collapse

Auteur Topic: Ruud & Kim Zijn Getrouwd!  (gelezen 5810 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kim

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Gepost op: 13 augustus 2010, 19:25:23 »
Terug gekomen van onze huwelijksreis naar Mexico, heerlijk bijgekomen van onze mooie dag, hierbij het verslag MET foto's natuurlijk, want daar zijn we dol op. Ik zal het proberen niet al te lang te maken... :wink:

Rond half 7 ging bij ons de wekker. Oef dat was wel vroeg. Maar we hebben heerlijk rustig een croissantje gegeten en een kopje thee gedronken. Daarna ben ik gaan douchen en gaan aankleden. Dat was echt heerlijk dat we zo lekker rustig aan onze dag konden beginnen. De avond ervoor had ik al een tas ingepakt met spulletjes die ik mee wilde nemen. Dus toen rond 8 uur mijn moeder mij kwam halen kon ik eigenlijk gelijk mee! Een dikke zoen voor Ruud die, hoorde ik later, nog lekker 2 uur lang op de bank tv heeft zitten kijken, voordat hij zich moest douchen en aankleden!

Bij mijn ouders thuis had ik voor mijn vader en moeder een cadeau. "pap, vertel 's" en "mam, vertel 's". Ze vonden het heel leuk! Toen de kapster kwam gingen we naar mijn oude kamer die helemaal opgeknapt was. Carmenset erin en weer naar beneden om lekker een kopje thee en een koek te eten. Gezellig hoor, broertje en zijn vriendin erbij, en later ook mijn beide getuigen. Toen weer naarboven om het op te steken en na een hele bus haarlak zat het perfect! Precies wat ik voor ogen had! Make-up was de volgende stap. Ook dat ging prima, en ik was er zeer over te spreken. Het zag er allebei mooier uit dan bij de proef! We gingen weer naar beneden om gezellig wat te drinken en wachten op de fotograaf.
Toen zij er was gingen we mijn jurk aantrekken. Echt om te gieren, in de winkel ging het zo snel en makkelijk, thuis toch is lachwekkender.

Toen Ruud kwam, moest de sluier er nog in, dus een hoop geschreeuw naar beneden dat hij nog moest wachten. Maar toen het zover was had ik toch wel de zenuwen. Ik was de hele ochtend zo rustig, nu gierden de zenuwen door mijn lijf! Toen de deur openging: wow! Hij zag er echt mooi uit! Ik kon de tranen niet zo goed bedwingen... En het boeket was ook prachtig! Ruud zijn peettante had dat voor ons gemaakt en echt heel mooi! Toen we naar beneden gingen stonden alle getuigen, ouders, broers en zusjes en een hele hoop buren buiten die ons een heel groot applaus gaven. Echt leuk! En toen zag ik weer de auto, echt te gek!

Onderweg hebben we een hoop rondjes gereden want we waren veel te vroeg. De chauffeur hield ervan om even hard met de auto te rijden en dat vonden we prima~! Echt gaaf hoor! Toen we uiteindelijk bij het Regthuys aankwamen stonden daar echt wel dubbelzoveel mensen als dat we hadden uitgenodigd. Wow, allemaal voor ons! Alle ooms en tantes waren er, buren van vrienden, vrienden van opa's en oma's enz... Tja, dat heb je op een dorp, maar wat geweldig.
De ceremonie was heel leuk en persoonlijk, er werd veel gelachen. En uiteindelijk het jawoord. Dat is echt speciaal! Met de ringen omdoen trilde ik zo dat ik bijna de ring niet om Ruud zijn vinger kreeg. En ik tegen hem zeggen: "he joh, hou je hand 's stil" hahaha.

Toen kwamen we naar buiten door een wolk van bellenblaas en iedereen klappen! Omdat het zo mooi weer was deden we buiten feliciteren. Ook hier bleven de tranen niet binnen... pfff... We hebben wat afgejankt hahaha!

Daarna gingen we naar het Havenrijk voor onze mooiste taart! Echt fantastisch mooi en heerlijk! Op het terras lekker koffie gedronken en taartje gegeten.

Toen gingen wij foto's maken. Dat was echt heel leuk om te doen. Onze fotografen waren ook echt fantastisch. Pluim voor hen!

Toen weer terug naar het Havenrijk voor ons diner. Het was echt super heerlijk, maar eten met zo'n jurk... Not done. Dat ging echt niet. Een paar happen, en ik zat vol. Dat was wel heel jammer. Maar toen we uiteindelijk naar boven gingen voor het feest, was ik dat alweer vergeten. Al die mensen, allemaal mooi opgemaakt en aangekleed, zin in een feestje... Het was echt fantastisch. Er werden verschillende stukjes gedaan, maar niet te veel en niet te lang. Ik vond het heel erg leuk! De dj was echt heel goed en we hebben van begin tot eind heerlijk gedanst! Aan het einde van de avond werd ik niet zo lekker, maar na een glas zoete limonade ging het gelukkig weer. Rond half 1 zijn wij naar huis gegaan met de taxi, uitgezwaaid door alle gasten, omringd door alle cadeaus. Thuis meteen de jurk uitgedaan, badjas aan en tot half 4 alle kaartjes en cadeau's bekeken. Heerlijk naar bed gegaan, niet zo spannend verder, en gaan slapen. De volgende dag koffers gepakt en op weg naar Mexico gegaan, het was echt een top dag en super fantastisch.

Ik heb heel veel niet verteld want dan zitten jullie morgen nog te lezen, maar oh, het was zo leuk!

En hierbij ook nog even de foto's op de blog van onze fotografen! (ik hoop dat dit mag, want wij hebben zelf de foto's nog niet, maar dan hoor ik het)

Onze foto's

Pepper

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2010, 19:38:22 »
Wow wat een prachtige foto's!!!!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2010, 19:46:51 »
Zeker prachtige foto's! Wauw!

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2010, 19:49:06 »
Wat een gave fotoos! Vooral die eerste in het hooi :)
En nog gefeliciteerd :)

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2010, 19:59:27 »
Gefeliciteerd! Wat een geweldige foto's, echt genieten om ze te bekijken!

sydnew

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2010, 20:25:33 »
Gefeliciteerd!!!! Net als de rest kan ik niet anders zeggen dan wat een MOOIE foto's! Jullie zien er stralend uit.

~M*M~

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2010, 20:30:54 »
Wat een mooie foto's!
Jullie zagen er prachtig uit!
Van Harte gefeliciteerd!

suzan1983

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2010, 20:51:29 »
Hele mooie foto's!
Gefeliciteerd. Nu genieten van de wittebroodsweken.

edit: enne, gefeliciteerd met het andere nieuws. Leuk joh! Ook met zn drietjes getrouwd.
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 20:53:56 door suzan1983 »

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:02:52 »
Wow , klinkt als een fantastische dag!!

Wat een gaaf blog heeft jullie fotograaf geschreven, fantastische foto's!!!! Net een sprookje :biggrin:

idgnkv

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:38:37 »
Waauw, heel erg mooie foto's! Jullie zagen er ook heel mooi uit, vind je haar super! Nog gefeliciteerd! :biggrin:

Femke

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:58:13 »
prachtige foto's!!!!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 13 augustus 2010, 22:14:29 »
Wát een mooie foto's zeg!! Gefeliciteerd!

J & M

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 13 augustus 2010, 22:25:24 »
Wauw mooi!! Het klink als een leuke dag en geweldige foto's :biggrin:

Abigail91

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 13 augustus 2010, 22:55:57 »
Gefeliciteerd, wat een onwijs mooie foto's

karen123

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 13 augustus 2010, 22:59:13 »
Ooohhh!! Die eerste foto is gewoon GE-WEL-DIG!!
Proficiat!

kim

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 13 augustus 2010, 23:13:56 »
Meiden, wat een complimenten :blush:  Bedankt! Wij zijn ook heel blij met het resultaat.

@ Suzan, bedankt! Dat was zeker heel bijzonder!

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 14 augustus 2010, 10:30:54 »
ik sluit me helemaal aan bij de andere meiden, wat een gave foto's!! :biggrin:

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 14 augustus 2010, 10:51:07 »
Van harte gefeliciteerd, jullie zagen er prachtig uit en de foto's....inderdaad super mooie foto's!!!

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 14 augustus 2010, 11:03:15 »
Gefeliciteerd. Wat een prachtige foto's.

Sh@ron

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 14 augustus 2010, 13:17:43 »
wat een prachtige foto's!

Kippie

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 14 augustus 2010, 22:33:59 »
Gefeliciteerd! Zo te lezen (en zien) hebben jullie een heerlijke dag gehad!
Jullie foto's zijn echt prachtig... en die eerste in het hooi is echt geniaal!  :biggrin:

Broekkie

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 16 augustus 2010, 12:03:19 »
wat een geweldige foto's zeg!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd

Elles*

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 16 augustus 2010, 15:59:05 »
WOW gaaf zeg wat een mooie foto's! Jullie zien er natuurlijk ook super uit! Gefeliciteerd!!

kim

  • Gast
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 16 augustus 2010, 16:15:51 »
Dank jullie wel meiden :blush:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Ruud & Kim Zijn Getrouwd!
« Reactie #24 Gepost op: 18 augustus 2010, 11:23:32 »
Congrats, love your pictures!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards