collapse

Auteur Topic: polscorsage of trouwboeket?  (gelezen 3713 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirrv

  • Gast
polscorsage of trouwboeket?
« Gepost op: 13 december 2012, 09:32:03 »
Ik heb een mooie polscorsage gezien en dat lijkt me misschien wel wat.. Makkelijk omdat je, je handen vrij hebt ..en ik vind het wel mooi.. Of vinden jullie dat geen probleem en vinden jullie dat een trouwboeket erbij hoort? Hoor graag jullie meningen..!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #1 Gepost op: 13 december 2012, 09:42:34 »
Mijn mening is dat je het moet invullen zoals je zelf wilt. Als jij een polscorsage wil, moet je ervoor gaan. Ikzelf ga wel voor een boeket kiezen, maar dat is puur op gevoel.

Jassou

  • Gast
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #2 Gepost op: 13 december 2012, 09:45:32 »
Je moet het zelf weten. :) Mij leek eens polscorsage niets, ik heb graag iets om handen anders ga ik friemelen met mijn ringen, of bierviltjes verpulveren. Ik was dus wel blij met mijn boeketje overdag. (daarna wisselde ik het in voor een glas :) )

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2012, 10:56:46 »
Wat hoort is wat jij wilt!

Mij leek een boeket niets, maar ik was zo blij dat ik 'm wel had. Dat merkte ik al met de 2e keer passen van mijn jurk, ik wist niet waar ik mijn handen moest laten! Op de bruiloft kon ik mooi mijn boeket vasthouden.

Wel hebben we ook veel foto's zonder boeket gemaakt, ik legde 'm bewust soms even aan de kant.

jorani

  • Gast
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2012, 11:02:21 »
Ik wil ook graag een boeket, want er wordt iets speciaals mee gedaan te nagedachtenis aan iemand die overleden is.

En zo'n polscorsage dan heb je niks in je handen en valt elke vriemeling met je vingers op, dat doe ik tenminste als ik zenuwachtig ben.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2012, 12:28:50 »
Je moet doen wat je zelf mooi vind en waar je jezelf goed bij voelt. Ik heb een pomander.

jorani

  • Gast
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #6 Gepost op: 13 december 2012, 12:29:59 »
Wat is een pomander?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #7 Gepost op: 13 december 2012, 12:32:36 »
Dat is een 'bloemenbal' aan een touw/lint. Dat lint hang je om je pols.
Ik voeg een foto toe. Dan krijg je misschien een beter beeld.

jorani

  • Gast
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #8 Gepost op: 13 december 2012, 12:35:44 »
Oke, dat zie je niet veel
Het is wel leuk

Mirrv

  • Gast
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #9 Gepost op: 13 december 2012, 13:08:48 »
Bedankt voor de reacties.. dat friemelen had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht ;) Misschien toch maar voor een boeketje gaan.. ! Ga er nog even over denken..

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #10 Gepost op: 13 december 2012, 13:17:53 »
Inderdaad doen wat je zelf wilt. Bij een je eigen bruiloft moet niks. Zelf wil ik een boeket, maar dat is persoonlijk. Kies wat je mooi vind en makkelijk :)

loez23

  • Gast
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #11 Gepost op: 15 december 2012, 20:19:50 »
Ik had een boeket, maar vond het eigenlijk maar lastig dat ik mijn handen niet vrij had... Het was een beetje een druilerige dag op de bruiloft, dus ik moest steeds iemand anders mijn boeket geven om mijn jurk op te tillen. Zodra we op onze locatie waren, heeft mijn schoonmoeder het boeket in een vaasje gezet, en als zij er niet aan gedacht had na de slotdans, dan stond 'ie daar nu waarschijnlijk nog...  :dry:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #12 Gepost op: 15 december 2012, 20:48:25 »
Je moet doen wat jij mooi vind en waar je je prettig bij voelt. Ik ga zelf voor een boeket. Ik wil graag wat vasthouden. En daarnaast draag ik liever een mooie armband dan een polscorsage.

MayBride

  • Gast
Re: polscorsage of trouwboeket?
« Reactie #13 Gepost op: 15 december 2012, 21:17:27 »
Zoals iedereen zegt, je mag wat je wil. Zelf wil ik een boeket. Ik vind polscorsage niks (prom-achtig) maar dat is mijn gevoel.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards