collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987836 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4100 Gepost op: 7 februari 2013, 12:30:49 »
Thnx zag hem op internet en was er helemaal weg van

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4101 Gepost op: 7 februari 2013, 15:32:35 »
Wat een mooi kapsel Cahira, En jeetje 37 kilo!! Applaus!!!

Leuke taart April, Niet helemaal mijn smaak, iig niet voor mn bruiloft.

En bedankt voor de reacties op mijn make-up en kapsel, Ik ben er helemaal blij mee, In het dagelijkse leven draag ik alleen mascara en een lijntje oogpotlood, Dus voor de bruiloft wilde ik het niet ontzettend overdreven, Ik wilde gewoon mezelf blijven, en dat is gelukt.
Weer iets wat eraf kan.

Op de mail ook nog even de foto van de autolintjes geknikkerd, Ik wist niet zo goed wat ik wilde, tot ik gisteren samen met mijn zus in zo'n 'rommel'zaakje liep en wij deze voor 80 ct per stuk tegenkwamen. Helemaal top.
En ook een foto toegevoegd van een decoratie voor het feest die mijn zus als verrassing had gekocht voor ons, Ik vind hem ontzettend gaaf.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4102 Gepost op: 7 februari 2013, 16:54:22 »
Kan iemand mij helpen aan het email adres? Altijd leuk om te zien wat anderen regelen voor hun bruiloft! En ook al ga ik pas volgend jaar trouwen, tips en ideeen zijn altijd welkom! Alvast bedankt :applaus:

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4103 Gepost op: 7 februari 2013, 17:06:12 »
Ik heb nog even gespiekt op de mail, en ik vind de taart erg grappig, maar ik zou hem eerlijk gezegd niet voor mijn bruiloft willen.
Dat gezegd hebbende....ik heb geen idee hoe onze taart eruit ziet, dat is namelijk een verrassing. Het word geregeld door de eigenaar van de feestlocatie.

De versiering is niet helemaal mijn ding, het heeft een te romantische uitstraling en dat past niet bij mij en mijn AS.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4104 Gepost op: 7 februari 2013, 17:33:16 »
Hmm lees hier weer heel veel over de mail.
Ik ga niet voor elk autolintje en dergelijke kijken op de mail, sorry..

Hoop dat er ook gewoon nog genoeg hier gedeeld wordt :)

rachelenmark

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4105 Gepost op: 7 februari 2013, 17:49:55 »
Hey allemaal!!

Vandaag bericht gehad dat me jurk klaar is! Dus even een afspraak maken voor het doorpassen :)

Kan iemand mij nog de mail doorsturen..heb al vele groen licht gehad namelijk!

Bedankt!!

Xx
Rachel

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4106 Gepost op: 7 februari 2013, 17:58:23 »
Even op de mail gekeken:
@dees: mooi kapsel! Die versiering vind ik erg leuk ook.
@cahira: de jurk staat je echt goed, mooi!
@april: die taart is niet mijn ding, ik vind het wat 'plat'.

Ik heb vandaag een lange werkdag gehad (wel leuk overigens hoor), dus ik doe vanavond even niks bijzonders. Heel misschien nog een klein beetje knutselen voor de bruiloft, maar vooral ff lekker bijkomen. Zin in!

Samster

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4107 Gepost op: 8 februari 2013, 03:24:48 »
Zo! een hele tijd niets meer gepost op het forum. Ik lees wel al maanden met jullie mee maar de berichten gingen zo hard dat ik het niet meer bijhield. Ik dacht nu toch maar weer eens kijken.
Wat gaat de tijd toch snel... Vandaag nog precies 3 weken :applaus: :biggrin:
Ik was benieuwd naar proefkapsel en make up van jullie en andere details. Ik zie alleen steeds dat jullie het over een mail hebben. Zou ik daar ook eens op kunnen kijken?

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4108 Gepost op: 8 februari 2013, 08:25:34 »
@Dees, mooi die lintjes. Ik vind dat hart helemaal geweldig? Is dat gewoon decoratie voor op lokatie?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4109 Gepost op: 8 februari 2013, 08:57:51 »
@Dees, mooi die lintjes. Ik vind dat hart helemaal geweldig? Is dat gewoon decoratie voor op lokatie?

Ja dat hart komt idd op de locatie te hangen, en na de bruiloft hangen we hem thuis op

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4110 Gepost op: 8 februari 2013, 09:32:03 »
Hmm lees hier weer heel veel over de mail.
Ik ga niet voor elk autolintje en dergelijke kijken op de mail, sorry..

Hoop dat er ook gewoon nog genoeg hier gedeeld wordt :)

Is toch wel de moeite waard hoor Misseagle. Er staan nu best veel nieuwe dingen op namelijk! Ik spaar het ook op meestal, gisteren alleen niet, ik was te nieuwsgierig :biggrin:

Ik vind dat hart ook echt supermooi! Heb net gisteren via een forumlid hier een geweldig alternatief gastenboek gekocht. Ben er helemaal blij mee, want na de bruiloft kunnen we het in de woonkamer ophangen en hebben we er nog iets aan, in plaats van dat zo'n boek in de kast verdwijnt!

Zometeen luisteren naar de begrafenisdienst van een jongen van 16 jaar die is omgekomen bij een treinongeluk. Ik ken hem en zijn familie goed, maar ben op het moment niet in staat om persoonlijk aanwezig te zijn. Ben dan ook blij dat er een mogelijkheid bestaat om via internet mee te luisteren.

Verder heb ik gisteren een afspraak gemaakt om mijn jurk door te passen. Vrijdag 17 mei mag ik weer en ik heb er echt superveel zin in!! De laatste keer dat ik hem gezien heb is 10 november geweest, dus best al een tijd geleden! Zou hij nog net zo mooi zijn als in mijn gedachten?


Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4111 Gepost op: 8 februari 2013, 10:22:53 »
Zo! een hele tijd niets meer gepost op het forum. Ik lees wel al maanden met jullie mee maar de berichten gingen zo hard dat ik het niet meer bijhield. Ik dacht nu toch maar weer eens kijken.
Wat gaat de tijd toch snel... Vandaag nog precies 3 weken :applaus: :biggrin:

Leuk dat je ook op 1 maart ga trouwen, het komt nu snel dichtbij voor ons, hè?

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4112 Gepost op: 8 februari 2013, 14:47:45 »
Hmm lees hier weer heel veel over de mail.
Ik ga niet voor elk autolintje en dergelijke kijken op de mail, sorry..

Hoop dat er ook gewoon nog genoeg hier gedeeld wordt :)

Nou dat komt echt heel aardig over..  :blink: Graag of niet he..

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4113 Gepost op: 8 februari 2013, 15:06:01 »
Jammer dat ik geen antwoord krijg op een in mijn ogen hele simpele vraag  :angry:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4114 Gepost op: 8 februari 2013, 15:38:43 »
Margreet, het mailaccount is gemaakt voor de bruidjes die in 2013 trouwen. Daarom krijg je denk ik geen antwoord op je vraag, omdat je aangeeft volgend jaar te trouwen. Bovendien hebben we (volgens mij) de 'eis' dat je actief mee schrijft in het topic, omdat we willen voorkomen dat bekenden van ons toch al voor de bruiloft te zien krijgen hoe we er uit zullen zien.

Andere dames, correct me if I'm wrong!

Vanmorgen de dienst van die verongelukte jongen beluisterd. Echt kippevel, zeker toen zijn moeder en zus iets over zijn leven vertelden. Onbegrijpelijk, hij was nog maar 16 jaar...

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4115 Gepost op: 8 februari 2013, 17:17:58 »
Hmm lees hier weer heel veel over de mail.
Ik ga niet voor elk autolintje en dergelijke kijken op de mail, sorry..

Hoop dat er ook gewoon nog genoeg hier gedeeld wordt :)

Nou dat komt echt heel aardig over..  :blink: Graag of niet he..

Bedoel het niet onaardig, zo kwam t er misschien uit.
Wilde alleen ermee aangeven dat er vrij veel op de mail gezet wordt, naast de jurk..
En dat ik gewoon niet de tijd vind om die mails bij te houden waardoor ik dus met veel niet mee kan praten.

In mijn ogen kunnen bepaalde dingen, zoals taarten en lintjes ook op t forum, dus vind het jammer als dat dan ook op de mail terecht komt.

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4116 Gepost op: 8 februari 2013, 20:21:56 »
Dat is natuurlijk ieder voor zich of ze het hier of in de mail willen plaatsen.. Het is aan jou hoe vaak en of je er naar wilt kijken :)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4117 Gepost op: 8 februari 2013, 21:14:18 »
Jammer dat ik geen antwoord krijg op een in mijn ogen hele simpele vraag  :angry:

Judith zei het eigenlijk al, de mail is voor 2013 bruidjes, en daarbij is een "eis" dat je actief bent in het topic.

Dit omdat er foto's van bruidsjurken en aanverwante zaken staan

Dan even over wat ik op de mail kwak, ik weet dat er hier bekende meelezen en zou het gewoon echt niet leuk vinden als zij al weten hoe en.wat.  en foto's van proefkapsel en make up ga ik al helemaal niet openbaar plempen, dan zou ik t ook op fb kunnen zetten.

Maar ik meld dat ik iets gemaild heb, en als je benieuwd bent kijk je wel en anders niet... Simpel toch

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4118 Gepost op: 8 februari 2013, 21:21:31 »
Soms als ik wat wil delen vind ok de mail d soms makkelijker want foto's uploaden is gewoon bagger via deze die en de laptop staat eigenlijk nooit meer aan.  Dus foto's uploaden gaat dan niet.  Dat vind ik vervelend

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4119 Gepost op: 9 februari 2013, 09:53:38 »
@Dees, het is ieder zn keus dat snap ik.. en als je hier bekende hebt meelezen snap ik het helemaal, ik heb dat niet.
Geef alleen aan dat ik daardoor dus amper reageer want ik heb nu eenmaal niet altijd de tijd (en ja ook niet altijd de zin) om op de mail te kijken overal voor.

Zit op de laptop voor mn blogjes, voor blogjes van anderen, om hier nog even te kijken.. en daarnaast heb ik zelf al 3 emailadressen die ik bij moet houden en daar komen de 2 van t forum bij.

Dus als ik niet reageer op de dingen die op de mail komen is dat iig niet persoonlijk, maar ik zoek t gewoon niet om daar ook elke dag op te kijken.

Afgelopen week was ik ook doodziek dus heb ik niet eens de dingen gedaan die ik wilde doen. Ik werkte (want anders geen inkomen) en na mn werk lag ik in bed.

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4120 Gepost op: 9 februari 2013, 18:01:18 »
Misseagle, waar komt toch jouw neiging vandaan om je in alles te verdedigen en te willen verantwoorden? ;)

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4121 Gepost op: 9 februari 2013, 23:38:07 »
Hey dames

Laten we iedereen in zijn waarde laten en de vrijheid geven om alles via de mail (of niet) te delen

Ik zou dolgraag alle prachtige kapsels, jurken, decoraties etc zien maar ik ben dan weer te bang om door jullie te worden herkend..

Laat dit een forum blijven om elkaar tips te geven voor het huwelijk en deze bijzondere voorbereidingen te delen!
 

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4122 Gepost op: 10 februari 2013, 00:18:28 »
Uhm ik zie nergens dat iemamd niet in zn waarde wordt gelaten??

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4123 Gepost op: 10 februari 2013, 00:57:17 »
Dees : het was een poging om de wat negatieve toon van vandaag te veranderen in een wat positievere. Maar merk aan jouw reactie, dat dat bij deze mislukt is  :blink:


Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4124 Gepost op: 10 februari 2013, 18:56:57 »
Zo, wij hebben weer een dagje achter de rug wat geheel in het teken stond van de bruiloft.
Allereerst hebben we de bedankjes klaargemaakt.
We hebben kleine boeddhazeepjes verpakt in folie, strikje erom.
Daarna bruidsuikertjes in tule, strikje erom.
Daarna tasjes uitvouwen, in ieder tasje een boeddhazeepje en bruidssuikertjes. Tasje dicht en met een knijpertje een bedankkaartje eraan welke al eerder door mijn verloofde geschreven zijn.
Vervolgens alle tasjes in dozen gezet totdat ze mee kunnen naar de feestlocatie.

Daarna hebben we de muzieklijst nog eens doorgenomen en deze samen met een mail naar de dj verzonden. We hebben goed doorgegeven welke nummers we als openingsdans en afsluiter enzo willen. Ook welke nummers we absoluut wel of absoluut niet willen horen.
Uiteraard hebben we ook nog even een aantal nummers beluisterd en kort gedanst.

Vervolgens hebben we nog even de brief van de gemeente doorgenomen. Deze kregen we gisteren binnen. Helaas hebben we niet de ambtenaar die onze eerste keus was. Het is onze tweede keus geworden. Morgen gaan we hem even bellen voor een afspraak.
Verder willen we morgen even bellen naar de gemeente over de kosten. Die zijn in totaal rond de 480 euro staat er in de brief, waaronder 307 euro voor het huwelijk, 35 euro voor het trouwboekje en iets van 11 euro voor de ondertrouw.
Als ik die 3 bedragen bij elkaar optel kom ik niet aan de 480 euro. En we hebben ook geen idee waar de rest van de kosten vandaag komen, want deze 3 bedragen zijn de enigen die ons ooit verteld zijn.
Dus maar even navragen.

Al bij al een productieve dag  :biggrin: :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards