collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3250 Gepost op: 13 november 2012, 19:03:04 »
Ja. voor de avondgasten is het een soort concertkaartje. en voor de daggasten een minitshirt.. met een soort waslabel eraan. en dat is dn de tekst..
de kaart voor de avondasten is al ontworpen haddenvwe proefdruk op maat.. ds dat is alleen becestigen...
moet alleen dan voordaagasten nog wel maar wil ik zelfde stijl een beetje

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3251 Gepost op: 13 november 2012, 19:03:42 »
De verdoving gaat er langzaam uit, en dus wordt het wel wat gevoeliger, Maar ik ben vooral boos omdat ik in Augustus nog bij mijn oude tandarts geweest ben, en hij toen al had moeten zien dat de vulling ingestort was. En ik had een zenuw die dood was, dat had hij ook al eerder moeten zien!
Maar goed voor nu hebben we het gehad, De 26e nog terug dan gaat de noodvulling eruit en de permanente erin!
Op zulke momenten ben ik wel heel blij dat ik zo goed verzekerd ben voor de tandarts want dit geintje van vanmiddag loopt lekker op!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3252 Gepost op: 13 november 2012, 19:11:25 »
Ja. voor de avondgasten is het een soort concertkaartje. en voor de daggasten een minitshirt.. met een soort waslabel eraan. en dat is dn de tekst..
de kaart voor de avondasten is al ontworpen haddenvwe proefdruk op maat.. ds dat is alleen becestigen...
moet alleen dan voordaagasten nog wel maar wil ik zelfde stijl een beetje

Oh dat is wel heel orgineel! leuk zeg

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3253 Gepost op: 14 november 2012, 09:11:31 »
Zo weer een hoop gemist zie ik! Ik ga de jurken ook maar weer snel bekijken!
@dees, lijkt me echt vreselijk pijnlijk!! hoe is het nu?

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3254 Gepost op: 14 november 2012, 09:23:15 »
Klinkt leuk April!!

Dees, hoe is het nu? Beetje kunnen slapen?

Wij hebben een proefkaartje besteld en zijn eigenlijk allebei verliefd. Helemaal onze stijl, strak en toch romantisch. Maar we hebben nog even de tijd, dus we blijven lekker rondkijken.
Ergens heb ik steeds het idee dat ik veel te vroeg ben met van alles regelen en uitzoeken, aan de andere kant, het is wel heel erg leuk!
Ben ook een beetje aan het rondkijken naar wat ik in of met mijn haar wil doen en welke sieraden mooi zouden staan, maar ik heb echt geen idee gewoon. Als jullie suggesties hebben, graag!

Vandaag lekker een dagje alleen thuis, ik heb Vijftig Tinten Grijs liggen liggen,veel over gehoord, dus ik ben benieuwd!

Fijne dag meiden!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3255 Gepost op: 14 november 2012, 09:31:16 »

Vandaag lekker een dagje alleen thuis, ik heb Vijftig Tinten Grijs liggen liggen,veel over gehoord, dus ik ben benieuwd!

Fijne dag meiden!

Vrij heftig boek, zitten lezen met blosjes op mn wangen haha
Ook een fijne dag!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3256 Gepost op: 14 november 2012, 12:56:20 »
50 tinten grijs heb ik heel snel uitgelezen! ook wel met rode wangen hihi

De pijn is handelbaar! kan nog niet kauwen met die kant maar vooruit

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3257 Gepost op: 14 november 2012, 12:58:43 »
Ojeee @dees....

De pijn is handelbaar! kan nog niet kauwen met die kant maar vooruit


Het duurde even voor ik doorhad dat het over je wortelkanaalbehandeling ging ipv over het boek, denk je gaat citeren  :biggrin:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3258 Gepost op: 14 november 2012, 13:27:50 »
hahaha neuh dan is de verrassing eraf :P

ik ga zelf 90 dagen genevieve lezen, schijnt in dezelfde lijn te liggen als 50 tinten

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3259 Gepost op: 14 november 2012, 13:29:30 »
Haha das waar ;-)

Dat boek heb ik ook al gezien en wil ik ook lezen, maar eerst nog 50 tinten donkerder en 50 tinten vrij.. Heb jij die al gelezen of alleen pas grijs?

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3260 Gepost op: 14 november 2012, 17:16:07 »
Hoi dames,

Wij kunnen weer iets afstrepen van ons lijstje, we hebben vandaag onze ´huwelijksreis´ geboekt. Een weekje naar America...in Limburg dan  :biggrin:
We hebben geen budget voor een reisje naar het buitenland dus we gaan lekker een weekje in een huisje van centerparcs. Maar dan wel een extra luxe huisje met badkamer met bad, een open haard, vaatwasser, een sauna en ´s ochtends broodjesservice.
Lekker dat we er toch even tussenuit kunnen  :applaus:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3261 Gepost op: 14 november 2012, 17:28:27 »
Haha das waar ;-)

Dat boek heb ik ook al gezien en wil ik ook lezen, maar eerst nog 50 tinten donkerder en 50 tinten vrij.. Heb jij die al gelezen of alleen pas grijs?

Ik heb ze alle 3 gelezen, binnen een week geloof ik :P
nu wachten op de verfilming!

Ik heb het gehad voor vandaag, De lift is tot 4 uur kapot geweest, terwijl ik veel beneden moest zijn, iedere keer 12 trappen op en af,
toen de kelder opgeruimd want morgen komt t grofvuil het ophalen toen boodschappen gedaan, en de hele dag al pijn inmn mond van gisteren!
morgenochtend moeten we om 6.00 de zooi buiten zetten dus
 weer vroeg op!
zo! einde klaagzang

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3262 Gepost op: 14 november 2012, 17:49:32 »
Hoi dames,

Wij kunnen weer iets afstrepen van ons lijstje, we hebben vandaag onze ´huwelijksreis´ geboekt. Een weekje naar America...in Limburg dan  :biggrin:
We hebben geen budget voor een reisje naar het buitenland dus we gaan lekker een weekje in een huisje van centerparcs. Maar dan wel een extra luxe huisje met badkamer met bad, een open haard, vaatwasser, een sauna en ´s ochtends broodjesservice.
Lekker dat we er toch even tussenuit kunnen  :applaus:

Nou klinkt helemaal goed toch, volgens mij wil je gewoon lekker even met zn tweetjes zijn, lekker chillen!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3263 Gepost op: 14 november 2012, 18:35:12 »
@ Cahira: Heerlijk een weekje weg! Center parcs kun je je altijd goed vermaken vind ik :D
Wij weten nog niet of een reisje voor ons erin gaat zitten, maar we gaan waarschijnlijk een last minute doen haha!

Vandaag de brief binnen gehad dat mijn jurk binnen is  :applaus:
1 mei 's middags ga ik hem passen, dus ga die ochtend mijn proefkapsel en make-up doen en dan kan ik gelijk het totaalplaatje zien. Heb er zin in!!  :biggrin:

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3264 Gepost op: 14 november 2012, 18:54:34 »
@Sannepan: wow, de jurk is al binnen. Dat is vroeg. Vooral omdat je pas op 1 mei weer kan passen. Dat word nog lang wachten!

@Anne_Lyze: inderdaad willen we lekker chillen. We gaan hooguit nog een stad in de buurt bezoeken en een dagje naar een kuuroord. Voor de rest lekker relaxen en van elkaars gezelschap genieten. We hebben ook een DVDspeler erin dus nemen een paar filmpjes mee. Ook de grilplaat gaat mee voor een paar avondjes lekker lang tafelen en daarna spelletjes bij de open haard.
Ik wou dat het al bijna zover was...lekker de bruiloft, dan ben ik ook eindelijk zijn vrouw en daarna lekker naar het huisje.

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3265 Gepost op: 14 november 2012, 19:52:00 »
Klink leuk Cahira!

Dees: oh ook de lift nog kapot.. klaag maar even lekker!

Vrienden van ons hadden als trouwkaart een ballon met de uitnodiging, vond ik ook erg orgineel!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3266 Gepost op: 14 november 2012, 20:38:57 »
Zo, Vijftig Tinten Grijs is uit. Rode oortjes en rode wangetjes hoor :blush:. Vanavond alvast een begin maken met Donkerder...

Cahira, lekker toch, een weekje Centerparcs! Wij zijn in augustus een weekje naar Centerparcs in Lommel geweest, een tweepersoons VIP cottage, was heerlijk. Hebben jullie ook een VIP? Voorpret is altijd al leuk, vind ik.

Dees, jeetje, zo vaak al die trappen, logisch dat je het gehad hebt! Vanavond lekker uitrusten en met de beentjes omhoog! Knuf, ook voor je pijnlijke mond!

Sannepan, dat wordt nagelbijtend wachten tot het mei is, wel fijn om te weten dat hij binnen is!

Even een vraagje: ik vind het eigenlijk best jammer dat ik geen foto's heb gemaakt toen ik mijn jurk aanhad... :blush: Nu heb ik op de Love & Marriage beurs een afspraak gemaakt bij een andere winkel, dus eigenlijk zou ik die moeten afbellen. Maar ik ben nu heel erg in dubio of ik er toch niet heen zal gaan en vooraf vragen of ze mijn jurk hebben, zodat ik toch foto's heb. Wat zouden jullie doen of moet ik gewoon wachten tot april?

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3267 Gepost op: 14 november 2012, 20:48:01 »
Judith, ik zou dan eerder de winkel bellen en hun vragen of je mag komen. Vaak is het ook zo dat je bij winkels geen foto;s van jurken mag maken, behalve degene die je koopt.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3268 Gepost op: 14 november 2012, 20:54:38 »
Zo, Vijftig Tinten Grijs is uit. Rode oortjes en rode wangetjes hoor :blush:. Vanavond alvast een begin maken met Donkerder...

Cahira, lekker toch, een weekje Centerparcs! Wij zijn in augustus een weekje naar Centerparcs in Lommel geweest, een tweepersoons VIP cottage, was heerlijk. Hebben jullie ook een VIP? Voorpret is altijd al leuk, vind ik.

Dees, jeetje, zo vaak al die trappen, logisch dat je het gehad hebt! Vanavond lekker uitrusten en met de beentjes omhoog! Knuf, ook voor je pijnlijke mond!

Sannepan, dat wordt nagelbijtend wachten tot het mei is, wel fijn om te weten dat hij binnen is!

Even een vraagje: ik vind het eigenlijk best jammer dat ik geen foto's heb gemaakt toen ik mijn jurk aanhad... :blush: Nu heb ik op de Love & Marriage beurs een afspraak gemaakt bij een andere winkel, dus eigenlijk zou ik die moeten afbellen. Maar ik ben nu heel erg in dubio of ik er toch niet heen zal gaan en vooraf vragen of ze mijn jurk hebben, zodat ik toch foto's heb. Wat zouden jullie doen of moet ik gewoon wachten tot april?

Ik zou gewoon de winkel bellen waar je hem hebt gekocht, en vragen of je nog een keer mag passen, Ik raad je echt AF om naar een andere winkel te gaan, Stel dat je daar iets ziet wat je nog leuker vind, en dan ga ik twijfelen.

Ik zou alleen voor de fun gaan passen, want mijn moeder zou mijn trouwjurk maken, Ook geen slimme actie, want ik vond mijn droomjurk! Niet begroot in het budget, maar niet meer uit mijn hoofd te krijgen! Gelukkig heb ik een lieve zus en moeder!
Maar ik merk bij mezelf en lees ook vaker dat als je je jurk eenmaal hebt gevonden, dat je na verloop van tijd (ten onrechte) gaat twijfelen, Doe het jezelf dan niet aan, om ook weer andere jurken te zien! Warrig uitgelegd, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :)

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3269 Gepost op: 14 november 2012, 20:58:39 »
Thanks voor jullie reactie! Jullie hebben ook wel gelijk, stel dat ik een nog mooiere jurk tegenkom daar. Kleine kans, want ik ben echt überverliefd op mijn jurk! :biggrin:
Misschien dan toch de winkel maar bellen, al voel ik me dan best een beetje blond :blush: :blush:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3270 Gepost op: 14 november 2012, 21:11:09 »
Thanks voor jullie reactie! Jullie hebben ook wel gelijk, stel dat ik een nog mooiere jurk tegenkom daar. Kleine kans, want ik ben echt überverliefd op mijn jurk! :biggrin:
Misschien dan toch de winkel maar bellen, al voel ik me dan best een beetje blond :blush: :blush:

Je zult de 1e niet zijn hoor, er zijn meiden die ineens twijfelen of hij echt wel goed stond en daarom bellen, en als jij uitlegt dat je nu helemaal geen foto hebt terwijl je nog zolang moet wachten zullen ze dat best begrijpen!

Weten jullie eigenlijk wanneer je begint met het inlopen van je schoenen?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3271 Gepost op: 14 november 2012, 21:26:38 »
@ Jurk: dat is zeker lang wachten inderdaad. Heb ook gelijk de kapster/visagist voor die ochtend laten vastzetten, dan kan ik zien hoe het staat met mn proefmake-up en - kapsel! Ben heel benieuwd!

Hier is net mijn proef insuline pomp geplaatst. Moet er wel even aan wennen, voel m bij alles zitten. Maar denk dat ik daar snel aan gewend ben! Ben heel benieuwd hoe het morgen met werken en overmorgen met shoppen gaat!

@ Judith: Ik zou denk ik ook de bruidswinkel bellen en vragen of je m daar nog een keer mag passen. Net als wat dees al zegt: straks zie je n andere mooie jurk en dan zou je nog gaan twijfelen ook! En de winkels zijn het waarschijnlijk wel gewend dat er voor dat soort vragen wordt gebeld!

@ Schoenen: ik ga denk ik 3 weken van tevoren ongeveer beginnen met inlopen, ligt er ook een beetje aan wanneer ik ze meekrijg vanuit de winkel. Moet nog even kijken hoe ik het ga doen, want as en ik werken voornamelijk dezelfde tijden en zijn dus ook dezlfde tijdens thuis. Dillema!!

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3272 Gepost op: 14 november 2012, 22:30:52 »
Het inlopen van de schoenen ga ik doen zodra ik ze gevonden heb.
Ik heb ongelooflijk moeilijke voeten, dus ik ben ook echt op zoek naar goed zittende makkelijke schoenen. Niets met bandjes, hoge hakken. Maar gewoon een simpele pump met klein hakje.
Ik word echt gek af en toe van de rare voeten van me.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3273 Gepost op: 14 november 2012, 22:52:19 »
ik heb ook niet de makkelijkste voeten maar heb uiteindelijk zwarte pymps met lage hak gevonden bij van haren voor 19:99!
helemaal blij dus

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3274 Gepost op: 15 november 2012, 08:00:02 »
Ik heb maat 42, dus voor mij zijn schoenen ook altijd lastig.. Heb nu een paar via marktplaats gekocht, hoop dat ze er vandaag zijn (zijn verstuurd via DHL en al vanaf dinsdagmiddag op weg naar het sorteercentrum..) Zijn schoenen van Rainbow met laag hakje en bandje om mijn enkel. Hoop dat ze passen, anders zet ik ze gewoon weer op Marktplaats

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards