collapse

Auteur Topic: trouwen juni 2015  (gelezen 136780 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #125 Gepost op: 29 november 2014, 02:24:47 »
Even ego, vanavond onze huwelijksreis geboekt! We gaan 8 dagen naar Marmaris, Turkije met zijn tweetjes!

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #126 Gepost op: 29 november 2014, 13:27:29 »
Wat lekker Pinkrose! Goed vooruitzicht!

fluffyfishy

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #127 Gepost op: 1 december 2014, 08:34:59 »
Fijn Pinkrose! Lekker vooruitzicht he?
 
Wij hebben onze huwelijksreis ook al geboekt. We gaan 3,5 week naar Thailand! Onze eerste verre reis samen. Dat vind ik best spannend!! We gaan wel pas 6 weken na onze bruiloft, omdat we allebei onderwijs gerelateerd werken. We kunnen dan pas in de zomervakantie, helaas..

Andere die ook al geboekt hebben?

Het regelen van de bruiloft ligt even stil. De drukke maand december eerst voorbij laten gaan en dan vervolgens in januari weer alles oppakken.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #128 Gepost op: 1 december 2014, 10:34:25 »
Leuk die reizen, wij zijn nog in dubio over de huwelijksreis. We willen na de bruiloft week of 2 low budget vakantie doen, en in januari 3 weken nieuw-zeeland, Australië doen

Hier momenteel ook rustig aan, hebben wel kaarten uitgezocht die in december binnen komen en ik ga diy projectjes doen deze maand. Over 18 dagen is het nog maar een half jaar. Haha vind het best spannend worden nu

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #129 Gepost op: 1 december 2014, 12:49:14 »
Denk dat wij een van de weinigen zijn die er niet op uit gaan met een huwelijksreis, wordt ook een beetje een lastig verhaal met 4 kinderen :-)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #130 Gepost op: 1 december 2014, 17:34:19 »
Wij gaan helaas ook niet op reis.. Zit met 2 schatten van honden die we niet onder kunnen brengen. We willen ze niet naar het asiel doen.

Saar1906

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #131 Gepost op: 3 december 2014, 09:06:30 »
Beste allemaal,

Hier nog een bruidje wie gaat trouwen op de populaire dag 19 juni 2015!! Dit word een hele mooie zonnige dag! :biggrin:
Ik ben 31 jr en mijn as is 38 en we hebben een zoontje van bijna 3. Wij wonen in omgeving Haaglanden.
Veel hebben we (lees ik) al geregeld, maar er ligt toch nog wel wat regelwerk te wachten.

Mijn trouwjurk heb ik gekocht bij de Honeymoonshop in Rdam en is een Lady Bird. Mijn as moet zijn trouwpak nog regelen.
We hebben een locatie waar we de ceremonie doen + diner + feest. Diner zijn 25 genodigden en voor het feest en de ceremonie 140. We gaan proberen een weddingdeal te sluiten in een restaurantje vlakbij waar de mensen heen kunnen die het wel leuk vinden om bij de ceremonie te zijn, maar niet voor het diner blijven.

Ondertrouw @ 20 april want dan zijn we 10 jr bij elkaar maar was geen leuke trouwdag (maandag), maar zo toch nog feestelijk.
Bruidstaart @ 5-laagse Maison Kelder jammie
DJ @ Ambitious
Weddingclip van a beautiful day, super gaaf!!!! En ook de fotograaf is geregeld.
Strooimandjes voor de kids en een ringkussentje besteld. Cadobox ook besteld op weddingdeco. Ben niet zo van het zelf knutselen.
We hebben fotoprobs en een polaroid camera voor bij het gastenboek.
Visagiste voor mij en mijn beste vriendinnen en moeder, zus en schoonzus is ook geregeld. Evenals de trouwringen bij 123gold in Rotterdam.

De komende tijd ga ik me bezig houden met ballonnendecoraties, bedankjes, uitnodigingen, schoenen, sieraden, bruidsboeket, locatie fotorapportage, openingsdans.

Leuk om hier ervaringen te delen en uit te wisselen.
Groetjes!

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #132 Gepost op: 4 december 2014, 13:36:50 »
Welkom Saar! Altijd leuk om hier ideeën op te doen en van gedachten te wisselen!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #133 Gepost op: 13 december 2014, 15:41:03 »
Wauw Fluffyfishy, 3,5 week Thailand, heerlijk! :wub:

Marielle, gaat snel nu he! Nog maar 6 maanden!

Bengaaltje, ja dat wordt wel lastig. Wij gaan extra maar een week omdat we ons zoontje van dan net 3 niet te lang kunnen/willen missen maar er wel ff lekker met zijn tweeën op uit willen.

Karin S, jammer dat je je hondjes niet onder kunt brengen, is er ook geen oppasservice ofzo in de buurt? Asiel lijkt me ook niks, ookal heb ik er zelf gewerkt haha. En helemaal geen vrienden/familie die een paar keer per dag met ze willen wandelen en spelen ofzo?

Saar, welkom! Wij trouwen wel op die 'niet leuke' dag, maandag! ;) Is toch leuk, een extra dag weekend en feest ;) Wij zijn dan precies 5 jaar samen en het was ook de dag dat ik uitgerekend was van ons zoontje, dus wij zijn koppig en trouwen lekker op een 'niet leuke dag'. Wij maken de maandag juist leuk!
Ook al lekker veel geregeld zie ik!

Hier, nog niks verder geregeld haha. Staat ff stil. Nu eerst de drukke dagen voorbij en dan gaan we wel weer verder. Hoe gaat het met de rest?


Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #134 Gepost op: 13 december 2014, 20:18:22 »
Nou Pinkrose iedereen werkt en ze kunnen niet de tijd dat wij weg zijn 24 uur alleen zijn. Het is een keer gebeurd dat wij onverwachts ergens bleven slapen dat onze honden alleen hebben gezeten maar dit was geen succes.. De buren hebben geen oog dicht gedaan.

Helaas heeft iedereen in de familie een hond en zitten niet op 2 stuiterballen te wachten. Maar we halen het nog wel een keer in als we met de honden weg kunnen. Tevens hebben we een hele grote tegev valler gehad. Waardoor. Het er op dit moment niet in zit.
« Laatst bewerkt op: 15 december 2014, 13:28:14 door Karin s »

Saar1906

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #135 Gepost op: 13 december 2014, 21:22:33 »
@ Pinkrose, ik geef jullie groot gelijk dat jullie wel voor de maandag kiezen als dit voor jullie een speciale dag is!!!! Ik bedoelde bij ons ook eigenlijk dat dit ook nog een in april was en wij het liefst buiten trouwen en april kan nog wel erg koud zijn. Dus toen het ook nog eens op een maandag viel besloten we al snel voor een andere dag in juni te gaan.

Wij gaan 6 dagen op huwelijksreis naar Barcelona, ook niet te lang, omdat ik ons zoontje van 3 niet langer kan missen. Dit word al een hele uitdaging!! We hebben wel lekker voor een luxe hotel midden in het centrum gekozen.

We zijn nu aan het nadenken over de openingsdans, is nog lastig!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #136 Gepost op: 14 december 2014, 11:49:22 »
Het maakt denk ik ook niet uit of je nu op maandag trouwt of welke dag dan ook. Je kiest vaak een datum die speciaal voor je is en dat zullen mensen wel begrijpen.

Wij hebben voor 19 juni gekozen omdat mijn oma jarig was op 21 juni, we doen dan altijd familie dag in dat weekend en voor mijn gevoel is oma er dan een beetje bij. 21 juni valt op een zondag dus hebben we het verschoven naar de vrijdag er voor aangezien ik niet nog een jaar wil wachten haha.

Karin, balen van die tegenvaller mooi klote zoiets altijd

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #137 Gepost op: 14 december 2014, 22:10:48 »
Karin, Ah nee das ook sneu voor de hondjes als ze jullie zo missen! Gewoon lekker erop uit gaan met de hondjes als het uit kan! :D

Saar, 6 dagen Barcelona, ook lekker! Groot gelijk, voor mij wordt het ook een hele uitdaging om ons zoontje van dan net een dag 3 niet te missen! Vind het al lastig als hij een weekend bij opa en oma is omdat wij moeten werken :'( laat staan dat ik ook nog eens een paar uur vliegen van hem vandaan ben.

Marielle, Hahahaha omdat je niet nog een jaar wil wachten :P Hier laatst ook, onze auto was kapot, zegt as: ach, anders moeten we de bruiloft maar een jaar verschuiven, kunnen we een andere auto kopen. Ik zo: Wat? Je gaat maar op de fiets naar je werk! Ik ga niet nog een jaar wachten hoor hahaha

Openingsdans, goeie! wij waren op een bruiloft in augustus, en daar gingen ze gewoon schuifelen. Ik dacht eerst dat as dat ook wilde, niet al te moeilijk :P Zegtie daar: Wat saai zeg, dat wil ik echt niet hoor! Dus dat word nog danspasjes leren. Hebben jullie al een nummer? Wij gaan voor Beyonce - 1+1 :wub:

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #138 Gepost op: 15 december 2014, 10:54:38 »
Nog 6 maandennnnnn! :wub:

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #139 Gepost op: 15 december 2014, 13:30:54 »
Ja mijn as zei van de week ook ja denk dat we het maar uit stellen. Ik WAT?? Je denkt toch niet dat ik nog een jaar ga wachten.. Dan Helemaal geen bruiloft  :blush: dat zag ie dan toch ook weer niet zitten.

« Laatst bewerkt op: 15 december 2014, 14:58:57 door Karin s »

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #140 Gepost op: 15 december 2014, 14:19:29 »
Haha ja precies, ik heb dadelijk 1.5 jaar gewacht dat is lang genoeg voor iemand die totaal geen geduld heeft haha.

En Pinkrose gaaf echt nog maar een half jaar!! Haha raar idee over een half jaar ben je gewoon getrouwd haha.

En Karin, maar goed dat hij dat niet zag zitten

Saar1906

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #141 Gepost op: 15 december 2014, 20:47:31 »
@Pinkrose, ik weet precies wat je bedoeld over het missen van je zoontje!! Brrr zie er nu al tegenop, maar mijn AS kan er veel makkelijker mee omgaan. Gaan zoveel mogelijk genieten die paar dagen met de wetenschap dat die kleine het heerlijk heeft bij opa en oma.

Openingsdans willen we een choreo doen op Happy - Pharell Williams, maar dat word wel nog flink oefenen...
Beyonce 1+1 erg mooi nr! Wat voor dans doen jullie daarop?

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #142 Gepost op: 16 december 2014, 14:26:32 »
Ooooh ik ook Saar! Maar idd, bij opa & oma gaat hij het vast ook leuk vinden! We gaan vast elke avond skypen ofzo hahaha. En het is 'maar' een weekje, daarna maken we het wel weer goed haha :P

Dankje! Ken je de clip van Ed Sheeran - Thinking out loud? Zoiets lijkt me erg mooi, wel zonder de 'op-de-grond-lig-stukjes'. Ik heb zelf 15 jaar dansles gehad en as heeft ook een aantal jaar gedanst dus moet lukken met wat extra stukjes geschuifel tussendoor haha. Vind het zo mooi en het ziet er zo lief en knuffelig uit :wub:
Alleen nog een goede dansschool vinden met die stijl. Meeste wat ook speciaal voor bruiloften les geeft zit allemaal aan de andere kant van het land. Er zal hier vast wel een soort latin dansschool in de buurt zitten die ons wat wil leren.

Ooh ook al 1,5 jaar gewacht op het moment suprême Marielle! Ik ook! Vanaf dat we 'officieel' verloofd zijn met ring en al is het 16 maanden tot het jawoord. Maar eigenlijk wilden we al trouwen toen ik zwanger was van ons zoontje, die is ondertussen al 2,5! Maar toen was het meer in overleg gegaan haha, was makkelijker met de kleine, en we wilden het toch. En we zouden het dan niet zo groot doen als nu. Gewoon gratis trouwen en daarna in de zomer als de kleine geboren was een feest geven. Nu doen we het gewoon goed :D

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #143 Gepost op: 30 december 2014, 15:48:56 »
Stil hier! :P Iedereen een fijne kerst gehad? Hier weer lekker veel drama :dry:

Zat nog eens te kijken naar de gastenlijst, en wil eigenlijk wel mijn oom uitnodigen als daggast, en mijn nichtjes (zijn dochters) als avondgasten, is dat raar? Met mijn oom heb ik meer contact dan met mijn nichtjes, met hun eigenlijk heel erg weinig, alleen over facebook zo af en toe reageren op een foto.. Mijn oom spreek ik persoonlijk nog vaak, komt vaak langs en belt enzo.
En mijn zus.. Die heeft weer drama geschopt met kerst bij en met mijn pa, zegt nu dat ze niet meer in Enschede komt en als ze wat heeft voor mijn zoontje dat ze dat wel opstuurt. Onze band is nooit geweldig geweest, maar om nou niet eens hier op visite te willen komen omdat ze ruzie heeft met pa.. Nja over haar twijfel ik altijd al, uitnodigen of niet. Aan de ene kant denk ik, het is mijn zus. Aan de andere kant, er komt sowieso drama als zij er is want 1: Een broer van mij hoeft absoluut niet te komen, en laat dat nou haar lievelingsbroer zijn. 2: Ze gaat weer drama schoppen want mijn bruiloft word heel anders dan dat van haar, veel uitgebreider, van haar was in stadhuis en daarna naar de cafetaria om rijstevlaai en patat te eten en ook daar in de cafetaria werd een cd opgezet en 'gedanst'. Ik wil graag dat mijn pa mij gaat weggeven en dat gebeurde bij haar niet dus daar word zielig over gedaan dan. 3: Haar kind is zoooo vreselijk vervelend. Luistert niet, pakt alles hardhandig af van een ander, duwt mijn zoontje keihard op de grond en gaat dan zelf staan gillen en krijsen en slaan als je er wat van zegt, doet ze ook gerust tegen haar ouders. Spuugt gewoon naar haar ouders en er wordt niks aan gedaan.

Pfff welkom in de familie schat hahaha.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #144 Gepost op: 31 december 2014, 11:17:38 »
Hey Pinkrose,

Wat je ook besluit als het voor jullie goed voelt dan is het goed. Het is jullie dag en wat andere er van vinden moet je lak aan hebben.
Zei heeft toen de keuze gemaakt om haardag zo in te delen en jullie jullie dag zo als het er nu uit ziet.

Ik heb dat probleem ook met mijn oom.
Mijn oom spreek ik veel en mijn nichtje niet. Wij hebben er voor gekozen om mijn oom als daggast uit te nodigen en mijn nichtje helemaal niet omdat zei en haar vader erlkaar niet liggen. Wij hebben ook heel lang zitten twijfelen wat we met de ooms en tantes van antoine zijn kant wilde. Nu hebben we besloten om hun alleenbij de ceremonie uit te nodigen en verder niet. We hebben 2 neven van zijn kant die er wel uit nodigen op het feest en ceremonie. Maar verder van zijn kant niets. En als er commentaar komt jammer dan het is onze keuze.

Wat berteft je zus dat is idd lastig.
Ik weet dat mijn broer en oom elkaar niet liggen en wij hebben gezegt we nodigen hun allebij uit en zien wel wie er van die 2 komt.
Wij hebben met schoonzus een flinke woorden wisseling gehad dus dat is even afwachten hoe dat zich ontwikkeld zei vermeid op dit moment ieder contact met ons. Wij sturen haar een kaart en dan is het aan haar wat zei doet.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #145 Gepost op: 6 januari 2015, 19:58:33 »
Ik heb besloten om mijn oom de hele dag uit te nodigen en mijn nichtjes alleen in de avond op het feest :)
Inderdaad lekker doen wat jullie willen Karin! Mijn as nichtje is ook de hele dag uitgenodigd, en mijn neven en nichten niet, jammer dan maar met hun heb ik ook veel minder contact dan met zijn nichtje.

Oh ook vervelend met je schoonzus. Helemaal eens dat je gewoon een kaart stuurt en het aan haar overlaat. Ik heb mijn zus ook een save the date gestuurd maar alleen voor haar en haar vriend, haar dochter dus niet. Van iedereen heb ik een berichtje gehad dat ze het kaartje hadden behalve van haar. Ik zie het wel. Komt ze daarom niet, scheelt het weer €300 :tongue:

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #146 Gepost op: 7 januari 2015, 11:09:48 »
Wij nodigen de broer van mijn aanstaande ook niet uit, viel niet in goede aarde bij zijn ouders.
Maar goed als je verder totaal geen contact hebt en niet goed met elkaar overweg kan is de keuze simpel in mijn ogen. of ben ik nou gek.

Op dit moment ben ik lekker aan de freubel met de trouwkaarten ( zijn handgemaakt  en de tekst moet er nog in )
Wil de tekst er met transfermarkers inzetten, vind ik mooier dan die hanepoten van mezelf haha.

Rivemi

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #147 Gepost op: 7 januari 2015, 11:49:05 »
Hee Pinkrose,

je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Het is jullie dag en je zus moet je laten voor wat het is. Die gaat jullie dag toch niet betalen en bepalen?
Dus als je er tegen op ziet, of bij twijfel, niet doen.

Succes met je beslissing, je hebt nog even  :dry:

(ik lees nog even verder op het forum)

Hee Bengaaltje,
Kun je een voorbeeldje van je trouwkaart plaatsen?
Ik ga ze ook zelf maken. Bij ons is het met het thema uilen, maar ik heb nog totaal geen inspiratie's.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #148 Gepost op: 7 januari 2015, 18:36:40 »
Groot gelijk Bengaaltje!
Heb net mijn een appje gestuurd en ze deed redelijk normaal. Zei alleen dat ze kwamen als haar vriend vrij kon krijgen want het was dan wel net hoogseizoen. We zullen het zien.. Maak me er ook niet druk om ;)

Oh leuk ook zelf de kaarten aan het maken, ik ook!
Heb vorige week alle daggasten de save the date gestuurd. Hele leuke reacties op gehad :biggrin:
Zit alleen te twijfelen of ik de avondgasten aparte kaartjes ga maken met 'Save the Evening' ipv 'Save the Date' of wel gewoon hetzelfde.. Wat zouden jullie doen? Het is dan wel gelijk duidelijk dat ze niet de hele dag hoeven vrij te houden, zou lullig zijn als ze dat allemaal doen en dan pas om 20:00 worden verwacht :blush: of gewoon niks sturen en alleen de officiele uitnodiging versturen? Dilemma's dilemma's hahaha



Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #149 Gepost op: 7 januari 2015, 18:45:30 »
Rivemi ik vond deze via Google, vind hem zelf erg leuk!
Kan je makkelijk je eigen initialen en tekst bij maken.



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards