collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3400 Gepost op: 13 februari 2014, 07:57:13 »
@LilyRose, nee heb van Dees ook niets meer terug gezien.. hoop inderdaad dat alles goed is!

Wat leuk samen met de fotograaf het fotoboek terug zitten kijken... Wij hebben laatst eindelijk dan een canvas laten maken van een trouwfoto en ik wil nog wel meer ermee doen, maar zoek het eventjes niet haha..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3401 Gepost op: 29 maart 2014, 20:03:45 »
Hallo dames! We zijn al weer hard op weg naar ons eerste jubileum... Voor sommige al met zn 3en!! Wauw!

Lief dat jullie me kwijt waren, ik zit ook op een ander forum en daar zit ik wat vaker dan hier :blush: maar alles gaat goed! Met mij en ons meisje! Vandaag 20 weken.

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3402 Gepost op: 7 april 2014, 22:58:17 »
Inderdaad heel bijzonder, Dees! Fijn dat je er weer bent :)

Een collega van mij trouwt op precies dezelfde dag als M. en ik zijn getrouwd (laatste vrijdag van mei), en ik ben ook uitgenodigd! Dat is wel heel erg leuk. De dag erna, op ons jubileum, gaan M. en ik lekker uit eten. Dat wordt een leuk weekend!  :biggrin:

Ik moet nog steeds de foto's van onze huwelijksreis in plakken (van eind september)  :blush:

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3403 Gepost op: 8 april 2014, 10:15:09 »
ja dames, ons eerste jubileum is in aantocht! Wat gaan jullie doen?

Wij gaan 's ochtends een foto maken op de plek waar de trouwfoto's ook zijn gemaakt, met een trouwfoto in onze handen. zo krijg je, als je dat elk jaar doet, een foto-in-eenfoto-in-een-foto enz... (snappen jullie wat ik bedoel? haha)

smiddags de bruidstaart die een jaar in de vriezer heeft gelegen aansnijden met onze ouders!

en savonds een feestje met vrienden, maar dat is vooral voor mijn verjaardag (ben 3 dagen daarvoor jarig)

Kheb er echt weer zin in hihi

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3404 Gepost op: 8 april 2014, 12:08:06 »
Wij gaan met onze dochter (mocht het mooi weer zijn) ook naar 1 van de foto plekken toe en maken daar dan een foto..
en verder brengen we haar weg naar oma en gaan we met zn 2en op pad.
Nog geen idee wat we precies doen!

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3405 Gepost op: 8 april 2014, 22:18:40 »
Dat klinkt echt superleuk Jorien!! Dan zijn wij maar saai, gewoon een hapje uit eten ;) Toch heb ik daar ook erge zin in! We gaan niet meer zo vaak uit eten, dus ik vind het wel speciaal. En we gaat eten waar we ook onze receptie en diner hebben gehouden, dus dat is ook wel heel leuk.

Leuk, misseagle! Ik ben benieuwd wat jullie uiteindelijk gaan doen!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3406 Gepost op: 10 april 2014, 15:26:27 »
wij krijgen s'middags de uitslagen van hart en bloeddruk onderzoek van manlief en s'avonds gaan we naar de informatie avond over bevallen in het ziekenhuis... party :biggrin:

verder zien we wel, ik vind het leuk om jullie plannen te lezen maar zelf vind ik het niet zo nodig om het elk jaar te vieren... :blush: deden we met verkering enz ook niet. Wel maak ik zelf een kleine versie van onze bruidstaart, heb m tenslotte vorig jaar ook zelf gemaakt.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3407 Gepost op: 10 april 2014, 15:41:23 »
Wij vieren het ook niet elk jaar.. Maar 1 jaar vinden we wel speciaal... :D

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3408 Gepost op: 10 april 2014, 15:45:14 »
Ja dat vind ik inderdaad ook, 1 jaar is toch wel speciaal. Zeker omdat we nog bruidstaart hebben bewaard hiervoor, en we hebben nog een fles champagne staan van die dag dus dat is toch wel erg leuk! En handig dat het samen valt met het vieren van mn verjaardag ;)
maar 2, 3 jaar enz. zullen we misschien gewoon lekker uit eten gaan samen ofzo..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3409 Gepost op: 10 april 2014, 19:03:36 »
t was geen kritiek hoor meiden!, iedereen moet doen wat ze zelf fijn vinden, mijn zus en zwager geven ieder jaar een BBQ. ja das ook niet mijn ding maar he t is niet mijn jubileum. We zullen er wel even bij stilstaan natuurlijk, maar niet uit eten ofzo.. ( zeg ik nu :P )

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3410 Gepost op: 10 april 2014, 19:28:30 »
Ben ik ook weer ladies na een lange tijd niet meer op het forum te zijn geweest.

Wat een gaaf idee Jorien om dat te doen!
Wij hebben nog niet echt plannen, manlief moet toch gewoon werken die dag. We gaan iig uit eten op de locatie waar ons feest was.
Ik heb ook altijd gezegd dat ik mn jurk die dag weer even aan zou willen trekken maar twijfel daar inmiddels al over. Hij zit zo mooi stofvrij ingepakt nu...

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3411 Gepost op: 10 april 2014, 20:45:52 »
Ben ik ook weer ladies na een lange tijd niet meer op het forum te zijn geweest.

Wat een gaaf idee Jorien om dat te doen!
Wij hebben nog niet echt plannen, manlief moet toch gewoon werken die dag. We gaan iig uit eten op de locatie waar ons feest was.
Ik heb ook altijd gezegd dat ik mn jurk die dag weer even aan zou willen trekken maar twijfel daar inmiddels al over. Hij zit zo mooi stofvrij ingepakt nu...

oh ik zou m ook graag weer aantrekken, maar A: hij hangt bij mijn ouders op zolder, en B ik kom er op dit moment toch niet in.

ben de laatste dagen wel veel aan t terug denken naar een jaar geleden, en als ik dan vandaag lees dat "ons" stadhuis inmiddels een commerciele locatie is geworden wordt ik daar wel wat sip van... Besef wel dat we veel hebben meegemaakt in een jaar... maar dat hebben jullie ws ook ;)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3412 Gepost op: 11 april 2014, 08:04:50 »
Ja nogal!
Normaal zouden we  denk ik ook alleen uit eten gaan.. maar 24 mei wordt de eerste dag ook dat manlief en ik zonder ons meisje iets gaan doen en gezien de eerste weken van haar levensjaar kunnen we ook wel een verzetje samen gebruiken!

In mijn jurk pas ik nu ook niet meer, komt door de zwangerschap.. lichaam is compleet anders nu.. Maar ga wel mn best doen om hem weer aan te kunnen :)

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3413 Gepost op: 11 april 2014, 21:19:33 »
Wat leuk om zo weer iets van iedereen te lezen :D

We hebben nog geen concrete plannen voor de dag zelf maar heb hem wel vrij gehouden, wil wel lekker met m'n lief op stap. Misschien nachtje weg ergens naartoe. Hoewel ook de kans groot is dat we flink dozen in moeten gaan pakken e.d. want we hebben ons huis verkocht  :applaus: Nu druk aan het zoeken naar iets nieuws want we moeten er 16 juni uit, dus de kans dat we naar iets tijdelijks moeten is wel flink aanwezig... Best allemaal spannend zo even hier, ook voorzichtig positief nieuws dat ik misschien een vast contract krijg op mijn werk dus eigenlijk verder helemaal niet zo bezig met dat het alweer bijna een jaar is  :blush:

We gaan nog wel in de periode rond het jubileum een shoot doen in onze trouwkleding. Fotografe vroeg modellen om te oefenen en vind het wel leuk om nog een keer in vol ornaat te gaan :D Jurk staat hier ook nog te pronken op een pop, pas er ook nog gewoon in. Met de verhuizing belandt ie vanzelf op zolder. Maar weten nog niet wanneer want ik wil perse met mooi weer, in tegenstelling tot onze bruiloft zelf met 14 graden en de rest van de dag regen :P

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3414 Gepost op: 12 april 2014, 07:26:26 »
Wat fijn Tam dat je jullie huis verkocht hebben!
Succes met het vinden van iets nieuws.. spannend allemaal..

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3415 Gepost op: 12 april 2014, 08:14:45 »
Fijn tam dat het huis verkocht is! Wat een opluchting moet dat zijn!

Wij hebben hier shirt van besloten om te stoppen met proberen het huis te verkopen. Hij staat nu 2.5 jaar te koop en als we hem nu nog zouden verkopen hebben we zo'n gigantische restschuld dat die waarschijnlijk niet meer boven te komen is.

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3416 Gepost op: 15 april 2014, 22:49:03 »
Wat fijn dat het huis is verkocht, Tam!! Wel een spannende tijd nu inderdaad, maar een veel beter uitgangspunt dan met twee huizen zitten :)

Mo, voor jou extra zuur dat het nog niet is gelukt. Willen jullie er echt heel graag weg? Dat lijkt me behoorlijk lastig!

Wij gaan het wel elk jaar vieren hoor :blush: Ook al is het maar door een hapje te gaan eten. Elke kans die ik heb om weer terug te denken aan die dag op een bijzondere manier, die pak ik! ;)

Het lijkt me ook wel heel erg leuk om weer eens een keer helemaal in mijn trouwjurk en -kapsel te kunnen rondlopen. Geen idee wanneer dat kan. Kunnen we niet over een tijdje een meet doen, waarbij we allemaal in onze jurk komen?  :P

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3417 Gepost op: 16 april 2014, 07:53:01 »
We zouden sowieso al een paar keer een meet doen haha..
Nooit doorgegaan!
Maar misschien toch maar eens een keer doen?
Neemt iedereen zn album mee.. :D

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3418 Gepost op: 16 april 2014, 09:18:09 »
Tam, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd..
Mo, ik herken wat je zegt. Wij hadden m ook al ruim twee jaar te koop staan, toen we hem om dezelfde reden uit de verkoop hebben gehaald. Toen ik in oktober zwanger bleek, weer opnieuw te koop gezet, maar zonder succes helaas..

Met ons jubileum staan wij er ook wel bij stil, maar wat precies gaan doen bekijken we dan.
Ik ben 8 juni uitgeteld, dus eerst maar eens kijken hoe ik me dan voel met 38 weken zwangerschap..
Maar hapje eten moet nog wel lukken.. :biggrin: trouwkleding aan obviously niet..

En een meet lijkt mij echt nog steeds heel leuk. Lekker albums kijken..
Wie zouden dan willen komen?

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3419 Gepost op: 16 april 2014, 09:25:48 »
Balen is dat he Marlie.. Zeker als je vanwege de kleine die op komst is weg wilt.
Voorlopig blijven wij dus lekker zitten waar we zitten.

Ja lijkt me super leuk om een meet te doen en dan ieders trouwalbums te bekijken!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3420 Gepost op: 16 april 2014, 09:31:03 »
@Marlie, begrijpelijk dat je met 38 weken (ben je dan al zover joh?? waaah tijd gaat snel!) t rustig aan doet, maar inderdaad een etentje moet lukken.. of je moet net als ik al voor de 38 weken bevallen zijn haha!

Mei 2013 meet gegadigden:
*misseagle
*marlie
*mo_23

Wie nog meer?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3421 Gepost op: 16 april 2014, 19:19:31 »
Jaaa meet lijkt me leuk!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3422 Gepost op: 17 april 2014, 11:43:19 »
Miss e.. Nu alweer ruim 32 weken, tijd gaat zo hard!!
Misschien gaan we die dag wel naar de trouwlocatie om daar te lunchen ofzo.

Leuk dat er meer animo is voor een meet

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3423 Gepost op: 17 april 2014, 23:40:23 »
Ja, meet: leuk!!!!  :applaus:

Mei 2013 meet gegadigden:
*misseagle
*marlie
*mo_23
*Jorien26
*Lily Rose

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3424 Gepost op: 10 mei 2014, 19:06:42 »
Nog 3 dagen en dan ben ik een jaar getrouwd..  En wat een jaar is het geweest zeg...
Dinsdag doen we koffie met taart, en dat is t, want 26 weken zwanger en bekkenibstabiliteit is geen goed recept voor een uitje.
ons uitje is een informatieavond over bevallen.. :P

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards