collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2675 Gepost op: 20 oktober 2012, 18:54:46 »
Het pak van mijn as wordt door mijn moeder gemaakt, maar anders waren we waarschijnlijk gewoon bij de C&A gaan kijken ofzo, Lief draagt nooit een pak, en hij weigert dan ook om er zoveel geld aan uit te geven.

Misseagle, kom eens vertellen! :P

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2676 Gepost op: 20 oktober 2012, 19:05:59 »
Haha!

Nou tromgeroffel.. IK HEB EM!!!!!!!!!!
En het mooie is dat we in december pas de maten gaan opmeten zodat ik nog even de tijd heb om af te vallen! Hij is wel al gereserveerd, maar dan dus in paar maten en wordt pas bevestigd na die meting! Echt te gek dus!

Het uitgebreidere verhaal komt morgen! Moet nu via mobiel typen en vind ik niet zo handig!!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2677 Gepost op: 20 oktober 2012, 19:23:45 »
Jeeeej!! Gefeliciteerd met je jurk!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2678 Gepost op: 20 oktober 2012, 20:12:57 »
Gefeliciteerd miss eagle!!
En wat n goede oplossing voor t afvallen  :applaus:

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2679 Gepost op: 20 oktober 2012, 20:36:52 »
Jeeeeeeeh wat leuk!!!! Ben benieuwd hoor!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2680 Gepost op: 21 oktober 2012, 08:07:50 »
@Gaes, mooie jurk hoor! en inderdaad een goed idee om hier te laten reageren, want ik dacht ook dat het doel van de mail was dingen delen die je op het forum niet kunt delen zoals foto's van de jurk.. Maar nu worden er hele verhalen gemaild en vind ik het teveel om daar ook te reageren.. Dat doe ik dan liever hier!

ps ik heb mn (kortere versie van..) mn verhaal in mei 2013 geplaatst.. En plaats zo dus de foto's van mn jurk op de mail!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2681 Gepost op: 21 oktober 2012, 11:03:01 »
@ miss eagle: wat fijn dat je toch DE jurk hebt gevonden! En hij staat je heel goed, mooi hoor! :D
Wat jij zegt over de mail, nu begrijp ik hoe het moet Haha. Lijkt me idd.handig als we daar foto's e.d. op zetten en dan via hier reageren, dan blijft t ook overzichtelijk!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2682 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:14:22 »
Meteen ook even de mail gecheckt,mooi Misseagle!
En misschien kijk ik niet goed hoor;-), maar omdat je zo druk bent met afvallen...ik vind je er helemaal niet dik uitzien. Gaat helemaal goedkomen hoor!

linlin

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2683 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:27:17 »
@Sannepan87: Ik ben er heel tevreden mee! We hebben gepersonaliseerde flessenopener-sleutelhangers als bedankje (zie fotovoorbeeld).

@misseagle: Wat een ontzettend mooie jurk heb je gevonden, gefeliciteerd! En wat fijn dat er zo'n goede oplossing is voor het afvallen. Ik vind je er hier al top uitzien trouwens :)



geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2684 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:35:03 »
Bedankt voor al jullie lieve reacties  :D

@ misseagle: Mooi je jurk! En wat Roze zegt; ik vind je er ook helemaal niet dik uit zien, je hebt heel mooi figuur in die jurk zo!
@*LiN* Wij hebben die bedankjes ook! Zag toen iemand hier op forum (jou dus waarschijnlijk) en die korting was er toen nog, dus snel besteld! Leuk persoonlijk bedankje voor weinig geld vind ik!

linlin

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2685 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:53:17 »
@geas: Ja klopt, dat was ik haha. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat ze bezorgd werden?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2686 Gepost op: 21 oktober 2012, 13:57:52 »
Wat een lieve reacties allemaal!! Ga er helemaal van blozen hihi..
Kan me voorstellen dat je de foto ziet en zegt 'je ziet er helemaal niet dik uit'.
Dat klopt! Want die jurk benadrukt zo goed mijn goede kanten en bedoezeld de slechte kanten hihi..
Maar aangezien de weegschaal toch 88.9 kg aangeeft (en ik ben 1,65m) snap je dat ik af wil vallen.
Het zit vooral in mn buik, billen en benen.. Al die kilo's..

Maar helemaal gelijk, in deze jurk durf ik zelfs te trouwen zonder af te vallen! Dus dat is wel fijn om te weten, want je weet nooit hoe dingen lopen.

Super bedankt voor jullie reacties!!  :wub:

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2687 Gepost op: 21 oktober 2012, 14:00:49 »
Wij hadden ze echt super snel binnen. Ik had gekozen voor de langst durende verzendtijd ivm de kosten, maar ik had ze 13 dagen na de besteldag al in huis!
Ik las net dat had bij jou heel lang geduurd heeft, gek zeg!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2688 Gepost op: 21 oktober 2012, 14:36:19 »
Geas en Miss eagle, mooie jurken!!!!!

Ik heb mijn jurk gisteren ook weer aangehad. Helaas deze keer een slechte ervaring met de winkel waardoor ik niet echt heb kunnen genieten van de jurk. We hadden een afspraak, maar toen we kwamen vertelden ze dat alle paskamers nog bezet waren, dat het allemaal heel erg uitliep en dat we maar moesten wachten. Nou, mijn ouders en ik waren zeer ontevreden over de gang van zaken. Waarom maak je dan een afspraak?? Uiteindelijk kon ik na een half uur wachten de jurk aan, maar ik had de kamer niet alleen, daar hingen namelijk allemaal jurken en de verkoopsters kwamen steeds binnen om een jurk te pakken. En ik had tijdens het maken van de afspraak aangegeven dat ik weer geholpen wilde worden door de verkoopster die mij de eerste keer ook had geholpen. Was geen probleem zeiden ze toen. Maar gisteren was de verkoopster druk dus werd ik geholpen door de coupeuse. De verkoopster is er maar heel even geweest. Al met al dus niet zo'n fijn gevoel bij. Maar goed, de jurk is wel heeeel mooi en daar gaat het uiteindelijk om  :biggrin:
Eind maart ga ik weer, dan worden de maten opgenomen. Ik ga dan op een doordeweekse dag want zoiets als gisteren wil ik niet nog eens meemaken ;)

Gister ook weer verder gekomen op trouwgebied: de getuigen ( op een na) en ceremoniemeesters zijn gevraagd!! Iedereen was zeer vereerd!
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2012, 14:41:04 door Carien85 »

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2689 Gepost op: 21 oktober 2012, 14:42:23 »
Dat is jammer dat e nou zo'n ervaring heb!! maar gelukkig nog steeds blij met je jurk dat is het belangrijkste hihi

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2690 Gepost op: 21 oktober 2012, 16:13:16 »
Miss Eagle: Mooie jurk!! Staat je nu al super goed!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2691 Gepost op: 21 oktober 2012, 17:56:04 »
@ Lin: wat een leuk bedankje! En ook nog eens heel handig ;) Snap ik dat je er heel blij mee bent!

@ Geas: ik zie dat jij dezelfde hebt, hebben jullie ze ook laten personaliseren?

@ Carien85: Wat jammer zeg dat je nu zo'n ervaring hebt bij die winkel! Snap ik helemaal dat je daar van baalt! Niet netjes inderdaad dat ze je zo lang laten wachten en dat je dan geen hokje voor jezelf hebt  :blink: Maar gelukkig dat je nog wel heel blij bent met de jurk, daar gaat het tenslotte om  :biggrin: Mag ik vragen waarom je gisteren weer de jurk aan ging passen, omdat je in maart pas de maten op gaat laten nemen?
Fijn dat jullie de getuigen en CM ook hebben gevraagd! Nog op een speciale manier gedaan of niet?

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2692 Gepost op: 21 oktober 2012, 18:25:04 »
Hoi meiden,
Ik heb mijn jurk ook op de mail gezet. Ben benieuwd wat jullie vinden.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2693 Gepost op: 21 oktober 2012, 18:34:31 »
@ Herfststorm: Wat een mooie jurk! Staat je heel goed, je glundert helemaal  :biggrin:

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2694 Gepost op: 21 oktober 2012, 18:42:27 »
@ herfststorm; mooi hoor! Staat je ontzettend goed!
@ sannepan: Wij hebben exact dezelfde, met die hartjes, en dan onze namen en trouwdatum. ( Ze hadden 3 soorten; eentje met 2 champagne glazen, en 1 waar 'Thanks' op stond en een hart erbij, en dan deze met 2 hartjes).

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2695 Gepost op: 21 oktober 2012, 18:50:40 »

@ Carien85: Wat jammer zeg dat je nu zo'n ervaring hebt bij die winkel! Snap ik helemaal dat je daar van baalt! Niet netjes inderdaad dat ze je zo lang laten wachten en dat je dan geen hokje voor jezelf hebt  :blink: Maar gelukkig dat je nog wel heel blij bent met de jurk, daar gaat het tenslotte om  :biggrin: Mag ik vragen waarom je gisteren weer de jurk aan ging passen, omdat je in maart pas de maten op gaat laten nemen?
Fijn dat jullie de getuigen en CM ook hebben gevraagd! Nog op een speciale manier gedaan of niet?

Tuurlijk mag je dat vragen :) De vorige keer mocht ik nog geen foto's maken omdat ik 's middags bij een andere zaak nog een afspraak had en ik dus nog niet definitief kon kiezen voor deze jurk. Nu heb ik de jurk dus wel definitief gekocht en raadden ze aan om er foto's van te maken; leuk voor mijzelf en handig voor de kapster. Dus zodoende gisteren nog weer geweest

Getuigen en ceremoniemeesters trouwens niet op een bijzondere manier gevraagd. Gewoon even langs gegaan en de vraag gesteld :)
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2012, 18:52:47 door Carien85 »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2696 Gepost op: 21 oktober 2012, 19:12:21 »
@ Geas: wat toevallig, dezelfde! Maar wel heel leuk! :)

@ Carien85: Ah, ik snap het! Fijn dat je nu foto's mocht maken, kan je er stiekem nog eens naar kijken en weer helemaal genieten! ;)

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2697 Gepost op: 21 oktober 2012, 19:18:02 »
@ herfststorm: wat een mooie jurk, wat een mooie jurk en wat leuk om altijd te zien dat wat je vooraf eigenlijk niks vond, achetraf toch wel helemaal super is. Hij staat je echt mooi.

@misseagle: Wat zie je er super uit in die jurk, helemaal niet te zien dat hij te klein zou zijn.

@geas: ik had ook nog niet op jouw jurk gereageert zag ik. Wat een mooie subtiele bewerking heb jij erop. Heel elegant en staat je erg mooi.

@svlok: Mooie foto's heb je geplaats gaan jullie er ook eentje gebruiken? En ik snap de keuze die je gemaakt heb. Je gevoel moet goed zijn.

@Carien85: wat vervelend dat de dag niet gelopen is zoals je gehoopt had. Maar wat fijn dat het niet heeft afgedaan aan je jurk.

@Lin: leuke bedankjes, zijn ook spullen die mensen niet wegdoen dus nog eens handig ook.

Hoop dat ik niemand vergeten ben, heb ook al een tijdje niet gereageert. Ben erg moe de laatste tijd, vroeg op bed maar toch niet uitgeslapen zijn. Heb een beentje last van de korte dagen denk ik dus ren met alles achter de feiten aan.

Zelf vandaag de kaarten op de bus gedaan. Spullen gekocht voor de enveloppendoos, dus hard mee bezig, ringendoosjes zodat zowel bruidjongetje(zoon) en bruidsmeisje (nichtje as) beide een ring kunnen overhandigen. Verder wil ik nog een kinderakte ontwerpen zodat mijn zoon ook kan tekenen voor het huwelijk, hij is 10 jaar en ik wil hem er zoveel mogelijk bij betrekken. Is toch heel wat als je moeder weer trouwt. Als iemand een idee heeft voor een leuke tekst op deze akte hoor ik het graag.

Vrijdag mag ik weer mijn jurk aan, erg spannend om te gaan kijken of alles erbij past, Mijn moeder zou meegaan maar die zit al anderhalve week in de ziektewet en wordt op van alles en nog wat getest dus hoop dat ze dan opgeknapt is want alleen gaan zie ik niet zo zitten, vind ik persoon afdoen van het moment. Eerste weekend van november gaan we met de kinderen hun bruidskleding uitzoeken, ook helemaal zin in. Er is nog zoveel wat allemaal moet en de tijd vliegt....

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2698 Gepost op: 21 oktober 2012, 19:30:30 »
@herfststorm: Heeeel mooi!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2699 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:18:20 »
Misseagle: mooie jurk, En ik weet niet waar jij het over hebt, maar dat de jurk maaaaattteeeeen te klein is zoals jij zegt, daar is niets van te zien, hij staat je echt heel goed! Het is ook een ladybird of niet?

Herfstorm: mooie jurk!! Je straalt helemaal.

Ik heb net foto's van onze shoot van vanmiddag op de mail gezet, Ik heb de beste uitgekozen, want vriend wilde niet echt serieus doen vandaag :P
Nu was het gelukkig ook gewoon voor de fun, en voor onze fotograaf om te kijken wat voor leukse posities hij kon bedenken, was erg leuk! En we hadden al een goed gevoel over hem en de foto's maar nu helemaal.
Onze fotograaf is een hele goede vriend van ons, en wil gratis en voor niets de foto's maken, Helemaal goed!

Maar goed we hebben een leuke middag gehad, vriend heeft geprobeerd om in de boom te klimmen, en ik ben uitgegleden op een gladde boomstam!, vieze kleding, maar heel veel lol gehad,

Oh en vriend heeft zijn proefcolbert aangehad, en die was helemaal goed, en mijn kouseband is ook af, En zo komen wij al nader...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards