collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2325 Gepost op: 5 april 2013, 17:36:30 »
Wow, even een dagje werken en er is weer super veel geschreven.

Draaiboek; op blz 43 van http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,348.1050.html staat ons draaiboek.

Ik ga ff bijlezen hoor en reageer misschien straks of morgenvroeg. Straks dansles :) Ben erg benieuwd.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2326 Gepost op: 5 april 2013, 17:37:42 »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2327 Gepost op: 5 april 2013, 18:14:01 »
Ik heb mijn jurk, ik vond het allemaal NOG mooier dan ik in mijn hoofd had! Kom even lekker niet meer van die wolk af en ga het hele weekend nagenieten! Ik bleef maar paraderen in de winkel hihi!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2328 Gepost op: 5 april 2013, 18:39:01 »
Superfijn Wedding! Heerlijk nagenieten inderdaad!!  :biggrin:

Thanks Joyce voor de link :)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2329 Gepost op: 5 april 2013, 19:03:47 »
Jammer MD dat er al een optie is voor jullie dag.
Vind het best prijzig maar als het mooie locatie is dan zou ik het zeker doen hoor, foto’s zijn een mooie herinnering aan een bijzondere dag.
Super dat je morgen al gaat kijken je jurk, heel veel plezier!

Ik had bedankjes.nl gemaild en dan moet ik alle chocolaatjes glutenvrij laten maken, maar omdat je dat echt schijnt te proeven heb ik bedacht dat ik dan voor haar iets anders kopen als bedankje en de rest van de gasten een chocolade bedankje geef. Geven jullie de bedankjes aan iedereen of 1 per gezin bijvoorbeeld? Ikzelf wil iedereen iets geven maar mijn vriend vindt dat 1 per gezin ook prima is. 

Klinkt leuk jullie kaart Sperzieboon! Leuk idee!
Wij hebben onze eigen adres niet op onze trouwkaart. Ik trouw vanuit mijn ouderlijk huis en we hebben alleen dat adres op de kaart gezet.

Ik vind het ook niet zo aardig van je moeder Destino. Ik snap dat ze wil genieten van de dag maar toch. Hopelijk draait je moeder nog bij..
Leuke site inderdaad voor accesoires.

Super Wedding dat je je jurk hebt!! Heerlijk nagenieten hoor, kan me voorstellen dat je maar door de winkel bleef paraderen, ik had dat ook.. wilde hem gelijk eigenlijk niet meer uit hahaha!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2330 Gepost op: 5 april 2013, 20:54:29 »
Hallo dames!

Even niet online geweest want we hadden 2 dagen geen internet   :dry:
Ik ben geslaagd voor de rijopleiding :) happy !

Vlinder: wel leuke bedankjes die chocolade! En lekker!!!

Hier nog geen draaiboek. Ook nog niet echt een planning gemaakt :blush:

Mydelirium heel veel plezier bij het passen!!!

Destino: ik heb ook al wat spullen besteld bij babyshowerland , handige site :) wij hadden daar ballonnen besteld en hadden er 120 besteld en we kregen er 135. Dus was wel netjes!

Verder hier geen ontwikkelingen qua bruiloft. Even bijkomen van de afgelopen dagen. Maar dat is voor korte duur want morgen een nachtdienst! Fijne avond allemaal!!!!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2331 Gepost op: 5 april 2013, 21:08:42 »
Zo er is veel geschreven weer!

@ sperzieboom foto komt er aan!

@ MD leuk dat je morgen al gaat!!  En benieuwd wat je kiest!

@chocolaatjes  vind ik ook leuk! Kan niet mis gaan. Ik vind pp iets geven

@wedding leuk dat je een jurk hebt! Foto/voorbeeld?

@uitnodigingen jullie zijn allemaal lekker druk, ik hoef dat gelukkig niet.

@bezig zijn met trouwen...... ik denk ongeveer elk uur wel aan trouwen! Word moe van mezelf.
Denk dat ik straks in een zwart gat val. En dat hoef ik niet zo veel te regelen, ik zorg wel dat ik ergens mee bezig ben.

Ik heb gisteren de documenten gescand en email naar aruba. Nog even wat vragen erbij en mijn dag indeling. Hij wilde er nog even naar kijken want was bang dat we allemaal verbranden...
Heb nieuw schema gestuurd met 11.30 - 13.30 vrij gehouden ivm warmte
Heb overigens geen antwoord op mnd vragenlijst dus heb terug gestuurd of ie daar nog even baar wil kijken.... veel me gelijk zo zeur maar ik snap niet dat je geen antwoord geeft op mnd vragen..... doet ie wel vaker.... alles op zn arubaans denk ik.

Verder heb ik cadeau'tjes gekocht voor alle meiden op mijn vrijgezellen feestje. Aangezien ik verder geen feest geef vind ik het wel leuk om iets te geven.

http://www.bedankjes.nl/jubileum-bedankjes/luxe-bedankjes/wijnset-bedankjes/wijnset

Ik heb kleine wijnfles van de hema a 1.50 ps gekocht die doe ik erbij. (Scheelt dat ik maar 15 hoef)


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2332 Gepost op: 5 april 2013, 23:20:11 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:35:58 door destino »

xxxdreamxxx

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2333 Gepost op: 5 april 2013, 23:21:28 »
Vlinder:
Ja een kleine maand van te voren wordt ie gezet! Vind 't wel spannend hoor! Het is ook nog eens m'n eerste!

MD:
Heel erg veel plezier morgen! Ik ga zelf de 10e! Spannend!!!

Destino:
Oh gaaf zeg! Wat een leuk idee!!!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2334 Gepost op: 5 april 2013, 23:30:50 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:36:06 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2335 Gepost op: 6 april 2013, 08:57:47 »
Leuk wedding, dat je jurk zo super was! Snap dat je 'm dan wil showen ;)

Vlinder, ik vond het ook best prijzig, maar AS vond het wel logisch (zijn redenering: een toffe locatie, kost nu eenmaal geld). Maar we zijn het er beide wel over eens dat we echt nooit een vervangende locatie kunnen vinden die zo tof is als deze! Dus dan betalen we graag...

Bedankjes: wij geven aan ieder 1. Nu maken wij ze zelf, en ben voor 70 personen denk ik iets van 40 euro kwijt (en dan schat ik het nog ruim..). Dus dan is het nog te overzien! Kan me voorstellen dat als je 100+ gasten hebt, en een bedankje 2 euro p.s. kost je het misschien per gezin doet i.p.v. per persoon.

Lizzz, gefeliciteerd met je rijopleiding!

Leuke bedankjes maggy! En ik zou kriegel worden van dat niet reageren, daar kan ik echt zo niet tegen haha

Destino, super tof! Ging het makkelijk? En wat waren jullie bedankjes ook alweer?

Dames, ik ga d'r vandoor... Zo eerst afspraak met de fotograaf, en vanmiddag jurk passen :D
En volgens mij wordt ik ziek, want ik voel me niet fit... Hoop dat het niet doorzet, want ik ga morgen met m'n vriendinnetjes uit eten en dat wil ik niet afzeggen! Bleh.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2336 Gepost op: 6 april 2013, 13:55:18 »
Ik kan het echt even niet bijhouden dames...jeetje wat zijn jullie ineens snel! Vanavond even goed bijlezen en reageren, maaruh...wedding mag ik je jurk ook zien?? En Destino..leuk die hanger joh...ziet er goed uit!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2337 Gepost op: 6 april 2013, 18:31:31 »
Pffff en ik heb het gedaan hoor.. Ben aardig wat centen armer, maar ik heb een echte echte trouwjurk! Hij wordt nog wel aangepast, er zit nu een sleepje aan, en dat wordt er af gehaald, dan wordt de rok ook minder 'ploeferig'.
Ben er nog steeds beduust van! Heb ook wel een tijd getwijfeld, niet om de jurk (want die staat super, al zeg ik het zelf haha) maar omdat ik gewoon echt moest wennen aan het feit dat ik dus ga trouwen in zo iets anders dan dat ik bedacht had.. Heel bizar!

Als iemand 'm wil zien, dan hoor ik het wel :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2338 Gepost op: 6 april 2013, 18:38:41 »
Ja natuurlijk willen we 'm zien!!!!! Kom maar door met die foto's! Leuk trouwens dat je gelijk een jurk gevonden hebt...gefeliciteerd!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2339 Gepost op: 6 april 2013, 18:41:06 »
Jaaa zien!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2340 Gepost op: 6 april 2013, 18:44:16 »
Oooh ik ga even uitzoeken hoe het moet en dan PB ik jullie!
Ja ging eigenlijk heel snel, eerste die ik aan had was het. Daarna nog wel wat andere jurken aan gehad, maar die vielen natuurlijk in het niet!
Was bij deze jurk ook onwijs giebelig in de paskamer enzo haha. Eerste reactie toen ik mijzelf volledig in de spiegel zag was 'Jezus'. Waarop verkoopster zei dat jezus 'm vast ook wel mooi zou vinden  haha ::) (sorry voor de gelovigen onder ons).
Was echt een beetje van slag ervan!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2341 Gepost op: 6 april 2013, 18:52:34 »
Zien, zien!  :applaus:  Super dat je DE jurk gevonden hebt  :biggrin:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2342 Gepost op: 6 april 2013, 18:54:56 »
Gestuurd! Als het niet te zien is moeten jullie het even laten weten...

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2343 Gepost op: 6 april 2013, 19:22:29 »
Mooie jurk MD je straaalt! :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2344 Gepost op: 6 april 2013, 19:50:59 »
Jaaaaaaa zien! Wat leuk dat je zo snel geslaagd bent!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2345 Gepost op: 6 april 2013, 19:57:50 »
Ik ben helemaal de weg kwijt door dat mijnalbum.nl heb alle pics geupload gisteren werkte het allemaal, nu pics verdwenen en staan alle mappen van mijn bureaublad erin?

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2346 Gepost op: 6 april 2013, 20:12:10 »
Wedding, ik zie niets als ik op die link klik.... Ja dat ik zelf kan uploaden maar dat is niet de bedoeling denk ik ;)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2347 Gepost op: 6 april 2013, 20:13:27 »
Gromt!! hahaha

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2348 Gepost op: 6 april 2013, 20:15:20 »
Hahahaha :P

Ooooh worden jullie ook stiekem van binnen een beetje panisch als je denkt aan het feit dat je aan 1 outfit evenveel geld hebt uitgegeven als aan een kleine vakantie  :blush: Pfoeh hier moet ik mijzelf wel even over heen zetten hoor haha

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2349 Gepost op: 6 april 2013, 20:17:42 »
Ik ben helemaal de weg kwijt door dat mijnalbum.nl heb alle pics geupload gisteren werkte het allemaal, nu pics verdwenen en staan alle mappen van mijn bureaublad erin?

Hmm, dat snap ik ook niet.

MD; Super gave jurk! Staat je erg goed. Ook leuke kleur :)
En t is echt zo veel geld. Eerst wilde ik dat niet doen. Nu toch wel, en denk ik er maar niet te veel over na. Bv ook dat die hele dag duizenden euro's kost.  :dry:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards