collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987784 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Braut220313

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4050 Gepost op: 30 januari 2013, 08:55:11 »
Gecondoleerd Cahira..

Hier zijn de uitnodigingen klaar  :applaus: Alles zit in de enveloppen, nu nog postzegels halen en versturen. En de rest persoonlijk brengen :)

Was toch nog wel een werk hoor, 4 verschillende inlegkaarten hadden we. Nederlands daggasten , Duits daggasten, Nederlands avondgasten en Duits avondgasten. Maar goed , het is klaar en ze kunnen de deur uit.

Vind het wel spannend wat voor reacties we gaan krijgen  :blush:

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4051 Gepost op: 30 januari 2013, 09:14:12 »
Jaaa wij willen ze ook opsturen maar ja, is nog veel te vroeg voor ons :P:P

@Cahira, gecondoleerd.... wel beetje eens met wedding2013 dat die zin nogal raar klonk.
Denk dat t verdriet dan nu toch de eerste plaats krijgt?

En je jurk moet flink ingenomen worden? Ben je zoveel afgevallen dan? hopelijk maken ze er nog iets moois van. ben benieuwd!

Braut220313

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4052 Gepost op: 30 januari 2013, 10:00:58 »
@misseagle : Heb je al een idee wanneer je ze ongeveer wilt gaan versturen?

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4053 Gepost op: 30 januari 2013, 10:32:23 »
Hoi dames, bedankt voor de condoleances.
Ik realiseerde me niet dat het raar klonk. Natuurlijk zijn we verdrietig, en de uitvaart gaat voor. Maar wat ik bedoelde is dat ik een beetje krap in de tijd begin te zitten dus afspraken verzetten is soms lastig, want ik moet ook nog werken en heb ook al andere afspraken.
De dame die belde dat mijn trouwjurk binnen is zei dat ze me echt zo snel mogelijk wil zien, deze week nog, want volgende week is ze er niet en de week erop zijn ze minder aanwezig ivm de vastenavend. En omdat ik zoveel afgevallen ben heeft ze echt de tijd nodig om mijn jurk te vermaken. Vrijdagochtend was nog een optie, maar verzetten zou erg lastig zijn.
En de kapster werkt alleen maar op dinsdag, donderdag en zaterdag. Dinsdag en donderdag moet ik werken dus blijft alleen de zaterdag over. Dat is dus ook lastig als dat verzet moet worden.
Maar ik heb zojuist te horen gekregen dat de uitvaart vrijdagmiddag om half vijf is, dus de afspraken kunnen blijven staan. Als het goed is ben ik dan al weer klaar met het werk.
Wel raar om 's ochtends eerst de jurk te gaan passen, ik kijk daar echt naar uit. Vervolgens te gaan werken en dan nog de uitvaart. Het zal een lange dag worden met veel emoties  :blink:

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4054 Gepost op: 30 januari 2013, 10:41:56 »
Lastig cahira, ik had in jouw situatie gevraagd of ik de volgende ochtend kon langskomen. Lijkt me sterk, dat een bruidsmodezaak geen begrip heeft met een uitvaart op dezelfde dag.
Maar ik vind dat er een plaats moet zijn voor verdriet en vreugde, het moment om de jurk te passen is te speciaal om dat op zo'n beladen dag te doen.
Maar ja ik ben ook hopeloos romantisch...

Toch vooral veel sterkte die dag...

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4055 Gepost op: 30 januari 2013, 11:45:40 »
Hoi wedding2013. De bruidszaak heeft vast en zeker alle begrip, maar daar zit het probleem niet. Ik zit gewoon met nog meer afspraken. Verschuiven naar de volgende dag kan niet, want dat is de enige dag in de week dat de kapster kan komen voor mijn proefkapsel.
En de kapster doorschuiven naar volgende week kan niet, want dan werkt ze niet ivm de vastenavend. De week daarop durf ik geen afspraak te maken, want 90% kans dat dan het vrijgezellenfeest is. Bovendien is het dan nog maar 2 weken voor de bruiloft, dus dat vind ik te laat worden voor een proefkapsel.
Ik merk gewoon dat het steeds drukker word met alle laatste afspraken en dingen regelen.
Maar komt goed.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4056 Gepost op: 30 januari 2013, 13:11:42 »
Snap ik heel goed cahira, mijn agenda stroomt ook over! Dat zal alleen maar erger worden hoe dichter je op je bruiloft zit... Veel sterkte vrijdag in elk geval, zal een dag met eren achtbaan aan emoties worden denk ik...

Frutsel26

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4057 Gepost op: 30 januari 2013, 20:12:33 »
@Cahira gecondoleerd, lastig zo'n overvolle agenda, ik ken het probleem hier nog 4 maanden maar geen minuut meer over.
Ik geef je wel gelijk dat je je pas afspraak niet verzet. is toch ook iets wat heel belangrijk is.

Wij zijn nu nog steeds druk bezig met de kaarten maar denk dat we wat wensen moeten laten varen want ook wij hebben ontzettend weinig tijd maar nog veel te doen, ook aangezien we allebei werkdagen hebben van 60/70 uur.
Voor het geval wie ooit nog plannen heeft, allebei een eigen zaak is niet altijd optimaal  :blink:

Verder loopt het hier allemaal wel lekker door.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4058 Gepost op: 1 februari 2013, 04:26:01 »
Pfff, het is midden in de nacht en ik lig al uren te draaien en te keren. Waarom is het dat als je je rust hard nodig hebt je ineens juist niet kan slapen? En ik heb straks al zo'n drukke dag. Eerst mijn jurk gaan passen, daarna werken en dan snel weer omkleden om naar de uitvaart te gaan.
Ik lig nu ik wakker lig ook meteen aan van alles en nog wat te denken wat betreft het trouwen. Zou de stress nu toch beginnen?...of is het gewoon omdat ik een tè drukke week heb en toch wakker lig dat ik begin te denken.
Ik drink even een beker melk en ga dan nog maar even proberen te slapen. Anders ben ik straks helemaal gebroken.

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4059 Gepost op: 1 februari 2013, 08:44:51 »
@cahira, ik wil je heel veel plezier wensen met het doorpassen van je jurk. Wat moet dit een dubbele dag voor je zijn en oo kerg druk. heel veel sterkte op de uitvaart.

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4060 Gepost op: 1 februari 2013, 10:04:35 »
Cahira: ik heb me niet gerealiseerd, dat voor sommigen het huwelijk echt al dichtbij komt. Dat je dus heel veel afspraken op het laatste moment nog hebt en die moet inplannen.
Dus ik wens je vandaag in de ochtend een hele mooie en bijzondere dag bij het passen en op het einde van de dag veel sterkte bij de uitvaart.

Dat je daarover wakker hebt gelegen, is heel goed te begrijpen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4061 Gepost op: 1 februari 2013, 11:08:38 »
Cahira; Heb je nog een beetje kunnen slapen? Misschien is het wel (te) druk in je hoofd en heb je daardoor niet kunnen slapen. Het is natuurlijk een rollercoaster van emoties voor je vandaag. Je gaat je jurk passen, maar moet ook naar een uitvaart. Veel plezier vanmorgen en veel sterkte voor vanmiddag!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4062 Gepost op: 1 februari 2013, 12:06:15 »
@Cahira, veel succes en plezier vandaag maar ook veel sterkte gewenst.
Zal een pittige dag worden!

Hier zit de agenda ook al flink vol.. februari sowieso alle weekenden en geloof dat we in maart nog 1 weekend niets hebben.. pfff!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4063 Gepost op: 1 februari 2013, 16:10:10 »
Ik ken het cahira! Kan idd goed komen doordat je zo'n drukke week hebt gehad en hoeft niet direct bruiloftstress te zijn hoor! Ik hoop dat je een mooie ochtend hebt gehad en veel sterkte bij de uitvaart!

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4064 Gepost op: 1 februari 2013, 18:25:13 »
Dank jullie voor de steun.
Ik ben blij dat de dag voorbij is en ben echt bekaf.
Maar ik vond het erg leuk vanochtend mijn jurk weer aan te mogen. Ik had ook mijn sieraden en schoenen aan, en het staat allemaal super bij elkaar.
Ik vond hem nog net zo mooi en hij staat nu nog beter nu ik nog verder ben afgevallen  :biggrin:
Hij is netjes afgespeld en over 2 weken mag ik hem weer komen passen.

Daarna heb ik nog even gewerkt en ik was gelukkig ruim op tijd klaar zodat ik even rustig een bakje koffie kon drinken voordat ik me moest omkleden en naar de uitvaart ging.
We hebben net een nieuwe aula in het crematorium met een groot scherm waarop allemaal foto's werden afgebeeld. Pfff, dat was heftig hoor.
Iedereen kan er ook met zijn pet niet bij hoe snel het allemaal is gegaan.
Ik ben nu thuis en zit even wat te eten.
Hierna ga ik even een dutje op de bank doen. Maar niet te lang want ik hoop dat ik vannacht in bed gewoon lekker goed slaap.
Fijn weekend allemaal.
O, morgen trouwens proefkapsel...ook spannend.

@wedding2013: ik snap dat je even niet in de gaten had dat het voor al erg dichtbij komt.
@ Joyce: ik ben rond half zes nog in slaap gevallen, dus dat was een erg kort nachtje  :blink:


heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4065 Gepost op: 1 februari 2013, 19:23:07 »
Hopelijk slaap je vanacht wel goed. Veel plezier morgen bij de kapster. Weet je al ongeveer wat je wilt?

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4066 Gepost op: 3 februari 2013, 00:22:32 »
@ heleen: ja, ik wist al wat ik wilde. Eigenlijk had ik daar weinig keus in.
Sinds de operatie is mijn haar zoveel uitgevallen dat mijn eigen haar niet geschikt was om op te steken. En los haar staat bij mij vaak rommelig en dan zie je ook duidelijk dat het nog maar dun slap haar is.
Ik heb online een haarwrap gekocht. Echt heel mooi, lijkt net echt haar en de kleur is ook goed bij mijn eigen haar.
De kapster heeft mijn haar heel netjes maar niet te strak in een staartje gedaan en vervolgens de haarwrap daaromheen gedaan. Het lijkt dan net of mijn toch voller is en lekker rommelig opgestoken is. Ze doet dan nog wel wat extra speldjes in mijn haar om de wrap vast te zetten zodat het niet los gaat.
Ik was tevreden over het resultaat, en ma vond het ook mooi.
Het enige wat jammer is is dat ik een diadeem heb gekregen van een vriendin. Die mocht ik uitzoeken van haar. We vonden hem allebei erg mooi, maar vandaag met mijn kapsel en de andere sieraden erbij vonden we het toch een beetje te overbodig. Het stond juist minder mooi dan met diadeem. Dus dat is wel jammer.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4067 Gepost op: 4 februari 2013, 10:00:25 »
Cahira, nog gecondoleerd. Kan me voorstellen dat al die foto's op zo'n scherm heftig en confronterend zijn!
Fijn dat je je jurk nog steeds mooi vindt en dat het allemaal mooi bij elkaar stond! Het komt echt dichtbij voor jou nu!
Ik ga zo even googlen op een haarwrap, ik ken het niet, maar het klinkt goed!

Hier ligt alles op het moment helemaal stil. We hebben namelijk net te horen gekregen dat we een woning toegewezen hebben gekregen!! Met een beetje geluk krijgen we eind deze week of begin volgende week de sleutel al, dus ben nu voornamelijk druk met inpakken en opruimen :biggrin:! Ik ben echt dolblij dat ik hier eindelijk weg kan. Zit nu ver buiten het dorp/centrum, moet 12 km met de auto rijden om de kids naar school te brengen of om boodschappen te doen en straks is alles op loopafstand en ben ik ook gelijk van die belachelijk hoge (particuliere) huur af. Kortom, geen trouwstress, maar verhuis-stress :biggrin:.




Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4068 Gepost op: 4 februari 2013, 10:09:35 »
Hoi Judith,
Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Jeetje, ook nog verhuizen. Ik kan me voorstellen dat je het dan erg druk gaat krijgen de komende tijd. Succes
Voor ons komt het inderdaad erg dichtbij.
Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen maar kijk anders even op de website funnywear.nl
Klik op haarstukken en dan bij de wraps. Dan krijg je een idee wat voor iets ik bedoel.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4069 Gepost op: 4 februari 2013, 10:42:48 »
Judith, gefeliciteerd met je nieuwe woning, klinkt als een flinke vooruitgang. Fijn zeg!
Wij hebben net deze week ons huis uit de verkoop gehaald, geeft een hoop rust merk ik..
Volgend jaar proberen we het waarschijnlijk opnieuw.


Cahira, het komt voor jou nu echt dichtbij. Spannend hoor.
Heftige dag vrijdag.. Fijn dat je jurk nog zo mooi is en alles klopt. Heftig dat het gevolgd werd door een uitvaart.. Was het een mooie dienst?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4070 Gepost op: 4 februari 2013, 15:28:47 »
Omg!! Mn beste vriendinnetjr heeft vandaag haar eerste echo gehad en nu zijn het er 2!!! Omg omg omg helemaal hyper x

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4071 Gepost op: 4 februari 2013, 15:42:56 »
Hihi, rustig dees, even door ademen. Leuk hoor, een tweeling.

@Marlie: ja, het was een mooie dienst. Ze had zelf nog een brief geschreven voor haar stiefdochter en die werd voorgelezen. En haar man had ook een stuk geschreven wat werd voorgelezen, erg mooi. En de aula is pas vernieuwd bij het crematorium. Die had ik nog niet gezien, maar er is nu een beeldscherm achter de kist waar foto's op geprojecteerd kunnen worden van de overledene. Echt heel mooi, maar ook heftig hoor!
En heel toepasselijk, na afloop geen koffie en cake, maar een wijntje en zoutjes. Dat paste helemaal bij mijn achternicht want die hield wel van het goede leven.

Fijn dat jij weer wat meer rust heb nu het huis uit de verkoop is gehaald.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4072 Gepost op: 4 februari 2013, 17:54:22 »
hahaha Cahira, ik ben weer wat gekalmeerd :P  Zo mooi om een echo van 2 te zien! <3

Ik maak me dan ook wel weer zorgen, Of het allemaal goed zal gaan, en of zij het aankan enz enz enz. pffft alsof ik nog niet genoeg aan mijn hoofd heb. Maar we gaan van het positieve uit.

Woensdag heb ik proef make-up en kapsel, Of eigenlijk, mijn kapsel maar nu met sluier en diadeem. Tenminste als ik dan weer beter ben, Vannacht heel misselijk wakker geworden, dat heeft tot halfweg de middag aangehouden, en toen sloeg het om in onzettende honger, en nu weer een wee gevoel in mijn maag... Pffft kwakkelwinter

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4073 Gepost op: 4 februari 2013, 18:04:57 »
@Dees, jij doet dus sluier en diadeem of doe je overdag sluier en in de avond diadeem?

ik wil graag een tiara en zit er dus aan te denken om dat in de avond te doen, lijkt me zo mooi!
Maar moeten nog keer proefkapsel enzo gaan doen..
pfff vinden jullie de tijd ook zo snel gaan?

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4074 Gepost op: 4 februari 2013, 18:07:41 »
Vrienden van ons zouden ook een tweeling verwachten helaas voor hun is dat niet goed gegaan.
Vriendin kreeg eerst een hartverzakking hahaha.

Maar voor jou vrienden wel hartstikke leuk! !!!!

Wij gaan morgen voor de bruidstaart

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards