collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987805 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4075 Gepost op: 4 februari 2013, 19:06:26 »
@Dees, jij doet dus sluier en diadeem of doe je overdag sluier en in de avond diadeem?

ik wil graag een tiara en zit er dus aan te denken om dat in de avond te doen, lijkt me zo mooi!
Maar moeten nog keer proefkapsel enzo gaan doen..
pfff vinden jullie de tijd ook zo snel gaan?

Ik krijg een soort wokkel op mn hoofd, Mijn sluier komt daar onder en de diadeem er dus voor, Dat is iig het idee, nu even kijken hoe dat staat.

@April: We hadden er vorige week grappen over gemaakt, dus haar man belde vanmiddag om te vertellen dat het er 2 waren en ik geloofde er helemaal niets van, Pas toen ik de echo foto had gezien geloofde ik het nieuws, En nu idd duimen draaien en hopen dat de kleintjes voorlopig gewoon binnen blijven spelen en goed groeien zodat ik ze vanaf september kan gaan verwennen!!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4076 Gepost op: 4 februari 2013, 19:10:59 »
Ik ga met je mee duimen.
Je hoort het steeds vaker tweelingen. Leuk hoor!!!!!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4077 Gepost op: 4 februari 2013, 22:19:12 »
@Dees: lijkt me zo leuk, een tweeling!
Leuk om te lezen dat jullie ook allemaal lekker bezig zijn met de voorbereidingen. De één met proefkapsel, de ander met taart...
Ik ben vandaag bij 2 bloemisten geweest om wat te informeren naar mogelijkheden en prijzen. Bij de eerste sprak het me totaal niet aan, dus daar was ik snel weg. Bij de tweede beviel het wel heel goed. Ik kreeg wat plaatjes en voorbeelden te zien en de prijs stond me ook aan. Over een maandje kom ik er terug om de definitieve keuze te maken. Ik vind het wel lekker dat dat dan nu ook min of meer geregeld is.
Nu alleen nog een kapster/visagist zoeken en dan zijn de meeste grote dingen wel klaar.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4078 Gepost op: 5 februari 2013, 05:59:12 »
Ooh oh oh ik ben zo stom!
Had vanmorgen berichtje hardop gelezen van mn schoonzusje en die had t over het kapsel met sluier..
En mn AS hoorde dat! Heb er geen aandacht aan besteed in de hoop dat hij t niet heeft opgemerkt maar ben bang van wel :(

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4079 Gepost op: 5 februari 2013, 09:38:45 »
Ik weet niet hoe uitgebreid de beschrijving was, maar als je AS je goed kent zal hij een sluier toch wel verwachten?
Mijn AS heeft de jurk en het kapsel en de make-up niet gezien, maar hij weet gewoon dat ik geen geheel witte jurk hebt, dat ik geen sluier erbij zal dragen en dat mijn makeup niet tè opgemaakt zal overkomen. Ik vind het ook helemaal niet erg dat hij dat weet.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4080 Gepost op: 5 februari 2013, 09:44:49 »
Ik vroeg het pas aan mijn AS ben je niet nieuwsgierig hoe ik eruit zal zien? ???
Nee zegt ie. Ik weet toch dat dat goed zit.  Ik zei al tegen hem je kent me te goed.

Poosje gelden zei hij al dat ik geen halter heb aan me jurk. En dat ik geen sluier in me haar hebt.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4081 Gepost op: 5 februari 2013, 09:50:23 »
ja leuk is dat he, mijn AS heeft een heleboel goed, maar niet alles, namelijk een sluier, die verwacht hij niet! Ik vind juist dat verrassingselement wel leuk. Aan de andere kant bij het jurk zoeken was mijn schoonmoeder mee, zij hebben echt de zelfde smaak. Ze hebben alle bij echt een hekel aan grote jurken en tule, dus daar heb ik wel echt rekening meegehouden en iets uitgezicht wat ik super vind maar AS denk ik ook!

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4082 Gepost op: 5 februari 2013, 10:06:50 »
Grappig dat AS denken te weten hoe je eruit zal zien. In de praktijk zal het waarschijnlijk toch weer allemaal iets anders zijn. Zolang je maar jezelf blijft.
Het lijkt me wel erg moeilijk als je echt verschillende dingen mooi vind, bijvoorbeeld jij heel strak en modern en hij juist romantisch met veel kant ofzo.
Gelukkig hebben wij dat probleem niet, onze smaken komen aardig overeen. Hoewel hij de kleur van de jurk waarschijnlijk niet zomaar zal raden  :biggrin:

Maar goed, ik bemerk hier ineens toch wat trouwstress...Ik wilde nog een afspraak maken met de chiropractor voor de bruiloft, maar ze zit alleen op woensdag en vrijdag en die dagen zitten al aardig vol zag ik.
Hierna belde ik de bloemenzaak en ook hier was het dat de afspraak nog net ergens tussen gepropt kon worden tussen het afpassen van de jurk en werk.
Toen bedacht ik nog even wat we nog meer moesten regelen, afspreken en in orde maken en ja hoor, ik voelde ineens wat onrust in mijn lijf...stress dus.
Ik heb even diep in en uitgeademd, nu gaat het wel weer hoor. Maar ik besef wel dat het nu echt op begint te schieten en ik echt bepaalde dingen op tijd in orde moet maken.

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4083 Gepost op: 5 februari 2013, 10:16:43 »
Mijn aanstaande liet laatst een groene bruidsjurk zien met fazantenveren erop en een helemaal zwarte bruidsjurk met doorschijnend kant en zei dat hij dat mooi vond.
Ik vond beide jurken vreselijk...
Een helemaal witte jurk vind ik saai en lelijk..dat doet iedereen zei hij.
Moet mijn jurk nog uitzoeken maar ik had eigenlijk hele andere ideeën en ben nu toch beïnvloed door wat hij heeft gezegd.

Weet niet echt wat ik moet doen...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4084 Gepost op: 5 februari 2013, 10:54:09 »
wedding.. ik raad je aan om vooral echt bij jezelf te blijven..Het is jouw droomjurk, en hij zal je toch wel mooi vniden.
Tuurijk trouwt het merendeel van de bruiden in het wit..
Maar  het zal de enige dag zijn dat hij JOU in zo'n mooie witte jurk ziet, en dat maakt indruk.

Cahira , blijf rustig ademen..Stress is nergens goed voor..

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4085 Gepost op: 5 februari 2013, 12:28:48 »
@ Marlie: ik doe mijn best :biggrin:
Ik ben blij dat ik zo even kan gaan werken. Het is dan wel erg koud met wind en kans op natte sneeuw (ik ben momenteel postbezorger), maar goed, ipod op en dikke jas aan dan hoef ik even nergens aan te denken.
En vanavond ga ik even met AS bekijken hoever we staan, wat we nog moeten doen, wanneer we dat kunnen doen en vooral welke dingen hij nog kan doen. Op die manier krijg ik hopelijk weer de rust in mijn koppie.
Het is voornamelijk ook andere dingen dan trouwen die ineens voor stress zorgen. Dan heb ik precies alles in orde en dan word bijvoorbeeld gisteren alles door de war gegooid omdat de kentekenplaten van de auto zijn gestolen. De tijd die ik kwijt ben om aangifte te doen en nieuwe platen te regelen had ik eigenlijk willen besteden om trouwdingen te doen. En vandaag wilde ik mijn schoenen bij de schoenmaker wat willen laten oprekken, blijkt hij dicht te zijn. Geen idee wanneer ik nu tijd heb om te gaan of hoe waarom hij eigenlijk dicht was en wanneer hij weer open gaat.
Dat soort dingen zorgen ervoor dat dingen door de war lopen en ik onrustig word.
Maar komt goed...gewoon door blijven ademen en vanavond even het todo lijstje doornemen en verder plannen.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4086 Gepost op: 5 februari 2013, 12:31:11 »
O, nog vergeten. wedding: het lijkt me vreselijk als je AS inderdaad jurken mooi vind die jij vreselijk vind. Maar ik zou inderdaad dicht bij jezelf blijven. Jij moet je er goed bij voelen in de jurk die je aanhebt.
Of wellicht is er toch een tussenoplossing, maar dat weet je pas als je jurken gaat passen. Wellicht vind je een gekleurde jurk wel mooi, maar dan geen groen of zwart. Je weet het nooit.
Ik wilde een bordeauxrode jurk, maar dat bleek bij mij erg overheersend wat kleur betreft, dus het is iets heel anders geworden.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4087 Gepost op: 5 februari 2013, 14:57:53 »
Cahira, ik weet niet of je satijnen schoenen hebt, maar de winkel waar ik mijn schoenen gekocht heb, heeft afgeraden de schoenen op te laten rekken bij een schoenmaker. Smeer krijg je maar moeilijk uit satijn, dus dan moet de machine bij de schoenmaker wel echt zeker weten heel schoon zijn. Je kunt de schoenen beter zelf oprekken door ze in te lopen met dikke sokken. Dan staan ze ook nog eens precies naar jouw voet. Succes er mee!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4088 Gepost op: 5 februari 2013, 16:08:59 »
Wedding, Ik had van tevoren ook in ijn hoofd wat as wel en niet leuk zou vinden, Tot ik de DE jurk aanhad, Toen bedacht ik mij dat hij wel blind moet zijn als hij mij niet mooi vind in deze jurk!! En Ik ben er helemaal verliefd op, maar stiekem denk ik dat hij het ook we heel gaaf vind, out of the box enz :P

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4089 Gepost op: 5 februari 2013, 18:20:51 »
Ben alweer gerust gesteld, bedankt voor de tips. Ik hou van eenvoud, en er zijn vast elementen die het apart maken... tot nu toe vind ik de jurken mooi bij mezelf die ik ook in mijn hoofd had maar qua kleur kan het nog alle kanten op!
I.i.g geen zwart en geen groen haha!

cahira: meid je niet gek laten maken hoor, schrijf die stress maar lekker weg hier en dan ben je af van alle zorgen!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4090 Gepost op: 5 februari 2013, 18:33:11 »
Vandaag hebben wij de taart besproken.
Heb net een slab voor ons besteld met de tekst bruid en 1 met bruidegom. Voor met het eten (vooral as knoeit nogal en wilde l een overhemd extra) maar hij wilde niet alleen dus no ee bestelling erachteraan voor m zelf ahahaha.

Verder moeten we nog
Schoenen kopen as ( staat voor donderdag gepland )
Schoenen uitlopen
Proef make p en kapsel datum saat vast.
Auto verder regelen.
Volgende week gaan de uitndigingen op de post.
Bedankjes verde inpakken.

Ben blij dat we een hoop al hebben. Bija al me vrije tijd gaat naa me oma. Ligt bijna 2 wkn i he ziekenhuis alweer. Hopelijk mag ze deze week naar huus maar dan kan ze niet meer zelfsandig us moet haar huisje ook in rde gemakt worden

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4091 Gepost op: 5 februari 2013, 19:18:31 »
Ben alweer gerust gesteld, bedankt voor de tips. Ik hou van eenvoud, en er zijn vast elementen die het apart maken... tot nu toe vind ik de jurken mooi bij mezelf die ik ook in mijn hoofd had maar qua kleur kan het nog alle kanten op!
I.i.g geen zwart en geen groen haha!

cahira: meid je niet gek laten maken hoor, schrijf die stress maar lekker weg hier en dan ben je af van alle zorgen!

Haha geen groen en zwart hé! Ga nu eerst maar eens passen ;) Ik denk dat ik namens veel meiden spreek als ik zeg dat ALLES kan gebeuren tijdens het passen, De jurk die ik nu heb, Had ik ook nooit van tevoren uitgekozen

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4092 Gepost op: 6 februari 2013, 10:02:47 »
@dees : haha duurt nog wel even, ga pas na maart passen.

heb een hekel aan de winter, maar wat een prachtig winterwonderland weer!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4093 Gepost op: 6 februari 2013, 14:49:36 »
@wedding: hier lag ook een aardig pak sneeuw, ja! Het is nu wel weer een groot deel gesmolten...
En met het kiezen van de jurk gaat het vast wel goed komen hoor. Ik vind het soms ook spannend of AS hem wel mooi vind, maar dat moet haast wel;-)
@April: klinkt leuk, die slabben. Daar moet ik eigenlijk ook even over nadenken. Ik ben ook bang dat ik knoei!


Oef...gisteren stond de teller op nog 2 maanden! Het gaat écht opschieten nu...
Gelukkig hebben we veel voorbereidingen goed op orde. Gisteren hebben we de kaarten afgemaakt. Bij een paar moet ik er nog een klein detail aanstrikken, maar dat is zo gebeurd. Daar had ik er net te weinig van geprint.
Dit weekend gaat er een briefje van de ceremoniemeester bij en dan kunnen ze bezorgd of verstuurd gaan worden!

Ondertussen ben ik ook nog lekker aan de knutsel met andere dingetjes. Het gastenboek is af. Ik heb van allerlei kleuren en printjes (bloemen, stipjes, etc) papier/karton duiven geknipt. Daarop kunnen de gasten hun naam en een wens schrijven en dit in het metalen witten hart schuiven of eraan ophangen. Lijkt me dat dat een leuk bont geheel gaat worden;-)

Nu ben ik bezig met versierinkjes voor de tafels bij de lunch. Ik pimp wat glazen (Olvarit)potjes met lintjes. En ik knip allemaal hartjes van datzelfde gekleurde papier als het 'gastenboek'.

Oja, en de liturgie voor de kerkdienst heeft de dominee vandaag gemaild, dus die kunnen we ook gaan afdrukken.

Allemaal leuk leuk leuk. En ook wel gek om te bedenken dat het straks echt zover is.
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2013, 14:52:02 door Roze »

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4094 Gepost op: 6 februari 2013, 18:38:26 »
Foto's van proefkapsel en make up op de mail!

Hele leuke dag gehad en met de aankoop van kousen ben ik klaar wb accesoires!!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4095 Gepost op: 7 februari 2013, 09:08:08 »
Foto's van proefkapsel en make up op de mail!

Hele leuke dag gehad en met de aankoop van kousen ben ik klaar wb accesoires!!

Ziet er supergaaf uit Dees! Ik vind je make up prachtig, lekker naturel, niet te heftig. Fijn dat je nu klaar bent met accessoires!

Oh echt, als ik alles zo lees, dan wil ik ook!! Maar het heeft geen zin om nu al dingen te gaan plannen, we trouwen natuurlijk pas in december. Maar het kriebelt wel enorm hoor!
Gelukkig kan ik me nu eerst op de verhuizing storten, druk met uitzoeken en inpakken, want over twee weken gaan we al over!

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4096 Gepost op: 7 februari 2013, 11:23:09 »
@Dees: wat heerlijk dat je je mooi voelde.
Je makeup is lekker naturel, daar houd ik van. En je haar en acessoires komen mooi uit zo samen.

Ik heb ook even 2 foto's naar de mail gestuurd.
De eerste is van de achterkant van mijn proefkapsel, dan kunnen jullie zien hoe die haarwrap eruit ziet.
De tweede is van het passen van mijn jurk. De jurk is net afgespeld en er staat een blije mama naast  :biggrin:
Ik ben ook blij hoor, zeker als ik mijn lijntje zie. Toen ik bijna een jaar geleden ten huwelijk werd gevraagd woog ik nog 37 kilo zwaarder  :blink:

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4097 Gepost op: 7 februari 2013, 11:52:17 »
@Dees: mooi zo je make-up, zoals de rest zegt, naturel maar staat je echt erg goed.

@cahira: die haarwrap is erg mooi verwerkt in je haar. ziet er erg goed uit. En wat een geweldige jurk. staat je echt goed en complimenten voor je prestatie. 37 kilo eraf in nog geen jaar :applaus:

Ik lees nog steeds met iedereen mee maar reageer niet zoveel meer. Heb een geweldige last van zwangerschapskwaaltjes. zal proberen wat vaker te reageren want het blijft leuk op dit forum  :biggrin:

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4098 Gepost op: 7 februari 2013, 12:08:16 »
Mooi hoor van allebei!!!!
Lekker natural.

Heb foto van de taart naar de mail gestuurd. Is ff makkelijker zo foto's delen.

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4099 Gepost op: 7 februari 2013, 12:24:49 »
wat een geweldige taart April!!!! vind hem helemaal geweldig :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards