collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987782 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2975 Gepost op: 29 oktober 2012, 14:31:29 »
Ik heb al eerder aangegeven dat aafje wat mij betreft welkom is hoor!!

Dus aafje welkom :)

Judith dank je wel, Komt vast ook helemaal goed, en zoals Sannepan als zegt, het zal vast allemaal goed komen als het zover is, Al vind ik het wel 'fijn'te lezen dat ik niet de enige ben met pillen :P

Verder wordt ik een beetje moe van die mail, en het continue gezeur erover, Ik heb net mn foto's van de jurk eraf gehaald, dus wat mij betreft mag iedereen erop. Maar door het gemiep eromheen ben ik er wel klaar mee, Sjaantje heeft haar best gedaan door een mail op te zetten, en logistiek is het allemaal wat lastig, maar wij zitten al een tijd op het forum, maar er zijn ook meiden die bijvoorbeeld vorige week pas gevraagd zijn en wel in 2013 trouwen.

Ik ga me er ook niet meer mee bemoeien

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2976 Gepost op: 29 oktober 2012, 14:33:30 »
Leuk bedankje zeg! Doen jullie ee dan nog een kaartje ofzo aan?

We doen er inderdaad zelf nog een zakje omheen, Die heb ik een tijd geleden al gekregen en daar passen ze prima in, Vriend wil graag nog een bodem van hartjes snoepjes, en dan een kaartje aan een lintje om het zakje.

Ben wel blij dat we er nu uit zijn

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2977 Gepost op: 29 oktober 2012, 14:35:10 »
@ Dees: Fijn dat je er al wat anders tegenaan kijkt :) En je bent zeker niet de enige met pillen hihi ;)

Verder ben ik het wat betreft die mail wel eens met dees. Er wordt nogal over gezegd en gedaan, iedereen heeft een andere mening en als er dan afspraken zijn gemaakt, dan worden ze vervolgens na een paar dagen ofzo weer gewijzigd. Voor mij allemaal prima, maar ik ga er in ieder geval niks meer opzetten als blijkbaar toch jan en alleman erop mag komen. Dus bij deze: ook ik bemoei me er niet meer mee!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2978 Gepost op: 29 oktober 2012, 14:36:44 »
Oh en heleen, wat een superleuke foto's!!

Hadden jullie niet heel veel mensen die dachten dat jullie voor het echie getrouwd waren?

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2979 Gepost op: 29 oktober 2012, 15:09:11 »
Dank je Dees87, vandaag hebben we de officiële foto's bekeken en daar zitten echt leuke bij. Het gevoel van toen kwam weer helemaal terug tijdens het bekijken :) Er waren een paar mensen die niet meteen doorhadden dat we niet echt getrouwd zijn, maar dat was snel duidelijk door de overige reacties. Alleen mn moeder was even geschrokken, maar kon er later gelukkig om lachen.
Wel leuk om ook een bodempje met hartjes in het zakje te doen. Bedoel je van die hartjes met tekstjes?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2980 Gepost op: 29 oktober 2012, 15:31:55 »
Dank je Dees87, vandaag hebben we de officiële foto's bekeken en daar zitten echt leuke bij. Het gevoel van toen kwam weer helemaal terug tijdens het bekijken :) Er waren een paar mensen die niet meteen doorhadden dat we niet echt getrouwd zijn, maar dat was snel duidelijk door de overige reacties. Alleen mn moeder was even geschrokken, maar kon er later gelukkig om lachen.
Wel leuk om ook een bodempje met hartjes in het zakje te doen. Bedoel je van die hartjes met tekstjes?

Ja gewoon van die suikerdingen met lief of sms enz erop. Volgens mij kun je die overal kopen dus dat is wel makkelijk.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2981 Gepost op: 29 oktober 2012, 15:58:52 »
Waarom reageert er niemand om de post van Aafjes??? Vindt t een beetje lullig dat ze niet alleen buitengesloten wordt van de mail, maar ook nog genegeerd wordt. Dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum wel?

Edit: Van mij mag je gewoon meedoen met die mail hoor Aafjes. Voor mij is iedereen welkom, zolang het geen bekende is van mij. En een minimaal aantal post vindt ik onzin. Ik trouw niet eens meer in 2013 en ik mag ook gewoon meedoen.

Moet zeggen dat ik wel vind dat er snel gezegd wordt dat niemand erop reageert.. Ze heeft het rond 1 uur geplaatst, er zijn welgeteld 2 reacties erna gekomen en een uur later wordt dit dan al geplaatst!
Dan hebben mensen ook niet echt de kans om er nog op te reageren...

Die mail was goed bedoeld, maar er is wel veel gedoe over.
Geloof dat het er meer om ging dat mensen die bij wijze van net 1 week erop zitten ook op de mail willen en dan wordt het onoverzichtelijk.. En jij LB zit al zo lang hierop, ookal trouw je niet meer in 2013.. Je bent een bekend gezicht!

Maar goed, er is genoeg over gezegd nu denk ik zo!
Nu weer over op de trouw-modus..

@Dees super leuk zijn die hartjes! :)
(en wat fijn dat het gesprek zo'n goed gevoel weer gaf!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2982 Gepost op: 29 oktober 2012, 17:55:23 »
Misseagle: dat was inderdaad het idee, dat niet zomaar iedereen die hier net komt kijken op de mail kan.

Jammer dat er iedere keer gezeur over is, het was goed bedoeld :biggrin:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2983 Gepost op: 29 oktober 2012, 18:30:02 »
@sjaantje, Je hebt het ook goed gedaan, Het blijft gewoon lastig!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2984 Gepost op: 29 oktober 2012, 18:37:12 »
@Dees: ik lees net het verhaal terug over de medicijnen/paniekaanval en ik wil even zeggen dat je volgens mij heel verstandig bezig bent. Het lijkt mij inderdaad slim om nu alvast rustig over te gaan naar de babyproof medicatie. Mogelijk moet je daar ook eerst nog even aan wennen, dus dan heb je dat in elk geval gehad.
En wat meerderen al hebben gezegd: een stabiele moeder is fijn voor het kindje én fijn voor de moeder (en vader) zelf.
Mocht je nog wel verder gaan met het afbouwen van je huidige medicatie (als je echt helemaal zonder medicijnen wilt gaan leven), dan lijkt het me goed om dat echt heeeel rustig en in kleine stapjes te doen. Je afbouwschema van 5 mg per week minder, vind ik wel erg groots. Maar (en dat is ook al eerder genoemd) als dat stofje gewoon mist, zul je dat beter 'levenslang' kunnen aanvullen dan continu vechten tegen de paniek. Das eigenlijk best jammer van je energie.
Veel sterkte! En fijn dat je het al goed hebt kunnen bespreken met je AS en psychiater. Je kunt het!

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2985 Gepost op: 29 oktober 2012, 22:43:23 »
Nou ja, hebben jullie dat soms ook dat je gewoon geen bericht krijgt als er hier gepost is?
Ik ben gisteren een hele dag in de efteling geweest, en vandaag heb ik het druk gehad, maar nu is het al avond en ik check mijn mail en helemaal niets van dit forum! Kom ik hier kijken, zijn er gewoon bijna drie pagina´s vol geschreven.

Maar goed.
Latinbride: bedankt dat je lightinthebox aanraad, maar in mijn berichtje gaf ik aan dat ik dit een leuke site vond maar nog op zoek was naar andere sites  ;)
Weet iemand trouwens hoeveel verzendkosten en invoerrechten ongeveer zijn?

Ik heb ook even gekeken op suits you well. Dat is ook een leuke site, ze hebben in ieder geval erg leuke haircurlies.

@Dees87: ik herken het probleem met medicijnenafbouw. Mijn moeder heeft al ontelbaar vaak geprobeerd van de antidepressiva af te komen, maar iedere keer krijgt ze een terugval. Sommige mensen lukt het en andere niet. Ik zie het ook gewoon zo dat sommigen mensen een stofje missen in hun hersenen en ze hebben medicijnen nodig om te functioneren. Net zoals een diabetespatient zijn insuline nodig heeft.

Nu weer over naar trouwdingen: We hebben de uitnodigingen besteld  :biggrin:
Gewoon bij Vistaprint hoor, maar wij zijn er blij mee. Volgende week komen ze binnen, dan zal ik ze op de mail laten zien.

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2986 Gepost op: 29 oktober 2012, 23:03:18 »
Cahira, de verzendkosten van lightinthebox kan je via de site zien zodra je producten in het winkelmandje hebt geplaatst. Maar dat is slechts een schatting. En invoerrechten is volgens mij gewoon 21% btw.
Ik ben echt benieuwd hoe je uitnodigingen zullen zijn. Wij zijn namelijk ook van plan om ze via vistaprint te bestellen, maar ik twijfel nog een beetje omdat je de kwaliteit van te voren niet weet.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2987 Gepost op: 29 oktober 2012, 23:23:52 »
Cahira, de verzendkosten van lightinthebox kan je via de site zien zodra je producten in het winkelmandje hebt geplaatst. Maar dat is slechts een schatting. En invoerrechten is volgens mij gewoon 21% btw.
Ik ben echt benieuwd hoe je uitnodigingen zullen zijn. Wij zijn namelijk ook van plan om ze via vistaprint te bestellen, maar ik twijfel nog een beetje omdat je de kwaliteit van te voren niet weet.

wij hebben onze uitnodigingen ook.via vistaprint en wij zijn er heel blij en tevreden mee! goede kwaliteit!

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2988 Gepost op: 29 oktober 2012, 23:30:05 »
En staat erop vermeld dat het van Vistaprint komt, of in de enveloppe?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2989 Gepost op: 29 oktober 2012, 23:39:22 »
En staat erop vermeld dat het van Vistaprint komt, of in de enveloppe?

heb het even nagekeken, maar op die van ons staat geen logo van vistaprint, ook niet op de envelop!

Het mag!! ik mag een foto maken met een draaiorgel! en die foto komt bij mn opa's foto te staan!!

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2990 Gepost op: 29 oktober 2012, 23:43:45 »
Oh wat fijn dat die man het wil doen! Dat geeft wel een extra bijzonder tintje.
Bedankt voor de vistaprint info :) Nu ben ik er toch wat zekerder van.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2991 Gepost op: 29 oktober 2012, 23:51:59 »
Oh wat fijn dat die man het wil doen! Dat geeft wel een extra bijzonder tintje.
Bedankt voor de vistaprint info :) Nu ben ik er toch wat zekerder van.

ik kan niet anders zeggen dan dat vistaprint het heel netjes doet! onze kaarten waren netjes verpakt en precies zoals we ze gemaakt hebben! ik heb nu ook kerstkaarten met foto's daar besteld!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2992 Gepost op: 30 oktober 2012, 08:21:15 »
@Dees, super joh dat die man het wil doen!!! Hier ook een tevreden Vistaprint klant haha. Ik had een spandoek besteld daar. Helemaal happy mee.

@Cahira, sorry ik had er overheen gelezen. Zal nog ff verder kijken voor je, want er zijn zoveel sites.

Aafjes77

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2993 Gepost op: 30 oktober 2012, 09:07:31 »
Zo...het was niet mijn bedoeling om een discussie te ontketenen over wel of geen toegang tot mail hoor....en als er een bepaald aantal berichten gepost moet zijn begrijp ik dat best hoor. Ik had het wel fijn gevonden als me dat in een pb'tje was gezegd, dan is het maar meteen duidelijk. Maar goed genoeg hierover!

@Dees ook ik herken je verhaal, diverse mensen in mijn omgeving proberen al een tijd van de medicatie af te komen. De een lukt het wel en de ander is toch levenslang veroordeeld tot het gebruiken van deze medicatie (mijn moeder). Sommige mensen missen idd een stofje en dan kan het gewoon niet anders. Maar goed dat wil niet zeggen dat je niet kan proberen om af te bouwen natuurlijk. Wat ik vooral bij mijn moeder heb gezien is dat het niet te snel moet gaan en 5 mg per week lijkt erg snel.....
Nou ja wat ik maar wil zeggen is, heel veel succes en sterkte met afbouwen, ik hoop dat het je lukt! En zo niet, dan is het ook goed. Wees niet te streng voor jezelf!

Ik zie veel berichten over kaarten....ik heb iets in mijn hoofd wat ik graag wil en ik kan het nergens vinden......pfffff lastig lastig!!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2994 Gepost op: 30 oktober 2012, 09:17:46 »
wat heb je in je hoofd dan Aafjes?

Aafjes77

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2995 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:03:00 »
Een witte kaart met een andere tint witte of zilveren letters die erop liggen...snap je wat ik bedoel? De kaart dan mat en de letters glimmend. Een beetje barokachtige stijl maar niet te kitcherig......
Nou als ik dit lees dan snap ik het zelf niet eens........woehahahahhaha....

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2996 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:08:00 »
@Heleen: raar dat de verzendkosten een schatting zijn. En dat je de invoerrechten van te voren niet weet. Ik hoop dat ik dan nog een ander zaakje kan vinden waar ik goedkoop een cape kan vinden.

Fijn dat de kaarten naar je zin zijn, Dees87. Staan ze ook ergens hier op het forum?
Leuk dat vistaprint er niet op staat. Anders was het maar zo, maar het is leuker als het er niet op staat.
Fijn dat je de foto met het draaiorgel mag maken!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2997 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:33:06 »
@ Cahira: dat is vreemd dat je er geen berichten van hebt gehad! Ik krijg die zowiezo niet, heb die instellingen allemaal uitgezet :)
Wat leuk dat jullie de uitnodigingen hebben besteld, ben benieuwd naar de foto's!

@ Vistaprint: Wij hebben daar onze save the date kaartjes toendertijd besteld. Ik geloof niet dat er reclame van Vistaprint opstond, je kon daarin een keuze maken, al betaalde je er wel wat voor om de reclame er niet op te willen hebben.
Zelf gaan wij onze kaarten bij een drukker bestellen. Ik wil graag vooraf voelen en en zien hoe de kaart precies gaat zijn en dat wil ik niet via internet doen.

@ Dees: wat leuk van die orgelman!! Komt hij dan naar jullie plaats toe voor de foto's?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2998 Gepost op: 30 oktober 2012, 14:26:56 »
@ cahira, ik geloof niet dat ik ze nog op het forum heb staan, maar weet het niet eens helemaal zeker, Zal zo eens kijken :P

@sannepan87, De orgelman woont om de hoek van het park waar wij foto's gaan maken, dus wij lopen zelf die extra meters wel even, Nu mag het gratis omdat die man mijn opa heel goed heeft gekend, en anders komt er weer zoveel werk bij kijken om het orgel buiten te krijgen. Ik ben allang blij dat het mag!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2999 Gepost op: 30 oktober 2012, 14:56:11 »
Een witte kaart met een andere tint witte of zilveren letters die erop liggen...snap je wat ik bedoel? De kaart dan mat en de letters glimmend. Een beetje barokachtige stijl maar niet te kitcherig......
Nou als ik dit lees dan snap ik het zelf niet eens........woehahahahhaha....

http://www.cardxl.nl/trouwkaarten/cards/kaarten/ja,-klassiek-trouwkaart-10730.html?www=0&t=18&  Zoiets>

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards