collapse

Auteur Topic: Torselet Corselet?  (gelezen 38014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Esmé

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #75 Gepost op: 15 mei 2009, 22:43:00 »
[quote name=\'Inx\' post=\'230796\' date=\'15 May 2009, 10:53\']Mee eens! Zo erg vind ik dat, van die "hammetjes" over de broek... Brr... (of, zoals mijn moeder zou zeggen als het een jonger meisje betreft "zo zou ik mijn kind niet de straat op laten gaan" :laugh: )

Maar over corsetten... Ik vind wel dat ze (hoe prachtig ik vrouwen met een maatje meer ook vind) niet mooi (en vooral niet geloofwaardig) staan bij vollere vrouwen. Zoals dit bijvoorbeeld:

[/quote]

Maar ze heeft zo wel een zandloper figuurtje hahaha :laugh:

Hypnotic

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #76 Gepost op: 17 mei 2009, 10:23:05 »
Smaken verschillen,
de dame hierboven vind ik prachtig!
Ze heeft een voluptuous body, maar geen kwabben
het is een prachtig gemaakt corset, dat haar geweldig zit,
Zelf vind ik haar een voorbeeld voor de vollere vrouw, show your curves!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Torselet Corselet?
« Reactie #77 Gepost op: 17 mei 2009, 11:56:49 »
Ik vind vollere vrouwen met mooie rondingen ook prachtig, maar ik ben het eens met wat al eerder een keer gezegd is: De heupen en billen lijken zo enorm!

Ingedepinge

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #78 Gepost op: 17 mei 2009, 11:59:53 »
En die taille word zo akelig dun bijna naar om te zien

Diana31

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #79 Gepost op: 19 mei 2009, 09:21:45 »
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'231184\' date=\'17 May 2009, 10:23\']Smaken verschillen,
de dame hierboven vind ik prachtig!
Ze heeft een voluptuous body, maar geen kwabben
het is een prachtig gemaakt corset, dat haar geweldig zit,
Zelf vind ik haar een voorbeeld voor de vollere vrouw, show your curves![/quote]

Helemaal mee eens.

Ratatosk

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #80 Gepost op: 19 mei 2009, 10:38:44 »
Ik vind het haar ook prachtig staan!
En ja, ze heeft zo een dikkere kont, maar dat vind ik niet lelijk, het geeft haar een zandlopervorm.
Nu zie ik ook pas wat een korset hoort te doen.. en dat is je lichaam in vorm duwen.
Dat gaat bij mij niet (er valt niet veel in vorm te duwen  :blush:) vandaar dat ik altijd bijna stik in zo'n ding. Ik neem wel een strapless bh-tje onder mijn jurk!

Diana31

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #81 Gepost op: 20 mei 2009, 11:49:40 »
Hier nog een foto van haar voorkant. Ook dat vind ik er mooi uit zien, al vind ik de goude band wat minder.
2e foto van iemand ander staat goed, alleen net even wat te grote borsten.




Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Torselet Corselet?
« Reactie #82 Gepost op: 20 mei 2009, 12:45:50 »
Ik vind dit gewoon echt niet mooi, het is volledig uit proportie. De borsten lijken bij die tweede foto enorm, en er zit bij beide ook zo'n "rolletje" bij de oksels omdat de borsten zo hoog opgedrukt zijn. En waar zij haar handen heeft komt dus een enorme massa onder het corset vandaan.
Ik vind dat vollere vrouwen hun mooie rondingen moeten laten zien in plaats van in een corset proppen, ik krijg het er haast benauwd van!

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Torselet Corselet?
« Reactie #83 Gepost op: 20 mei 2009, 13:47:13 »
Ik vind het ook echt niet mooi.
Houdt heel erg van corsetten, ook van rondingen, maar ik vind het op het 1e plaatje niet mooi staan.
Bij de 2e vrouw vind ik het wel aardig, daar is het midden redelijk in proportie.
Alleen wat Inx ook zegt, door haar borsten zo hoog krijgt ze rolletjes.

CCBloom

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #84 Gepost op: 20 mei 2009, 16:46:01 »
Ik ben pas weer opgemeten en ben (als ik mijn kont niet aanspan) een 89-68-91, dus bijna een zandloper, heel licht een peertje haha als ik mijn kont aanspan komt er op de heupen maar liefst 4 cm bij, yeah!!! (dikke spieren haha)

Hypnotic

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #85 Gepost op: 20 mei 2009, 20:37:03 »
nogmaals...........
smaken verschillen
het 1e corset vind ik geweldig (super vakwerk trouwens), de dame is wellicht iets propperig, maar haar zandloper is mi prachtig,
ik krijg dat effect nooit zo, daar ben ik veel te lang (1.80) en te slank voor

CC, prachtige maten meid, dit valt helemaal in een zandloper plaatje hoor!
voor mij nu 95-77-103 nog teveel peer und fleisch, er wordt echter aan gewerkt!

lune

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #86 Gepost op: 21 mei 2009, 13:13:48 »
Ik sluit me aan bij Inx hoor, vollere vrouwen kunnen echt heel mooi zijn.. zoals ze zijn, zonder zandloperfiguur dus.

Sjoco

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #87 Gepost op: 29 mei 2009, 23:22:13 »
Sja, ik ben ook meer het 'spanisch guitar type' ;-)
Met maten 92-72-103 is het toch echt mn behind die gecorrigeerd zou moet worden en niet mn bovendeel. Das t jammere, vind zo'n torselet (toch?) heel mooi, maar qua figuur doet t niets voor me... Heb gewoon stevige bovenbenen en billen, jammer dan.

Was er maar een manier om een paar cm van de onderkant af te halen, maar dat gaat bij mij dan weer ten koste van mijn toch niet al te rijke bovenkant...

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Torselet Corselet?
« Reactie #88 Gepost op: 30 mei 2009, 11:50:43 »
jeetje, ik krijg het gewoon benauwd van die foto's!  :ohmy:

Short01

  • Gast
Torselet Corselet?
« Reactie #89 Gepost op: 30 mei 2009, 12:10:33 »
Ik ben ook een plus size, en heb een gruwelijke hekel aan corsetten of alles wat daar maar in de buurt van komt. De buste wordt zo omhoog geduwd dat het zowat onder je kin terecht komt....bij mij iig wel...
Ik heb gekozen voor een SPANX broekje. Die begint vanaf de voet, enkel, kuit of in mijn geval van de knie en loopt tot onder de borst.  Het zit super comfortabel en werkt super!!
Heb het ooit gezien bij Oprah, die was er helemaal lyrisch over!!
Extra voordeel van de broek: geen last meer van de bovenbenen die schuren... :wink:  google het maar....ik kan het aanraden aan een ieder die de extra pondjes wil verdoezelen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards