collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987750 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2650 Gepost op: 18 oktober 2012, 11:54:49 »
@dees: spannend, dat afbouwen. Ik ken meerdere mensen die hiermee te maken gehad hebben en de kunst is om het heeeeeel langzaam te doen. Want afbouwen kan ook bijverschijnselen geven (net als opbouwen). Hoewel de situatie natuurlijk voor elke persoon anders is, lijkt 'tijd nemen' me hierin echt belangrijk. Sterkte/Succes!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2651 Gepost op: 18 oktober 2012, 13:14:32 »
Ik vind het afbouwschema nogal grote stappen nemen, maar het gaat onder begeleiding van een psychiater, dus het zal wel goed zijn, Ik kan haar in ieder geval altijd bellen, en er is ook een b-plan voor als blijkt dat ik er nog niet vanaf kan,

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2652 Gepost op: 18 oktober 2012, 14:36:06 »
Dees.. heel veel sterkte.. Komt een spannende tijd aan dus.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2653 Gepost op: 18 oktober 2012, 14:39:26 »
@Dees, heel veel succes gewenst.. Zal niet makkelijk zijn maar dat was het ook niet toen je ermee begon waarschijnlijk en je bent sterk genoeg om die stap te hebben genomen en nu deze stap.. Echt super! Je kan het...!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2654 Gepost op: 18 oktober 2012, 15:07:01 »
Ik vind het afbouwschema nogal grote stappen nemen, maar het gaat onder begeleiding van een psychiater, dus het zal wel goed zijn, Ik kan haar in ieder geval altijd bellen, en er is ook een b-plan voor als blijkt dat ik er nog niet vanaf kan,

Een psychiater heeft er verstand van, dus dat je daarop vertrouwt, is wel logisch. Maar toch zou ik, als je de stappen nu al groot vind, toch even checken of het ook in kleinere stappen kan. Ik geloof er namelijk in dat het je veel beter/makkelijker lukt als je het zelf ook echt ziet zitten. Nogmaals, sterkte, ik vind het echt goed en dapper van je.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2655 Gepost op: 18 oktober 2012, 18:30:03 »
Ik heb vanmorgen al gevraagd of van 20mg naar 10mg niet teveel is in 1 x, en of 15mg niet beter zou zijn, Zij geeft aan dat dit beter is, MAAR als ik maandag merk dat het toch teveel is, dan kan ik nog naar die 15 toe.

Ik ben vooral bang dat de paniekaanvallen (waardoor ik met de pillen begonnen ben) weer terug komen, maar omdat ik tegelijk ook cognitieve gedragstherapie heb gehad is de kans daarop klein.

We gaan het gewoon proberen, en als het niet in 1x lukt, dan toen we het nog een keer, Uiteindelijk moet het niet zo zijn dat ik mn lief het leven zo onmogelijk ga maken dat we continue ruzie hebben, Dan liever met pillen en een goede relatie!

Maar goed meiden, als k hier af en toe kom mopperen weten jullie waarom,

En nu even iets anders, ik heb vanmiddag lekker even zitten knutselen, heb zelf onze enveloppendoos gemaakt opgeleukt,





« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2012, 18:35:28 door dees87 »

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2656 Gepost op: 18 oktober 2012, 19:59:11 »
leuk  gemaakt dees..

Is trouwens een goede therapie, bezig zijn met je handen.. dus lekker bakken, tuinieren, sporten en knutselen..

Aafjes77

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2657 Gepost op: 19 oktober 2012, 09:50:58 »
@Dees, gaaf die doos! Idd een goede therapie bezig zijn!
Heb zelf vorig jaar na de bevalling van mijn jongste dochter een tijdje paniekaanvallen gehad. Gelukkig zonder pillen vanaf gekomen, toen de hormonen uit mijn lijf waren ging het een stuk beter! Maar iig in die tijd heb ik heel wat kleurplaten in zitten kleuren om rustig te worden....hahaha beetje vreemd maar het hielp!
Heel veel succes met afbouwen, gaat je lukken. Behoorlijk wat mensen in mijn omgeving aan de medicijnen gezien en ging allemaal goed met afbouwen!
Komt vast goed meid.

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2658 Gepost op: 19 oktober 2012, 18:14:11 »
Mooi gemaakt Dees die doos, leuk!

Ik heb zojuist even de foto's van de jurk op de mail gezet... ben erg benieuwd wat jullie vinden!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2659 Gepost op: 19 oktober 2012, 18:18:40 »
Voor ons nog precies een half jaartje!! Jeeeeeh

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2660 Gepost op: 19 oktober 2012, 18:28:33 »
Aaaaaaaah nog een nachtje slapen!!!!!

Geas, ik zal vanavond laat of morgen vroeg nog eventjes kijken...
Hopelijk komt mijn jurk er na morgen ook op hihihihi

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2661 Gepost op: 19 oktober 2012, 18:32:56 »
@ Geas: mooie jurk! Heel leuk die details op het lijfje! (of mag dit hier niet staan hihi)

@ misseagle: heeeel veel plezier morgen en geniet ervan!!!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2662 Gepost op: 19 oktober 2012, 18:41:09 »
@Geas: mooie jurk, staat je goed!
@Misseagle: spannend!! Veel plezier, ik hoop dat je 'hem' vindt! Ik ben zelf 2 weken geleden geweest en ik was van te voren opeens heel zenuwachtig;-)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2663 Gepost op: 19 oktober 2012, 19:29:16 »
@Geas, wat een prachtige jurk!!!!!! Staat je echt heel erg mooi :D

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2664 Gepost op: 19 oktober 2012, 19:30:59 »
wat een mooie jurk Geas, Je hebt er ook echt DE gloed in :D


Wij hebben nu al de 1e afzegging gehad en wel van de broer van mijn as, Die 2 hebben al een tijdje geen contact, maar we hadden wel een save the date kaart gestuurd, Met bij die voor hem en zijn vriendin een aparte brief erbij, waarin mijn vriend aangaf toch wel een keer te willen praten, Nu heel lang niets gehoord, en vandaag ineens over FACEBOOK een bericht dat ze de kaart hebben gehad maar dat hij zich er toch niet prettig bij voelt en dat er al een tijd geen contact is geweest en dat dit voor de bruiloft ook niet zal veranderen en dat hij dan ook niet op de bruiloft zal zijn, of op de trouwerij zoals hij het noemt, hij wenst ons een mooie dag en een fijne toekomst!

En ik ben zo ontzettend pisnijdig! We trouwen verdomme over 7 maanden, dan zou je denken dat er nog tijd zat is, Mijn vriend is geen prater en het feit dat hij er een brief bij had gedaan is voor hem best een grote stap, Maar nu doet zijn broertje het overkomen alsof het allemaal R zijn schuld is, en dat vind ik gewoon niet fair, Maar het ergste vind ik nog wel dat het mijn vriend gewoon zichtbaar pijn doett, Hij kreeg vanmiddag spontaan tranen in zijn ogen en dat vind ik erg!

Goed dat is dus zijn broer, en nu hebben we hierdoor ook kans dat zijn moeder ook niet komt, of dat er in ieder geval nog een behoorlijke ruzie aan vooraf zal gaan, Zijn moeder heeft het altijd voor het broertje opgenomen, en doet dit nog steeds, die geeft ook R de schuld van het feit dat die 2 niet praten, terwijl ze daar allebei schuldig aan zijn.

Maar goed we zien wel hoe het loopt,Kijk ik heb mn zwager misschien 4 keer gezien en zal hem ook niet missen maar ik vind het wel heel erg voor mijn vriend!


Zo dat was mijn gemopper even, Misseagle, heel heel veel plezier morgen, En niet schrikken als je vannacht ineens droomt over kapot jurken op je trouwdag en drama's, Had ik ook de nacht ervoor en een vriendin van mij ook :P

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2665 Gepost op: 19 oktober 2012, 19:40:43 »
@dees: Wat enorm jammer zeg, dat het zo loopt tussen je zwager en AS. Er is inderdaad nog behoorlijk wat tijd tot de bruiloft, maar blijkbaar staat hij er niet voor open. Echt moeilijk om je vriend dan verdrietig te zien, ja... Hopelijk komt zijn moeder wel!

Wat betreft dromen over de jurk: Ik had dat ook de nacht ervoor. En nog minstens 4 nachten daarna ook. Steeds dezelfde droom trouwens. Ik zie dat dan altijd maar als een verwerkingsprocesje voor mn gedachten;-)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2666 Gepost op: 19 oktober 2012, 19:53:01 »
Normaal gesproken schrijf ik mee in het juni 2013 topic, maar omdat het daar vrij vaak rustig is ga ik toch (weer) proberen om het hier bij te houden hihi!  :blush:

@ Dees: Jeetje, wat een reactie zeg van je zwager en dat nog wel via FB! Vindt het heel sneu voor je as, heel erg om hem zo'n pijn te zien hebben :( Ik hoop dat zijn moeder zich erbij neer kan leggen en zo volwassen te zijn om voor jullie toch bij de bruiloft te zijn!

Wat betreft dromen over de jurk: heb ik ook last van gehad! Maar meer dat de jurk niet op tijd klaar zou zijn e.d. Ach, het zal er allemaal wel bij horen ;)

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2667 Gepost op: 19 oktober 2012, 20:03:22 »
Geas, je hebt echt een prachtige jurk! Ik vind je kapsel ook erg mooi :-)

Dees, wat vervelend voor jullie. Hopelijk komen jullie eruit en volgt er misschien nog een gesprek met je zwager.

Misseagle, heel veel plezier morgen!  Spannend hé?

Ik heb de nachten erna ook veel gedroomt. Afgelopen nacht zelfs weer. Ik droomde dat het de dag van de bruiloft was. Mijn kapsel was na 1 uur al ingezakt, en niemand vond mijn jurk mooi! De ambtenaar zei bij de ceremonie allemaal rare dingen en de kinderen van vrienden mochten niet naar binnen de trouwzaal in. Vervolgens gingen onze vrienden allemaal naar huis :dry:. Het feest was in iemand achtertuin en er was niks alleen fris te drinken. Hihi, dat je zo kunt dromen. Waarschijnlijk omdat ik de afgelopen week erg met de bruiloft ben bezig geweest.:-)

linlin

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2668 Gepost op: 19 oktober 2012, 20:10:47 »
@Dees: Sterkte de komende tijd met het afbouwen! En wat ontzettend jammer dat je zwager zo gereageerd heeft.

@ Geas: Je jurk staat je prachtig, erg mooi!

@ misseagle: Heel veel plezier morgen! Ik moet nog een weekje wachten. Spannend...
En wat goed dat het afvallen zo goed gaat. Ik wil ook graag nog weer verder met afvallen. Ben vorig jaar zo'n 10 kilo kwijtgeraakt, maar is nu weer een deel aangekomen helaas. Het begint steeds goed, maar op een gegeven moment kom ik niet verder.

Vandaag zijn eindelijk onze bedankjes bezorgd! We hadden ze bij Lightinthebox besteld eind augustus en nu pas bezorgd, terwijl we een snelle verzending hadden gekozen (was het goedkoopste op dat moment). Niet dat het haast had natuurlijk, maar vroeg me wel af waar het pakket bleef. Ben blij dat ze er zijn in ieder geval!


LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2669 Gepost op: 19 oktober 2012, 21:01:59 »
@dees, wat een ellende zeg!Erg voor je aanstaande ook. ik hoop dat er voor die tijd nog wat veranderd en dat hij er toch bij zal zijn.

@misseagle, heel veel plezier met passen en ik hoop dat je DE jurk vindt :D

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2670 Gepost op: 20 oktober 2012, 16:42:39 »
Nou ja zeg, ik vond het al dagen verdacht stil hier want ik kreeg geen enkel mailtje dat er hier berichten werden geplaatst. Kom ik hier kijken is er gewoon volop gekletst.

Nou ja, ik heb even snel bijbelezen en Dees, ik weet wat het is om af te bouwen met antidepressiva, dus veel succes ermee. En balen dat je zwager zo reageert.

Ik zie dat een hoop mensen dromen over hun jurk, ik heb dat zelf nog niet gehad.
We zijn veel bezig geweest met de bruiloft de afgelopen tijd. Afgelopen woensdag hebben we een kaars uitgezocht als herdenkingskaars voor mijn overleden schoonouders. De kaars is over 2 weken klaar, we gaan hem tijdens de ceremonie aansteken.
Komende dinsdag gaan we voor trouwringen kijken. Dat wilden we eigenlijk afgelopen woensdag doen maar toen was er geen goudsmid.
En over anderhalve week gaat mijn AS voor zijn trouwpak kijken.
Heeft jullie AS al een trouwpak uitgezocht. Zo ja, mag ik dan vragen hoeveel jullie kwijt waren, want ik heb geen idee hoe duur het is.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2671 Gepost op: 20 oktober 2012, 16:49:51 »
Wij gaan pas in jan kijken voor pak van as

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2672 Gepost op: 20 oktober 2012, 16:57:56 »
@ Dees: wat knap dat je af wilt gaan bouwen met de antidepressiva. Inderdaad heel belangrijk om het te doen op een manier waarbij jij je goed voelt! Ik zou het gewoon aangeven bij de arts als je met vragen of opmerkingen zit, hun zijn ervoor om je te helpen! In ieder geval heel veel succes ermee!

@ Lin: wat fijn dat jullie bedankjes er eindelijk zijn! :) Ben je er tevreden mee? Wat voor bedankjes hebben jullie?

@ Cahira: wat een mooi idee, een herdenkingskaars. Lijkt me erg zwaar om te trouwen wanneer niet alle ouders aanwezig kunnen zijn. Heel veel plezier dinsdag met het kijken voor ringen!

Mijn as gaat, volgens mij, in december kijken voor een pak. Prijzen weet ik niet precies, maar vorige week vrijdag hadden wij een bruiloft en die bruidegom was voor zijn 3 delig pak van Westend, met blouse, riem, schoenen enz ca. 1000€ kwijt.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2673 Gepost op: 20 oktober 2012, 17:23:27 »
Hoi Sannepan,

Ja, het is niet makkelijk dat zijn ouders niet meer leven, dus we willen op deze manier toch even een momentje stil staan bij het feit dat ze er in gedachten wel bij zijn.

En pff, 1000 euro vind ik erg veel. Zo veel kost mijn jurk niet eens!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2674 Gepost op: 20 oktober 2012, 17:27:34 »
Nee idd niet makkelijk, maar wel een heel mooie manier om ze te herdenken en er toch een beetje bij te hebben :)

Volgens mij is Westend een vrij duur merk, zie het ook vaak in de bruid en bruidegom staan en volgens mij staan daar niet veel goedkope dingen in  :dry: Mijn jurk was wel duurder dan 1000€, maar goed het ging om een pak  ;) Bij Hugo Boss kun je ook maatpakken laten maken vanaf €399 volgens mij, maar weet niet wat er dan nog allemaal bij komt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards