhm niets over zeggen... Lijkt me nl mooi om de aplicaties die ik op mijn jurk heb te kunnen verwerken op mijn taart maar tja, daar mag AS natuurlijk nog niets van weten...

Miss Eagle, zeker veel foto's maken! Heb ik ook gedaan dus kan gelukkig nog lekker zwijmelen (zo ongeveer elke dag ;))

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2506 Gepost op: 3 oktober 2012, 13:04:18 »
Ik heb ook foto's, niet heel veel maar genoeg om af en toe even te kunnen kijken!

De tijd vliegt, en er is nog genoeg te doen, Wij hebben ons taartontwerp definitief vast gezet, dat wil zeggen, vriend heeft gezegd wat ik moet maken :P

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2507 Gepost op: 3 oktober 2012, 21:44:29 »
ben helemaal happy ;) eindelijk reactie gehad voor mijn bruidsboeket en corsages. Heb hem in 3voud gehad, haha van verschillende mails omdat het dus al eerder fout was gegaan en ze vroeg of ik even wou laten weten als ik het ontvangen had dus ik geloof het wel. Het is iets duurder dan waar we eigenlijk voor zouden gaan maar heb ook iets meer gevraagt  :biggrin: Ik wil graag een aantal vlinders in mijn boeket en de polscorsage krijgt er ook eentje.
heb deze als voorbeeld meegegeven. vind hem zo mooi en dan met die vlinders, ben erg benieuwd.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2508 Gepost op: 3 oktober 2012, 23:02:00 »
Dat boeket is echt prachtig! Is serieus een van de eerste boeketten waar ikmezelf ook welmee zou zien lopen... Zeker met vlinders er bij klinkt het erg goed.... Waar koop je dit boeket en hoe kom je opdit idee?

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2509 Gepost op: 3 oktober 2012, 23:20:22 »
ik heb gewoon wat met vlinders  :blush: heb er drie op mijn rug (tatoeage) twee met bloemen staan voor mijn zoon (mooi, kwetsbaar, in de bloei van zijn leven) en eentje vliegt weg (schouderblad) en die heb ik laten zetten toen mijn oma was overleden. Als een mooie herinnering maar die we moesten laten gaan. Ik laat het boeket maken van zijde bloemen. wil er namelijk nog erg lang van genieten.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2510 Gepost op: 4 oktober 2012, 06:43:33 »
Ik lees hier veel over zijden bloemen..
En zelf wil ik zo'n rond boeket, kom even niet op de naam..

Maar waar laten jullie die zijden boeketten maken?

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2511 Gepost op: 4 oktober 2012, 07:57:38 »
ik trouw in Den Helder en daar heb je ook zo'n winkel zitten. vind het een prettiger idee dat ik af en toe binnen kan lopen om te kijken hoe het wordt  :clap: officieel was het boeket langer maar vond tot aan de grond wel erg lang. de lengte die je zit op de foto zal het ook ongeveer worden.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2512 Gepost op: 4 oktober 2012, 08:25:49 »
Ik heb antwoord van de mevrouw van Oriflame. Het is allemaal vrijblijvend en je bent niet verplicht om iets te kopen. Als je vriendinnen wel iets kopen en ze komen boven de 135 euro, mag je voor 45 euro iets uitzoeken. Maar niets is dus verplicht! Ik heb mijn party of zij noemen het workshop gepland op 16 oktober :D

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2513 Gepost op: 4 oktober 2012, 10:47:22 »
Ik lees hier veel over zijden bloemen..
En zelf wil ik zo'n rond boeket, kom even niet op de naam..

Maar waar laten jullie die zijden boeketten maken?

Jij bedoelt een biedemeijer?

Ik wil ook zo'n lang boeket, Heb mijn wensen doorgegeven aan mijn lief en mijn moeder en ze zoeken het maar uit :P

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2514 Gepost op: 4 oktober 2012, 11:09:26 »
@Dees87: jij laat je as dus echt je boeket uitzoeken. Hihi, die van mij durft dat niet aan. Toen hij hoorde dat dat eigenlijk traditie was maar dat ik het ook zelf wilde doen zei hij meteen dat het geen probleem was dat ik het deed.

Zijn er meer dames die niet zelf hun boeket uitzoeken?
En wie gaat er bij jullie eigenlijk mee met het uitzoeken van het pak van jullie as?
Mijn vriend werkt altijd op zaterdag. En zijn zwager wil eigenlijk mee, maar die werkt dus altijd door de week. Dat is dus lastig. En ik wil eigenlijk dat mijn moeder of schoonzus meegaat want die gaan ook mee als ik mijn jurk ga bestellen en weten dus hoe ik eruit ziet. Een beetje lastig dus.

mrs.Jones

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2515 Gepost op: 4 oktober 2012, 11:33:39 »
miss eagle, je bedoelt een biedermeier denk ik! 
ik heb toevallig gisteren ook mijn boeket laten afmaken, ik heb een origami boeket en die heb ik in een zilverdraadhouder laten zetten en het handvat is mooi gemaakt met lint. zal straks een foto bijvoegen. dit heb ik gedaan bij roya bloemen, zeer goede service en maatwerk. echt een vrouw die er plezier in heeft ook. zij doet voornamelijk zijden boeketten.
ze zit in voorschoten.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2516 Gepost op: 4 oktober 2012, 11:39:01 »
@Dees87: jij laat je as dus echt je boeket uitzoeken. Hihi, die van mij durft dat niet aan. Toen hij hoorde dat dat eigenlijk traditie was maar dat ik het ook zelf wilde doen zei hij meteen dat het geen probleem was dat ik het deed.

Zijn er meer dames die niet zelf hun boeket uitzoeken?
En wie gaat er bij jullie eigenlijk mee met het uitzoeken van het pak van jullie as?
Mijn vriend werkt altijd op zaterdag. En zijn zwager wil eigenlijk mee, maar die werkt dus altijd door de week. Dat is dus lastig. En ik wil eigenlijk dat mijn moeder of schoonzus meegaat want die gaan ook mee als ik mijn jurk ga bestellen en weten dus hoe ik eruit ziet. Een beetje lastig dus.

Nou, ik laat hem niet alleen gaan hoor :P hij weet wel welke bloemen ik erin wil, maar mijn moeder regelt het samen met hem, Ik wil er graag gerbera's in, want dat zijn mijn lievelingsbloemen, dan rozen, want daar hield mijn overleden opa van, en fresia's want dat waren de lievelingsbloemen van mijn overleden oma!  Maar hoe en wat, laat ik aan mijn moeder en aasntaande over. Dat komt wel goed :P

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2517 Gepost op: 4 oktober 2012, 15:04:37 »
Dag dames, ik reageer hier bijna niet. Ik zit vooral in het topic september 2013, maar lees hier wel es mee.
Ik laat ook mijn (zijden) pomander bij royabloemen maken. Tot nu toe goed mailcontact. Ik heb die vrouw, Carola, op de beurs gezien en ze is er spontaan en aardig. Ze heeft me uitgelegd hoe ze te werk gaat e.d. Tijdens het maken van jouw op maat boeket, stuurt ze foto's om je op de hoogte te houden van de vooruitgang en om te kijken of het is zoals jij (jullie) het wilt.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2518 Gepost op: 4 oktober 2012, 15:37:03 »
Ik heb vandaag mijn jurk opgeehaald...
jeeeh helemaal. happy mee...

mijn as gaat waarschijnlijk met zijn moeder en goeie vriend en misschien mijn stiefvader ook...

en bloemen weten we nog niet.. hij mag wel kijken.. weet wel wat ik wil heb plaatje komt helemaal goed

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2519 Gepost op: 4 oktober 2012, 16:12:43 »
Wow dat boeket is echt heel erg mooi ikkuh!! Ik kreeg dezelfde reacti als geduldig bruidje, dus heb het plaatje op geslagen, hopelijk vind je dat niet erg. Hij ziet er heel mooi uit neem je hem ook in die kleuren?

Ik ga zelf of met as bloemen uitzoeken maar durf het niet aan om hem alleen te sturen dat wordt ook niks. Zou hij ook niet willen.
As trouwt in een pak die hij al heeft, die staat hem super goed en heeft hij 1 keer gedragen bij een andere trouwerij. Hij gaat nog wel een overhemd en een stropdas uitzoeken maar met wie weet ik niet ligt eraan wat zijn moeder wil anders gaat hij denk ik liever met mijn zwager en zus.
Even over de stropdas, van mij hoeft het niet AS is over de 2 meter en we hebben al eerder gehoord dat een stropdas hem alleen maar langer doet lijken. Maar schoonmoeder wil het graag of een vlinder strik, nou dat echt niet!! Maar ik heb wel gezegd prima stropdas maar als het niet staat gaat hij af. (ben ik al bridezilla?)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2520 Gepost op: 4 oktober 2012, 16:35:59 »
Nee ik bedoel geen biedemeijer.
Ik bedoel de Pomander, waar JoyceS het over heeft :)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2521 Gepost op: 4 oktober 2012, 17:48:34 »
Zow, ik ben weer bijgelezen! Even een paar dagen niet op het forum en je hebt leeswerk!

Zaterdag heb ik de afspraak om hopelijk dé jurk te vinden. Ben benieuwd zeg!

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2522 Gepost op: 4 oktober 2012, 21:41:44 »
@ Joda: ik vind het geen probleem als het opgeslagen wordt hoor :) heb het tenslotte zo van internet gevonden. ik denk dat de kleuren die in deze zitten ook erg in de buurt gaan komen met wat ik heb gevraagt. Mijn jurk is ivoorwit met paarse (grijspaars) accenten. Ook voor mij was dit een boeket waarvan ik meteen dacht, die vind ik supermooi. dus waarom dan verder zoeken :biggrin:.

@ Roze: Dat schiet ook al op. zal voor de jurk duimen. maar dat het een geweldige dag zal worden zal wel vast staan.

@ April2013: wat moet het heerlijk zijn om je jurk al te hebben al zou ik niet weten waar ik hem zolang moest laten/ verstoppen.  Nu wil ik nog liever zo snel mogelijk mijn jurk aan met al die verhalen  :applaus:

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2523 Gepost op: 4 oktober 2012, 22:15:18 »
Hij hangt bij mijn moeder in de kast...
ong maand van te voren wil ik hem op de paspop hebben..

foto te bewonderen in de email

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2524 Gepost op: 4 oktober 2012, 22:27:49 »
@april2013. Wat een supermooie jurk zeg. Staat je echt heel mooi!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards