collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987825 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3850 Gepost op: 6 januari 2013, 19:53:19 »
oei spannend dan.. sterkte daarmee..
Het is niet echt mijn stijl, maar ik kan me voorstellen dat ze helemaal bij jullie passen (anders zou j ze niet nemen) en je er helemaal blij mee bent. Gaaf dat ze ook zo bij elkaar passen...

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3851 Gepost op: 6 januari 2013, 21:07:13 »
Jullie hebben het steeds over de mail? Mailen jullie onderling of ken ik een functie niet?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3852 Gepost op: 6 januari 2013, 21:10:21 »
Er is een trouwen in 2013 mail, daar stuurt iedereen foto's e.d. naartoe die ze wel met ons willen dlen maar niet openbaar willen zetten ivm eventuele bekenden. Over die mail gaat het dus, is een gewone hotmail.
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2013, 21:22:04 door Sannepan87 »

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3853 Gepost op: 6 januari 2013, 21:17:26 »
Yes, en Bb die hebbben we ook van de juni groep

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3854 Gepost op: 6 januari 2013, 23:11:27 »
Fijn Cahira dat ze er op staan! En dat je er.blij mee bent!
Skulls zijn niet mijn ding  maar het is wel heel mooi gedaan

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3855 Gepost op: 7 januari 2013, 07:31:16 »
Ik kan nog steeds niet in de mail kijken (ook niet in die van mei) omdat ik alles kwijt ben..
En nog niemand mij het ww en de mailadres zelf heeft gestuurd...

Dus iemand...?
Dan kan ik ook (WEER) meekijken!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3856 Gepost op: 7 januari 2013, 10:04:57 »
Je hebt ze weer misseagle

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3857 Gepost op: 7 januari 2013, 11:24:56 »
Mooie tatoeages Cahira! Ik ben ook niet zo van de skulls, maar die van jou vind ik wel mooi gedaan!

Ikkuh, hoe is je dag geweest?

Wat gastenlijst betreft: wij houden het heel klein en intiem, er komen maar 30 mensen die de hele dag met ons mee zullen beleven. We hebben 's avonds geen feest of receptie.
In dit geval zou ik er ook voor kiezen die oom en tante niet uit te nodigen. Het is jullie dag en jullie moeten je goed voelen bij de mensen die deze dag met jullie meevieren.

Ik ben eindelijk weer een beetje opgeknapt, mag ook wel, want ik ben vandaag jarig :biggrin:. Ga me nog wel rustig houden, maar morgen hoop ik weer lekker een dag te gaan werken. Heb er weer zin in!

Fijne dag allemaal!

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3858 Gepost op: 7 januari 2013, 11:28:45 »
Dank je dames.

Gefeliciteerd Judith en een fijne verjaardag.


Vraagje: ik hoor van heel veel mensen dat skulls niet 'hun' ding is of dat ze er zelf niet voor zouden kiezen. Ik vraag me dan af of dat is omdat je het dan niet mooi vind of geef je er een negatieve betekenis aan?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3859 Gepost op: 7 januari 2013, 11:54:53 »
@ Cahira: Ik heb je tatoeage ook gezien en ik vind het ook niet mijn ding. Bij mij om beide redenen eigenlijk, ik vind ze niet mooi en ik associeer het nou niet met bepaald leuke dingen in het leven. Jij geeft er waarschijnlijk een andere betekenis aan waardoor je het zo mooi vindt dat je er een tattoo van zou zetten. Dat kan natuurlijk, maar ik zou er zelf niet voor kiezen.
Als jij er maar gelukkig mee bent, dat is tenslotte het belangrijkste! :)

@ Judith: Van harte gefeliciteerd en hopeljik toch een fijne dag vandaag!

@ Familie: Ik zou ze ook niet uitnodigen, zeker niet als ik lees hoe ze nu al reageren. Ik zou er altijd spijt van hebben als ik ze toch uit zou nodigen en ze verpesten dan toch mijn dag. Het is jullie dag en jullie moeten zelf kiezen wie je er bij wilt hebben.. Bij zulke twijfel zou ik zeggen: nee niet doen.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3860 Gepost op: 7 januari 2013, 12:34:06 »
@cahira beide, maar vooral omdat het voor mij een sinister ding is, staat toch vaak voor dood en gif enz! Niet iets wat ik bij me zou willen dragen, maar ik begreep dat jij er een andere betekenis voor hebt!
En joh uiteindelijk moet jij hem mooi vinden en is het totaal niet boeiend wat wij vinden! ;)

Frutsel26

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3861 Gepost op: 7 januari 2013, 18:48:39 »
Na lang overleg, ook met mijn ouders hebben we besloten om de bewuste familieleden niet uit te nodigen.
Ik heb gisteren gelijk neefje en nichtje gebeld om het uit te leggen en zij waren verrassend begripvol. Het is nog wachten of dat omslaat maar ben blij dat de kogel door de kerk ik. Deze week ga ik de betreffende oom en tante bellen met de boodschap want ik ben van mening dat ze het van mijzelf moeten horen dus ben benieuwd maar de reacties.

Wat ons betreft is het daarna ook helemaal klaar met dat gezeik.

@Judith... Gefeliciteerd nog met je verjaardag

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3862 Gepost op: 7 januari 2013, 19:24:57 »
@cahira: Ik ben wel heel benieuwd naar de tatoeage! Hebben je ouders het al gezien? Heb helaas geen aanmelding via mailservice (te bang dat ik herkend word haha)


@frutsel, verstandige keuze ! Ben jij van het gedoe af en kan je je richten op leuke dingen!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3863 Gepost op: 7 januari 2013, 19:31:02 »
Cahira: Ik vind ze heel mooi! Vooral de manier waarop de roos uit de skull komt vind ik prachtig  :biggrin: Jou betekenis maakt ook dat ik ze mooi vind, zelf zou ik het niet snel op mn lichaam zetten, omdat ik er een andere associatie mee heb.

Frutsel: Fijn dat jullie eruit zijn :-) Succes met het bellen van je oom en tante

Judith: Gefelicitaart!


misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3864 Gepost op: 7 januari 2013, 19:52:17 »
@Cahira ik vind t geen mooie tattoo.. komt beetje duister over in mijn opzicht
maar jullie betekenis vind ik wel weer heel mooi..

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3865 Gepost op: 7 januari 2013, 19:57:27 »
judith: fijne verjaardag  :applaus:

sorry dames loop met hoofd in de wolken, gisteren trouwjurken gepast en ik vond het een geweldige en bijzondere ervaring die ik nooit meer ga vergeten!
Was er na 1,5 uur wel klaar mee (hou niet van shoppen), nu even paar weken bijkomen voordat ik ga beslissen!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3866 Gepost op: 8 januari 2013, 10:34:28 »
vanacht een mailtje gekregen dat de uitnodigingen onderweg zijn!!!
ben erg benieuwd!!!!!
als ik ze heb zal ik een fototje maken en mailen naar de mail.


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3867 Gepost op: 8 januari 2013, 13:50:02 »
Yes, en Bb die hebbben we ook van de juni groep

Ohh.. en kan ik daar ook toegang tot krijgen? Ben ook bang voor nieuwsgierige oogjes  :sleep:

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3868 Gepost op: 8 januari 2013, 14:12:42 »
Had ik al verteld dat onze uitnodigingen gisteren binnen zijn gekomen???

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3869 Gepost op: 8 januari 2013, 14:58:45 »
Nee maar erg leuk! !!!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3870 Gepost op: 8 januari 2013, 17:08:46 »
ben benieuwd, misseagle..

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3871 Gepost op: 8 januari 2013, 17:18:43 »
En zijn de uitnodigingen naar je zin?

Hier wat vervelender nieuws. Ik heb bericht gehad dat het met mijn beste vriendin niet zo goed gaat. Ze is zwanger en met de kleine gaat het gelukkig goed, maar mijn vriendin moet erg vaak overgeven en is nu zo verzwakt dat ze verplicht rust moet nemen van de verloskundige. Als het dan niet beter gaat moet ze verplicht volledige bedrust nemen.
Ze is onze tweede onofficiele ceremoniemeester en heeft al heel veel geholpen met de voorbereidingen maar ze laat vanaf nu alles vallen en onze officiele ceremoniemeester zal alles vanaf nu oppakken.
Ik vind het jammer want we konden zo gezellig samen alles lekker plannen, maar uiteraard vind ik dat ze aan haar gezondheid en die van de kleine moet denken.
Maar dit zal helaas ook betekenen dat ze er met mijn vrijgezellenfeest niet bij zal zijn. En het is op dit moment zelfs de vraag in hoeverre ze er op 1 maart bij zal zijn. Het eten en het feest heeft ze eigenlijk al opgegeven...ze hoopt dat het haar lukt om in ieder geval me echt te kunnen zien trouwen, dus naar de ceremonie te kunnen komen. Maar al het andere, dus ook mij helpen aankleden enzo zal ze gaan missen.
Echt heel erg jammer.
Ik hoop dat het haar lukt in ieder geval naar de ceremonie te komen, want ik zal haar ieder moment dat ze er niet bij is gaan missen, maar ik weet dat zij het ook vreselijk vind alles te moeten missen  :(

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3872 Gepost op: 8 januari 2013, 18:31:48 »
Wat naar cahira!

Wacht het eerst maar even af, je weet echt niet hoe het nog kan lopen.
Leg anders de belangrijkste momenten vast op film, zodat je die momenten altijd nog met haar kan delen.

Paar vriendinnen van mij zijn ook zwanger en ik weet totaal niet of zij kunnen komen, moet ik ook maar afwachten.. 


flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3873 Gepost op: 8 januari 2013, 19:24:56 »
Cahira: ik ben zelf niet van de tattoo's maar vind de betekenis bij jullie wel erg mooi! Naar van je vriendin Cahira

ikkuh: hoe was jullie dag/

Wedding: leuk trouwjurken passen, ben benieuwd of je je keuze al kan maken!

April: spannend van jullie kaarten!

Miseagle: tevreden met jullie kaarten?

Bij ons geen ontwikkelingen momenteel.
Hoe snel zal je resultaat zien van de zonnebank..?

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3874 Gepost op: 8 januari 2013, 19:27:09 »
Verschilt per persoon denk ook.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards