collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987777 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2775 Gepost op: 24 oktober 2012, 09:07:00 »
Tsjah, ookal hadden we geen "ruzie" dan wilde ik dat nog niet. Zij heeft geen vader meer en juist daarom werd het nummer gedraaid. Heeft voor haar meer belading dan voor mij. En er zijn genoeg andere mooie nrs.

Tsjah ik ben ook niet van Metallica maar vind inderdaad Nothing Else Matters wel super mooi..

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2776 Gepost op: 24 oktober 2012, 09:09:50 »
Wij hadden ook niet echt een idee qua muziek voor het binnenlopen, tot we bij de fotograaf op bezoek waren en een prachtig nummer hoorde: Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij. Echt een mooi klein, kwetsbaar liedje waarvan ik vermoed dat (bijna) niemand op onze bruiloft het kent.

Voor het weggeven wil ook ik of i loved her first, of butterfly kisses. Mijn ouders zijn ook gescheiden en de band met mijn vader is hierdoor een tijdje niet goed geweest, maar nu gelukkig wel weer!

@Sjaantje: Hier ook een Gooische Vrouwen fan!!! Wij zijn van plan om na onze 'officiele' afsluiting van het feest Echte Liefde van Martin Morero er nog even in te knallen!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2777 Gepost op: 24 oktober 2012, 09:15:30 »
Heb ook een vorstel mail naar de mailaccount gestuurd!!

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2778 Gepost op: 24 oktober 2012, 09:59:51 »
Cahira, Mo_23 en judith groen

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2779 Gepost op: 24 oktober 2012, 10:05:02 »
Voor mij is ook iedereen groen!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2780 Gepost op: 24 oktober 2012, 10:14:02 »
voor mij ook!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2781 Gepost op: 24 oktober 2012, 10:48:58 »
Me tooo!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2782 Gepost op: 24 oktober 2012, 11:08:18 »
Goedemorgen!

Het gaat goed met al dat groene licht, hoeveel moeten hun goedkeuring nog geven? Ik ben zoooo benieuwd naar alle foto's van jurken enzo! :blush: :biggrin:

Vandaag lekker een dagje vrij, dus ik ben net uit bed, heerlijk uitgeslapen! Nog even een vraagje: heeft iemand hier al kinderen en zo ja, hoe oud?
Ik ben al een keer eerder getrouwd geweest en uit dat huwelijk heb ik twee geweldige, lieve zoontjes. De oudste is 8 en de jongste is de 14e net 6 geworden. Mijn zonnestraaltjes en ik zou ze voor geen goud meer willen missen, ook al was mijn huwelijk allesbehalve fijn...


LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2783 Gepost op: 24 oktober 2012, 11:16:02 »
Hier ook groen licht, ken geen van de dames haha

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2784 Gepost op: 24 oktober 2012, 11:18:20 »
@ Judith: hier (nog) geen kindjes. We willen wel graag, maar wachten eerst af tot we getrouwd zijn. Ik wil namelijk per se niet met een dikke buik trouwen :)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2785 Gepost op: 24 oktober 2012, 11:25:38 »
Voor mij ook alle dames groen!

Wij hebben ook nog geen kinderen, eigenlijk hetzelfde verhaal als sannepan! Wel fijn judith dat je een nieuwe liefde hebt gevonden! Is hij uit dezelfde kerk gemeenschap als jij en je ouders? Sorry als ik te nieuwsgierig ben!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2786 Gepost op: 24 oktober 2012, 11:37:58 »
Voor mij ook alle dames groen!

Wij hebben ook nog geen kinderen, eigenlijk hetzelfde verhaal als sannepan! Wel fijn judith dat je een nieuwe liefde hebt gevonden! Is hij uit dezelfde kerk gemeenschap als jij en je ouders? Sorry als ik te nieuwsgierig ben!

Nee, hij is niet uit dezelfde kerkgemeenschap als mijn ouders. Maar dat ben ik ook niet (meer). Ik heb me aangesloten bij de gereformeerd vrijgemaakte gemeente en mijn ouders zijn aangesloten bij de PKN (protestantse kerk nederland), hiervoor waren ze hervormd op gereformeerde grondslag. Volg je het nog?  :blink:

En je bent helemaal niet te nieuwsgierig hoor!!

linlin

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2787 Gepost op: 24 oktober 2012, 13:10:40 »
Ook voor mij groen licht voor alle dames!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2788 Gepost op: 24 oktober 2012, 13:39:35 »
Voor mij ook alle dames groenlicht, maar hoe moet het dan nu? Volgens mij kijken een aantal meiden al niet meer op het hotmailaccount omdat ze het te onoverzichtelijk vonden. Dat las ik in een ander topic, bv. Marlie  zei dat. Dus zal ik de dames maar gewoon het ww sturen??? Lastig :-)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2789 Gepost op: 24 oktober 2012, 14:16:24 »
Voor mij ook alle dames groenlicht, maar hoe moet het dan nu? Volgens mij kijken een aantal meiden al niet meer op het hotmailaccount omdat ze het te onoverzichtelijk vonden. Dat las ik in een ander topic, bv. Marlie  zei dat. Dus zal ik de dames maar gewoon het ww sturen??? Lastig :-)

Anders gooien we gewoon alle foto's van jurken ed voor nu weg! Dan beginnen we blank, en stuurt iedereen de foto gewoon nog een keer, Dan passeren we niemand, en brengen we ook niemand in verlegenheid, want inderdaad, ik lees ook dat niet iedereen meer leest! Dus dat zou mijn voorstel zijn, Alles jurk foto's weg, wachtwoord geven, en dan stuurt iedereen gewoon de nieuwe foto??

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2790 Gepost op: 24 oktober 2012, 14:25:08 »
Ik denk dat het niet te doen is om op iedereen te wachten. maar wat als we inderdaad alles wissen? degene die actief zijn kunnen weer opsturen? en dan vanaf de lege mail afspreken dat we bij nieuwe mensen na de voorstelronde (bijvoorbeeld) een week wachten en bij geen commentaar de ww geven.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2791 Gepost op: 24 oktober 2012, 14:27:41 »
Vindt ik een goed plan! Maar ik vind het ook leuk om foto's van het paar te zien haha. Dus ik stel voor, foto's van de jurk en foto's van jezelf met je aanstaande. Goeie of geen goeie haha?

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2792 Gepost op: 24 oktober 2012, 14:31:31 »
Ik zal die laatste even met as overleggen :)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2793 Gepost op: 24 oktober 2012, 14:45:22 »
Vindt ik een goed plan! Maar ik vind het ook leuk om foto's van het paar te zien haha. Dus ik stel voor, foto's van de jurk en foto's van jezelf met je aanstaande. Goeie of geen goeie haha?

Ik vind het een goed plan, Ik zet ook foto's van lief op facebook dus ik denk nniet dat hij er een probleem mee heeft als zn hoofd in een privé mailbox komt :)

Mijn jurk is in ieder geval vast uit de lijst, Stuur hem wel opnieuw als alles gereset is.

@judith, Ik vind al de geloofsstromingen sowieso maar ingewikkeld, Ik ben zelf katholiek op rolschaatsen zoals mn vader het noemt, Ik ben wel gedoopt en gevormd, maar ga tegenwoordig zelden naar de kerk, Dat betekent niet dat ik niks meer met mijn geloof doe, ik doe het tegenwoordig op mijn eigen manier.
Maar jouw ouders weten dus nog niets van jullie plannen, Het lijkt me heel moeilijk om zoiets te moeten vertellen als je weet ddat ze niet enthousiast zullen zijn.

Ik maakte mij voorheen ook altijd druk om alles, maar tegenwoordig probeer ik te bedenken dat er ook een moment komt dat mijn ouders er niet meer zullen zijn (hopenlijk duurt dat nog heeeel lang) maar dan moet ik mezelf wel zien te redden en dat doe ik dan liever met een man van MIJN keuze aan mijn zijde, Maar goed ik mag niet klagen want mijn ouders zijn gek op mn as.
Veel sterkte in ieder geval  :-*

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2794 Gepost op: 24 oktober 2012, 15:14:17 »
hahaha nee dames het zijn niet alleen de bedankjes

Allereerst moet ik melden dat wij het klein en intiem zullen doen, Maximaal 30 mensen.

We trouwen in het stadhuis van Gouda. kosten 400 euro incl trouwboekje
De jurk voor mij en het bruidsmeisje, maakt mijn moeder, zij is costumiere, en alles bij elkaar zitten we rond de 200-250 euro (Jurk gekocht in sept)
Bloemen, alleen een boeketje voor mij en een corsage voor mijn AS, kosten rond de 65 euro.
De fotograaf( normaal een grote kostenpost) een van onze beste vrienden heeft aangeboden om de foto's te maken En hij maakt fantastische foto's en hij wil er niks voor hebben.
Taart, de taart maak ik zelf, Ik ben er goed in, en iedereen vind het lekker.
De kaarten bestellen we wel gewoon maar ja we hebben er niet zoveel nodig.
Het kapsel, dat doet mijn zus (heeft kappersopleiding gedaan)
Mijn make-up dat doet mijn moeder.
De ringen hebben we al, er moet een steentje in gezet worden, een datum in gegraveerd en opgepoetst maar dat betalen mijn ouders.
Het pak van mijn AS betaalt zijn moeder. ( pak maakt mijn moeder)
Mijn trouwschoenen betalen mijn ouders.
De trouwauto kost ons 355 euro omdat we hem echt niet langer dan 3 uur nodig hebben. Vader regelt vervoer )(
De corsages maken we zelf,van gesuikerde rozen, Via internet en niet duur. ( maken we wel zelf maar met gerbera's )
De bedankjes kosten een euro per stuk, en inclusief verpakking kost dan niet meer dan 35 euro, bedankkaartjes maken we zelf. ( we maken snoepzakjes, ik heb gratis zakjes, alleen de snoepjes nog )
De huwelijksreis, die boeken we aan het einde van het jaar, we willen een midweekje naar een bungalowpark, en via bungalow specials. nl kan je soms heel goedkoop weg, Afgelopen zomer een midweek in een 4 sterren droompark gezeten voor 136 euro. We hebben daar 450 euro voor begroot en we denken dat dit moet lukken. ( hebben we geschrapt )

Ik heb italiaans bloed en het is een oud italiaans gebruik om het trouwfeest bij het ouderlijk huis van de bruid te vieren, Nu hebben mijn ouders geen mega huis maar met maximaal 30 man, past dat prima, dus daar valt ook al een grote kostenpost weg.

Nou en dan de hapjes en drankjes, en een lunch op de dag zelf, Dat kun je zo duur maken als je zelf wilt. ( betalen mn ouders)

Wij doen het ook wel anders dan anderen, Wij trouwen op maandag, dan samen een midweek weg, en dan op zaterdag het feest. ( alles op maandag )

Voor accesoires e.d kunnen jullie ook nog eens kijken op trouwoutlet . nl en lacouturiereshop .nl zijn leuke sites en niet onwijs duur!

ik wil anders best een keer onze begroting hier neerzetten hoor :)

Verder hebben wij vandaag de definitieve datum en tijd vast gelegd! en heb ik een proefstaal van de stof voor mijn jurk aangevraagd! Ik ben blij!

Grappig, Ik was aan het googlen op verhoging trouwleges in Gouda, en kwam deze post van mezelf tegen, Er zijn best veel dingen veranderd in 10 maanden tijd.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2795 Gepost op: 24 oktober 2012, 15:19:58 »
Ik vind het idee van blanco beginnen prima...nog even wachten tot vanavond, misschien reageren er nog een aantal meiden.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2796 Gepost op: 24 oktober 2012, 15:23:46 »
Vind het ook prima!

Stuur dan wel gelijk een foto op van onze fotoshoot.. Dan kan ik die tenminste met iemand delen!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2797 Gepost op: 24 oktober 2012, 15:44:51 »
Vind het ook prima!

Stuur dan wel gelijk een foto op van onze fotoshoot.. Dan kan ik die tenminste met iemand delen!

 :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:  Leuk ben benieuwd!!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2798 Gepost op: 24 oktober 2012, 17:05:37 »
Oeh, dus bij geen bezwaar vanavond kwijlen bij het zien van alle prachtige foto's? Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat jullie zo voorzichtig zijn en dat iedereen de kans krijgt om haar mening te geven. Super!!

Dees, leuk om terug te lezen en jullie houden het dus ook klein, net als wij! Ik dacht dat ik de enige was die geen knalfeest ging geven :biggrin:

Zo, en nu is het tijd voor mijn favoriete serie, McLeod's Daughters!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2799 Gepost op: 24 oktober 2012, 17:07:14 »
Oh ja, willen jullie hier eens naar kijken en antwoord geven als je me kunt helpen?

http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,20069.msg544461.html#msg544461


Thanks!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards