collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987807 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2900 Gepost op: 27 oktober 2012, 09:25:48 »
Zal even wat uitgebreider reageren dan gisteren ;)

@Judith, de ringen zijn niet mijn persoonlijke smaak maar vind ze wel mooi.. haha snap je het nog? Soms heb je dat wel eens he ;)
@Ikkuh, een heeeeeele mooie ladybird! zou hem zelf mooier vinden als dat bandje met die stiksels er niet zat, ben daar niet zo van maar hij staat jou prachtig!! bij het jasje dacht ik.. ahhh wat zonde! maar ik snap dat je hem uiteraard wel aanmoet omdat je in de winter trouwt ;)
@groen licht voor sabina, heet zij ook zo op het forum? wel leuk om als eerste van de vrienden te trouwen.. :)
@groen licht lisette, dat is lin??
@Lin, veel plezier met het passen van jurken! wel lief van je AS!! Toen ik mn jurken ging passen moest ik ook zo vroeg op enzo, zelfde tijd hihi.. Alleen mijn aanhang kwam al om 9 uur. Hebben daar in de buurt ook gelunched omdat het 1. best laat was 2. te ver was om eerst terug te rijden en 3. mijn AS was niet thuis :P
@sjaantje, we gaan ze idd gebruiken voor de kaart! hebben vanmiddag weer een afspraak dan gaan we verder kijken bij de kaart.. want het was nogal duur wat we de vorige keer besproken hadden en ik kreeg toch twijfels over of ik het mooi vind ja of nee!
@Heleen, ik wil ook  foto's zien! Ennuh gefeliciteerd met jullie verloving! Zeer aparte manier hihi..

Morgen is trouwens 1 van onze bruidsmeisjes jarig en ga ik kijken of ik eventjes de moeder apart kan nemen om wat af te spreken over de jurkjes van de meisjes. Zijn er nog helemaal niet op in gegaan hoe of wat en wie betaald ook enzo haha.. Dus even afspreken!
Verder vind ik het wel moeilijk omdat de meiden zoveel verschillen qua leeftijd en omdat ik niet weet wat voor iets mooi bij mijn jurk past!

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2901 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:47:04 »
Ik heb een mail gestuurd :D

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2902 Gepost op: 27 oktober 2012, 11:26:22 »
Ik heb ook een mail gestuurd.
Ik snapte er al niets van, maar nu kan ik dan hopelijk ook mee kijken! :D  :applaus:

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2903 Gepost op: 27 oktober 2012, 11:36:16 »
Ik heb de mail even bekeken.
Sabine had al groen licht van mij, en hierbij Lon, Yvon, Bianca en Lisette ook.

@ikkuh: dat zijn inderdaad behoorlijk kosten voor het vermaken van je jurk  :blink:

Lizje89

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2904 Gepost op: 27 oktober 2012, 12:19:38 »
Had gister even een introductiemailtje gestuurd zodat ik er hier wat meer van zou snappen!
Ik ben Lisette  :biggrin:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2905 Gepost op: 27 oktober 2012, 12:37:01 »
Voor mij ook alle meiden van de mail groenlicht!

Net even een hoepelrok geregeld. Ik wilde hem van iemand gaan lenen, dus ff op facebook gezet. Haha, nu heb de keuze uit 4 rokke  :biggrin: Soms zo handig, dat facebook

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2906 Gepost op: 27 oktober 2012, 12:41:33 »
Handig dat je zoveel keus hebt :biggrin:
Ik zit te twijfelen over dat soort dingen: hoepelrok, cape, handschoenen e.d.
Je draagt het allemaal maar één keer en bij de bruidszaak is het volgens mij meteen duurder dan wanneer je het zelf op internet koopt. Maar bijvoorbeeld voor de hoepelrok heb ik geen idee hoe groot dat ding was wat ik aanhad. Het was bij hun de kleinste maat, maar of dat sowieso de kleinste maat overal is  :confused:
De hoepelrok ga ik misschien toch maar daar kopen, dan probeer ik hem later wel weer door te verkopen.
De cape en handschoenen ga ik wel online bestellen, ik heb bij lightinthebox al dingen gezien die ook goed te betalen zijn. Ik moet nog even kijken of ze daar ook leuke bruidstasjes hebben.
Als iemand nog een leuke site weet waar ze dit soort dingen ook verkopen (cape, tasjes) dan houd ik me aanbevolen.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2907 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:12:54 »
Ligt t misschien aan mij of sturen er nou mensen mailtjes naar dat mail adres die ik nog nooit in dit rood heb gezien?  :blink:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2908 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:13:49 »
alle mails zijn code groen voor mij!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2909 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:15:51 »
Ligt t misschien aan mij of sturen er nou mensen mailtjes naar dat mail adres die ik nog nooit in dit rood heb gezien?  :blink:

nee dat viel mij ook op, maar ik snap t ook ergens wel, mail en forum lopen nog wel eens door elkaar en dan snap je t toch niet allemaal

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2910 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:18:28 »
Okay, maar ik dacht eigenlijk dat die mail was voor de mensen in dit rood, die ook hier daadwerkelijk meepraten. Maar dan heb ik dat verkeerd begrepen :)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2911 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:23:35 »
Okay, maar ik dacht eigenlijk dat die mail was voor de mensen in dit rood, die ook hier daadwerkelijk meepraten. Maar dan heb ik dat verkeerd begrepen :)

Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe t precies zit! Maar inderdaad misschien is het wel een fair om toch een minimaal aantal posts te verwachten?!  :blink:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2912 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:26:47 »
Ja..volgens mij klopt het wel.. ik heb ze eigenlijk ook nog nooit in dit topic gezien. Goed idee om een minimaal aantal post te moeten hebben. Hoeveel dan... 200 ofzo??

En ik snap het eigenlijk niet..want als je nooit mee praat in dit topic, heb je de mail toch ook niet nodig? Ik vind dat ze eerst actief moeten deelnemen aan dit topic, en dan kunnen ze een mail sturen..of is dat heel erg streng? :biggrin:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2913 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:30:14 »
Ik vind dat eigenlijk wel fair ja. Ik heb t idee dat mensen uit april of mei 2013 of n andere v die maanden ook mailen, maakt verder niet uit maar je kan er geen reactie ofzo op geven en ook.zie ik t niet zo zitten om in 4 of 5.topics te gaan schrijven..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2914 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:32:42 »
Ik vind een minimaal aantal posts wel fair ja, Maar 200 is wel heel veel,  Ik zit hier sinds januari en zit nu op 295, laten we zeggen 100, dat moet lukken als je redelijk vaak meepost toch?

En misschien een idee om hier een lijst te maken van de 'vaste' bezoekers?


Sannepan87
sjaantje
Misseagle
LatinBride
Marlie
Dees87
Cahira
Ikkuh


Daar kun je jezelf dan onder zetten, Bovenstaande lijst is niet compleet, maar meer wist ik er even niet uit mn hoofd  :blush:
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2012, 13:35:03 door dees87 »

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2915 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:37:40 »
Hihi ja ik reageer hier veel en in mei 2013.. Zit hier pas sinds mei maar ben echt een freak wat dat betreft.. dat zie je wel aan mn aantallen  :blush:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2916 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:46:39 »
Ik reageer hier en in juni 2013 rood.
Volgens mij doet marlie niet meer mee met de mail

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2917 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:54:05 »
@ Sjaantje: Wat leuk dat je zoveel reacties hebt gehad via FB! Zou fijn zijn als er daar eentje bij zit. Mijn hoepelrok was geloof ik 49 euro in de jurkenwinkel :)

Ik Zie trouwens dat mn berichtjes via mn telefoon van het woord topic steeds rood hebben gemaakt  :blink:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2918 Gepost op: 27 oktober 2012, 13:57:59 »
@ Sjaantje: Wat leuk dat je zoveel reacties hebt gehad via FB! Zou fijn zijn als er daar eentje bij zit. Mijn hoepelrok was geloof ik 49 euro in de jurkenwinkel :)

Ik Zie trouwens dat mn berichtjes via mn telefoon van het woord topic steeds rood hebben gemaakt  :blink:

Ik snapte al niet wat je ermee bedoelde  :blush:

Ik heb mn hoepelrok bij mijn jurk gekregen, scheelde 150 euro, toch mooi meegenomen.

En nu wens ik jullie een fijne zaterdag, ik heb vandaag 2 verjaardagen, en ga nu naar de 1e.

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2919 Gepost op: 27 oktober 2012, 15:07:14 »
Ze hadden mijn hoepel bij de jurk berekend, was 40 euro, niet duur maar wel vaak dat ze er maar vanuit gaan dat ik hem toch wel koop.

@misseagle, ik mocht kiezen tussen de jurk met of zonder bandje, maar juist die stiksels en het bandje zorgde ervoor dat ik viel voor de jurk. En ben wel benieuwd hoe mensen bij het stadhuis reageren als ik binnekom (buiten zien ze me natuurlijk met jasje en binnen doe ik hem uit en dat zien de de stiksels pas.

Had trouwens van de week de vraag naar de kleur gekregen, weet even niet zo snel meer van wie maar het is inderdaad een (geen felle) paarse kleur.

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2920 Gepost op: 27 oktober 2012, 15:25:26 »
Ik postte hier altijd redelijk actief mee, maar sinds dat mailgedoe was ik ff wat minder hier.. Omdat ik er niet aan mee deed en weinig volgde.. Ik post ook in het mei topic, alleen nadeel vond ik wel dat ik allemaal dingen dubbel aan het lezen was.. Geen idee hoeveel posts ik heb.. Ik vind al die regels en eisen eigenlijk een beetje overdreven... :blush:

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2921 Gepost op: 27 oktober 2012, 16:34:27 »
Idd wel verwarrend van hier en de mail als e niet mee doet.
maar vind wel mensen die hier niet veel posten niet mee doen..
dacht ook dat de bedoeling was niet al te groot/veel mensen???!??
ik post hier wel regelmatig.. en al trouw in inapril. vind dat wel mag dan met mail..

mijn hoepelrok isook 40 euro bij haar waar ik me jurk vandaan heb

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2922 Gepost op: 27 oktober 2012, 16:44:47 »
Ik vind dit '' regels''  juist wel lekker, ook om te voorkomen dat jan en alleman op die mail gaat zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk als mensen meedoen! Maar ik vind het wel vervelend als er mensen mee gaan doen dit ik verder hier nooit in dit topic zie en die ik dus voor mijn gevoel ook helemaal niet '' ken''. Vind het ook onoverzichtelijk als we met 50 man straks op die mail bezig zijn  :blink:

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2923 Gepost op: 27 oktober 2012, 17:22:41 »
De afgelopen drie weken ben ik hier niet online geweest ivm vakantie, maar daarvoor was ik elke dag hier online. Dus ik wil wel graag met de mail blijven meedoen. Ook al heb ik nog geen 100 posts, ten slotte is m'n bruiloft pas over 11 maanden. Ik blijf ook nog wel even actief.

Ik ben trouwens helemaal happy, AS en ik het over de locatie eens! De loc is eigenlijk boven budget, maar is wel onze droomloc dus dan maar iets meer betalen. We zijn nog even aan t kijken of we wel of niet een boottocht en dat soort extra dingetjes doen. Em morgen willen we terug mailen naar Huis de Voorst.
Ik ben gewoon zo blij dat we er eindelijk over uit zijn :D :D

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2924 Gepost op: 27 oktober 2012, 18:25:46 »
De afgelopen drie weken ben ik hier niet online geweest ivm vakantie, maar daarvoor was ik elke dag hier online. Dus ik wil wel graag met de mail blijven meedoen. Ook al heb ik nog geen 100 posts, ten slotte is m'n bruiloft pas over 11 maanden. Ik blijf ook nog wel even actief.

Ik ben trouwens helemaal happy, AS en ik het over de locatie eens! De loc is eigenlijk boven budget, maar is wel onze droomloc dus dan maar iets meer betalen. We zijn nog even aan t kijken of we wel of niet een boottocht en dat soort extra dingetjes doen. Em morgen willen we terug mailen naar Huis de Voorst.
Ik ben gewoon zo blij dat we er eindelijk over uit zijn :D :D

Van jou verwacht ik sowieso nog vegas foto's op de mail :P

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards