collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3800 Gepost op: 3 januari 2013, 10:07:01 »
Ik lees dat jullie allemaal lekker bruin willen zijn.
Ik word zelf erg moeilijk bruin, ik heb ook een hele witte gevoelige huid. Als ik onder de zonnebank ga krijg ik overal jeuk, dus ik heb echt geen zin om daaronder te gaan. Bovendien word komende zaterdag de tattoeage gezet dus dan mag ik sowieso de eerste tijd er niet onder.
Mijn AS heeft ook zo'n gevoelige huid en is ook lekker wit van zichzelf, dus wij gaan denk ik, gewoon lekker wit het huwelijk in  :biggrin:
Ik heb ik nu trouwens buitenwerk (postbezorgen) en ik merk dat ik daardoor niet zo wit zie als normaal in de winter, dus ik zal wel wit zijn, maar niet zo erg dat ik er ziek uitzie.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3801 Gepost op: 3 januari 2013, 10:11:18 »
Zijn jullie niet bang dat als je bruiner bent dan dat je de jurk hebt gepast en gekocht, de kleur van je jurk misschien niet meer mooi staat?

Ik trouw aan het einde van augustus, dus ik ben banger voor strepen en lijntjes van de 'gewone' zon  :blush:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3802 Gepost op: 3 januari 2013, 10:37:52 »
Zijn jullie niet bang dat als je bruiner bent dan dat je de jurk hebt gepast en gekocht, de kleur van je jurk misschien niet meer mooi staat?

Ik trouw aan het einde van augustus, dus ik ben banger voor strepen en lijntjes van de 'gewone' zon  :blush:

Nou heel eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit overnagedacht. Ik wordt heel snel bruin, voor als ik veel aan het wielrennen ben. En de kleur van mijn jurk is niet zo spannend, gewoon ivoor, en of ik nu wit of bruin ben, staat altijd wel. Misschien als je een opvallende kleur jurk hebt is dat iets om over na te denken. Met een beetje kleur vind ik altijd wel dat ik er iets gezonder en jonger uit zie...

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3803 Gepost op: 3 januari 2013, 10:41:09 »
Toen ik mijn jurk voor de 2e x ging passen had ik ook wel een beetje een kleurtje.
daar verbaasde ze zich er over.
denk dat. het niet zo heel veel uitmaakt

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3804 Gepost op: 3 januari 2013, 10:59:03 »
ten eerste een heel fijn jaar toegewenst!! ook hier die met een traan in gegaan. Komt echt heel dichtbij.

@Dees: lukt het stoppen een beetje. wij zijn in september gestop met dezelfde reden. mis het nog steeds maar vind de reden meer dan motiveren om vol te houden!

Alle voorbereidingen zijn getroffen. Morgen komen mijn ouders en zus al aan. mijn moeder is dan jarig dus daar ga ik dan even langs (vakantiehuisje). Morgenavond mogen we ook al spullen afzetten op de locatie. Ik zal zo snel mogelijk berichten hoe de dag verlopen is.

Ik heb trouwens ook een zonnebankkuurtje genomen. bij de studio raden ze 6 weken van te voren aan. eerste 3 weken dan 2 keer per week en als je tevreden met met dat kleurtje dan de rest 1 keer per week om bij te houden. Heb het pas natuurlijk ook bij mijn jurk gezien en vind het heel mooi staan.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3805 Gepost op: 3 januari 2013, 12:10:19 »
@te bruin: ik wil absoluut niet poepie bruin zijn maar wel graag van het doorschijnend wit af  :biggrin: anders krijg je van die termen voel je je wel lekker? Ben je ziek? ;) als het weer het toelaat zal ik liever gewone zon mee pakken.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3806 Gepost op: 3 januari 2013, 12:15:23 »
Fijn om te horen dat m'n twijfels ongegrond zijn ;) mijn jurk is champagne kleurig maar dit staat super mooi bij de ondertoon van m'n huid en die veranderd natuurlijk niet door de zon ( alleen roodverbrand zal niet zo mooi uitkomen ;)

Bezigbijtje, ik krijg altijd de ben je ziek vragen als ik n dagje zonder mascara loop, ik ben blond dus ook m'n wimpers zijn redelijk licht..

Ikkuh, veel plezier! Ik ben benieuwd naar hoe je dag gaat zijn!!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3807 Gepost op: 3 januari 2013, 12:20:36 »
@vilickylucky Same here heb hele lichte wenkbrauwen en wimpers. Ik heb een ivoor kleurige jurk dus een tintje wit af is beter ;) ik kleur alleen heel snel rood als ik net in de zon ben. Bruin moet ik iets langer voor sparen als je het al bruin kunstnieren ;)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3808 Gepost op: 3 januari 2013, 12:59:04 »
@ikkuh, oh wat spannend!!! Echt heel veel plezier gewenst!

@bruin, mijn AS wordt poepie bruin.. dus ik wil wel iets van een kleurtje.. en mijn jurk blijft mooi.. met kleurtje nog mooier.zelfs!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3809 Gepost op: 3 januari 2013, 13:23:23 »
ten eerste een heel fijn jaar toegewenst!! ook hier die met een traan in gegaan. Komt echt heel dichtbij.

@Dees: lukt het stoppen een beetje. wij zijn in september gestop met dezelfde reden. mis het nog steeds maar vind de reden meer dan motiveren om vol te houden!

Alle voorbereidingen zijn getroffen. Morgen komen mijn ouders en zus al aan. mijn moeder is dan jarig dus daar ga ik dan even langs (vakantiehuisje). Morgenavond mogen we ook al spullen afzetten op de locatie. Ik zal zo snel mogelijk berichten hoe de dag verlopen is.

Ik heb trouwens ook een zonnebankkuurtje genomen. bij de studio raden ze 6 weken van te voren aan. eerste 3 weken dan 2 keer per week en als je tevreden met met dat kleurtje dan de rest 1 keer per week om bij te houden. Heb het pas natuurlijk ook bij mijn jurk gezien en vind het heel mooi staan.

Inmiddels 48 uur gestopt en dat vind ik zelf een hele stap :P Ik mis het wel hoor, vooral op de vaste momenten, maar tegelijk moet ik er vandaag ook echt niet aan denken, Zo misselijk! Bah, maar ik weet waar ik het voor doe, en dat scheelt enorm!! Volhouden, afreageren en weer doorgaan!!

Ik wens jullie heeeeeeeel erg veel plezier, en een geweldig mooie dag!! Geniet ervan, en we wachten op de verhalen

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3810 Gepost op: 3 januari 2013, 15:15:04 »
@ikkuh: spannend hoor. Ik wens je een hele mooie dag toe.
En ik wacht geduldig af want ik ben zeer benieuwd naar de verhalen en foto's.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3811 Gepost op: 3 januari 2013, 16:54:53 »
Hoi allemaal.. terug van weggeweest (van dit topic dan..) Ik las af en toe nog wel mee, maar er werd steeds zoveel gepost dat ik dacht, ik ga op een ander moment wel even teruglezen en reageren, maar dat kwam er dus steeds niet van.
Dus ik ga nu maar gewoon even hier inbreken en vanaf nu proberen het bij te houden:)

Ikkuh.. bijna zover voor jou!! De eerste 2013 bruid!! :biggrin:

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3812 Gepost op: 3 januari 2013, 17:03:06 »
Mijn as is wel schattig.
Hij heeft beetje slapeloze nachten al.
Hoe gaat het ophalen in zijn werk.... Wie doet mijn haar.. Kunnen we de ceremonie overslaan??? (Houd helemaal niet van in the picture staan) vind het wel schattig

Huwelijks defenitief geboekt. Gaan naar tenerife toe.
Morgen graveerde champagneglazen  ophalen. Als ik eerder weg kan van het werk.
Vandaag email naar 2 bloemisten gestuurd voor prijzen boeketten. Weer soort van productief dagje ;) niet echt vooruit te branden vandaag haha

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3813 Gepost op: 3 januari 2013, 17:46:41 »
Hallo dames,

ik heb een vraag over fotograaf: omdat ik dat 1 van de belangrijkste investeringen vind op de huwelijksdag, vind ik het fijn om te weten of het ook klikt. Hoe hebben jullie dat gedaan?

kan je voorstellen of de fotograaf een keer een korte shoot buiten doet ? Dan kan je beetje oefenen met spontanere poses en houdingen..
Ik heb namelijk al behoorlijk wat enorm over geposeerde bruidsfotos voorbij zien komen en die vragen toch ruim 700  euro voor een dagje fotograferen.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3814 Gepost op: 3 januari 2013, 17:49:41 »
Hoi Weeding2013,

Waarom niet, best een goed idee! Een aantal dames doen een preweddingshoot dus volgens mij is het niet ongebruikelijk. Wij doen het zelf niet, na het gesprek bij de beste man thuis en zijn boeken te hebben gezien, voelt het voor ons helemaal goed. Mijn AS zou alleen maar nog meer gespannen zijn bij een "nep"shoot (zou zou hij het althans zien. Ik vind alle foto's leuk haha.

Dus ik denk als je dat zelf een beter gevoel geeft of beter voorbereid lekker doen!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3815 Gepost op: 3 januari 2013, 19:05:18 »
Zonnebank: ik ben niet bang dat mijn jurk dan niet meer staat.. had er eerlijk gezegd niet zo over na gedacht maar ik ben nu bijna doorschijnend wit.. en ik wil ook niet poepie bruin worden!
Vanmiddag voor het eerst geweest, kreeg de tip om in de staande te gaan omdat je anders een stukje onder je arm wit houd wat niet zo mooi is.. nou na 9 minuten kreeg ik het een tikkeltje benauwd haha.. vast een kwestie van wennen..

Ikkuh: alvast een hele mooie dag gewenst!

wedding2013: wij hebben geen pre wedding shoot gedaan, wij kennen haar werk en dat was voor ons goed.


misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3816 Gepost op: 3 januari 2013, 20:13:01 »
@April, oeh gegrafeerde champagneglazen, als bedankje of...?
@Wedding, wij hebben een loveshoot met onze fotograaf gedaan.. wilden foto's voor de kaart en hij deed dit bijna gratis dus vonden we wel handig...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3817 Gepost op: 3 januari 2013, 20:16:57 »
\@wedding.. En prewedding shoot/love shoot is inmiddels heel gebruikelijk en erg leuk om te doen..
Wij hebben het gedaan begin september, hebben nu nog meer vertrouwen in de fotograaf..
En het levert super mooie foto's op..Als je de mogelijkheid hebt met je fotograaf, en het geld eraan juit wil geven, raad ik het je echt aan!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3818 Gepost op: 3 januari 2013, 20:21:52 »
Wij toosten met d daggasten. enwillen we met die champagneglazen doen en de gasten krijgen die later om in de kast te zetten.
en il er 2.meenemen voor de fotos incl fles champagne

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3819 Gepost op: 4 januari 2013, 00:27:19 »
prefotoshoot: je ziet ook wel fotograven die het standaard bij hun pakket aanbieden idd. mijn broer gaat onze foto"s maken, dus hoop dat dat relaxed genoeg zal gaan want ik ben niet zo een fan van foto's...

fotolokatie: zijn hier bruidjes uit de randstad met goede foto lokatie tips??

ik zag trouwens dat de xenos n grote opruimings/kortingsactie heeft waaronder de champagne glazen.. :)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3820 Gepost op: 4 januari 2013, 07:37:54 »
@April, gaaf!! Dat van die champagnefles met glazen voor op de foto's lijkt me ook wel gaaf... Wij toasten tijdens diner pas met iets dus dit gaat hem voor ons niet worden maar wel leuk idee!

Waar heb je ze laten graferen? (lijkt me wel leuk om 2 glazen te doen voor onszelf.. of misschien ook voor de ouders als cadeau)

@vilickylucky (lastige naam overigens haha) kom niet uit randstad dus helaas maar thnx voor tip vd xenos!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3821 Gepost op: 4 januari 2013, 07:45:42 »
Heb ze laten graveren bij bedankjes.nl
weet niet of je nog meer nodig hebt als je nu een bestelling doet voor 6jan krijg je ze er gratis bij 1 setje. en dan moet je wel de code emgp123 invullen

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3822 Gepost op: 4 januari 2013, 07:46:50 »
Nee wij hebben onze bedankjes al! Maar kan toch even kijkje nemen :)

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3823 Gepost op: 4 januari 2013, 07:51:33 »
Met die code krijg je ook 15% korting

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3824 Gepost op: 4 januari 2013, 07:53:27 »
Oke beter! Dank u... Ga vanavond met mn AS overleggen wat we ermee doen.. Super!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards