collapse

Auteur Topic: 15 Oktober Was Onze Dag!  (gelezen 5520 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sydnew

  • Gast
15 Oktober Was Onze Dag!
« Gepost op: 25 oktober 2010, 14:26:11 »
Hier even verslag. Hij is inmens lang geworden, heb mijn best gedaan hem zo kort mogelijk te houden haha. De foto's van de fotograaf komen nog heb alvast wat amateurfoto's bijgevoegd.


 Laten we beginnen bij de donderdag, de dag voor de GROTE dag. Het was een dag waarop we veel moesten haasten, in de ochtend ben ik naar de nagelstyliste gegaan om mijn nagels mooi te laten maken. Normaal gaat dit allemaal helemaal goed, maar volgens mij was Sally ook zenuwachtig en duurde het wat langer dan normaal haha. Daarna ben ik snel naar de kerk gereden waar Bas al stond te wachten met de sleutel. We mochten zelf de kerk versieren. Ik had wat hartjes gekocht voor de kerkbanken dus die hebben we opgehangen. Kostte toch wat meer tijd dan we hadden verwacht. Aangezien er veel regen werd voorspeld voor de vrijdag hebben we nog maar even een kaarsje aangestoken in de tijd dat we in de kerk bezig waren (netjes uitgeblazen hoor toen we weg gingen) Daarna snel doorgereden naar Gemert waar we de trouwauto moesten ophalen. Wat was het een leuk wagentje om in rond te rijden
Toen op naar huis en ik mijn spullen bij elkaar gezocht voor het slapen bij papa en mama.
Met mama en mijn broertjeben ik naar de friettent gegaan om wat te eten. Helaas kreeg ik bijna niks weg, was toch al een beetje zenuwachtig. In de friettent werd ik door een Finse vriend gebeld dat hij een uur later op het station zou aankomen, ik had beloofd hem op te halen en weg te brengen naar het hotel. Het was erg leuk hem weer te zien. Even later kwamen er meer mensen in het hotel aan en heb ik ze allemaal nog even gesproken. Een ander deel van de buitenlandse vrienden zat al in de kroeg op stratums eind, ik kon het niet laten daar nog even heen te gaan. Dus snel daar heen en even hallo gezegd. Toch maar besloten op tijd naar huis te gaan want wilde douche en op tijd naar bed. Thuis bij papa en mama nog even wat gedronken en toen toch maar naar bed. Ik kon niet echt in slaap vallen. Die nacht heb ik maar weinig geslapen, vaak wakker. Om 06.00 uur kon ik echt niet meer slapen dus ben ik er maar langzaam uit gegaan en even onder de douche gesprongen. Ik kreeg een smsje van Bas dat hij inmiddels ook uit bed was.

Iets over 08.00 uur kwam de visagist/kapster. Ik was op dat moment echt zenuwachtig, maar toen ze eenmaal bezig was werd is steeds rustiger. Rond kwart over negen arriveerde de fotografen, erg raar de eerste foto’s die ze maakte moest er echt aan wennen. Een kwartier later arriveerde onze cameraman, hij was eerst bij Bas geweest en hoorde dat de stress daar redelijk groot was (had ik ook wel verwacht haha). Om half tien kregen we telefoon dat het later zou worden want de bloemist was de speldjes vergeten dus Bas ging deze eerst ophalen. Om kwart voor tien toch maar begonnen met mijn jurk aantrekken en de fotograaf kwam weer wat foto’s maken :biggrin:
Opeen was Bas daar, ik zou in eerste instantie de trap aflopen, maar helaas was dat te donker voor de fotograaf dus toch naar beneden om de deur open te maken. Bas kreeg wel een vermoeden aangezien het heel lang duurde voor de deur werd opengemaakt haha. Het was zo leuk om hem voor het eerst te zien, echt heel bijzonder. Snel nog een kop koffie gedronken en toen moesten we echt op weg naar de fotolocaties. De eerste foto’s hebben we bij het PSV stadion gemaakt bij de hekken aan de oostkant. De auto voor de hekken gezet. Het zag er nog bewolkt uit maar gelukkig was het droog. Het was echt wennen om zo de foto’s te maken. Bas is nog in de hekken geklommen voor een leuke foto. Daarna zijn we doorgereden naar Villa te Laak, het oude huis van Anton Philips. Was erg bijzonder dat we daar foto’s mochten maken, want normaal mogen alleen bekende van de familie dat. Erg fijn dat mijn broertje de beheerder persoonlijk kent. Het was erg leuk om daar foto’s te maken. Het was erg bijzonder dat de zon opeens doorkwam met foto’s maken, het leek echt of het zo moest zijn. We hebben nog door het gras gerend, ik dacht dat lukt wel met mijn hakken, maar helaas ik zakte er meteen doorheen, dus schoenen uitgegooid en op mijn panty’s door het natte gras erg fijn haha, maar alles voor mooie foto’s. Opeens kwam mijn broertje dat het al 12 uur was geweest en we moesten nog naar een andere fotolocaties. De beheerder wilde ons alleen niet zomaar laten gaan en we moesten nog een aantal foto’s maken haha. Daarna snel doorgereden naar het centrum van Eindhoven, de auto op de parkeerplaats gezet en snel naar de locatie gelopen, de H&M. Bas en ik liepen alleen door de stad, want de fotografen zeiden we halen jullie wel in, we dachten wat zullen mensen wel niet denken een bruidspaar alleen door de stad zonder andere mensen erbij haha. Onderweg wel veel leuke reacties gehad van mensen. In de H&M hebben we in de etalage foto’s gemaakt. Was erg leuk om te doen en volgens de cameraman hadden we veel omstanders die het een heel gaaf idee vonden. Helaas moesten we wel snel wat foto’s schieten en weer snel weg want om 13.00 uur zouden we voor de wet trouwen in het stadhuis. De fotografen zijn snel in de auto gesprongen om vooraf aanwezig te zijn. Toen we aankwamen bij het stadhuis schrokken we allebei, wat waren er veel mensen voor ons gekomen echt ongelofelijk. De meeste vonden onze trouwauto (fiat 500, nieuwe versie) erg leuk. Vooral Bas, zo’n lange vent dat die erin kon haha. De ceremonie was erg mooi, onze orginele BABS had helaas een longonsteking, maar haar vervangster deed het ook erg leuk. We mochten daarna nog op de gong slaan om zo ons huwelijk in te luiden erg leuk.

Daarna door gereden naar de kerk, we zouden oma ophalen in haar huis, maar door een communicatiefout was oma al in de kerk. Toch maar even bij het bejaardenhuis gestopt en daar snel naar de wc gegaan, moest ik meteen nog even mee lopen naar de recreatieruimte zodat alle oudjes mij konden bewonderen haha was erg leuk. Toen we bij de kerk aankwamen was het nog drukker leek het wel. Zo speciaal dat al deze mensen voor ons kwamen!! De dienst in de kerk was erg mooi, hij had een persoonlijk verhaal voor ons gemaakt. Er waren zoveel mooie dingen in de kerk, het binnenkomen met onze moeder en vader, het persoonlijke verhaal, Marit die bijna het wijwater te pakken had, Maureen die de ringen kwam brengen, opa en oma’s huwelijkskaars aansteken, het Ave Maria enz enz. Na de dienst begon het te regenen helaas, maar wat waren de bellenblazen mooi en het oplaten van de ballonnen. Toen we foto’s gingen maken met alle gasten en de daggasten was het gelukkig weer even droog, echt ongelofelijk. Na de kerk en de foto’s was het al aardig laat dus moesten we haasten naar plein Vijf, helaas was het super druk op de weg waardoor we een uur later dan gepland aankwamen, maar ik heb geen stress gehad.

Bij plein Vijf moesten we nog wachten op Marije en Pascal deze waren verkeerd gereden haha. Toen ze eenmaal gearriveerd waren konden we de taart aansnijden. Wat ik zo heb gehoord was hij heerlijk (vond ik zelf ook, maar heb maar klein stukje gehad, kreeg het nog niet weg van de zenuwen denk ik haha) Rond 18.00 uur werden we naar boven gebracht voor het diner. Met een groep van 16 personen hebben we heerlijk gegeten, na het eten zijn Bas en ik even naar de bruidssuite gegaan om onszelf op te frissen. Wat werd ik toen zenuwachtig zeg!!! Mama kwam mijn jurk vast maken zodat ik zou kunnen dansen. Het was al veel te snel tijd om naar beneden te gaan. We moesten best nog een tijdje wachten in de lobby en ik dacht de dj zal wel snel beginnen maar hij gooide er nog een nummer in. Geloof me we zijn beide nog nooit ZO zenuwachtig geweest in ons leven. De muziek werd ingezet en weg was Bas, er was een mooi looppad voor hem gemaakt naar de dansvloer, mensen lieten het pad nog even bestaan, maar toen ze zagen dat ik niet kwam dromde iedereen naar de dansvloer om te kijken. Bas was aan het hakken op zijn favoriete muziek haha. Ik bedacht toen hoe kom ik ooit door de mensen heen?? Toen ik precies op het goede moment een ober zag die er doorheen ging, dus ik er snel achteraan. Toen was het mijn beurt om te dansen op een hiphop nummer. Wat duurde dat lang zeg een minuut alleen dansen haha. Daarna kwam er een salsanummer waarop we samen hebben gedanst. Hij ging niet helemaal perfect maar geloofniet dat mensen dat echt hebben gezien haha. Daarna ging het feest echt meteen los. De dansvloer stond echt vol en dat is de hele avond eigenlijk niet veranderd. Het was echt in 1 woord een GEWELDIG feest, kan er niks anders van maken. Precies wat we graag wilde, iedereen de hele avond op de vloer. De carnavalsattributen waren ook een succes haha. Helaas was het om 01.00 uur weer voorbij, we waren nog helemaal niet moe en het had nog uren door mogen gaan. Na afscheid te hebben genomen van iedereen zijn we met de enveloppe naar de suite gegaan. Aangezien we nog zo hyper waren zijn we maar in de jacuzzi gaan liggen en daar maar blijven praten over de geweldige dag we konden niet geloven dat alles zo goed was gegaan en het al voorbij was. Daarna nog de enveloppe bekeken en toch maar besloten te gaan slapen. Dit ging niet heel makkelijk en we waren allebei vroeg wakker. Om 10.00 uur werden we gebeld of ze het ontbijt konden brengen, wat was dat veel en lekker. zijn we met de families nog even koffie gaan drinken beneden. Onze gastvrouw was daar ook om nog even te kletsen en na te vragen hoe het allemaal was gegaan.
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2010, 14:33:33 door sydnew »

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2010, 14:40:45 »
Wat een super leuk verslag en wat zagen jullie er prachtig uit.
Gefeliciteerd!

sydnew

  • Gast
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2010, 16:03:37 »
Nog wat foto's :biggrin:

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2010, 16:51:52 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een prachtige jurk heb je!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2010, 19:22:33 »
Gefeliciteerd :-)

Je datum viel erg op voor mij tussen alle topics, wij zijn vorig jaar op 15 oktober getrouwd.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #5 Gepost op: 25 oktober 2010, 19:39:19 »
Gefeliiteerd!
Leuke foto's, zeker die bij het altaar is mooi.
En een prachtige jurk had je aan!

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #6 Gepost op: 25 oktober 2010, 20:25:34 »
Gefeliciteerd! En wat een mooie kerk!

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #7 Gepost op: 25 oktober 2010, 20:39:57 »
Wens jullie een hele fijne toekomst samen...van harte gefeliciteerd!

sydnew

  • Gast
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #8 Gepost op: 26 oktober 2010, 16:58:51 »
Dank je wel voor de leuke reacties. Als ik nog wat foto's krijg van de fotograaf zal ik deze ook plaatsen!

Maewyn

  • Gast
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #9 Gepost op: 26 oktober 2010, 19:37:20 »
Gefeliciteerd!

dscangela

  • Gast
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #10 Gepost op: 28 oktober 2010, 20:12:52 »
Gefeliciteerd. Jullie zien er mooi uit! :biggrin:

Kippie

  • Gast
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #11 Gepost op: 7 november 2010, 22:55:23 »
Gefeliciteerd! Mooie foto's ook :)

sydnew

  • Gast
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #12 Gepost op: 8 november 2010, 10:45:13 »
We hebben een sneak preview van onze fotograaf op de site. Wilde ze hier nog even delen ( al weet ik niet of mensen er nog in kijken :biggrin: )
http://www.trouwdaginbeeld.nl/blog/2010/11/bruidsfotografie-eindhoven/

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #13 Gepost op: 9 november 2010, 10:08:54 »
Ja, hier nog iemand die kijkt.

Geweldig zeg, vooral in de H&M etalage, wat een leuke foto!
Oe en de foto bij de locatie, prachtig zeg.
Heel erg mooie en speelse foto's!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #14 Gepost op: 9 november 2010, 18:59:17 »
Gaaf zeg :-)... voor die prijs wil ik je jurk en je man zn pak wel overnemen :biggrin:.

sydnew

  • Gast
15 Oktober Was Onze Dag!
« Reactie #15 Gepost op: 9 november 2010, 20:36:43 »
Dank je wel allemaal voor de leuke reacties :biggrin:
@c-tje we hebben ze nog nodig voor de trash the dress fotoshoot :biggrin: Heb ik ook heel veel zin in :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards