collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987810 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2925 Gepost op: 27 oktober 2012, 18:34:59 »
Idd Heleen...we willen foto's!!!! :biggrin:

Ik noemde ook gewoon maar een aantal hoor, 100 vind ik ook prima. Of helemaal geen. Maar ik ben het met Sannepan eens, regels zijn wel fijn. Zo voorkomen we dat mensen die hier nooit posten, wel meedoen met de mail. Dat was in eerste instantie nooit de bedoeling. Begrijp me niet verkeerd, iedereen is welkom hoor. Maar dan word het zo onoverzichtelijk en ook ik heb dan het gevoel dat mensen meedoen die ik helemaal niet "ken" :-)

Ga me nu omkleden, want heb straks een westernparty...dus leuk een verkleedfeest! Morgen ook nog een verjaardag, mn oppaskindje word 5. Heel leuk juwelendoosje gekocht van assepoester, wanneer je hem open doet hoor je een muziekje en draait assepoester rond..lekker offtopic  :biggrin:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2926 Gepost op: 27 oktober 2012, 18:43:09 »
 @ Heleen: Foto's, foto's, foto's!!  :biggrin:
Fijn dat jullie een leuke locatie hebben! Welke locatie is het geworden?

@ Sjaantje: Fijn dat je het ermee eens bent :) Veel plezier vanavond en morgen!!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2927 Gepost op: 27 oktober 2012, 20:04:45 »
Sannepan87
sjaantje
Misseagle
LatinBride
Marlie
Dees87
Cahira
Ikkuh
Joda

Ik ben er nog maar reageer heel veel in het juni topic 'sorry'. Ik lees wel mee en bekijk de mail. Als er dingen voorbij komen waar ik tips over kan geven zal ik zeker reageren maar ik vind het lastig bij houden, jullie gaan zo giga hard!!

Ik snap wel de regels voor de mail zo voorkom je dat er alleen maar nieuwschierigen op de mail komen die hier niet posten.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2928 Gepost op: 27 oktober 2012, 20:20:24 »
Sannepan87
sjaantje
Misseagle
LatinBride
Marlie
Dees87
Cahira
Ikkuh
Joda
Carien85

Alle nieuwelingen op de mail hebben wat mij betreft groen licht. Ik weet alleen niet wie het zijn op het forum. Dus misschien handig dat ook forumnaam wordt doorgegeven.

Minimaal aantal post vind ik prima. Minimum van 50 lijkt me reƫel.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2929 Gepost op: 27 oktober 2012, 21:07:20 »
Ik wil ook in het lijstje ken alleen nu ff kopieren en plakken

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2930 Gepost op: 27 oktober 2012, 21:46:30 »
Zo, eindelijk klaar met werk en AS is niet thuis. dus heb ik mooi even de tijd gehad om de mail door te lezen. fotos van Las Vegas heb ik op de ipad staan, maar via dat kan ik geen bijlagen toevoegen. straks AS maar even om hulp vragen. maar ik beloof het, de fotos komen eraan!
Lonneke, Yvonne,  Bianca, Lisette, Sabina; groen licht
Ikkuh, wat een mooie jurk! Vooral dat bandje met applicaties vind ik fantastisch. Die bloemen zijn dat dezelfde als die eerder al op dit forum voorkwam? Waar ga je de bloemen laten maken?
Judith, erg mooie ringen. Is dat zilver of wit goud?
Misseagle, wow, wat een mooie jurk! En die applicaties die ook nog op de sleep zitten vind ik ook super. Ik heb ook zulke applicaties, maar die zitten niet ook op de sleep. Vind ik nu ik die van jou zie wel jammer. Leuke foto's van jullie samen, jullie glunderen :)

Sannepan87
sjaantje
Misseagle
LatinBride
Marlie
Dees87
Cahira
Ikkuh
Joda
Carien85
Heleen0410

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2931 Gepost op: 28 oktober 2012, 08:55:43 »
@ Heleen ja dat is hetzelfde boeket als ik al eerder heb laten zien. Ik laat ze maken bij floratex in Den Helder. Ga van de week een mailtje sturen om te zien hoever ze zijn en of ik al kan komen gluren.

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2932 Gepost op: 28 oktober 2012, 10:42:42 »
Sannepan87
sjaantje
Misseagle
LatinBride
Marlie
Dees87
Cahira
Ikkuh
Joda
geas

Ik ben er nog maar reageer heel veel in het juni topic 'sorry'. Ik lees wel mee en bekijk de mail. Als er dingen voorbij komen waar ik tips over kan geven zal ik zeker reageren maar ik vind het lastig bij houden, jullie gaan zo giga hard!!

Ik snap wel de regels voor de mail zo voorkom je dat er alleen maar nieuwschierigen op de mail komen die hier niet posten.

Ik sluit mij hier volledig bij aan. Geld voor mij net zo.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2933 Gepost op: 28 oktober 2012, 11:28:48 »
Even snel, ga zo uitgebreid reageren: ik heb nog niet zoveel posts, maar ik schrijf hier nu wel weer regelmatig mee, dus dat aantal schiet straks omhoog :biggrin:. Ik wil wel graag mee blijven doen met de mail...

Tot straks, dan een uitgebreider verhaal, zit nu nog te ontbijten! :blush:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2934 Gepost op: 28 oktober 2012, 11:29:46 »
Sannepan87
sjaantje
Misseagle
LatinBride
Marlie
Dees87
Cahira
Ikkuh
Joda
Carien85
Heleen0410
~Judith~

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2935 Gepost op: 28 oktober 2012, 12:05:47 »
Sannepan87
sjaantje
Misseagle
LatinBride
Marlie
Dees87
Cahira
Ikkuh
Joda
Carien85
Heleen0410
~Judith~
Roze

kHeb mezelf ook even toegevoegd in het rijtje. Een minimumaantal post vind ik prima, inderdaad ergens tussen 50 en 100. kVind wel dat er nu veel 'gediscussieerd' wordt over die mail, alsof dat heeeel bijzonder is, maar dat valt ook wel weer mee. Laten we gewoon lekker blijven kletsen over alle bruiloftsdingetjes en de mail is leuk voor erbij als er eens een 'geheime' foto te delen valt.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2936 Gepost op: 28 oktober 2012, 14:11:28 »
Zo, ontbijt achter mijn kiezen en in huis even wat gedaan, nu tijd om bij te lezen!

MissEagle: geen probleem hoor, ik snap je helemaal! Je vindt ze wel mooi, maar niet om zelf te dragen :biggrin: Fijne verjaardag morgen en hopelijk kom je er uit met die moeder. Zal toch wel?
Ikkuh: jeetje, ik had er niet eens bij stilgestaan dat vermaakkosten zo in de papieren kunnen lopen! Is er niet iets te regelen met die winkel? Ook omdat je al extra betaald hebt voor meer stof?
Sjaantje: lang leve FB!  :biggrin: Superhandig dat het op deze manier geregeld kon worden! Maar hoe weet je precies welke hoepelrok je moet hebben? Is er 1 maat ofzo, of is het gewoon je kledingmaat? Hoe was de Westernparty en hoe was je verkleed? Fijne verjaardag vandaag!!
Dees: leuke verjaardagen gehad? Vandaag een lekker luierdagje om bij te komen of weer druk?
Heleen: ik ben heeeeel benieuwd naar de Vegasfoto's! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie verloving! Super originele manier om het bekend te maken. En wat fijn dat jullie nu je droomlocatie hebben! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar welke locatie is het geworden? Onze ringen zijn van Palladium gemaakt.

Zo, volgens mij ben ik weer bij nu! Gisteren heerlijk een dagje met mijn lief op pad geweest. Een nieuwe (nou ja, tweedehands) auto voor mij gekocht. Degene die ik nu heb moet gerepareerd worden en de kosten waren meer dan dat de auto nog waard is. 's Middags lekker geslenterd over een kerstmarkt (is het al bijna Kerst :biggrin:) en 's avonds zijn we op visite geweest bij mijn ouders. En weer was het supergezellig! Ik was en ben helemaal blij! Eindelijk gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat, heerlijk!

Vandaag doen we het lekker rustig aan, lekker languit op de bank, ik ga zo alleen nog even een apfelstrudel bakken voor vanavond en verder doen we niets meer!

Fijne zondag allemaal!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2937 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:10:55 »
Jeetje mina wat is er weer veel geschreven haha. Ben je er 1 dagje niet, heb je heeeeeeeeeeel wat bij te lezen.

@Cahira, je moet ff op Lightinthebox kijken. Ik vind t echt een geweldige site met super leuke dingetjes voor weinig. Ik wil een bontmanteltje bestellen daar. Kosten rond de 10 tot 15 euro, mega goedkoop dus!

voor de rest ben ik t allemaal weer kwijt haha. Wil alleen nog ff zeggen dat ik het eens ben met de "regels" wat betreft de mail. Maar aan de andere kant, zolang ik er niemand van ken, vindt het niet erg dat ze mijn foto's zien.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2938 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:21:33 »
Jeetje mina wat is er weer veel geschreven haha. Ben je er 1 dagje niet, heb je heeeeeeeeeeel wat bij te lezen.

@Cahira, je moet ff op Lightinthebox kijken. Ik vind t echt een geweldige site met super leuke dingetjes voor weinig. Ik wil een bontmanteltje bestellen daar. Kosten rond de 10 tot 15 euro, mega goedkoop dus!

voor de rest ben ik t allemaal weer kwijt haha. Wil alleen nog ff zeggen dat ik het eens ben met de "regels" wat betreft de mail. Maar aan de andere kant, zolang ik er niemand van ken, vindt het niet erg dat ze mijn foto's zien.

De verzendkosten liggen bij lightinthebox wel weer hoger hoor. Je kunt ook op suitsyouwell kijken, hebben ze ook wel leuke dingen.

@judith, de verjaardagen waren erg gezellig, maar blij dat we vandaag niks hebben, lekker luie zondag dus.

Ik ben vanmorgen aan het googlen geweest op foto locaties, En heb iemand gemaild die in draaiorgels zit in Gouda. Mijn opa kwam heel veel met die man in contact, zelfs zoveel dat die man op de uitvaart van mijn opa met een draaiorgel op de begraafplaats kwam, (gratis)
Mijn opa bouwde een miniatuurkermis,en miniatuurorgels, en ik heb hier thuis ook een mini-orgel staan van mijn opa, en nu lijkt het mij heel leuk als we een foto hebben met een draaiorgel, Dus ik heb die man gemaild, uitgelegd wie ik ben en wat ik wil, Nu afwachten wat er mogelijk is, maar het lijkt mij wel heel gaaf om zo'n foto te hebben. Als hoeft ie van mij geen muziek te maken want daar hou ik dan weer niet zo van... :P

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2939 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:37:32 »
Dat zou wel vet zijn Dees! Helemaal met de gedachte erachter. Ik ga meteen ff die site checken!

@nieuwkomers mail, voor mij ook groen licht voor alle dames.

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2940 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:35:24 »
Nou wij zijn vandaag weer bij een bruidsbeurs geweest.. Dit was onze 2e en we hebben nu wel genoeg gezien. Het is allemaal een beetje van hetzelfde en het grootste deel van zo'n beurs bestaat uit datgene wat we toch al hebben geregeld (auto, fotograaf, trouw- en feestlokatie en band) Daarbij vind het ook qua acties nogal tegenvallen.. Ringen moeten we bijvoorbeeld nog, maar ze hebben niet echt lokkertjes ofzo waardoor het interessant wordt. Op internet kan je iig heel wat meer vinden ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2941 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:41:16 »
Iedereen een leuk weekend gehad? :)
Ik ben gisteravond onverwachts op stap geweest met mn beste vriendin, lag pas om half 4 nieuwe tijd op bed  :blush: Dus vandaag niet veel gedaan hihi..

@ Dees: Wat een leuk idee van die orgelman! Lijkt me een heel leuke foto inderdaad! Al reactie gehad op je mail? Wat voor foto locaties hebben jullie nog meer op het oog?

@ Yvon: Jammer dat er geen interessante aanbiedingen waren op de beurs! Wel een leuke dag gehad verder?

Ik keek toevallig net naar de datum en het is vandaag nog precies 8 maanden voor ons! :D

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2942 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:45:49 »
Nog geen reactie, maar ik weet toevallig dat hij op zondag veel in haarlem zit, daar is echt een club voor orgelmannen enz, Als je ooit van je gehoor af wilt moet je daar heen :P

Verder willen we foto's maken in een park waar in de zomer concerten worden gegeven, daar staat ook een 'muziektent' een mooie stalen koepel, en in dat park staat ook een molen, en verder willen we nog naar hetzelfde park als waar we proeffoto's hebben gemaakt vorige week.
Wij trouwen op maandag, en het nadeel daarvan is dat veel locaties dicht zijn.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2943 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:50:30 »
@ Dees: een groot deel van mijn gehoor heb ik al niet, dus nee dank je ;)

Leuke locaties hoor! Wel jammer dat dat op maandag zo is, maar heb je juist misschien ook wel weer andere leuke opties :)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2944 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:52:49 »
@ Dees: een groot deel van mijn gehoor heb ik al niet, dus nee dank je ;)

Leuke locaties hoor! Wel jammer dat dat op maandag zo is, maar heb je juist misschien ook wel weer andere leuke opties :)

Ach de parken zijn gelukkig open, maar ik had bedacht dat een foto in of op de molen ook wel leuk zou zijn, maar die is alleen op donderdag en zaterdag open. en verder maken we lekker foto's in het stadhuis, en ws ook 1 op het station omdat lief en ik elkaar daar voor het eerst gezien hebben :P

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2945 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:54:03 »
@ dees: leuk hoor! :)

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2946 Gepost op: 28 oktober 2012, 19:28:49 »
Dees87, wat leuk om foto's te maken op de plek waar jullie elkaar voor het eerst hebben gezien.
Let op bij lightinthebox, daar moet je ook invoerrechten betalen omdat het uit China komt.
Judith, onze droomlocatie is Huis de Voorst in Eefde. Is palladium ook een soort edelmetaal?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2947 Gepost op: 28 oktober 2012, 20:27:50 »
Pfft even van mij afschrijven hoor, Zoals ik verteld heb ben ik begonnen met het afbouwen van de antidepressiva, Dit omdat we een kinderwens hebben voor na de bruiloft, Nou we zijn ruim een week verder en hoewel ik mij al een paar dagen een beetje onstabiel voel ging het vanmiddag/vanavond ff goed mis! Volledig een paniekaanval in! Huilen, ongecontroleerde bewegingen maken met mijn benen, en alleen maar weg willen, Voor mij heel herkenbaar, en ik had al een paar dagen alarmbellen in mijn hoofd, die ik heel stoer bleef negeren. Want ik MOET dit kunnen toch?

Heel gesprek gehad met mijn as (echt een lintje voor hem) en toch besloten dat ik morgen de psych ga bellen,

Ik voelde mij daarstraks zo enorm falen omdat het mis gaat.... Terwijl de psych tijdens de 1e afspraak al zei dat het heel mooi zou zijn als het zou lukken maar dat ik er rekening mee moet houden dat met een paniekstoornis het heel lastig is, en dat er tegenwoordig ook medicatie is die wel babyproof zijn. Maar ik had in mijn hoofd gezet dat ik ervan af MOET, ik had alleen niet verwacht dat ik zo snel alweer de 'vijanden' op de loer voel liggen.
Ik heb al mijn hele leven last van controledwang, en als ik het gevoel heb dat ik de controle verlies dan volgt de paniekaanval. En dat terwijl er in het leven zoveel dingen zijn waar je geen controle op hebt.. Mijn vriend heeft het soms zwaar te verduren met mij hoor :blush:
Sinds ik aan de medicatie zit gaat het veel beter met mij, ik ben een stuk stabieler en kan de dingen ook gewoon een stuk beter loslaten, beter meedeinen met het leven zeg maar, En dus sta ik nu in tweestrijd, Ga ik door met afbouwen terwijl ik nu al zoveel last weer heb van dingen die ik voor de medicatie ook had, maar kan ik wel zeggen dat ik medicatieloos zwanger ben geworden, of kies ik de babyproof medicatie, en kan ik (naar alle waarschijnlijkheid) rustig zwanger zijn na ons huwelijk?! Een kind heeft toch ook recht op een stabiele moeder?
Kijk iedere vrouw kan natuurlijk te maken krijgen met depressies tijdens of na een zwangerschap, maar tijdens een zwangerschap heb ik natuurlijk helemaal weinig controle.

*zucht* ik vind het moeilijk, en inzichten zijn welkom.

Sorry voor het lange relaas :blush:

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2948 Gepost op: 28 oktober 2012, 20:37:15 »
Hmm lastig Dees.. Maar gezien je leeftijd zou ik die kinderwens denk ik nog even voor me uit schuiven tot je stabiel(er) bent? Ik bedoel, je hebt het over controle, maar juist over (kleine) kinderen heb je vaak weinig controle. Wat nu als je een huilbaby krijgt? Denk je dat je dat gaat redden allemaal?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2949 Gepost op: 28 oktober 2012, 20:40:50 »
@ Dees: heel lastig, moet ook zeggen dat ik er totaal geen ervaring mee heb dus dat ik me daar ook niet 100% in kan inleven. Maar is het misschien niet wat vroeg om dit te zeggen na 'nog maar' een week afbouwen? Ik snap dat het voor jou misschien een lange tijd is een week, maar ik denk dat je je mischien wel moet realiseren dat afbouwen gerusten maanden of misschien wel een jaar kan duren. Ik weet niet in hoe grote stappen je nu aan het afbouwen bent, maar misschien kan je de stappen verkleinen? Ik geef maar een idee hoor!
Zelf denk ik dat je het misschien wat meer de tijd moet geven. Ik geloof echt dat je er goed over hebt nagedacht om het te doen en dat je er helemaal achter staat, maar misschien is het nog wat te snel voor je?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards