collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073894 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2500 Gepost op: 15 april 2013, 15:44:05 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:30:25 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2501 Gepost op: 15 april 2013, 15:49:09 »

Ik vind het bij collega's altijd moeilijk. Bij mij was de keus snel gemaakt. Ik heb 3 collega's waar ik Prive ook mee om ga die komen savonds. ( bij AS het zelfde met 4 collega's) de rest is als ze willen welkom bij het gemeentehuis .

Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doen.....

Ik krijg de foto van mijn schoenen maar niet in een normaal formaat zodat ik ze hier kan showen :s ....

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2502 Gepost op: 15 april 2013, 16:15:02 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:30:19 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2503 Gepost op: 15 april 2013, 17:37:02 »
Wij hebben fotografen stress! Heb nu al vier benaderd die helaas al geboekt ware *zucht* en ik word een beetje moe van het zoeken nu...

@uitnodigen collega's : ik nodig geen collega's uit, aanstaande wel, en ik vind die mail ook een beetje apart. Je kan toch ook de collega's uitnodigen waarmee je het beste kan opschieten en de rest uitleggen dat je maar een max had die je kon uitnodigen. Of is dit een manier om iedereen "te vriend" te houden?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2504 Gepost op: 15 april 2013, 17:49:57 »
Wedding .... Wanneer gingen jullie ook alweer trouwen? Welke datum?
En waar? Ivm de fotograaf..... Misschien kan ik je een adresje geven een collega van mij is ook fotograaf.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2505 Gepost op: 15 april 2013, 17:59:56 »
Meiden, ik heb al jullie berichtjes gelezen. Even geen tijd om te reageren, want moet over 10 min weer gaan werken. Pff, ben half 8 begonnen en moet nog tot 11uur. Gelukkig net vanaf half 4 'pauze' gehad, maar toch.. Morgen en overmorgen vrij, dus ga morgen reageren op jullie! Fijne avond nog.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2506 Gepost op: 15 april 2013, 19:26:03 »
Wij hebben fotografen stress! Heb nu al vier benaderd die helaas al geboekt ware *zucht* en ik word een beetje moe van het zoeken nu...

@uitnodigen collega's : ik nodig geen collega's uit, aanstaande wel, en ik vind die mail ook een beetje apart. Je kan toch ook de collega's uitnodigen waarmee je het beste kan opschieten en de rest uitleggen dat je maar een max had die je kon uitnodigen. Of is dit een manier om iedereen "te vriend" te houden?

Heb je Debby Elemans al geprobeerd? Zij is heel spontaan,mooie foto's maakt en  staan nu ook in de bruid en bruidegom met zo een foto award. Ook de albums zij mooi. Tenzij je op de 13 e gaat trouwen die heeft ze al vol gepland ;-)

Destino de dozen heb ik gekocht bij de Ikea en waren al gestoffeerd, het kante stof oom bij de Ikea. Dat heb ik vast gemaakt met een lijmpistool. Hij is nog niet af hoor, ik weet alleen nog niet wat ik er wel op wil. Ik denk iets met bloemen en in het midden broches met strass.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2507 Gepost op: 15 april 2013, 19:29:21 »
Destino, ben ik nou gek of kijk ik met mijn neus? Ik zie helemaal geen Anna er tussen staan.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2508 Gepost op: 15 april 2013, 19:36:56 »
Aggies nu je het zegt!!! Misschien heeft ze haar berichten verwijderd...  :dry: geen idee!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2509 Gepost op: 15 april 2013, 20:25:01 »
@ Lizz fijn hoor dat je AS geslaagd is met zijn pak! En ook de schoenen al, dus hij is er klaar voor! Die van mij moet ook nog schoenen, maar mag ik ook niet bij zijn..
En AS van destino ook zie ik! Leuk hoor dat personaliseren! Ben benieuwd of mijn vriend dat ook heeft gedaan!

@ Joyce en Aggies geen probleem hoor die tule. Had ook al voordelig adresje gevonden, dus komt goed 
En Aggies, wel lekker hoor zo’n hotelovernachting (met jacuzzi!). Verstandig van je als je van te voren weet dat je anders in de stress schiet. En leuk hoor die enveloppendoos, vooral dat kant!

@ Vlinder Alleen naam van ouders op de envelop.. ik denk dat veel mensen het begrijpen bij ons, maar net die oom en tante met de (sorry) stomste kinderen niet. Haha dus dat risico wil ik ook weer niet lopen. Ik ben er nu al wel uit: daggasten wel kinderen mee, maar die gaan na het diner weer weg. ’s Avonds helemaal geen kids. Maar AS blijft het lastig vinden..
Trouwens goed dat je vriend het met zijn neven en nichten heeft uitgesproken!

@Destino Goed dat je het gemeld hebt dan van die overhemden voor manchetknopen. Klinkt inderdaad wel erg logisch, maar had er nooit over nagedacht. Wel jammer omdat ik het de avond voor het trouwen aan m’n vader had willen geven. Had trouwens op etsy hele mooie manchetknopen gevonden, worden net die niet in Nederland geleverd :s

@Joyce Ik nodig geen collega’s uit. Mijn lievelingscollegaatje is een week voor het trouwen uitgerekend, dus ik ga er van uit dat zij er niet bij zal zijn. Er was nog een tweede collegaatje die ik er wel bij had willen hebben, maar om haar nou in haar eentje te vragen vind ik ook niks. En als ik weer een ander erbij zou doen, dan zou ik heel m’n afdeling moeten doen en daar heb ik ook geen trek in. AS weet nog niet of hij collega’s wil uitnodigen. Ik verwacht dat hij dat niet gaat doen. Bij twijfel wordt t vaak een ‘nee’ bij hem ;) Oh en sowieso zonder partners trouwens.
LIzz, jij nodigt dus eigenlijk al je collega’s uit? Of is dat niet voor op t feest?

Hihi Kirrie, ik heb ook pompons gemaakt. Wat een werk he! Kreeg op een gegeven moment last van m’n handen.. Uiteindelijk vond ik het nog niet echt goedkoop, gingen best wat bolletjes wol doorheen.. en ik wist niet meer goed wat ik er nou mee wilde, dus ben toen maar gestopt ;)

@Wedding Vertel, ben nu wel nieuwsgierig!

Denk inderdaad dat Anna haar berichten heeft verwijderd. Maar we snappen de strekking van t verhaal ;)

@Joyce werkse! Wat een lange dag zeg!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2510 Gepost op: 15 april 2013, 20:45:06 »
Nee hoor sperzieboon!

Ik werk in een klein team van een stuk of 15 mensen.
Ik hang 1 algemene kaart op , op t werk. Daar staat in hoelaat en wanneeren in welke gemeente wij trouwen  en dat ze daar welkom zijn. ( op het gemeente huis dus)
En ik nodig maar 3 collega's die ik in mijn vrije tijd ook zie savonds op het feest uit :)

Ik ben benieuwd naar de foto's van de pompons !!!
Ik vond ze ook super leuk, te duur om te komen en geen zin om ze te maken hihi  :blush: dus geen pompons voor ons

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2511 Gepost op: 15 april 2013, 21:51:45 »
Zo, paar dagen niet geweest en meteen 4 pagina's bij lezen!

Vlinder, wat een prachtige datum dan nog, 20 september! Heeft wel een extra bijzonder tintje voor jullie dan :)

Kirrie, ik vind jullie stijl niet gejat oid hoor.. Niks is tegenwoordig meer origineel, en het gaat erom dat jullie het leuk vinden! En uiteindelijk zijn jullie in jullie eigen omgeving waarschijnlijk wél origineel, dus niemand die er iets van merkt.
Iedereen denkt ook origineel te zijn met zijn eigen 'vows', maar dat wordt tegenwoordig zo vaak gedaan, dat de standaard geloften juist weer origineel worden volgens mij  O:-)

Destino, die vriend die filmt kan niet monteren, maar dat vond ik niet echt een eis. Wij wilden eigenlijk geen film, maar doordat mijn opa er bij is, lijkt het mij toch wel tof om dat op beeld te hebben.. Wij kijken thuis ook nog graag oude filmpjes van vroeger, dat we op vakantie waren etc. Ook niet gemonteerd en wij vinden ze prachtig haha het gaat meer om de emotionele waarde bij ons ;)

En wij zitten ook te denken over een rsvp kaartje! Maar inderdaad, om dan weer een envelop en postzegel etc erbij te moeten doen... en het idee werkt niet bij ons werk (daar hangen we gewoon een kaart op voor iedereen in het algemeen). Dus waarschijnlijk toch maar een mail adres aanmaken ofzo. En we zetten het reageren op ongeveer 4 weken van te voren, er zullen er vast een aantal zijn die niet reageren optijd  :dry:

Maggy, wat een leuke bedankjes! Die vinden je vriendinnen vast tof  :biggrin:

Vlinder, wat een gemiep van dat dag/avondgasten! Als iedereen zo denkt dan wordt het nog wat bij ons (en gok bij de anderen ook!). Wij zijn wel vanaf het begin dat we het bekend maakte dat we gingen trouwen heel duidelijk geweest in het feit dat we 'intiem' willen trouwen. In eerste instantie ook bij vermeld dat we geen feest deden oid. Nu zijn we daar van terug gekomen, maar iedereen snapt volgens mij wel dat hij/zij alleen 's avonds uitgenodigd zijn (op de daggasten na dan).
Fijn trouwens dat je AS het uitgesproken heeft met de neven!

Aggies, wat leuk dat jullie een hotel van te voren hebben! Super gezellig met je vriendin :)

Wedding & Joyce: hoge kosten? Ik heb wat gemist??

Destino, wat jammer van je manchetknopen! Gelukkig krijg je nieuwe..

Lizzz, dat zal vast mooi staan, een blauw pak! Benieuwd naar je schoenen :)

Destino, super dat jullie ook geslaagd zijn voor een pak! En ben benieuwd naar jullie kaart :D

Collega's: wij hangen waarschijnlijk op beide werkplekken een kaart voor de avond op... En of men het wil laten weten als ze komen. Geen zin in scheve ogen als men niet uitgenodigd is, maar ook niet dat mensen zich verplicht voelen om te komen..
Maar we staan op dit punt nog in dubio, ik heb 2 werkgevers en dan worden het er meteen een stuk meer. We hebben gelukkig nog even om te besluiten!

Leuke enveloppe doos en ringkussen Aggies!

Wedding, jij trouwt niet de 13de toch? Probeer anders Mariet Mons! (zij is al door ons voor de 13de geboekt :P)

Ik denk dat anna d'r berichten heeft verwijderd want ik zie niks meer haha

Wij gaan aankomend weekend verder met de uitnodigingen :) en verder.... is het druk deze week dus niet veel tijd voor trouw dingen :P

Fijne avond dames!





JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2512 Gepost op: 15 april 2013, 23:54:09 »
Weer super veel bijgeschreven vanavond. Ik ben ook weer thuis van t werk.
Morgen ga ik reageren.

Heb wel even naar Anna's profiel gekeken. Ze heet toch Anna19? Ik kan heel dat profiel niet vinden.

Tot morgen dames! Truste.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2513 Gepost op: 16 april 2013, 00:25:59 »
Hihi dan kon ze niet zo goed tegen Destino's kritiek.. Durf je wel Destino, bruidjes wegpesten hier! :p

Truste allemaal!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2514 Gepost op: 16 april 2013, 11:31:51 »
@ Aggies; Echt heerlijk ’n hotel ! Super leuke dingetjes heb je gemaakt :D

@ Wedding; Balen dat al die fotografen al bezet zijn op jullie datum. Hebben jullie de datum nu eigenlijk al bekend gemaakt? Ben nieuwsgierig wat jullie willen doen.

@ Vlinder; Wanneer de ouders uitgenodigd zijn en de kinderen niet, zou ik inderdaad ook alleen de namen van de ouders of dhr&mw …. Erop zetten.

@ Sperzieboon; Hoe heb je de pompons dan gemaakt? Ik wil ze maken met vloeipapier.

Wb het uitnodigen van collegae, nodigt lief vijf collegae+aanhang uit waar hij regelmatig mee samenwerkt en omgaat.
Bij mij op het werk zijn we onderverdeeld in teams. Ons team bestaat uit 14 mensen (verpleegkundigen, verzorgenden en verzorgingshulpen). Ik dacht eraan om de manager en de verpleegkundigen uit het team uit te nodigen (4 personen). Maar dan zijn er ook nog mensen uit andere teams en andere niveaus, waar ik veel mee samenwerk. Nja Misschien moet ik maar de grens bij de verpleegkundigen trekken.. Ik kan ook een kaartje met de ceremonielocatie+datum op t werk zetten en verder sommigen persoonlijk ook voor het feest uitnodigen.  Ik denk er nog ff over na.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2515 Gepost op: 16 april 2013, 14:27:21 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:24:43 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2516 Gepost op: 16 april 2013, 16:37:48 »
Ga zo even teruglezen, maar volgens mij heeft Anna19 haar account verwijderd ofzo? Kan dat?
Dat denk ik dan. Kan haar nergens terugvinden.

Edit: Ze heeft inderdaad haar account verwijderd
« Laatst bewerkt op: 16 april 2013, 17:57:19 door JoyceS »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2517 Gepost op: 16 april 2013, 20:22:18 »
Wel een beetje rare actie!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2518 Gepost op: 17 april 2013, 07:06:43 »
Zo zie je maar weer dat sommige mensen totaal niet tegen kritiek kunnen.

Wij nodigen geen collega's uit. Puur om de reden dat wij het met mensen willen vieren die veel voor ons betekenen en met de mensen waar wij dageljks mee omgaan. Je krijgt uiteraard wel te horen wanneer de datum is en dat ze al de jurk uit de kast hebben getrokken etc. Dat vind ik nog wel lastig om aan hun uit te leggen, maar goed het is onze dag en ons geld ;-)

@ wedding 2013 heb je nog wat aan mijn tip gehad! :-)

@Joyce ik had gisteren mijn pa aan de tel en ben ik het vergeten te vragen. Oeps! Ik bel hem straks en dan pb ik je even ok?

Wij hebben een afspraak gemaakt voor inze trouwtaart. Aankomende vrijdag bij cake affair. Zij maakt zulke mooie taarten vind ik persoonlijk. Nu maar hopen dat het te eten is :-). Waar wij in eerste instantie een afspraak wilde maken hebben wij toch niet gedaan. 3 weken geleden daar naar toe gebeld en gaf de mevr aan dat de persoon die over de trouwtaarten gaat de 16 e pas weer aanwezig is ivm vakantie. Ok, prima! Dus ik gisteren gebeld en kreeg een niet al te vrolijk persoon aan de telefoon ( niet de vrouw van de trouwtaarten) ik wederom mijn verhaal gedaan en zegt dat mens "dat kan alleen op woensdag en donderdag" oke, uitgelegd dat wij dan niet kunnen ivm met werk van as. " ja, dan moet u het zonder de desbetreffende persoon doen" ok! Gebraagd of wij wel de taarten kunnen proeven, maar ook dat was niet mogelijk. Je kunt stukken taarten uit de winkel kopen die mochten we proeven. STELLETJE MAFKEZEN DAAR!  Ga ze zo maar eens mailen. Welke idiote bakker laat mensen een trouwtaart niet proeven. Gaat om veel centen dan wil je toch de juiste smaken hebben?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2519 Gepost op: 17 april 2013, 10:15:46 »
@Joyce ik had gisteren mijn pa aan de tel en ben ik het vergeten te vragen. Oeps! Ik bel hem straks en dan pb ik je even ok?

Oké! Ik zie je PB wel verschijnen.

Ik vind t ook niet netjes van de bruidstaartenwinkel, dat ze niet goed informeren.
Er zijn meerdere winkels, waar je een kleine bijdrage moet betalen voor het proeven van de taarten. Maar je hoeft niet een taart te kopen voor elke smaak. (bij wijze van spreken) Hebben jullie nog een andere bakker op t oog?
Dit doet mij eraan denken dat ik nog even een kennis van ons op moet bellen voor onze taart. Zij is hobbybakster en maakt de taart tegen de prijs van de ingrediënten.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2520 Gepost op: 17 april 2013, 13:48:53 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:23:56 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2521 Gepost op: 17 april 2013, 15:29:17 »
klopt destino we hebben het onderschat, de fotografen die nog beschikbaar zijn vallen onder de hogere tarieven en daar hebben we het budget niet voor..
ik denk dat ik het binnenkort gewoon aan aanstaande overlaat en het los ga laten, ik heb al teveel offertes opgevraagd en ik word er een beetje moedeloos van

@taart proeven: ik vind dat dat gewoon gratis moet zijn als je voor de taart kiest, en anders kleine vergoeding

@aggies & md bedankt voor de tip maar allebei al geboekt ..kreeg vandaag mail dat ander stel ook op die dag wil, en ik kan nu nog geen gesprek aanvragen want aanstaande is de komende week niet thuis..en ik ga dit soort beslissingen niet alleen doen...dus ga er dan maar vanuit dat het al geboekt is omdat ik dan te laat ben..


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2522 Gepost op: 17 april 2013, 15:40:39 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:23:46 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2523 Gepost op: 17 april 2013, 16:39:17 »
yep destino toch bedankt.. hij was tenminste betaalbaar..

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2524 Gepost op: 17 april 2013, 16:45:01 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:23:38 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards