collapse

Auteur Topic: Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?  (gelezen 579108 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

~M*M~

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #125 Gepost op: 9 juli 2009, 18:04:01 »
weet je wat het ook is, iig voor mij maar ik denk dat er meer dames zijn die zo denken.
ik vind heel veel jurken als jurk niet mooi iig niet voor mij. heel eerlijk de standaard strappless Alijn is niets voor mij.
maar als ik een bruidje zie in een jurk die ik niet zo mooi vind, dan zie ik wel een mooie bruid. omdat ze straalt en alleen daarom al een prachtige bruid is.
en in heel veel gevallen (tenzij je gewoon verkeerd geholpen bent) is de jurk (die ik voor mij niet mooi vind) perfect voor die bruid.
dus wat maakt het uit wat ik of andere van die jurk vinden?  zij is toch mooi in haar eigen jurk?

ik denk dat dat ook bedoeld wordt met het wat subtieler omgaan met de forum dames.
en het afzeiken van bekende personen is gewoon de kift. :tongue:

gaan we nu weer leuke foto's zoeken zoals de vrouw van dinant?

CCBloom

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #126 Gepost op: 9 juli 2009, 19:24:47 »
[quote name=\'Palle\' post=\'245020\' date=\'09 July 2009, 17:25\']Dus roddelen mag wel begrijp ik maar je mag niet eerlijk je mening zeggen tegen mensen. Sorry als vriendinnen mijn jurk lelijk vinden heb ik toch liever dat ze het recht in mijn gezicht zeggen van plaats achter mijn rug om.[/quote]

Ik ben het daar zelf niet mee eens, maar dat gaat echt op voor meerdere dingen...net zoals aardig gevonden worden...als iemand mij niet mag hoeft ie dat echt niet in mijn gezicht te zeggen. Ik zou dat zelf ook nooit doen. Waarom niet? Omdat het alleen maar het verspreiden van 'bad vibes' is zeg maar...beetje sociale smeerolie is nooit weg. Daarbij zou ik een dagtaak hebben aan het in ontvangst nemen van de ík moet jou niet'-berichten en om die uit te delen. Ik vind dat altijd een vals soort eerlijkheid. Mijn moeder zei altijd: als je niks aardigs te zeggen hebt, dan houd je maar je mond. Dus ik praat niet heel veel mee in het trouwjurken topic omdat dat niet altijd even goed zou gaan....
Roddelen heeft een sociale functie en ik vind het juist fijn als het geroddel niet bij me terugkomt, want dan moet ik me druk gaan maken over wat mensen van me vinden. Ik heb ook weleens heel erg gemeen gepraat over iemand die mij iets had misdaan in mijn ogen. Dat deed ik juist tegen een vriendin van haar, maar ik zei er ook bij dat ik de rotzooi gewoon ff kwijt moest en zij vooral niet negatief over diegene moest gaan denken, ik hoef op zo'n moment gelukkig geen bevestiging want ben dan helemaal overtuigd van mijn eigen kletspraat haha. Die vriendin is trouwens ook een vriendin van mij en met de 'misdadiger'en mij is het helemaal goedgekomen. Ik bedoel, ze had echt wel kunnen bedenken dat ik niet gecharmeerd was van haar actie en later heb ik dit ook met haar besproken. Ik heb dat speciaal later gedaan omdat ik anders die lelijke dingen in haar gezicht had gezegd en die waren echt wel kwetsend hoor :-( maar ja, the heat of the moment had dus veel meer schade kunnen berokkenen....

Over Tanja jess ben ik inderdaad niet zo aardig, maar zij leest hier toch niet mee? Als je wel mee leest, Tanja: excuus!!! en let maar niet op mijn mening! Je bent en blijft een lekker wijf!

(zelfs in die jurk! :tongue: )

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #127 Gepost op: 9 juli 2009, 20:04:00 »
*moest hardop lachen* :tongue:

bambtab88

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #128 Gepost op: 9 juli 2009, 20:11:10 »
Ik dacht hier alleen gave foto's tegen te komen?

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #129 Gepost op: 9 juli 2009, 21:23:46 »
[quote name=\'bambtab88\' post=\'245051\' date=\'09 July 2009, 20:11\']Ik dacht hier alleen gave foto's tegen te komen?[/quote]

Nou wat let je om ze te plaatsen?

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #130 Gepost op: 9 juli 2009, 21:35:02 »
Ok hier linkje, wat vinden jullie er van?


Dinand en Bruid

Ingedepinge

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #131 Gepost op: 9 juli 2009, 21:37:49 »
ik vind de jurk verschrikkelijk!

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #132 Gepost op: 9 juli 2009, 21:38:18 »
Hmmmz deze had ik niet verwacht,

Avril Lavigne


angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #133 Gepost op: 9 juli 2009, 21:40:34 »
Wow, is dat die meid met die donkere make up en dat donkere haar :wink:
Wat een verschil, had ik niet verwacht maar wel heel erg mooi..

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #134 Gepost op: 9 juli 2009, 21:43:23 »
Ik vind haarzelf niets en de jurk ook niet

Renee Zellweger:


angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #135 Gepost op: 9 juli 2009, 21:45:15 »
Nee ben er ook niet stuk van, slecht stofje ook..  :blink:

(bridget jones diary is wel erugg leuk vind ik :wink: )

Ingedepinge

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #136 Gepost op: 9 juli 2009, 21:45:45 »
hij is inderdaad niet echt flateus

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #137 Gepost op: 9 juli 2009, 23:42:10 »
Ik vind de jurk van Dinands bruid niet mooi, haar borsten zitten zo opgepropt. Dinand zelf ziet er trouwens gelikt uit, prachtig pak, mooie man!
Ik vind Avril Lavigne er supermooi uitzien! De jurk is niet mijn smaak maar staat haar super. Haar man ziet er ook geweldig uit overigens!
En Renée Zelweger vind ik wel leuk uit zien :) En haar man ziet er ook stoer uit met die hoed zo! :biggrin:

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #138 Gepost op: 9 juli 2009, 23:48:54 »
Bij Dinand's bruid lijken haar borsten er uit te komen zetten. Daarnaast is het ook gewoon mijn smaak niet.
Avril vind ik een erg mooie jurk hebben, maar dit had ik niet van haar verwacht.
Renee's jurk vind ik veel te strak en tekenend en daarom niet mooi, want ik vind het zo storen dat ik daar niet doorheen kan kijken...

Puma in love

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #139 Gepost op: 9 juli 2009, 23:59:46 »
Ik begrijp dat het niet alleen over de BNers gaat maar over alle beroemdheden? Dan plaats ik Sarah J. Parker! Niet echt haar bruiloft natuurlijk, alleen in de film, maar ik vond die jurk wel mooi! Alleen boven zat het niet mooi naar mijn mening, ehm niet genoeg gevuld zeg maar  :tongue:
[attachment=10896:city.jpg]

roxanne29-08

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #140 Gepost op: 10 juli 2009, 04:01:25 »
haha ik vind de jurk van mabel afschuwelijk!! al die strikjes hahaha..nee niks voor mij.
S.J.P en haar jurk.. enig!! alleen die kakatoe in haar haren is niet mijn smaak.
de bruid van dinand.. tjah.. niet mijn smaak, net of er iets niet helemaal klopt...
avril L mooi, zeker apart voor een rockchick!

kijk dit eens:: http://www.assepoesterfeestkleding.nl/trou...ene-angelil.php

groetjes rox

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #141 Gepost op: 10 juli 2009, 09:13:23 »
@ Rox: Ik vind vooral dat bouwwerk op haar hoofd een beetje raar... Zo lijkt ze net een bruidstaartje.

CCBloom

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #142 Gepost op: 10 juli 2009, 09:53:58 »
die jurk van Dinand zijn vrouw vind ik er ook echt niet uitzien, heeft teveel van ondergoed/nachtkleding weg met die BH sluitingen op de rug die niet eens recht zitten....hhet idee is geestig maar de uitvoering helaas pet. Ik vind het 9helaas) ook een zeer onknappe mevrouw.... Dit is ordi op een niet leuke manier vanwege de uitvoering.... was het mooi uitgevoerd met een vrouw met een minder schraal gezicht dan was het wel leuk haha

SJP: heeeeeeel gave jurk, heel mooi, zelfs inclusief kaketoe

Avril Lavigne: mooie bruid toch? gewoon heel normaal bruidachtig, niks mis mee :-) en ik vind het wel een knappe meid om te zien

Renee zellweger: ik vind die jurk juist helemaal top!!! Vooral die bovenkant met dat splitje tussen de borsten, erg classy....jurk is wel net een beetje te lang vind ik....wat is er mis met het stofje? Misschien jammer dat het kreukt van het zitten waarschijnlijk. Ik vind renee ook een mooie vrouw, jammer dat ze vaak kijkt of ze net dertien citroenen achter de kiezen heeft....

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #143 Gepost op: 10 juli 2009, 09:57:01 »
Ik vind de jurk van Renee ook mooi, simpel en clean, daar hou ik wel van. Ik vind hem alleen niet helemaal mooi zitten, hij 'tekent' idd een beetje.

Avril Lavigne, ik had haar niet herkend, maar prachtig bruidje.

SJP, absoluut niet mijn smaak maar toch wel gaaf bij haar, zeker voor haar rol in SATC.

Vrouw Dinand: Ik kan de rok van de jurk niet zo goed zien, maar het lijkt inderdaad een beetje op een onderjurk. Wel apart.

~M*M~

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #144 Gepost op: 10 juli 2009, 10:13:04 »
Fergie



btw, avril had 2 jurken zie link

Avril, Rebecca Romijn en zusje simpson
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2009, 10:34:09 door ~M*M~ »

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #145 Gepost op: 10 juli 2009, 10:17:39 »
[quote name=\'~M*M~\' post=\'245217\' date=\'10 July 2009, 10:13\']

avril had 2 jurken

Avril, Rebecca Romijn en zusje simpson[/quote]

WOW!!!

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #146 Gepost op: 10 juli 2009, 10:18:06 »
Maar dit is Fergie.....

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #147 Gepost op: 10 juli 2009, 10:21:28 »
Ik sta echt versteld van Avril, die ziet er echt mooi uit..

jet17

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #148 Gepost op: 10 juli 2009, 10:26:05 »
http://www.beroemdehuwelijken.nl/nederland.php

hier staan ook veel huwelijken...

en ojaa... dat van bridget was een publiciteitstunt  :dry:  haha

~M*M~

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #149 Gepost op: 10 juli 2009, 10:32:27 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards