collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987758 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4425 Gepost op: 28 maart 2013, 18:12:20 »
@Judith: ik heb absoluut niet het gevoel dat ik in een gat ben gevallen hoor.
We zijn eerst een weekje weg geweest en de week erna zijn we al weer aan het werk gegaan.
Ik vind het juist wel fijn dat het wat rustiger is met afspraken.
Bovendien is het nog niet helemaal klaar hoor.
We hebben gisteren nog een klok en een canvas foto die we als cadeautjes hebben gekregen opgehangen. Ook andere cadeautjes moesten een plekje vinden in huis.
We hebben gewacht tot de foto's van de fotografen klaar waren en we de bedankkaartjes konden maken. In de tussentijd had ik al een overzicht gemaakt van iedereen waar we een kaartje naartoe willen sturen. Dus de adressenlijst ligt al klaar daarvoor.
Volgende week komen ze binnen en dan kunnen de kaartjes geschreven worden, want we willen er bij iedereen iets persoonlijks bij schrijven.
Verder kan ik nu gaan beginnen met ons trouwalbum, dat gaan we zelf doen via Albelli.

Ik ben op deze manier dus heerlijk aan het nagenieten van onze bruiloft  :biggrin:

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4426 Gepost op: 28 maart 2013, 21:01:01 »
Ik vind de bedank kaartjes echt heel leuk geworden cahira! Ik wilde ook zoiets doen...

Bij ons begint nu alles te lopen, afspraken met fotograaf en dj, ontwerpen jurkjes bruidsmeisjes echt helemaal leuk!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4427 Gepost op: 28 maart 2013, 21:18:21 »
Groen licht voor beide dames.

Cahira, leuk bedank kaartje!

roze, voor jou komt het al heel dicht bij! Spannend hoor. Fijn dat alles geregeld is. Heerlijk ontspannen toeleven naar de dag dus! Geniet er van.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4428 Gepost op: 31 maart 2013, 11:53:33 »
GOEIEMORGEN meiden!!!!!!
 
Gisteren eerst sochtend lekker ons ding kunnen doen we wisten dat we om 1 uur klaar moesten staan. dus dat scheelt alweer een hoop wachten.
 Wij om 1 uur klaar. nou niemand te bekennen. toen om 10 over 1 kwam me zwager ons ophalen. en uiteindelijk stond er ook een vriend van ons bij ons voor de deur. OEPS verkeerd. Ze moesten allemaal bij een vriend van ons verzamelen.
 Daar aangekomen was het een hele erge verassing dat de zanger en drummer van de band erbij waren. Die hadden namelijk savonds een optreden in hengelo (2 uurtjes rijden vanaf ons) dus ik al tege marco gezegt. reken daar nou maar niet op hoor!!!
 daar kregen we een taartje met koffie/thee op de taart stond een foto van ons en we moesten alvast proef taart eten. maar gekruist snapte we nog niet helemaal wat we moesten doen hahahahahaha. dus dan maar gewoon.
 Toen werden we aangekleed. Marco heel netjes zijn overhemd aangedaan (hebt ie nooit dus daar waren de mensen ook weer verbaasd over) moest overhemd uit en hij kreeg een tshirt met de tekst. IK BIED ALVAST MJN EXCUSES AAN VOOR MIJN GEDRAG VAN VANAVOND.
 en ik kreeg konijnen oren, een konijnenstaartje en strikje en een boeketje.
 Toen gingen we op stap. De jongens zijn naar den haag gegaan en die hebben een DJ workshop gedaan. Wij zijn naar rotterdam gegaan en hebben een workshop gehad met van die afrikaanse trommels. Toen we daar aankwamen hadden we echt zoiets van HUH???? het was een kraakpand. Schoonzus alweer in de stresssss hoe moet dit nou als dit niets is. MAar uiteindelijk uit een ver achteraf ingangetje kwam de meneer die ons de workshop ging geven. In bhet begin had ik wel ff zoiets van hmmmmmm okeeeej kweet niet of ik dit iets gaat vinden. Maar uiteindelijk is het echt een hele gezellige middag geweest. de tijd die vloog voorbij. toen weer trug naar spijkenisse en daar gingen we wokken. ook super gezellig geweest!!!!! en eigenlijk hield vanaf daar de organisatie op. toen zijn we nog met een paar vrienden naar ons huis gegaan en hebben we daar nog lekker gezellig nagekletst en gevierd. uiteindelijk was het half 2 toen de laatste naar huis gingen.
 Al met al een hele gezellige dag!

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4429 Gepost op: 31 maart 2013, 14:49:12 »
Wat super leuk zeg, leuke foto!!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4430 Gepost op: 1 april 2013, 15:45:29 »
klinkt als een geslaagde dag April!!  deze maand ga je gewoon trouwen!!

en ik VOLGENDE maand!!! nog 6 weekjes...

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4431 Gepost op: 1 april 2013, 20:54:43 »
@April: leuk dat je een gezellige dag hebt gehad!

Heerlijk voor de voorjaarsbruiden dat we allemaal zo lekker aan het aftellen zijn:-)

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4432 Gepost op: 1 april 2013, 20:56:58 »
Ooh wat gaat het snel bij jullie... spannend hoor... :applaus:

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4433 Gepost op: 1 april 2013, 21:10:53 »
@Roze jij gaat vrijdag al trouwen. Krijg je al wat kriebels in je buik?? Lijkt me zo gek dat het opeens nog maar 5 dagen is...

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4434 Gepost op: 1 april 2013, 21:13:25 »
Ja, af en toe kriebelt het opeens wel ja:-)

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4435 Gepost op: 1 april 2013, 21:15:20 »
Heeeel leukk!!  :applaus:
Ik wil je alvast een super mooie dag wensen!!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4436 Gepost op: 1 april 2013, 21:15:34 »
Roze, jij gewoon deze week al!!!!! Damn, wij hebben ons toch gisteren pas aangemeld hier, en toen duurde het nog zo lang, Toch??!!... :P

Ik ben op jacht naar schoenen voor ons bruidsmeisje, En nu uiteindelijk op mp iets gevonden wat ik geweldig vind maar ik hoop dat ze net zo mooi en ongedragen zijn als de verkoopster zegt... Het is echt een drama om zwarte lakschoentjes maat 24 te vinden in het voorjaar...

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4437 Gepost op: 1 april 2013, 21:42:24 »
Leuk dat het gezellig was, april.

En succes met de laatste daagjes aftellen, roze!!!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4438 Gepost op: 1 april 2013, 21:59:18 »
Roze, jij gewoon deze week al!!!!! Damn, wij hebben ons toch gisteren pas aangemeld hier, en toen duurde het nog zo lang, Toch??!!... :P

Ik ben op jacht naar schoenen voor ons bruidsmeisje, En nu uiteindelijk op mp iets gevonden wat ik geweldig vind maar ik hoop dat ze net zo mooi en ongedragen zijn als de verkoopster zegt... Het is echt een drama om zwarte lakschoentjes maat 24 te vinden in het voorjaar...

Dat krijg ik van mijn vriend ook weleens te horen: 'Jij piepte toch dat het nog zolang duurde??';-) Het is uiteindelijk voorbijgevlogen.

Succes met het vinden van mooie lakschoentjes! Wij hebben geen bruidskindje(s), maar vind het wel erg leuk. Ziet er altijd zo schattig uit!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4439 Gepost op: 2 april 2013, 13:05:28 »
April, zo te lezen hebben jullie allebei een super vrijgezellenfeest gehad, nu aftellen tot de grote dag...
Roze, voor jou komt het nu ècht dichtbij inderdaad...succes met de allerlaatste voorbereidingen en alvast een hele mooie dag gewenst vrijdag! :biggrin:

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4440 Gepost op: 2 april 2013, 19:55:38 »
Dankjewel!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4441 Gepost op: 2 april 2013, 19:59:24 »
Hele fijne dag gewenst!!!! Weet niet of ik van de week nog tijd heb om het jw te zeggen dus bij deze!!! Xxx

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4442 Gepost op: 2 april 2013, 20:02:43 »
Vrijdag al, dat is meer uren aftellen ipv dagen. Is alles nu helemaal klaar? Geen stress?
Zondag bij het paasdiner heb ik mijn moeder en broer gevraagd als getuigen en maandag bij de paasbrunch heeft AS zijn vader en moeder gevraagd. Allemaal hebben ze ja gezegd. We hadden voor allemaal een vacature gemaakt em gevraagd of ze wilden solliciteren, dit vonden we wel toepasselijk aangezien ik op zoek ben naar werk.
Onze to to list word steeds korter, gelukkig!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4443 Gepost op: 2 april 2013, 20:55:57 »
Roze wat spannend, de grote dag is bijna aangebroken. Alvast heel veel plezier. En geniet ervan!! Een hele fijne dag.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4444 Gepost op: 2 april 2013, 21:03:19 »
Ja, het gaat echt opschieten! Geen stress nee. En juist omdat ik (nog) geen stress voel, ben ik bang dat ik straks toch iets vergeten ben ofzo... Maar komt vast goed. Morgen nog even een cadeautje kopen, het huis opruimen/schoonmaken, dat soort dingen. En 's avonds zetten we in de kerk alvast de spullen voor de lunch klaar (op de verse broodjes na natuurlijk;-)).

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4445 Gepost op: 3 april 2013, 09:19:49 »
Roze, alvast een geweldige dag! Hopelijk zit het weer ook mee en kunnen jullie optimaal genieten :)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4446 Gepost op: 3 april 2013, 10:34:23 »
Dankjewel Latinbride! Zoals ik het nu bekijk, is het in elk geval helemaal droog en ook een beetje zonnig. Alleen een beetje koud, maar ja, dat is niet anders!

Ik heb weleens begrepen dat mensen voor een bevalling een soort van opruimaanval krijgen, maar kan dat ook vlak voor je trouwdag gebeuren?;-) De bovenste verdieping is inmiddels spic en span, heerlijk.
Vanmiddag ga ik nog even een keertje onder de zonnebank en nog wat cadeautjes kopen. Ik heb zo het vermoeden dat die laatste 2 daagjes om gaan vliegen!

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4447 Gepost op: 3 april 2013, 10:49:57 »
Haha, ik wilde ook alles aan kant hebben hoor Roze. Ik had er alleen geen tijd en energie voor. Ik was nog steeds niet helemaal beter en had nog verschillende dingen te doen. Maar manlief heeft toen de stofzuiger nog even door het huis gehaald en ik heb nog wat opgeruimd. Samen nog even lekker het bed verschoond en mijn ma was zo lief om onze was te doen vanaf het moment dat ik ziek werd tot de bruiloft.
En dat is lekker hoor, als je na je bruiloft in een opgeruimd huisje komt.

Roze, voor ik het vergeet: ik wens je een hele mooie bruiloft toe. Vergeet niet ieder moment in je op te nemen en intens te beleven, want het is voorbij voor je het weet!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4448 Gepost op: 3 april 2013, 12:22:38 »
Jeetje Roze, nog maar twee dagen!! Ik hoop dat je een geweldige dag hebt vrijdag en dat het weer mee zal werken!
Ik ben zo benieuwd naar je verhaal straks!

Frutsel26

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #4449 Gepost op: 3 april 2013, 21:37:00 »
@ROZE geniet ervan vrijdag :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards