collapse

Auteur Topic: Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?  (gelezen 18587 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #25 Gepost op: 10 juni 2012, 12:22:00 »
@Esprit: Wij vinden het vooral heel onwerkelijk dat wij op die film staan! :tongue: haha! En we hebben dus ook een trouwfilm gekregen van 20 minuten, heel erg leuk gedaan. Niet te lang, precies goed. Want naar een film van een uur kijken met vrienden is wat erg lang.. Zit ook een mooi menu in ( met een trouwfoto op de achtergrond ) en de clip staat ook op de dvd.

@Misseagle: Is fijn toch, dat die vriendin van je moeder dat wil en kan doen? Duidelijk wel iemand die zoiets al een paar keer vaker heeft gedaan, wat heel erg fijn is. En zo hoeft niemand van jullie eigen gasten iets te missen omdat ze met een camera staan te prutsen :wink: .

Oja, nog een reden voor ons om toch in zee te gaan met een prof : Zodat degene die filmt niet in de weg staat van de fotograaf, en dat die dus niet in elke foto te zien zijn zeg maar. Is echt fijn dat daar rekening mee werd gehouden ( zo af en toe hoorde je onze videografen tegen elkaar zeggen: hup, weg, je staat in beeld :tongue: )

misseagle

  • Gast
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #26 Gepost op: 10 juni 2012, 12:25:10 »
JM2012, ja erg fijn.. Reden dat wij geen prof pakken is het geld. Kost echt teveel en past niet in ons budget, wij vinden dan andere dingen belangrijk. Maar ik denk dat het wel goed komt allemaal....

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #27 Gepost op: 10 juni 2012, 12:26:48 »
@Misseagle: En dat is voor velen het grootste struikelblok, voor ons ook. Wij hebben een duidelijk budget ervoor afgesproken en daarbinnen is het gerealiseerd. Anders hadden wij het ook niet gedaan..

misseagle

  • Gast
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #28 Gepost op: 13 juni 2012, 14:13:35 »
Tsjah voor ons was 500 maximum en dat is gewoon niet haalbaar met een prof.
Jammer maar ja, aan de andere kant weet ik zeker dat de beste vriendin van me schoonmoeder (samen met schoonmoeder) er iets moois van gaat maken!

frouke82

  • Gast
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #29 Gepost op: 1 augustus 2012, 16:45:31 »
Ja, wij twijfelden eerst ook :huh: . Hadden ook nog t idee om vrienden te laten filmen, maar dat wordt toch wat te rommelig en bovendien willen we dat iedereen de dag volledig meemaakt en geniet. Hoorden van anderen ook dat je zelf als bruidspaar op de dag toch ook delen mist of dingen anders op je overkomen en als je het terugziet op beeld dan zie je weer andere dingen, bijvoorbeeld van de gasten die er waren en hoe men reageerde etc.
Na t zien van een mooi reportage van vrienden van ons vonden we het toch wel iets unieks en onmisbaars. Foto's zijn toch anders, als je mensen ziet bewegen en echt hoort, dat is een herbeleving, terwijl foto's meer een herinnering zijn. Maarrrr. Omdat de tarieven zo hoog zijn, wisten we het niet zeker. Via vrienden kwamen we toen uit bij mijnbruiloftinbeeld ;een semi-pro met uitgebreide filmervaring die naast haar vaste baan o.a. bruiloften en evenementen filmt. Superleuke klik, heel correct en enthousiast! Dat voelde verder dus goed. We krijgen dan wel geen gelikte Hollywood productie met super-glittereffecten (daar ben ik sowieso niet zo van;), maar wel een mooie professionele reportage die meer is dan wanneer een familielid het in elkaar knutseld. Je moet dus net iemand hebben die kan filmen, maar niet de hoofdprijs vraagt. We zijn nu voor zo'n 560,- klaar voor 8 uur (minder uur kon ook), dat past nu prima in ons budget yeey :) Bovendien, je trouwt maar 1 keer! (als het goed is;) Heb er heel veel zin in!

Veer

  • Gast
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #30 Gepost op: 1 augustus 2012, 18:23:19 »
@ Esprit en Veer: Wat leuk om te horen dat jullie door ons toch overstag zijn gegaan, haha :wink:.
Esprit, maak je absoluut geen zorgen dat ze in de weg zouden lopen. Ik heb grotendeels niet eens gemerkt dat ze filmden tijdens de fotoshoot en ceremonie, tijdens de fotoshoot hadden ze ook nog eens leuke ideeen en we hebben denk ik slechts 3 of 4 x een houding - actie speciaal voor de film gedaan. Gasten waren ooke rg over ze te spreken, vonden het aardige mensen die zich indien gewenst op de achtergrond houden, maar als je een praatje met ze maakt kletsen ze gezellig even mee. Echt top!

Wij zijn heel erg blij dat we het hebben laten filmen, beeldmateriaal is erg bijzondern en we hebben heel veel leuke reacties gehad. Het is echt speciaal om het nog eens terug te kunnen zien op die manier! Ook heel erg leuk voor later! Wij vonden het juist belangrijk om dit niet te laten doen door een familie lid, omdat dat beeldmateriaal nooit zo goed zal zijn als een prof ( tenzij je een familie lid hebt met de juiste apparatuur en filmervaring uiteraard :wink: ).

Wij raden het aan!

Dankzij jouw hebben we Ridali ontdekt. Ze maken mooie clips en de website sprak me erg aan. Maar jullie ervaringen gaven me toch een extra duwtje in de rug om contact op te nemen door te zeggen dat we jullie filmpje zo mooi vonden en toen bleek dat onze datum opnieuw beschikbaar was. Ik was toen helemaal blij! Ondertussen hebben we ons kennismakingsgesprek gehad en heb ik hun B&B geregeld. Alleen nog het contract terug sturen.

Een oom heeft mooie filmpjes gemaakt van de doop van onze kinderen met kleine stukjes van het feest erna. En die heeft er ook iets moois van gemaakt. En op onze dag willen we dat niet dan is hij gewoon onze gast en kan gewoon genieten net als andere gasten daarom hebben we een videograaf en ook een DJ ingehuurd.

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #31 Gepost op: 4 augustus 2012, 22:45:03 »
Wij hadden er niet zo'n behoefte aan, met name omdat ik ontzettend zenuwachtig wordt van zo'n filmcamera in de buurt. Goede vrienden van ons hadden echter aangeboden om tijdens de kerkdienst de filmcamera op statief te laten draaien, zodat er onopvallend en discreet toch wat op film zou staan. Daar ben ik achteraf heel blij mee. Fijn om de dienst terug te kunnen luisteren en zien!
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2012, 22:45:42 door annia »

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #32 Gepost op: 7 augustus 2012, 19:43:28 »
bij ons heeft de oom van manlief een film gemaakt van de dag

deniesje

  • Gast
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #33 Gepost op: 9 augustus 2012, 23:40:58 »
Ook wij hebben ridali gehad, en tjs, wat kan ik zeggen? Meer dan lof!!! Zie hieronder het resultaat :)

[media]http://www.youtube.com/watch?v=s_b30nOfPRw[/media]

Llama

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1200
Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?
« Reactie #34 Gepost op: 10 augustus 2012, 17:32:32 »
Wij hadden een camera op een statief aan de zijkant staan tijdens de ceremonie.
Je ziet ons en de ambtenaar, en de getuigen als ze komen tekenen. Verder hoor je ook alles goed.
Ben blij dat we het zo gedaan hebben, dat was namelijk het enige moment van de dag dat ik zenuwachtig was en zo kon ik alles nog eens rustig terug kijken. Wij hadden ook onze eigen geloften gemaakt, dus dat ik erg mooi om terug te zien en horen.
Ik heb het niet gemist dat wij geen 'professional' hadden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards